Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
323
Rejestracja
04 gru 2010, 19:07
Lokalizacja
z Szuflandii
Zajmij się lepiej swoją inteligencją kolego, a nie pouczaj innych.Pajuch pisze:Ludzie co wy sami analfabeci jesteście? Zamiast czytać od razu robicie awanturę...
I ględzenie ze to i tamto nie działa w czasie gdy jest stosowne info na forum jest bez sensu i świadczy o miernym poziomie inteligencji
Jest co poprawiać zanim będzie HSPA, HSPA+Pajuch pisze: zanim uruchomione zostanie oficjalnie HSPA musicie poprawic
Masz całkowita racje z sms-ami lecz krzykami sie nic nie zmieni.muchakk pisze:Pajuch taka informacja powinna być wysłana smsem a nie opublikowana na forum które niewiele ma wspólnego z siecią. O ile wcześniej potrafiłem sobie jak i znajomym jakoś logicznie wytłumaczyć dlaczego to nie działa tak teraz nie mam pojęcia co mam im odpowiadać. Orange miało wtopę jeden dzień i było 30 minut do Orange, tutaj ta wtopa trwa przynajmniej ponad tydzień... ciekawe co otrzymamy!
Owszem mi też się pakiet uruchomił. Uruchamiał się grubo ponad 30h.poziom pisze:100minut dzisiejszej nocy wpadło na konto.
Oby to był koniec awarii z kodami, póki co wszystko działa (menu, 30za/5za, spr. taryfy) jak ma działać.
pozostaje reklamacja - zapewne dostaniesz 10, 20 lub 30 minut do wykorzystania w miesiacOwszem mi też się pakiet uruchomił. Uruchamiał się grubo ponad 30h.
A efekt "zabawy" z kodami - minuty z poprzedniego przepadły.
No tak to już jest, regulaminu tylko klient musi przestrzegać :/ Nawet "przepraszam" nie napisali.Szanowny Panie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące aktywacji pakietu, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 19 stycznia 2011 roku.
Uprzejmie informuję iż Pakiet Internet w Telefonie 25 MB został aktywowany 19 stycznia o godzinie 13:37.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
Używam od jakiegoś czasu PF (zarządzam dodatkowo 3 kartami PF) i myślę dokładnie tak samo, jak Ty. W tej chwili Play doprowadził do sytuacji, że wręcz ostrzegam przed tym operatorem, żeby potem nie palić się ze wstydu co za badziew poleciłem. Każdy musi sam podjąć decyzję czy chce korzystać z tańszego, ale zawodnego (kody, P24, jakość rozmów) opa i dużym prawdopodobieństwem kontaktu z niekompetentnym BOK.Neutrine Ray pisze:Chcialbym jeszzcze podzielic sie subiektywnym uczuciem po przesiadce z Orange. Ciagle odczuwam jakis lek przed tym ze znikna mi nabite minuty, cos sie stanie z pakietami, a nikt z BOKU i tak mi nie pomoze bo rejestrowac sie i tak nie mam zamiaru.
Neutrine Ray pisze:Chcialbym jeszzcze podzielic sie subiektywnym uczuciem po przesiadce z Orange. Ciagle odczuwam jakis lek przed tym ze znikna mi nabite minuty, cos sie stanie z pakietami, a nikt z BOKU i tak mi nie pomoze bo rejestrowac sie i tak nie mam zamiaru. Leki te podsycane sa przez liczne komenatrze i wypowiedzi na temat tego co sie dzieje w play'u. dodatkowo linki o walkach i olewaniu klienta, indolencji operatora w kwestiach doprowadzenia kodow do ladu, (dalej dzialaja w zasadzie losowo - przynajmniej w przypadku moich kart). W Orange tego nie bylo, towarzyszylo uspokajajace przekoanie o w zasadzie natychmiastowej pomocy, bonusach po awarii i brak tego smecenia zeby sie rejestrowac. To byl gigantyczny plus Orange.
Co do kwestii "przymusowej rejestracji" to niech szanowny play, zrezygnuje z tych "pre-paidow", w ogole wycofa startery z miejsc ogolno dostepnych i prowadzi ich sprzedaz jedynie w swoich salonach :] po obowiazkowej rejestracji PESEL'owo, NIP'owo REGON'owej + dane biometryczne (wzor siatkowki oka, linie papilarne obowiazkowo!), aby byla pewnosc z kim maja do czynienia.
Jak widac nie waze czy zarabiaja na NAS pieniadze, najwazniejsza jest rejestracja, dane zawsze mozna korzystnie przechandlowac marketingowcom innych firm :]