• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 15 z 244
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 244

 #409025  autor: TrustNoOne
 06 cze 2010, 05:45
Claudec pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
Tak.

 #409045  autor: uwazny
 06 cze 2010, 11:06
Claudec pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
2 lata temu rejestrowałem swój pierwszy starter i nikt nie robił ksero mojego dowodu.
w tamtym tygodniu rejestrowałem dwa razy startery i nikt nie skanował dowodu. Pracownik potwierdza zgodność danych wpisanych z tymi w dowodzie własnym podpisem w formularzu, który zresztą sam wypełnia na podstawie dowodu.

 #409095  autor: guregori
 06 cze 2010, 14:30
Mam parę starterów Play Fresh 5 albo 9, które w styczniu albo lutym zostały użyte tylko do wysłania smsów premium, nigdy nie były doładowane, a pod koniec maja, kiedy chyba minął ich termin ważności na połączenia przychodzące, stan konta został na wszystkich wyzerowany, ale nadal można się na nie bez problemu dodzwonić i teraz się zastanawiam, jak długo jeszcze będą one działać. Ktoś może wie?
Ostatnio zmieniony 06 cze 2010, 19:10 przez guregori, łącznie zmieniany 1 raz.

 #409133  autor: DanielR
 06 cze 2010, 17:45
Claudec pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
2 lata temu rejestrowałem swój pierwszy starter i nikt nie robił ksero mojego dowodu.
Jeśli chodzi o moje doświadczenia z przenoszeniem numeru, to zarówno rok temu jaki w tym roku skanowano mi Dowód Osobisty.

 #409147  autor: bleckwarrior
 06 cze 2010, 20:06
jojo pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
2 lata temu rejestrowałem swój pierwszy starter i nikt nie robił ksero mojego dowodu.

Tak jest to normalne skoro, nie ma być różnicy między abonentami, a użytkownikami. To tak jak w przypadku umowy abonamentowej, tak przy rejestracji jest to robione. Używając humoru, można przyjąć założenie,że zbieramy wasze fotki:)

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #409150  autor: osachorzow
 06 cze 2010, 20:20
bleckwarrior, w sprawie DO to jak zwykle burdel w Play ;) rok temu przenosiłem numer i było ksero DO, teraz w marcu i maju przenosiłem i DO nie był skanowany/kserowany... więc albo niedouczona obsługa albo dowolność... choć pewnie opcja 1 :D

 #409164  autor: bleckwarrior
 06 cze 2010, 21:16
osachorzow pisze:bleckwarrior, w sprawie DO to jak zwykle burdel w Play ;) rok temu przenosiłem numer i było ksero DO, teraz w marcu i maju przenosiłem i DO nie był skanowany/kserowany... więc albo niedouczona obsługa albo dowolność... choć pewnie opcja 1 :D
no przy przenoszeniu na pewno mają obowiązek skanować, więc w tym wypadku muszę Ci przyznać rację, choć w sumie do końca nie wiem jak to jest, dowiem się przy najbliższej okazji:)

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #409262  autor: 3m
 07 cze 2010, 10:25
Niedługo będę przenosił swój główny numer do Play Fresza i w związku z tym mam kilka pytań do P4U lub kogoś, kto ma doświadczenie w poniższej sprawie: We Freszu dostępne są zarówno pakiety Play online, jak też i Tani Internet w PF.
P.1- Jeżeli jest możliwość jednoczesnej aktywacji obu typów pakietów, to jaka jest kolejność ich wykorzystywania w momencie, kiedy jest się w zasięgu Play Online.
P.2- Czy pakiety Play online we Freszu same się odnawiają po 30 dniach/miesiacu?
P.3- Czy gdziekolwiek dostępny jest jakikolwiek regulamin dla Oferty Play online we Freszu?

 #409264  autor: bleckwarrior
 07 cze 2010, 10:32
3m pisze: P.1- Jeżeli jest możliwość jednoczesnej aktywacji obu typów pakietów, to jaka jest kolejność ich wykorzystywania w momencie, kiedy jest się w zasięgu Play Online.
P.2- Czy pakiety Play online we Freszu same się odnawiają po 30 dniach/miesiacu?
P.3- Czy gdziekolwiek dostępny jest jakikolwiek regulamin dla Oferty Play online we Freszu?
ad1. Tak jest możliwość: w momencie korzystania z internetu na zasięgu plusa idziesz z pakietu internet,a w momencie korzystania z onternet na zasięgu "taniego internetu" z play online
ad2. Należy je włączyć ponownie po 30 dniach
ad3. zaraz spróbuję coś dla Ciebie znależć i podeślę:)
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 4_2010.pdf

