Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
79
Rejestracja
27 maja 2010, 18:08
Lokalizacja
Polska
Tak.Claudec pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
w tamtym tygodniu rejestrowałem dwa razy startery i nikt nie skanował dowodu. Pracownik potwierdza zgodność danych wpisanych z tymi w dowodzie własnym podpisem w formularzu, który zresztą sam wypełnia na podstawie dowodu.Claudec pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
2 lata temu rejestrowałem swój pierwszy starter i nikt nie robił ksero mojego dowodu.
Jeśli chodzi o moje doświadczenia z przenoszeniem numeru, to zarówno rok temu jaki w tym roku skanowano mi Dowód Osobisty.Claudec pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
2 lata temu rejestrowałem swój pierwszy starter i nikt nie robił ksero mojego dowodu.
jojo pisze:Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
2 lata temu rejestrowałem swój pierwszy starter i nikt nie robił ksero mojego dowodu.
no przy przenoszeniu na pewno mają obowiązek skanować, więc w tym wypadku muszę Ci przyznać rację, choć w sumie do końca nie wiem jak to jest, dowiem się przy najbliższej okazji:)osachorzow pisze:bleckwarrior, w sprawie DO to jak zwykle burdel w Playrok temu przenosiłem numer i było ksero DO, teraz w marcu i maju przenosiłem i DO nie był skanowany/kserowany... więc albo niedouczona obsługa albo dowolność... choć pewnie opcja 1
ad1. Tak jest możliwość: w momencie korzystania z internetu na zasięgu plusa idziesz z pakietu internet,a w momencie korzystania z onternet na zasięgu "taniego internetu" z play online3m pisze: P.1- Jeżeli jest możliwość jednoczesnej aktywacji obu typów pakietów, to jaka jest kolejność ich wykorzystywania w momencie, kiedy jest się w zasięgu Play Online.
P.2- Czy pakiety Play online we Freszu same się odnawiają po 30 dniach/miesiacu?
P.3- Czy gdziekolwiek dostępny jest jakikolwiek regulamin dla Oferty Play online we Freszu?
W poprzedniej ofercie (npnk) reaktywowałem kartę której termin dla połączeń przychodzących minął ok 9 miesięcy wcześniej (ale karta po aktywacji była przynajmniej raz doładowana). Jeśli play nie zrobi jakiejś jednorazowej akcji wyłączania nieaktywnych kart to uważam, że twoje karty do bożego narodzenia 2010 powinny się utrzymaćguregori pisze:ale nadal można się na nie bez problemu dodzwonić i teraz się zastanawiam, jak długo jeszcze będą one działać. Ktoś może wie?
Zgadza się, nie ma żadnych blokad. Zresztą to by było nielogiczne, jakbyśmy mieli blokować usługę lub szybkość transferu. Owszem, szybkość spada, ale po wykorzystaniu limitu, co raczej jest bardzo rzadkie przy oferowanych przez nas limitach (5 i 10 GB).TrustNoOne pisze:zadam pytanie choć odpowiedź zapewne będzie, że Play nic nie blokuje.
To nie jest tak do końca. Zarówno i przez Play 24 jak i telefonicznie, te sprawy mają ten sam obieg. Istotne w tym są jednak dane, które są podawane przez Was (w szablonach, o których już mówiłem). Reasumując, zarówno poprzez Play24 jak i telefonicznie, zgłoszenie rozpatrywane jest w taki sam sposób.TrustNoOne pisze:Zauważyłem też, że składanie zgłoszeń technicznych poprzez Play24 mija się z celem
Zakładam, że w telefonie masz zablokowany transfer w roamingu Plusa i korzystasz z naszych nadajników. Jeżeli nie, to być może po nadajnikach Plusa osiągasz w konkretnym miejscu lepszy zasięg i szybkość, jednak to wiąże się jak wiadomo z dodatkowymi kosztami. Jednak jeżeli korzystasz z naszych nadajników, to zasada działania jest taka sama zarówno dla modemu jak i telefonu jako modem. Nie ma w tym momencie znaczenia, czego używasz jako modem.TrustNoOne pisze:Wracając jednak do tematu,
nie ukrywam, że przyczyną (jak sam słusznie zauważyłeś) mogą być przeciążenia nadajnika, do którego się logujesz, lub ich ilość w okolicy. Jeżeli mieszkasz w dużym mieście i w okolicy masz np. 4 nadajniki NodeB, to może dochodzić do sytuacji, że ten zasięg będzie "skakał" pomiędzy stacjami i dlatego brak stabilności zasięgu może powodować utrudnienia. Dzieje się tak wtedy, jak widoczny jest wzmozony ruch dla danej stacji (lub kilku stacjach). Nie oznacza to jednak, że jest to usterka. System jest tak skonstruowany (to akurat żadna tajemnica), że dane urządzenie (modem) stara się "wyłapać" najsilniejszy mozliwy zasięg i najmniej obciążony nadajnik. O ile dla samych rozmów głosowych nie robi to jakiejś wielkiej różnicy, tak dla działania samego internetu różnice te mogą być już wyczuwalne. Zaznaczam jednak, że to nie jest reguła. Może być również tak, że masę osób korzysta w danej chwili z nadajnika, a mimo to wzystko działa prawidłowo. Wiem, że to może zabrzmieć śmiesznie, ale warunki atmosferyczne maja na prawdę w tym zakresie znaczenie. Niemniej jednak, jak zauważymy, że któraś ze stacji jest np. przeciążona, staramy się to w odpowiedni sposób korygować.TrustNoOne pisze:Poza tym, dziś już 3 raz zerwało mi połączenie a zasięg mam bardzo dobry.
