• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 138 z 244
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 244

 #454591  autor: ppp1ppp
 21 sty 2011, 09:59
play4you2 po zmianie stawek VAT nie działają linki do niektórych regulaminów, wysłałem zgłoszenie (26078924), ale niestety jego rozwiązanie to porażka, konsultant twierdzi, że link http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... -01-11.pdf jak najbardziej działa.

Szanowny Panie,

Dziękuję za zgłoszenie dotyczące funkcjonalności Selfcare, które wpłynęło do nas za pośrednictwem strony internetowej w dniu 8 stycznia 2011 roku.

Zapewniam, iż dokładanie zapoznałem się ze sprawą i uprzejmie informuję, że ostatnie zgłoszenie o numerze 25801935 zostało rozwiązane dnia 7 stycznia 2011 roku, a odpowiedź została wysłana na Pana adres e-mail. Pragnę dodać, iż nie stwierdziłem nieprawidłowości w funkcjonalności działania strony. Niżej zamieszczam link do regulaminu usługi:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... -01-11.pdf


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.

W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety
znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/playmobile2.pg. Wyrażona w ankiecie opinia
pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za
poświęcony czas.


Z poważaniem,
XXX
konsultant back office ds. obsługi klienta

A najdziwniejsze jest, to że poprzednie zgłoszenie zniknęło, a mail żaden nie przyszedł.

 #454595  autor: qper
 21 sty 2011, 11:18
śmiech na forum :D

powinniśmy założyć osobny temat z takimi odpowiedziami z BOKu - byłoby z czego się pośmiać.

zawsze możesz napisać do dyrektora BOK - nawet Marcin Gruszka do tego zachęcał.

Sam kilkukrotnie pisałem skargi w łagodnym tonie i sprawy się bardzo dobrze kończyły.

 #454609  autor: ppp1ppp
 21 sty 2011, 12:24
A najśmieszniejsze jest to, że zgłoszenie z 8 a odpowiedź 21, jak widać tyle czasu zajmuje kliknięcie w niedziałający link. Zobaczę co zdziała play4you2, najwyżej zgłoszę jeszcze raz. W zgłoszeniu prosiłem o przesłanie regulaminu na maila, ale oczywiście nic nie przyszło.

 #454625  autor: mPablo
 21 sty 2011, 13:41
play4you2 pisze:
cudak10 pisze:od 4 grudnia i nikt z "fachofców" nie jest mi w stanie udzielić odpowiedzi.
Podaj mi proszę numer tego zgłoszenia, sprawdzę co się z nim dzieje. Ewentualnie napisz mi (jeżeli chcesz) na pw numer twojego telefonu, jak nie pamiętasz numeru zgłoszenia. Po numerze też je znajdę.
Podłączam się:
- zgłoszenie nr 24841681 dotyczące spraw technicznych w Play Online z 9 grudnia 2010 r. - status w dniu 21 stycznia 2011 r. rozpatrywane (1,5 miesiąca)
- zgłoszenie nr 26218849 z dnia 12 stycznia 2010 r. - status w dniu 21 stycznia 2011 r. zarejestrowane (1,5 tygodnia).

Czy to jest ok tak długo ropatrywać sprawy?

 #454627  autor: bambo-5
 21 sty 2011, 13:52
Powtarzam się ale sprawa nr. 25991491 wisi już 2 tyg. a wydaje się mega prosta a dodatkowo jest bliźniaczo podoba do 21818651 z tego samego telefonu

 #454647  autor: cudak10
 21 sty 2011, 17:09
Mój numer sprawy 24641602. Mam również pisemko od rzecznika przygotowane, mam nadzieje że coś się zmieni w mojej sprawie jeżeli do poniedziałku sprawa się nie ruszy to będę zmuszony je wysłać.

