• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 139 z 241
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 241

 #529008  autor: janbutyk
 17 sty 2012, 22:13
gratulacje dla PLAY za zakończenie z klasą promocji 30 zł za 10 zł, pełna "kulturka" ;)

 #529011  autor: Robaas
 17 sty 2012, 22:16
janbutyk nie pierwsza promocja zakończona w tym stylu. To taki standard play.

 #529016  autor: user_delete19
 17 sty 2012, 22:32
Robaas pisze:wojciech no i popsułeś dzień dobrych wpisów o play;)))
nie można mieć wszystkiego ;)

akurat play wszedł w posiadanie danych w sposób dosyć wyjaśniony (wziąłem udział w akcji, zaakceptowałem regulamin. Frapujące są jednak punkty 25 i 26 tegoż - reklamując via play24 dostawałem pingponga do @testujsmartfona.pl (p4 umywa rączki? :D ) oraz odmówiono mi prawa wynikającego z punktu 26.
Robaas pisze:ps nie zapomnij ocenić Damiana zgodnie z merytoryczną zawartością odpowiedzi:)
miałem taki zamiar, ale w trakcie prób ciągle wyskakuje "błąd"... motyla noga!
(oraz, dlaczego w 6-cio stopniowej skali nie ma oceny "1" a jest "9" ? :D

 #529037  autor: Logith
 18 sty 2012, 07:26
Play4you, czy doczekam się jakiejś informacji?
Od 13.01 serwis Regenersis czeka na odpowiedź mailową od Was, bo nie wie co ma robić.
Na infolinii Pani zaproponowała kolejne zgłoszenie.. i jest - 39570926.. tylko sam już nie wiem po co..



Pozdrawiam,
M

Obrazek
Obrazek

 #529043  autor: play4you2
 18 sty 2012, 09:43
wojciech pisze:play4you2, nie, brakło mi sił... problem z testujsmartfona, 3 zgłoszenia, dwie odpowiedzi odsyłające do maila @testujsmartfona.pl (gdzie i tak nie można nic osiagnąć co było stwierdzane w kazdym zgłoszeniu), po marudzeniu prośba o kolejne zgłoszenie i po prawie tygodniu 'rozpatrywania' dostaję odpowiedź:
Wojtek, przy wypożyczaniu telefonu podpisałeś zgodę, ale że projekt się zakończył to zgody też już można uważać za wygasłe. Czy dostałeś jakąś niechcianą korespondencje po 11 stycznia? tego dnia dostaliśmy informację od testujsmartfona, że nie będzie więcej maili do Ciebie.

[ Dodano: 2012-01-18, 09:49 ]
Logith pisze:Play4you, czy doczekam się jakiejś informacji?
Od 13.01 serwis Regenersis czeka na odpowiedź mailową od Was, bo nie wie co ma robić.
Na infolinii Pani zaproponowała kolejne zgłoszenie.. i jest - 39570926.. tylko sam już nie wiem po co..



Pozdrawiam,
M
Postaram się przespieszyć realizacie, żebyś szybko dostał odpowiedź.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #529048  autor: Logith
 18 sty 2012, 10:10
Play4you,
Ok, dziękuję i za to.. tam nie ma nic nowego jednak.. cały czas ta sama sprawa, ten sam problem.
..ale co z tym co napisałem stronę wcześniej?
Z tego co wiem, dzisiaj mija czas w którym Regenersis czeka na odpowiedź od Was. Dlaczego nikt z eshopu od 13.01 nie odpisał na ich maila..? Ktoś przecież popełnił błąd twierdząc, że telefon ma więcej niż 6 miesięcy, przez co nie jest możliwe skorzystanie z wymiany z tyt. niezgodności. A to przecież błąd, telefon został zakupiony 3.01.
Odnoszę wrażenie, że wszyscy olewają sprawę. :(

Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #529061  autor: user_delete19
 18 sty 2012, 10:45
play4you2 pisze:Wojtek, przy wypożyczaniu telefonu podpisałeś zgodę, ale że projekt się zakończył to zgody też już można uważać za wygasłe. Czy dostałeś jakąś niechcianą korespondencje po 11 stycznia? tego dnia dostaliśmy informację od testujsmartfona, że nie będzie więcej maili do Ciebie.
wiem?
wojciech pisze:akurat play wszedł w posiadanie danych w sposób dosyć wyjaśniony (wziąłem udział w akcji, zaakceptowałem regulamin.
jednakowoż:
- nie, nie dostałem maili po 11 stycznia;
- cofnięcie zgody wpłynęło we wrześniu -- prawie pół roku wcześniej! -- nie przeszkadzało wam to radośnie spamować skrzynki;
- pomimo, że projekt się zakończył oraz cofnąłem zgodę wciąż mogę się zalogować w systemie:
Witaj Wojciech x!
Poniższa lista gadżetów i multimediów zostanie odblokowana po osiągnięciu przez Ciebie podanej liczby punktów
Termin zwrotu telefonu

Telefon oddany

Dziękujemy za udział w programie
co wskazywałoby na to, że wciąż radośnie przetwarzacie dane -- fajnie co nie? :P (bo tu już nie tylko chodzi o zgody, a że dane udostępnione na potrzeby programu nie są konieczne do świadczenia usług telco więc argument, że PT was zmusza do trzymania ich przez 12 miesięcy jest bezzasadny!)

