Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
83
Rejestracja
13 sie 2010, 07:25
Lokalizacja
Poznań
nie można mieć wszystkiegoRobaas pisze:wojciech no i popsułeś dzień dobrych wpisów o play;)))
miałem taki zamiar, ale w trakcie prób ciągle wyskakuje "błąd"... motyla noga!Robaas pisze:ps nie zapomnij ocenić Damiana zgodnie z merytoryczną zawartością odpowiedzi:)
Wojtek, przy wypożyczaniu telefonu podpisałeś zgodę, ale że projekt się zakończył to zgody też już można uważać za wygasłe. Czy dostałeś jakąś niechcianą korespondencje po 11 stycznia? tego dnia dostaliśmy informację od testujsmartfona, że nie będzie więcej maili do Ciebie.wojciech pisze:play4you2, nie, brakło mi sił... problem z testujsmartfona, 3 zgłoszenia, dwie odpowiedzi odsyłające do maila @testujsmartfona.pl (gdzie i tak nie można nic osiagnąć co było stwierdzane w kazdym zgłoszeniu), po marudzeniu prośba o kolejne zgłoszenie i po prawie tygodniu 'rozpatrywania' dostaję odpowiedź:
Postaram się przespieszyć realizacie, żebyś szybko dostał odpowiedź.Logith pisze:Play4you, czy doczekam się jakiejś informacji?
Od 13.01 serwis Regenersis czeka na odpowiedź mailową od Was, bo nie wie co ma robić.
Na infolinii Pani zaproponowała kolejne zgłoszenie.. i jest - 39570926.. tylko sam już nie wiem po co..
Pozdrawiam,
M
wiem?play4you2 pisze:Wojtek, przy wypożyczaniu telefonu podpisałeś zgodę, ale że projekt się zakończył to zgody też już można uważać za wygasłe. Czy dostałeś jakąś niechcianą korespondencje po 11 stycznia? tego dnia dostaliśmy informację od testujsmartfona, że nie będzie więcej maili do Ciebie.
jednakowoż:wojciech pisze:akurat play wszedł w posiadanie danych w sposób dosyć wyjaśniony (wziąłem udział w akcji, zaakceptowałem regulamin.
co wskazywałoby na to, że wciąż radośnie przetwarzacie dane -- fajnie co nie?Witaj Wojciech x!
Poniższa lista gadżetów i multimediów zostanie odblokowana po osiągnięciu przez Ciebie podanej liczby punktów
Termin zwrotu telefonu
Telefon oddany
Dziękujemy za udział w programie
Telefon będzie wymieniony.Logith pisze:Play4you,
Ok, dziękuję i za to.. tam nie ma nic nowego jednak.. cały czas ta sama sprawa, ten sam problem.
..ale co z tym co napisałem stronę wcześniej?
Z tego co wiem, dzisiaj mija czas w którym Regenersis czeka na odpowiedź od Was. Dlaczego nikt z eshopu od 13.01 nie odpisał na ich maila..? Ktoś przecież popełnił błąd twierdząc, że telefon ma więcej niż 6 miesięcy, przez co nie jest możliwe skorzystanie z wymiany z tyt. niezgodności. A to przecież błąd, telefon został zakupiony 3.01.
Odnoszę wrażenie, że wszyscy olewają sprawę.![]()
Pozdrawiam,
co wskazywałoby na to, że wciąż radośnie przetwarzacie dane -- fajnie co nie?Witaj Wojciech x!
Poniższa lista gadżetów i multimediów zostanie odblokowana po osiągnięciu przez Ciebie podanej liczby punktów
Termin zwrotu telefonu
Telefon oddany
Dziękujemy za udział w programie
U siebie mam tryb wyboru sieci automatyczny + tylko UMTSplayonline pisze:Reklama Play, że 99% (czy coś koło tego) Polaków jest w zasięgu Play jednak jest prawdą (SE C702)...
