• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 139 z 244
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 244

 #454791  autor: avt31
 22 sty 2011, 14:21
Pajuch pisze:Ludzie co wy sami analfabeci jesteście? Zamiast czytać od razu robicie awanturę...

I ględzenie ze to i tamto nie działa w czasie gdy jest stosowne info na forum jest bez sensu i świadczy o miernym poziomie inteligencji
Zajmij się lepiej swoją inteligencją kolego, a nie pouczaj innych.
To co p4y2 napisał to jedno, a to co się wyrabia to zupełnie inna sprawa.
Mi także nadal nie uruchomiło się 100 minut. Jeszcze trochę, a będzie 24h.
To co robi Play z kodami i uruchamianiem to jest CHAMSTWO w czystej postaci.
To nie jest awaria, bo na nią złego słowa bym nie powiedział.
Problemy z kodami i uruchamianiem usług są już od paru tygodni. Miesiąc temu też uruchamiało się prawie 24 h, a teraz jak widać 24h to nic nieznacząca regulaminowa cyferka. Play ma nas po prostu w głębokim poważaniu.
Prepaid ze żle lub słabo działającymi kodami to co to jest?
Za to dostali nagrodę Najlepszy Prepaid 2010? Wolne żarty!

 #454796  autor: poziom
 22 sty 2011, 14:57
Potwierdzam problem.

100 na stacjonarne uruchomione wczoraj o 16 via play24 do tej pory wisi na:

Obrazek w trakcie włączania

 #454803  autor: Pajuch
 22 sty 2011, 15:28
Przy okazji... Obrazek zanim uruchomione zostanie oficjalnie HSPA musicie poprawic, bo nie dopuszczalne jest by upload byl 1 sek i 3 totalne eho , ma jechac rowno jak przycinacie, Nie bede pisał zgloszenia bo to w waszym biznesie

jak widać początek upload ok. srednio 30Kb/s i później skacze 1Mb/s-0-0-0-1Mb/s srednia wychodzi taka sama ale co z tego jak strony sie nie beda chcialy ladowac normalnie bo zapytania zwrotne beda szly co 3 sek gdy bede np uploadowal zdjecia na hosting.

Chyba,ze przycięcie planowane ma byc na 1Mega uploadu i teraz tak tylko fesci...

 #454826  autor: rasiu
 22 sty 2011, 18:09
jeśli chodzi o p24 to poczekajmy do poniedziałku, innej możliwości nie ma. biadolenie nie ma żadnego sensu. miejmy nadzieję ze jeżeli w pn będzie tak samo to p4u nie będzie odpowiadał na każdy taki problem "zrób zgłoszenie" tylko poda jakies info co do tej usterki (która jak się w końcu dowiedzieliśmy jest dosyc poważna i powszechna)

 #454828  autor: muchakk
 22 sty 2011, 18:16
System bilingowy nie wyrabia. U mnie przy aktywacji jednego pakietu miałem "w trakcie zmian" przy wszystkich usługach!! Zastanawiające jest to tylko dlaczego system bilingowy z dnia na dzień stracił stabilność działania.

 #454836  autor: enigma
 22 sty 2011, 18:42
dokładnie. takze pakiet 100 minut wisi od 28 godzin.

 #454920  autor: luccicare
 23 sty 2011, 02:38
P4Y - http://media2.pl/telekomunikacja/73935- ... cje.html#k
Nieuczciwi pracownicy znajdą się niestety w każdej firmie. Dlaczego jednak P4 sam nie reaguje na takie incydenty zgłaszając to do prokuratury? Uznanie reklamacji na sfałszowany podpis po pół roku za zasadną jest moim zdaniem przegięciem... Dlaczego nie tłumicie takich sytuacji w zarodku? Później zajmują się nimi media i jest smrodek.

 #454922  autor: Pajuch
 23 sty 2011, 03:29
muchakk pisze:Pajuch taka informacja powinna być wysłana smsem a nie opublikowana na forum które niewiele ma wspólnego z siecią. O ile wcześniej potrafiłem sobie jak i znajomym jakoś logicznie wytłumaczyć dlaczego to nie działa tak teraz nie mam pojęcia co mam im odpowiadać. Orange miało wtopę jeden dzień i było 30 minut do Orange, tutaj ta wtopa trwa przynajmniej ponad tydzień... ciekawe co otrzymamy!
Masz całkowita racje z sms-ami lecz krzykami sie nic nie zmieni.