Przyznam się szczerze, że mi to się też czasami zdarza na mojej prywatnej usłudze, ale mi pomaga "restart" routera i wszystko potem jest ok. Zresztą na jednym online działają mi dwa laptopy i jeden stacjonarny (za pomocą routera) i jest ok. Nie narzekamy w domu na szybkość. Jednak rozumiem, że w niektórych przypadkach, które tu opisujecie, mogą występować utrudnienia.TrustNoOne pisze:w czasie ładowania się strony np telepolis czy Play (chyba za dużo flesha tam macie) już nie wspominając o You Tube) to można spokojnie iść sobie herbatę zrobić.
Jakby to była tajemnica, to bym nie mógł o tym napisaćTrustNoOne pisze:Jeśli Operator Play może ujawnić trochę tajemnicy
Z tego co mi wiadomo, nie odnotowaliśmy jakichkolwiek usterek w tym zakresie.Andrzej24 pisze:czy jest to ogólna usterka czy u mnie coś jest nie tak.
To co mam robić. Zgłosić nie mogę bo mam niezarejestrowany numer. Bynajmniej tak mi do tej pory mówiono, że nic nie załatwię bez rejestracji numeru. Zarejestrować nie mogę z przyczyn osobistych. Używam Play prawie rok i nigdy wcześniej takich problemów nie miałem. To co się teraz ostatnio dzieje to kwalifikuje się do przejścia do innej sieci. Nie chodzi mi o usterki, bo każdemu się zdarzają, lecz aby je rozwiązać to trzeba mieć nerwy na wodzy i cierpliwość.play4you2 pisze:Z tego co mi wiadomo, nie odnotowaliśmy jakichkolwiek usterek w tym zakresie.Andrzej24 pisze:czy jest to ogólna usterka czy u mnie coś jest nie tak.
Sporóbuj może trochę później. Niestety, bez rejestracji rzeczywiście nie możesz tego zgłosić.Andrzej24 pisze:To co mam robić.
Spada bardzo mocno i bez wykorzystanego limitu. Poza tym czy na prawdę jest to takie rzadkie?play4you2 pisze:Owszem, szybkość spada, ale po wykorzystaniu limitu, co raczej jest bardzo rzadkie przy oferowanych przez nas limitach (5 i 10 GB).
Zapewne mają ten sam obieg jeśli chodzi o proces przetwarzania zgłoszenia ale nie wziąłeś (jeśli mogę takiej formy użyć) pod uwagę czynnika ludzkiego..play4you2 pisze:Zarówno i przez Play 24 jak i telefonicznie, te sprawy mają ten sam obieg.
Tak, mam tylko Playa ustawionego a resztę zablokowane u Was i jestem zadowolony. Jakość rozmów w Plusie jest poniżej zera... (mam na myśli karty SIM typowo z Plusa).play4you2 pisze:Zakładam, że w telefonie masz zablokowany transfer w roamingu Plusa i korzystasz z naszych nadajników.
A jednak dziwnym trafem przez telefon połączenie jest lepsze.. Stabilniejsze. Nawet podczas ostatnich przygód z pogodą. Połączenie za pomocą telefonu stabilne a za pomocą modemów już nie (rwanie połączeń z modemów co około 2 minuty a za pomocą telefonów ani razu).play4you2 pisze:Nie ma w tym momencie znaczenia, czego używasz jako modem.
Z utęsknieniem czekam na LTE...play4you2 pisze:mogą być przeciążenia nadajnika
Lokalizacja nie ma znaczenia (czy duże miasto, czy średnie, czy małe) no i znam zasadę działania BTSów czy NodeB.play4you2 pisze:Jeżeli mieszkasz w dużym mieście i w okolicy masz np. 4 nadajniki NodeB
Ja routera nie posiadam gdyż nie mam takiej potrzeby ale mam kilka komputerów i modemów i restart połączenia nie pomaga. Komputera zresztą też nie.play4you2 pisze:Przyznam się szczerze, że mi to się też czasami zdarza na mojej prywatnej usłudze, ale mi pomaga "restart" routera i wszystko potem jest ok.
To jest zrozumiałe..play4you2 pisze:Jakby to była tajemnica, to bym nie mógł o tym napisać
Service not running
Please try again later
U mnie niestety dalej nie działa. Komunikat" zarządzenie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później.fussy pisze:Witam
Przed chwilą, z czystej ciekawości, sprawdziłem działanie kodu
*111*1*4# (mam obecnie włączony SD)
i 10 minut temu otrzymywałemKod: Zaznacz całyale teraz jest już okService not running Please try again later
pozdrawiam Darek
A czy jest możliwa rejestracja wypełniając blankiet pobrany z internetu i wysłanie go pocztą?play4you2 pisze:Sporóbuj może trochę później. Niestety, bez rejestracji rzeczywiście nie możesz tego zgłosić.Andrzej24 pisze:To co mam robić.