 #454657  autor: bora1410
 21 sty 2011, 18:31
Zrobilem zgloszenie ze zasieg mi skacze.JEstem w odleglosci jakies 2,5 km moze 3 od nadajnika. Tlumaczylem ze sprawdzalem na roznych kartach sim i na roznych telefonach. I dalej to samo, zanika glos itp. Odpowiedz z Playa- ze winny telefon. Wiec chcialem podziekowac za taka obsluge, numer powedrowal do Orange.

 #454695  autor: aliaans
 21 sty 2011, 21:35
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... &start=120 tu jest rozwiązanie skaczacego zasięgu, Play wyrzuca ze swoich nadajników rozmowy głosowe na roaming Plusa - jedynie co mozna to ustawic recznie Plus w telefon - inaczej nie da sie korzystac - jak masz kiepski zasieg z Plusa to masz pecha. Nadajniki Play przerabiaja wszystkie pod umts aby sprzedac jak najwiecej online - taka polityka aby zostawiac ludzi bez zasiegu telefonicznego i wrzucac ich w roaming plusa to nieporozumienie. Ja mialem extra zasieg z Play gsm900 - teraz mam lipe na roamingu Plusa

 #454708  autor: No_name
 21 sty 2011, 22:24
Czy w ofercie play pojawi się telefon Sony Ericsson Vivaz ew. Vivaz Pro?

 #454750  autor: ratatam
 22 sty 2011, 10:59
To już się naprawdę robi żałosne.
Wczoraj chciałem doładować przez neta nr we freshu, oczywiście kase ściągnęło a doładowania jak nie było tak nie ma. Nie po to doładowuję online żeby czekać na doładowanie tydzień- tak to bym sobie na allegro kod kupił byłoby taniej i szybciej.
Po ostatnich przegięciach playa (u mnie skasowane ponad 200 min), teraz doładowanie - ja już podjąłem decyzje - wydzwaniam wszystko i do widzenia!

 #454753  autor: sumix
 22 sty 2011, 11:07
wap.24.playmobile.pl nie dziala mi na przeniesionych numerach :( na numerach playfresh dziala bez problemu

tak ma byc czy pisac zgloszenie ?

zeby nie bylo watpliwosci to lacze sie przez wap i nie opere

 #454757  autor: remi89
 22 sty 2011, 11:25
sumix pisze:tak ma byc czy pisac zgloszenie ?
Rób zgłoszenie.

P@weŁ

 #454773  autor: qper
 22 sty 2011, 12:38
sumix pisze:wap.24.playmobile.pl nie dziala mi na przeniesionych numerach :( na numerach playfresh dziala bez problemu

tak ma byc czy pisac zgloszenie ?

zeby nie bylo watpliwosci to lacze sie przez wap i nie opere
a pobrałeś prawidłowe ustawienia po przeniesieniu numeru?

 #454777  autor: sumix
 22 sty 2011, 12:59
qper pisze:
sumix pisze:wap.24.playmobile.pl nie dziala mi na przeniesionych numerach :( na numerach playfresh dziala bez problemu

tak ma byc czy pisac zgloszenie ?

zeby nie bylo watpliwosci to lacze sie przez wap i nie opere
a pobrałeś prawidłowe ustawienia po przeniesieniu numeru?
oczywiscie :)

 #454779  autor: KC-KARLOS
 22 sty 2011, 13:08
Uwaga! Zauważyłem u siebie na koncie, iż usługa ZBIERAJ MINUTY w Play Fresh działa NIEPRAWIDŁOWO! Nie zlicza minut gratisowych za odebrane pełne 2 minuty. U Was też tak jest? Co oni w tym Play'u majstrują???

[ Dodano: 2011-01-22, 13:17 ]
PLAY4YOU2 : Złożyłem zgłoszenie dotyczącego nieprawidłowego działania usługi ZBIERAJ MINUTY W PLAY FRESH. Oto szczegóły:
Nr zgłoszenia: 26 672 177
Treść:
"Zauważyłem na swoim koncie, iż dzisiaj (22-01-2011) nie mam poprawnie zliczanych na koncie dodatkowych minut za odbieranie połączeń z innych sieci niż z PLAY w usłudze ZBIERAJ MINUTY W PLAY FRESH. Domagam się poprawnego rozliczenia mnie z tych połączeń. Proszę o PILNE i pozytywne rozwiązanie mojego problemu. Pozdrawiam!
Karol Cz."