A co do otrzymania czegokolwiek od play to tez nie ciekawie, kto otrzyma ten otrzyma czyli najmocniej atakujacy play24 zgloszeniami i innych przedstawicieli boa reszta powącha figę i dam sobie uciąć dwie ręce oraz palca u nogi ;) dochodzi jeszcze kwestia rejstracji w orange dostali wszyscy z problemem tutaj niestety o ile dadza cos do powąchania będzie się trzeba wylegitymować zarejestrowanym numerem hehe

A na co komu 30min? kiedy w play jest free ;) niech dadza po 10zl na konto i tyle, każdemu niezależnie w jakiej sprawie dzwonił do boa w ciagu tego czasu, bylo by sprawiedliwie

 #454923  autor: poziom
 23 sty 2011, 08:20
100minut dzisiejszej nocy wpadło na konto.
Oby to był koniec awarii z kodami, póki co wszystko działa (menu, 30za/5za, spr. taryfy) jak ma działać.

 #454926  autor: avt31
 23 sty 2011, 09:53
poziom pisze:100minut dzisiejszej nocy wpadło na konto.
Oby to był koniec awarii z kodami, póki co wszystko działa (menu, 30za/5za, spr. taryfy) jak ma działać.
Owszem mi też się pakiet uruchomił. Uruchamiał się grubo ponad 30h.
A efekt "zabawy" z kodami - minuty z poprzedniego przepadły.

 #454927  autor: kerim36
 23 sty 2011, 10:07
Owszem mi też się pakiet uruchomił. Uruchamiał się grubo ponad 30h.
A efekt "zabawy" z kodami - minuty z poprzedniego przepadły.
pozostaje reklamacja - zapewne dostaniesz 10, 20 lub 30 minut do wykorzystania w miesiac :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #454978  autor: uwazny
 23 sty 2011, 14:04
PLAY4YOU

Często nas upominasz abyśmy nie wklejali danych pracowników BOK, bo obowiązuje ochrona danych osobowych. Jak więc się ustosunkujesz do tego, iż na swoim blogu rzecznik PLAY prawdopododobnie opublikował treść postępowania reklamacyjnego wraz z numerem telefonu osoby składającej reklamację. Chodzi o głośną sprawę podrabianaia podpisów w Waszej sieci opublikowanej przez Gazetę Wyborczą.

W tej chwili dane są usunięte, jednak wpisy w komentarzach na blogu, iż tak było pozostały.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 20:22 przez uwazny, łącznie zmieniany 1 raz.

 #454982  autor: kerim36
 23 sty 2011, 14:33
uwazny,

to juz jest problem osoby, ktorej numer zostal podany oraz samej osoby rzecznika play

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #455050  autor: Neutrine Ray
 23 sty 2011, 20:33
Po 25 godzinach od aktywacji dwoch pakietow, ich status z "w trakcie wlaczania" zmienil sie na ""wylaczony" czyli nie stalo sie kompletnie nic, wszytsko musialem wlaczac od poczatku, na szczescie od dwoch dni wiekszosc uslug sprawia wrazenie funkcjonujacych poprawnie, "obsluguje" 4 pre-paidy wiec dane w miare adekwatne.

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #455072  autor: qper
 23 sty 2011, 22:16
wraz z numerem telefonu
he he dodam jeszcze, że oprócz numeru telefonu tej Pani podał jeszcze numery umów i numery reklamacji.

Trochę się pośpieszył ale szybko to usunęli.

Oczywiście w Internecie niczego się nie ukryje i wiele osób to widziało...

 #455082  autor: Claudec
 23 sty 2011, 22:35
Aktywowałem sobie pakiet 25MB, minęło dużo ponad 24godz i ciągle było "w trakcie uruchamiania" więc napisałem zgłoszenie.
Odpisali mi:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji pakietu, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 19 stycznia 2011 roku.

Uprzejmie informuję iż Pakiet Internet w Telefonie 25 MB został aktywowany 19 stycznia o godzinie 13:37.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
No tak to już jest, regulaminu tylko klient musi przestrzegać :/ Nawet "przepraszam" nie napisali.

 #455088  autor: Neutrine Ray
 23 sty 2011, 23:12
Chcialbym jeszzcze podzielic sie subiektywnym uczuciem po przesiadce z Orange. Ciagle odczuwam jakis lek przed tym ze znikna mi nabite minuty, cos sie stanie z pakietami, a nikt z BOKU i tak mi nie pomoze bo rejestrowac sie i tak nie mam zamiaru. Leki te podsycane sa przez liczne komenatrze i wypowiedzi na temat tego co sie dzieje w play'u. dodatkowo linki o walkach i olewaniu klienta, indolencji operatora w kwestiach doprowadzenia kodow do ladu, (dalej dzialaja w zasadzie losowo - przynajmniej w przypadku moich kart). W Orange tego nie bylo, towarzyszylo uspokajajace przekoanie o w zasadzie natychmiastowej pomocy, bonusach po awarii i brak tego smecenia zeby sie rejestrowac. To byl gigantyczny plus Orange.