Ja mam ustawiony Automat i GSM/UMTS, jednak jak gdzies wyjezdzam (w dluzsze trasy) to przestawiam na Manual Plus i GSM gdyz w momencie korzystania z internetu gdy telefon straci zasieg z jednej stacji momentalnie komunikatory siadaja jak i aktywne strony (np. bankowe czy chocby Play24). Na Plus 2G takiego problemu nie ma (choc GSM jest wolniejszy od UMTS to wole to niz czekac az siec sie zalapie). Malo jest miejsc gdzie nie ma zasiegu i Play i Plus i Orange jednak istnieja (szczegolnie na trasach kolejowych gdzie masz szczere pole i mase km do miasta lub lasy itp).drcox pisze: U siebie mam tryb wyboru sieci automatyczny + tylko UMTS
Jak wyjeżdżam przestawiam na GSM/UMTS tryb dalej automatyczny.
Zasięg będzie zawsze i wszędzie, mało jest miejsc gdzie nie ma Playa, Plusa, Orange. Gorzej np z utrzymaniem rozmowy w stałym ruchu.
okej przesłałam, niedługo ktoś powinien się do ciebie odezwać.jackq pisze:play4you2 proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 39533156
Dziękuję.
A co dokładnie źle działa w etykietce?andx pisze:Możecie napisać, czy dacie radę naprawić problem, ze źle działającą usługą etykietka?
A co dokładnie źle działa w etykietce?[/quote]andx pisze:Możecie napisać, czy dacie radę naprawić problem, ze źle działającą usługą etykietka?
dziękuje, rozwiązane ale jednak źle. Przedstawiono mi ofertę AIM85 a ja prosiłem o ofertę AIM65. Proszę to poprawić.play4you2 pisze:jackq napisał/a:
play4you2 proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 39533156
Dziękuję.
okej przesłałam, niedługo ktoś powinien się do ciebie odezwać.
To ja może jeszcze w tym temacie wkleję kopię wiadomości przesłanej na Facebookowej ścianie, na którą nie dostałem od Was odpowiedzi...A co dokładnie źle działa w etykietce?
Witam.
Chciałbym zapytać o postępy w pracach nad poprawą działania "Etykietki" (zgłoszenia nr 38742827, 38319131 i 37962258). Jak zaobserwowałem, winą jest przesyłanie przez Orange do kart Playa informacji poprzez (prawdopodobnie) NITZ, iż tak naprawdę ich sieć nazywa się PLAY. Osobiście widzę z tej sytuacji 2 wyjścia:
1. Dogadanie się z Plusem, aby ich sieć również przedstawiała się Playowcom jako "PLAY" i wycofanie możliwości ustawienia pustej Etykietki - dzięki temu na wielu telefonach zniknie oznaczenie roamingu w Plusie i Orange (możliwość bezproblemowego korzystania z Internetu bez włączania opcji "dane w roamingu"!) bez zaburzania priorytetu wybierania sieci, niezadowoleni będą jedynie chcący wiedzieć dokładnie do jakiej sieci są zalogowani - choć np. na Androida jest do tego specjalna aplikacja, korzystaliście z niej nawet podczas akcji "Smart Net Surfers". Proszę nie zapomnieć wtedy włączyć Orange do listy EF_SPDI (jak na mojej karcie SIM!) i sprawdzenie dlaczego telefony HTC nie potrafią zinterpretować informacji o tym, że Orange to PLAY.
2. Dogadanie się z Orange, by nie przesyłał nazwy "PLAY" do Playowców - w tym wypadku będą zadowoleni tylko użytkownicy "pustej" Etykietki i osoby, które widzą - będąc zalogowanymi do Orange - nazwę PLAY podwójnie.
Oczywiście to tylko moje domysły, choć mam podstawę sądzić, iż są dosyć trafne. Niemniej jednak będę wdzięczny za szersze informacje w tym temacie.