Proszę o PILNE załatwienie mojego problemu!

 #454783  autor: tomek0701
 22 sty 2011, 13:38
Drogi Play4You2 na numerze mojej mamy właśnie minęły 24 godziny w ciągu których powinniscie aktywować pakiet 100 minut do Play i stacjonarne. Zgłoszenie już poszło. Mam takie proste pytanie: Kiedy w Play wszystkie PODSTAWOWE usługi tj. BOK, Play24, kody USSD, *111# zaczną DZIAŁAĆ PRAWIDŁOWO? Zadam pytanie inaczej kiedy wg. Was kończy się Wasz okres niemowlęcy (jesteśmy młodą siecią bla bla bla....). Tydzień, miesiąc, pół roku, rok, 2 lata? Odpowiedz proszę konkretnie, bo chciałbym wiedzieć (i pewnie nie tylko ja) kiedy w końcu Play zacznie się zachowywać jak poważny operator telekomunikacyjny.

 #454784  autor: Pajuch
 22 sty 2011, 13:48
Ludzie co wy sami analfabeci jesteście? Zamiast czytać od razu robicie awanturę...

PLAYFOURYOU2 napisał jak byk
Kod: Zaznacz cały
Moi drodzy, w sprawie kodów USSD, otrzymałem oficjalną informację, iż kody zaczynające się od *111# mogą nie działać prawidłowo lub z opóźnieniem. Sprawa jest w trakcie realziacji i naprawy. Planowane zakończenie prac przewidywane jest na 24 stycznia 2011 roku. Przepraszam wszystkich w imieniu firmy, że ody nie działają prawidłowo. Zaznaczam jednocześnie, że jeżeli chcecie uruchomić jakieś usługi lub sprawdzić saldo, możecie skorzystać z Play24 lub skontaktować się z BOK (połączenie jest płatne).
Wiec wniosek jest prosty - gdy nie działaja kody, nie działa wtedy prawidłowo włączanie pakietów jak i sama zakładka w play24 usługi (o ile działa) hehe

Myślę, że to i tak sporo informacji w tym temacie, bo widać wolicie wydzwaniać do BOA tracić złotówki i nerwy i nawet tego nie uzyskacie

I ględzenie ze to i tamto nie działa w czasie gdy jest stosowne info na forum jest bez sensu i świadczy o miernym poziomie inteligencji

 #454786  autor: muchakk
 22 sty 2011, 14:02
Pajuch taka informacja powinna być wysłana smsem a nie opublikowana na forum które niewiele ma wspólnego z siecią. O ile wcześniej potrafiłem sobie jak i znajomym jakoś logicznie wytłumaczyć dlaczego to nie działa tak teraz nie mam pojęcia co mam im odpowiadać. Orange miało wtopę jeden dzień i było 30 minut do Orange, tutaj ta wtopa trwa przynajmniej ponad tydzień... ciekawe co otrzymamy!

 #454787  autor: user_delete19
 22 sty 2011, 14:10
Pajuch pisze:chcecie uruchomić jakieś usługi lub sprawdzić saldo, możecie skorzystać z Play24 lub skontaktować się z BOK (połączenie jest płatne).
Tiaa... zwlaszcza 10zł za 5zł... bardzo łatwo uruchomić jest via play24 >:

(swoja szosa - przydalaby sie w koncu informacja do kiedy jaki pakiet jest wazny i kiedy mozna uruchomic nastepny bo mozna wyjsc z siebie :/ )
  • Strona 138 z 244
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 244
  • 1
  • 136
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 244