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #409270  autor: ukefake
 07 cze 2010, 11:02
guregori pisze:ale nadal można się na nie bez problemu dodzwonić i teraz się zastanawiam, jak długo jeszcze będą one działać. Ktoś może wie?
W poprzedniej ofercie (npnk) reaktywowałem kartę której termin dla połączeń przychodzących minął ok 9 miesięcy wcześniej (ale karta po aktywacji była przynajmniej raz doładowana). Jeśli play nie zrobi jakiejś jednorazowej akcji wyłączania nieaktywnych kart to uważam, że twoje karty do bożego narodzenia 2010 powinny się utrzymać

 #409598  autor: TrustNoOne
 08 cze 2010, 16:50
@ Play4You - zadam pytanie choć odpowiedź zapewne będzie, że Play nic nie blokuje. Czy Play nakłada jakieś blokady (nie chodzi mi o transfer czy prędkość) podczas korzystania z internetu Play Online? Zauważyłem, że na początku internet działał idealnie ale po kilku miesiącach zaczął wolno działać. W chwil obecnej DL mam w granicy 3 KB/s ... Przy czym usługi głosowe (Play 3G) działają dobrze. Na pewno nie jest to wina modemu, lokalizacji, komputera czy karty SIM gdyż na różnych komputerach działa dokładnie tak samo (mam kilka aktywacji Play Online).

Zauważyłem też, że składanie zgłoszeń technicznych poprzez Play24 mija się z celem gdyż osoby, które odbierają te zgłoszenia robią to z "lekkim" opóźnieniem gdzie przykłady połączeń bywają już zbyt stare do rozpatrzenia takiego zgłoszenia.. Najlepiej więc przez TBOK to załatwić.

Wracając jednak do tematu, internet poprzez Play Online w Telefonie (telefon jako modem) działa dobrze zawsze a przez Play Online różnie. Czym to jest spowodowane? Niedługo wrócę do internetu przewodowego a jak z Play Online'em sprawa się nie poprawi to Umowy trzeba będzie zakończyć.

Poza tym, dziś już 3 raz zerwało mi połączenie a zasięg mam bardzo dobry. Wcześniej tego nie było (rozumiem, że stacje mogą się zapychać) ale w ostatnim czasie to jest porażka i w czasie ładowania się strony np telepolis czy Play (chyba za dużo flesha tam macie) już nie wspominając o You Tube) to można spokojnie iść sobie herbatę zrobić.

Jeśli Operator Play może ujawnić trochę tajemnicy to proszę o odpowiedź na tym forum (z priva nie korzystam). Najlepiej prawdziwego eksperta z pionu IT.
Szukałem też trochę informacji o tym w internecie i na kilku forach inni mieli takie same spostrzeżenia.