 #529078  autor: play4you2
 18 sty 2012, 12:06
Logith pisze:Play4you,
Ok, dziękuję i za to.. tam nie ma nic nowego jednak.. cały czas ta sama sprawa, ten sam problem.
..ale co z tym co napisałem stronę wcześniej?
Z tego co wiem, dzisiaj mija czas w którym Regenersis czeka na odpowiedź od Was. Dlaczego nikt z eshopu od 13.01 nie odpisał na ich maila..? Ktoś przecież popełnił błąd twierdząc, że telefon ma więcej niż 6 miesięcy, przez co nie jest możliwe skorzystanie z wymiany z tyt. niezgodności. A to przecież błąd, telefon został zakupiony 3.01.
Odnoszę wrażenie, że wszyscy olewają sprawę. :(

Pozdrawiam,
Telefon będzie wymieniony.

[ Dodano: 2012-01-18, 13:05 ]
jednakowoż:
- nie, nie dostałem maili po 11 stycznia;
- cofnięcie zgody wpłynęło we wrześniu -- prawie pół roku wcześniej! -- nie przeszkadzało wam to radośnie spamować skrzynki;
- pomimo, że projekt się zakończył oraz cofnąłem zgodę wciąż mogę się zalogować w systemie:
Witaj Wojciech x!
Poniższa lista gadżetów i multimediów zostanie odblokowana po osiągnięciu przez Ciebie podanej liczby punktów
Termin zwrotu telefonu

Telefon oddany

Dziękujemy za udział w programie
co wskazywałoby na to, że wciąż radośnie przetwarzacie dane -- fajnie co nie? :P (bo tu już nie tylko chodzi o zgody, a że dane udostępnione na potrzeby programu nie są konieczne do świadczenia usług telco więc argument, że PT was zmusza do trzymania ich przez 12 miesięcy jest bezzasadny!)[/quote]

Retencja danych transmisyjnych jest obowiązkiem operatora ( 24 miesiące). Nie zbieramy zgody w tym zakresie. I nawet jeśli program testujsmartfona się skończył to dane będziemy przechowywać. Ale oczywiście żadnych reklamowych materiałów nie powinniśmy przesyłaćw związku z twoim wycofaniem zgody marketingowej.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #529159  autor: drcox
 18 sty 2012, 19:42
play4you2, proszę o ruszenie sprawy 39658122 w sposób porządny, bo to któreś już z kolei zgłoszenie w tej samej sprawie.

 #529218  autor: playonline
 18 sty 2012, 23:39
Reklama Play, że 99% (czy coś koło tego) Polaków jest w zasięgu Play jednak jest prawdą (SE C702)... ;)

LINK YT

No i fota (Samsung GT-C3322), gdzie dwóch (Play i Orange) nie może tam trzeci (Plus) da radę... ;)

Obrazek

 #529235  autor: drcox
 19 sty 2012, 01:34
playonline pisze:Reklama Play, że 99% (czy coś koło tego) Polaków jest w zasięgu Play jednak jest prawdą (SE C702)...
U siebie mam tryb wyboru sieci automatyczny + tylko UMTS
Jak wyjeżdżam przestawiam na GSM/UMTS tryb dalej automatyczny.
Zasięg będzie zawsze i wszędzie, mało jest miejsc gdzie nie ma Playa, Plusa, Orange. Gorzej np z utrzymaniem rozmowy w stałym ruchu.

 #529237  autor: avt31
 19 sty 2012, 02:04
drcox pisze: Gorzej np z utrzymaniem rozmowy w stałym ruchu.
Tylko ustawienie na sztywno Plusa albo Orange na trasie. Na automacie będzie zrywać rozmowy.

 #529244  autor: playonline
 19 sty 2012, 09:34
drcox pisze: U siebie mam tryb wyboru sieci automatyczny + tylko UMTS
Jak wyjeżdżam przestawiam na GSM/UMTS tryb dalej automatyczny.
Zasięg będzie zawsze i wszędzie, mało jest miejsc gdzie nie ma Playa, Plusa, Orange. Gorzej np z utrzymaniem rozmowy w stałym ruchu.
Ja mam ustawiony Automat i GSM/UMTS, jednak jak gdzies wyjezdzam (w dluzsze trasy) to przestawiam na Manual Plus i GSM gdyz w momencie korzystania z internetu gdy telefon straci zasieg z jednej stacji momentalnie komunikatory siadaja jak i aktywne strony (np. bankowe czy chocby Play24). Na Plus 2G takiego problemu nie ma (choc GSM jest wolniejszy od UMTS to wole to niz czekac az siec sie zalapie). Malo jest miejsc gdzie nie ma zasiegu i Play i Plus i Orange jednak istnieja (szczegolnie na trasach kolejowych gdzie masz szczere pole i mase km do miasta lub lasy itp).

