• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 136 z 241
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 241

 #527415  autor: play4you2
 11 sty 2012, 10:00
tricki pisze:Pytanie do play4you2:

Czy jest jakaś awaria która powoduje brak możliwości aktywacji pakietu 30za10 w play fresh w moim przypadku darmowe rozmowy i sms w play? Przy próbie aktywacji pada komunikat Kod dla Ciebie niedostępny. Proszę o odpowiedź i wyjaśnienie sprawy.
Hej,

o awarii nic mi nie wiadomo, brak jakiejkolwiek informacji na ten temat. Zrób proszę zgłoszenie dotyczące tej kwestii, bez dokładnej weryfikacji nie jestem w stanie nic odpowiedzieć.

[ Dodano: 2012-01-11, 10:04 ]
Logith pisze:Prawda Play4You.. ? - przyznaj, że trochę dobrej woli zabrakło.
Cieżko mi powiedzieć, nie ja analizowałem tą sprawę.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527419  autor: Logith
 11 sty 2012, 10:08
play4you2 pisze: [ Dodano: 2012-01-11, 10:04 ]
Logith pisze:Prawda Play4You.. ? - przyznaj, że trochę dobrej woli zabrakło.
Cieżko mi powiedzieć, nie ja analizowałem tą sprawę.
:?
A mógłbyś przynajmniej sprawdzić co teraz dzieje się z tym telefonem i odpowiedzieć mi na moją PW?
Czy jest możliwość by jak najszybciej od Was trafił do naprawy? Chyba do naprawy gwarancyjnej mam prawo, prawda? Naprawdę, zależy mi na czasie..

Pozdrawiam,

Obrazek
Obrazek

 #527420  autor: play4you2
 11 sty 2012, 10:15
Logith pisze:
A mógłbyś przynajmniej sprawdzić co teraz dzieje się z tym telefonem i odpowiedzieć mi na moją PW?
Czy jest możliwość by jak najszybciej od Was trafił do naprawy? Chyba do naprawy gwarancyjnej mam prawo, prawda?

Pozdrawiam,
M
Odpowiedziałem :)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527421  autor: tricki
 11 sty 2012, 10:21
Hej,

o awarii nic mi nie wiadomo, brak jakiejkolwiek informacji na ten temat. Zrób proszę zgłoszenie dotyczące tej kwestii, bez dokładnej weryfikacji nie jestem w stanie nic odpowiedzieć.
Sprawę zgłosiłem wczoraj jej nr to 39347450. Zdaje sobie sprawę ze powinienem czekać na odpowiedź do 30 dni ale 10 zł w tym czasie przeznaczone na pakiet "wyparuje" z konta. Podobny problem zgłaszał też już ktoś na forum w temacie Pakiet30za10

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #527422  autor: play4you2
 11 sty 2012, 10:32
Spokojnie,

przekazałem do realizacji więc myślę, że powinno być załatwione szybciej niż do 30 dni.
Oczywiście zależy to od skali problemu.
Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527427  autor: user_delete19
 11 sty 2012, 11:02
play4you2, sam nie wiem czy się śmiać czy płakać...
kontynuacja sprawy z testujsmartfona.pl

wiadomość z września ur.:
odpowiedź:
ostatnio przypomnieliście sobie o mnie wiec postanowiłem zareagować. Znowu mail na [email protected] (tym razem nawet odpowiedzi nie było -- cudownie co nie?). Po wylaniu żali na forum play4you2 obiecałeś pomóc, miałem napisać kolejne zgłoszenie via play24 (tak, ach ta spójność, raz mail raz play24)... no ale ok, kolejne zgłoszenie o treści właściwie jak to pierwsze. Następnego dnia telefon od obsługi klienta (wow, "super" sobie pomyślałem, pewnie się coś ruszy), pan poprosił o weryfikację i potiwerdzenie numeru którego sprawa dotyczy i obiecał się nią zająć... dzisiaj wchodzę w play24 i widzę odpowiedź:

Szanowny Panie,

dziękuje za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 9 stycznia 2012 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, iż dokładnie zapoznałem się z Pana sprawą. Po analizie Pańskich zgłoszeń, stwierdziłem podobne zgłoszenie 35504367 przesłane 28 września 2011 roku. W odpowiedzi otrzymał Pan odpowiedz, że wszelkie pytania, sugestie oraz reklamacje dotyczące promocji „Testuj Smartfona” należy kierować pod adres [email protected] . Bardzo bym chciał Panu pomóc, aczkolwiek swoje zgłoszenie powinien Pan skierować pod powyższy adres e-mail. Wyrażam nadzieję, że Pański problem zostanie szybko rozwiązany.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.
http://xbradtc.files.wordpress.com/2010/04/facepalm.jpg
http://hotnerdgirl.files.wordpress.com/ ... epalm1.jpg
http://www.demotivationalposters.org/im ... 659828.jpg
http://www.demotivationalposters.org/im ... 356860.jpg

W obu zgłoszeniach była informacja, że kontakt via wałkowany adres e-mail jest bezskuteczny -- tak trudno to ogarnąć? Już łatwiej coś w urzędach załatwić gdzie też ludźmi obijają jak ping-pongami od okienka do okienka...
Po wtóre po co pisać użytkownikowi i podawać błędne rozwiązanie play4you2?!

Poziom żenu sięgnął zenitu, sprawa będzie musiała zostać rozwiązana innymi kanałami....
Ostatnio zmieniony 11 sty 2012, 11:56 przez user_delete19, łącznie zmieniany 1 raz.

 #527429  autor: play4you2
 11 sty 2012, 11:03
wojciech pisze:play4you1, play4you2,
http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?p=524930#524930

doczekam się jakiejkolwiek reakcji?! bo przecież coś człowieka może trafić :/
wojtek jak przy odbiorze telefonu podpisałeś zgodę na marketing to tylko przez serwis testujsmartfona mozna to odwołać. Ale przekazalam twój sprzeciw i juz powinno być OKa.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527435  autor: user_delete19
 11 sty 2012, 11:20
play4you2 pisze:wojtek jak przy odbiorze telefonu podpisałeś zgodę na marketing to tylko przez serwis testujsmartfona mozna to odwołać
No, ale... przekazywałem tam stosowne informacje o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych... dwukrotnie! :roll:

( i za pierwszym razem nawet dostałem potwierdzenie przyjęcia i usunięcia danych -- to jest kuriozum! )

 #527436  autor: drcox
 11 sty 2012, 11:23
play4you2, wiesz może coś o pakiecie 30zl za 10zł? Przejściowe zniknięcie czy odwołanie promocji?

 #527440  autor: warczanek
 11 sty 2012, 11:32
no właśnie założyłem temat z tym pakietem 30 za 10 zł być może skończyły się dobre czasy

 #527444  autor: play4you2
 11 sty 2012, 11:50
wojciech pisze:play4you2, sam nie wiem czy się śmiać czy płakać...
kontynuacja sprawy z testujsmartfona.pl
Wojciech,

zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych proszę o edycję postu zawierającego dane osobowe konsultanta.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527445  autor: barteks2
 11 sty 2012, 11:51
Witam! Czy teraz jest jakaś awaria nadajników Play w Zielonej Górze? W centrum miasta zasięg na poziomie 30%.

http://www.speedtest.net/result/6970778920.png

 #527446  autor: play4you2
 11 sty 2012, 11:53
wojciech pisze:No, ale... przekazywałem tam stosowne informacje o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych... dwukrotnie!
stwórz jeszcze 1 zgłoszenie i podaj mi numer. Przekaże odpowiedniej osobie i problem będzie rozwiązany.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527447  autor: Claudec
 11 sty 2012, 11:57
Pakiet 30zl za 10zl zniknął nawet z menu *111#

 #527449  autor: avt31
 11 sty 2012, 12:00
Claudec pisze:Pakiet 30zl za 10zl zniknął nawet z menu *111#
Zgadza się. Tylko jakoś dziwnie nikt się tymi zmianami jeszcze z pracowników Play nie podzielił z nami. Złe wieści pewnie wolniej idą. :-D

 #527451  autor: user_delete19
 11 sty 2012, 12:04
play4you2 pisze:Wojciech,

zgodnie z postanowieniami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych proszę o edycję postu zawierającego dane osobowe konsultanta.
sorry, za dużo się skopiowało - nie bylo to celowe...
play4you2 pisze:stwórz jeszcze 1 zgłoszenie i podaj mi numer. Przekaże odpowiedniej osobie i problem będzie rozwiązany.
39371196
do 3 razy sztuka, ciekawe czy tym razem dostanę odpowiedź, żeby pisać do 39371196 ;-)

 #527455  autor: play4you2
 11 sty 2012, 12:33
wojciech pisze:39371196
do 3 razy sztuka, ciekawe czy tym razem dostanę odpowiedź, żeby pisać do 39371196
Hej,

przekazałem do realizacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527457  autor: soyo
 11 sty 2012, 12:41
Bardzo bym prosil kogos o wyjasnienie mojej sytuacji.