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409608  autor: play4you2
 08 cze 2010, 17:23
TrustNoOne pisze:zadam pytanie choć odpowiedź zapewne będzie, że Play nic nie blokuje.
Zgadza się, nie ma żadnych blokad. Zresztą to by było nielogiczne, jakbyśmy mieli blokować usługę lub szybkość transferu. Owszem, szybkość spada, ale po wykorzystaniu limitu, co raczej jest bardzo rzadkie przy oferowanych przez nas limitach (5 i 10 GB).
TrustNoOne pisze:Zauważyłem też, że składanie zgłoszeń technicznych poprzez Play24 mija się z celem
To nie jest tak do końca. Zarówno i przez Play 24 jak i telefonicznie, te sprawy mają ten sam obieg. Istotne w tym są jednak dane, które są podawane przez Was (w szablonach, o których już mówiłem). Reasumując, zarówno poprzez Play24 jak i telefonicznie, zgłoszenie rozpatrywane jest w taki sam sposób.
TrustNoOne pisze:Wracając jednak do tematu,
Zakładam, że w telefonie masz zablokowany transfer w roamingu Plusa i korzystasz z naszych nadajników. Jeżeli nie, to być może po nadajnikach Plusa osiągasz w konkretnym miejscu lepszy zasięg i szybkość, jednak to wiąże się jak wiadomo z dodatkowymi kosztami. Jednak jeżeli korzystasz z naszych nadajników, to zasada działania jest taka sama zarówno dla modemu jak i telefonu jako modem. Nie ma w tym momencie znaczenia, czego używasz jako modem.
TrustNoOne pisze:Poza tym, dziś już 3 raz zerwało mi połączenie a zasięg mam bardzo dobry.
nie ukrywam, że przyczyną (jak sam słusznie zauważyłeś) mogą być przeciążenia nadajnika, do którego się logujesz, lub ich ilość w okolicy. Jeżeli mieszkasz w dużym mieście i w okolicy masz np. 4 nadajniki NodeB, to może dochodzić do sytuacji, że ten zasięg będzie "skakał" pomiędzy stacjami i dlatego brak stabilności zasięgu może powodować utrudnienia. Dzieje się tak wtedy, jak widoczny jest wzmozony ruch dla danej stacji (lub kilku stacjach). Nie oznacza to jednak, że jest to usterka. System jest tak skonstruowany (to akurat żadna tajemnica), że dane urządzenie (modem) stara się "wyłapać" najsilniejszy mozliwy zasięg i najmniej obciążony nadajnik. O ile dla samych rozmów głosowych nie robi to jakiejś wielkiej różnicy, tak dla działania samego internetu różnice te mogą być już wyczuwalne. Zaznaczam jednak, że to nie jest reguła. Może być również tak, że masę osób korzysta w danej chwili z nadajnika, a mimo to wzystko działa prawidłowo. Wiem, że to może zabrzmieć śmiesznie, ale warunki atmosferyczne maja na prawdę w tym zakresie znaczenie. Niemniej jednak, jak zauważymy, że któraś ze stacji jest np. przeciążona, staramy się to w odpowiedni sposób korygować.
TrustNoOne pisze:w czasie ładowania się strony np telepolis czy Play (chyba za dużo flesha tam macie) już nie wspominając o You Tube) to można spokojnie iść sobie herbatę zrobić.
Przyznam się szczerze, że mi to się też czasami zdarza na mojej prywatnej usłudze, ale mi pomaga "restart" routera i wszystko potem jest ok. Zresztą na jednym online działają mi dwa laptopy i jeden stacjonarny (za pomocą routera) i jest ok. Nie narzekamy w domu na szybkość. Jednak rozumiem, że w niektórych przypadkach, które tu opisujecie, mogą występować utrudnienia.
TrustNoOne pisze:Jeśli Operator Play może ujawnić trochę tajemnicy
Jakby to była tajemnica, to bym nie mógł o tym napisać :lol:. To co mogę Wam powiedzieć (czyt. nie jest tajemnicą telekomunikacyjną), to wam odpowiadam.

Pozdrawiam.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #409611  autor: Andrzej24
 08 cze 2010, 17:53
A ja sprawie kodów do stanu darmowego
Od wczoraj od północy czyli od dziś od 00:01 nie działają mi kody do obsługi stanu darmowego, czyli *111*1*3#, *111*1*4# itp. przez co nie mogę uruchomić stanu darmowego.
Po zalogowaniu do Play24 i wybraniu zakładki usługi wyskakuje Kod błędu: 1276012296453SCBF400

Moje pytanie: czy jest to ogólna usterka czy u mnie coś jest nie tak.
Czekam na odpowiedź

 #409614  autor: play4you2
 08 cze 2010, 18:02
Andrzej24 pisze:czy jest to ogólna usterka czy u mnie coś jest nie tak.
Z tego co mi wiadomo, nie odnotowaliśmy jakichkolwiek usterek w tym zakresie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #409616  autor: Andrzej24
 08 cze 2010, 18:14
play4you2 pisze:
Andrzej24 pisze:czy jest to ogólna usterka czy u mnie coś jest nie tak.
Z tego co mi wiadomo, nie odnotowaliśmy jakichkolwiek usterek w tym zakresie.
To co mam robić. Zgłosić nie mogę bo mam niezarejestrowany numer. Bynajmniej tak mi do tej pory mówiono, że nic nie załatwię bez rejestracji numeru. Zarejestrować nie mogę z przyczyn osobistych. Używam Play prawie rok i nigdy wcześniej takich problemów nie miałem. To co się teraz ostatnio dzieje to kwalifikuje się do przejścia do innej sieci. Nie chodzi mi o usterki, bo każdemu się zdarzają, lecz aby je rozwiązać to trzeba mieć nerwy na wodzy i cierpliwość.

8 lat byłem w Orange i wszelkie usterki załatwiałem bez problemu. Nawet bez zarejestrowanego numeru. A tu ciągle pod górkę. Szkoda nerwów.
Nawet szanowny pan Gruszka do tej pory nie potrafił mi rozwiązać sprawy z przelogowywaniem się do Plusa. Prawie 2 tyg.