Co do kwestii "przymusowej rejestracji" to niech szanowny play, zrezygnuje z tych "pre-paidow", w ogole wycofa startery z miejsc ogolno dostepnych i prowadzi ich sprzedaz jedynie w swoich salonach :] po obowiazkowej rejestracji PESEL'owo, NIP'owo REGON'owej + dane biometryczne (wzor siatkowki oka, linie papilarne obowiazkowo!), aby byla pewnosc z kim maja do czynienia.


Jak widac nie waze czy zarabiaja na NAS pieniadze, najwazniejsza jest rejestracja, dane zawsze mozna korzystnie przechandlowac marketingowcom innych firm :]

www.samsung-mobile.pl - Najbardziej Profesjonalne Polskie Forum Samsunga

 #455097  autor: avt31
 23 sty 2011, 23:44
Neutrine Ray pisze:Chcialbym jeszzcze podzielic sie subiektywnym uczuciem po przesiadce z Orange. Ciagle odczuwam jakis lek przed tym ze znikna mi nabite minuty, cos sie stanie z pakietami, a nikt z BOKU i tak mi nie pomoze bo rejestrowac sie i tak nie mam zamiaru.
Używam od jakiegoś czasu PF (zarządzam dodatkowo 3 kartami PF) i myślę dokładnie tak samo, jak Ty. W tej chwili Play doprowadził do sytuacji, że wręcz ostrzegam przed tym operatorem, żeby potem nie palić się ze wstydu co za badziew poleciłem. Każdy musi sam podjąć decyzję czy chce korzystać z tańszego, ale zawodnego (kody, P24, jakość rozmów) opa i dużym prawdopodobieństwem kontaktu z niekompetentnym BOK.

 #455123  autor: qper
 24 sty 2011, 08:00
Neutrine Ray pisze:Chcialbym jeszzcze podzielic sie subiektywnym uczuciem po przesiadce z Orange. Ciagle odczuwam jakis lek przed tym ze znikna mi nabite minuty, cos sie stanie z pakietami, a nikt z BOKU i tak mi nie pomoze bo rejestrowac sie i tak nie mam zamiaru. Leki te podsycane sa przez liczne komenatrze i wypowiedzi na temat tego co sie dzieje w play'u. dodatkowo linki o walkach i olewaniu klienta, indolencji operatora w kwestiach doprowadzenia kodow do ladu, (dalej dzialaja w zasadzie losowo - przynajmniej w przypadku moich kart). W Orange tego nie bylo, towarzyszylo uspokajajace przekoanie o w zasadzie natychmiastowej pomocy, bonusach po awarii i brak tego smecenia zeby sie rejestrowac. To byl gigantyczny plus Orange.

Co do kwestii "przymusowej rejestracji" to niech szanowny play, zrezygnuje z tych "pre-paidow", w ogole wycofa startery z miejsc ogolno dostepnych i prowadzi ich sprzedaz jedynie w swoich salonach :] po obowiazkowej rejestracji PESEL'owo, NIP'owo REGON'owej + dane biometryczne (wzor siatkowki oka, linie papilarne obowiazkowo!), aby byla pewnosc z kim maja do czynienia.


Jak widac nie waze czy zarabiaja na NAS pieniadze, najwazniejsza jest rejestracja, dane zawsze mozna korzystnie przechandlowac marketingowcom innych firm :]

Człowieku trochę przesadzasz.
Po co się przenosiłeś ? Żeby mieć lęki ? - to bez sensu.
Play to Play ma swoje wady i zalety jak większość sieci.

Rejestracja nie jest przymusowa (chyba że przenosisz numer z innej sieci), a generalnie rzecz ujmując to jest ustawa, która nakazuje operatorom rejestrowanie kart sim. Dlatego przy najbliższej reklamacji lub kontakcie wymagają rejestracji. Prawo dotyczy wszystkich sieci.

Jeżeli czujesz się źle, to zawsze w 1 dzień wracasz do Orange.

Ja w Play jestem ponad 1 rok i podoba mi się. Mam panel play24 którym zarządza kilkunastoma numerami, promocje, pakiety i nic więcej nie potrzebuje.

Nie dziwię się też, że czytasz niepochlebne opinie ponieważ wypowiadasz się w głównym temacie problemów i pomocy założonym przez Play...

Poczytaj o innych sieciach i zobaczysz, że jest podobnie.
  • Strona 139 z 244
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 244
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 244