Mam numer we Freshu, na ktory przeszedlem pare lat temu i chce przejsc na abonament All Inclusive Max 85. Obecnie posiadam umowe o dzielo, nie place tez zadnych rachunkow osobiscie. Bede mial umowe o prace za pare miesiecy, ale telefon chce juz teraz.

Zadzwonilem do salonu Play, dowiedzialem sie, ze aby tego dokonac, musze okazac dowod osobisty, ale poza tym, musze przedstawic drugi typ dokumentu, jak rachunek za jakas oplate systematyczna. W takim razie czy dobrze rozumiem, ze ja w salonie nie mam mozliwosci zakupu telefonu, pomimo, ze nie mam zadnego problemu z pieniedzmi/oplatami? Troche nie moglem uwierzyc, jak osoba z salonu mi tak powiedziala.

Zadzwonilem na infolinie do Play'a i konsultantka to potwierdzila, ale jednoczesnie zaznaczyla, ze o ile jestem zarejestrowany w playu(dokumenty mam gdy do Fresha przechodzilem, wiec zarejestrowany jestem, mam login, haslo klienta itd), moge przeniesc numer na abonament poprzez infolinie (telefon/umowa przyjdzie kurierem) i wtedy wystarczy tylko sam dowod.

Wiec o ile moglbym zrozumiec dokument potwierdzajacy wyplacalnosc, to dlaczego takiego dokumentu nie potrzebuje jesli umowe zawieram poprzez infolinie? Rowniez, z tego co sie dowiedzialem w salonie, drugi dokument nie jest wymagany o ile przenosze numer(moze byc na karte) z innej sieci. Wtedy to juz w ogole zrobilem wielkie oczy, bo logicznie myslac, to chyba raczej powinno byc w druga strone.

Czy ktos mi moze tak "na chlopski rozum" wytlumaczyc logike takich wymagan oraz czemu nie moge normalnie w salonie wziasc telefonu, tylko trzeba tracic niepotrzebnie czas? (zamawianie przez infolinie/przenoszenie numeru do innej sieci na 24h)

Czy jest jakis sposob zebym jednak byl w stanie zawrzec umowe bezposrednio w salonie?

[ Dodano: 2012-01-11, 13:07 ]
Hmmm. Oddzwonil do mnie konsultant Play'a, ktory zawiera umowy. Po rozmowie sie okazalo, ze konsultantka mnie wprowadzila w blad, i potrzebuje zaswiadczenie o prace, czy cokolwiek w tym guscie. Nie wiem jak wyglada sprawa z przenoszeniem numeru do innej sieci, moge podejrzewac, ze jest podobnie...

 #527462  autor: play4you2
 11 sty 2012, 13:11
soyo pisze:Mam numer we Freshu, na ktory przeszedlem pare lat temu i chce przejsc na abonament All Inclusive Max 85. Obecnie posiadam umowe o dzielo, nie place tez zadnych rachunkow osobiscie. Bede mial umowe o prace za pare miesiecy, ale telefon chce juz teraz.
Hej,

czy Twoja karta SIM jest zarejestrowana na Twoje dane osobowe czy widniejesz w naszym systemie jako użytkownik anonimowy ?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #527464  autor: soyo
 11 sty 2012, 13:13
play4you2 pisze:Hej,

czy Twoja karta SIM jest zarejestrowana na Twoje dane osobowe czy widniejesz w naszym systemie jako użytkownik anonimowy ?
Witam cie.

Raczej na mnie, poniewaz jak rozmawialem z konsultantem play'a na infolinii mowil, ze ma moje wszystkie juz dane wyswietlone, wiec domyslam sie, ze na mnie. Przy przechodzeniu do Fresha, podpisywalem tez dokumenty, mam login, haslo klienta(ktore podawalem konsultantowi), wiec jesli dobrze rozumiem, to jestem zarejestrowany.

Czy to zmienia jakos moja sytuacje?
  • Strona 136 z 241
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 241
  • 1
  • 134
  • 135
  • 136
  • 137
  • 138
  • 241