 #409619  autor: play4you2
 08 cze 2010, 18:42
Andrzej24 pisze:To co mam robić.
Sporóbuj może trochę później. Niestety, bez rejestracji rzeczywiście nie możesz tego zgłosić.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #409624  autor: TrustNoOne
 08 cze 2010, 19:40
play4you2 pisze:Owszem, szybkość spada, ale po wykorzystaniu limitu, co raczej jest bardzo rzadkie przy oferowanych przez nas limitach (5 i 10 GB).
Spada bardzo mocno i bez wykorzystanego limitu. Poza tym czy na prawdę jest to takie rzadkie? ;) 10 GB to nie jest aż tak wiele (i nie mam na myśli poboru danych typu avi, mp3..). Wystarczy przeglądać strony, które są bardzo mocno obładowane fotografiami.
play4you2 pisze:Zarówno i przez Play 24 jak i telefonicznie, te sprawy mają ten sam obieg.
Zapewne mają ten sam obieg jeśli chodzi o proces przetwarzania zgłoszenia ale nie wziąłeś (jeśli mogę takiej formy użyć) pod uwagę czynnika ludzkiego..
play4you2 pisze:Zakładam, że w telefonie masz zablokowany transfer w roamingu Plusa i korzystasz z naszych nadajników.
Tak, mam tylko Playa ustawionego a resztę zablokowane u Was i jestem zadowolony. Jakość rozmów w Plusie jest poniżej zera... (mam na myśli karty SIM typowo z Plusa).
play4you2 pisze:Nie ma w tym momencie znaczenia, czego używasz jako modem.
A jednak dziwnym trafem przez telefon połączenie jest lepsze.. Stabilniejsze. Nawet podczas ostatnich przygód z pogodą. Połączenie za pomocą telefonu stabilne a za pomocą modemów już nie (rwanie połączeń z modemów co około 2 minuty a za pomocą telefonów ani razu).
play4you2 pisze:mogą być przeciążenia nadajnika
Z utęsknieniem czekam na LTE... ;) i mam nadzieję, że Play pomimo zaprzeczeń podniesie w najbliższych kilku miesiącach limit prędkości i ilości danych.. :)
play4you2 pisze:Jeżeli mieszkasz w dużym mieście i w okolicy masz np. 4 nadajniki NodeB
Lokalizacja nie ma znaczenia (czy duże miasto, czy średnie, czy małe) no i znam zasadę działania BTSów czy NodeB. ;) Trochę czytam wiadomości w internecie.. ;)
play4you2 pisze:Przyznam się szczerze, że mi to się też czasami zdarza na mojej prywatnej usłudze, ale mi pomaga "restart" routera i wszystko potem jest ok.
Ja routera nie posiadam gdyż nie mam takiej potrzeby ale mam kilka komputerów i modemów i restart połączenia nie pomaga. Komputera zresztą też nie. :(
play4you2 pisze:Jakby to była tajemnica, to bym nie mógł o tym napisać
To jest zrozumiałe.. ;) Chciałbym poznać te Wasze tajemnice.. :) Najbardziej te ciemne... ;)

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #409644  autor: fussy
 08 cze 2010, 21:04
Witam
Przed chwilą, z czystej ciekawości, sprawdziłem działanie kodu
*111*1*4# (mam obecnie włączony SD)

i 10 minut temu otrzymywałem
Kod: Zaznacz cały
Service not running
Please try again later
ale teraz jest już ok

pozdrawiam Darek

 #409647  autor: Pio
 08 cze 2010, 21:08
Ja przedłużyłem umowę w play przez telefon i przysłali mi nowy model telefonu bez podbitej gwarancji, kazali mi odesłać poleconym na adres skąd przyszła czyli na ul. mineralną. Gwarancji nie ma miesiąc a niedoinformowani pracownicy z tej dziwnej sieci nie mogą mi nawet powiedzieć czy została gwarancja podbita i czy została wysłana albo kiedy będzie.
Play wielki -

 #409648  autor: Andrzej24
 08 cze 2010, 21:10
fussy pisze:Witam
Przed chwilą, z czystej ciekawości, sprawdziłem działanie kodu
*111*1*4# (mam obecnie włączony SD)

i 10 minut temu otrzymywałem
Kod: Zaznacz cały
Service not running
Please try again later
ale teraz jest już ok

pozdrawiam Darek
U mnie niestety dalej nie działa. Komunikat" zarządzenie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później.

[ Dodano: 2010-06-08, 21:15 ]
play4you2 pisze:
Andrzej24 pisze:To co mam robić.
Sporóbuj może trochę później. Niestety, bez rejestracji rzeczywiście nie możesz tego zgłosić.
A czy jest możliwa rejestracja wypełniając blankiet pobrany z internetu i wysłanie go pocztą?
W innych sieciach jest taka możliwość. A w Play?
  • Strona 15 z 244
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 244
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 244