Co do utrzymania rozmowy. Jak mam zasieg Play (w SE) to jest ok (oczywiscie ;p ), jednak jak kresek brak ale na tele nadal widze Play to jeszcze moge porozmawiac, tzn nie zawsze ale w wiekszosci przypadkow (na Samsungach tego nie jestem w stanie uzyskac). Jak jest zasieg Plusa to juz tak nie dam rady na SE. Tak wiec ja z utrzymaniem rozmow nie mam problemu (kiedys byly ale to dawno temu) gorzej jest z internetem.
 #529327  autor: andx
 19 sty 2012, 18:13
Możecie napisać, czy dacie radę naprawić problem, ze źle działającą usługą etykietka?

 #529341  autor: jackq
 19 sty 2012, 20:02
play4you2 proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 39533156
Dziękuję.

 #529453  autor: play4you2
 20 sty 2012, 12:46
jackq pisze:play4you2 proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 39533156
Dziękuję.
okej przesłałam, niedługo ktoś powinien się do ciebie odezwać.

[ Dodano: 2012-01-20, 14:42 ]
andx pisze:Możecie napisać, czy dacie radę naprawić problem, ze źle działającą usługą etykietka?
A co dokładnie źle działa w etykietce?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #529486  autor: andx
 20 sty 2012, 16:18
[ Dodano: 2012-01-20, 14:42 ]
andx pisze:Możecie napisać, czy dacie radę naprawić problem, ze źle działającą usługą etykietka?
A co dokładnie źle działa w etykietce?[/quote]

Play4you2, jeśli znajdziesz chwilkę czasu to przeczytaj ten temat: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=55724. W skrócie, chodzi o źle pokazywaną nazwę sieci, po wysłaniu pustego sms-a. Najczęściej chodzi o Orange i o to że po wymianie wielu kart, pokazywana jest wyłącznie nazwa PLAY, po wysłaniu "test"-u dostajemy inf. że nowa karat obsługuje etykietkę, a po wysłaniu pustego sms-a dostajemy inf. że mamy już ustawioną taką etykietę, kasę oczywiście pobiera, po wysłaniu "stop" dostajemy inf. że karta nie obsługuje etykietki i żeby wymienić kartę i tak w koło-macieju. Moją sprawę przekazałem już Play4you1. Bardzo zachęcam do przeczytania wskazanego tematu.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2012, 12:22 przez andx, łącznie zmieniany 2 razy.

 #529506  autor: jackq
 20 sty 2012, 18:31
play4you2 pisze:jackq napisał/a:
play4you2 proszę o popchnięcie zgłoszenia nr 39533156
Dziękuję.


okej przesłałam, niedługo ktoś powinien się do ciebie odezwać.
dziękuje, rozwiązane ale jednak źle. Przedstawiono mi ofertę AIM85 a ja prosiłem o ofertę AIM65. Proszę to poprawić.

 #529801  autor: kszaq
 22 sty 2012, 00:25
A co dokładnie źle działa w etykietce?
To ja może jeszcze w tym temacie wkleję kopię wiadomości przesłanej na Facebookowej ścianie, na którą nie dostałem od Was odpowiedzi...
Witam.
Chciałbym zapytać o postępy w pracach nad poprawą działania "Etykietki" (zgłoszenia nr 38742827, 38319131 i 37962258). Jak zaobserwowałem, winą jest przesyłanie przez Orange do kart Playa informacji poprzez (prawdopodobnie) NITZ, iż tak naprawdę ich sieć nazywa się PLAY. Osobiście widzę z tej sytuacji 2 wyjścia:
1. Dogadanie się z Plusem, aby ich sieć również przedstawiała się Playowcom jako "PLAY" i wycofanie możliwości ustawienia pustej Etykietki - dzięki temu na wielu telefonach zniknie oznaczenie roamingu w Plusie i Orange (możliwość bezproblemowego korzystania z Internetu bez włączania opcji "dane w roamingu"!) bez zaburzania priorytetu wybierania sieci, niezadowoleni będą jedynie chcący wiedzieć dokładnie do jakiej sieci są zalogowani - choć np. na Androida jest do tego specjalna aplikacja, korzystaliście z niej nawet podczas akcji "Smart Net Surfers". Proszę nie zapomnieć wtedy włączyć Orange do listy EF_SPDI (jak na mojej karcie SIM!) i sprawdzenie dlaczego telefony HTC nie potrafią zinterpretować informacji o tym, że Orange to PLAY.
2. Dogadanie się z Orange, by nie przesyłał nazwy "PLAY" do Playowców - w tym wypadku będą zadowoleni tylko użytkownicy "pustej" Etykietki i osoby, które widzą - będąc zalogowanymi do Orange - nazwę PLAY podwójnie.
Oczywiście to tylko moje domysły, choć mam podstawę sądzić, iż są dosyć trafne. Niemniej jednak będę wdzięczny za szersze informacje w tym temacie.
  • Strona 139 z 241
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 241
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 241