To naruszenie tajemnicy telekomunikacyjnej lub tajemnicy korespondecji. Sprawa nadaje sie na mega skarge do GIODO i UKE.lwiczek pisze:tele.play znowu raczy mnie obcym kontem... cudownie, że inne osoby mogą korzystać w takim razie z mojego i czytać moje smsy) "fuuuuuuu" + znany obrazek...
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Moi drodzy, pragnę przekazać Wam na szybko informację. Utworzyliśmy nową stronę z naszym profilem, "play4you" na Facebooku. Zapraszam was serdecznie do zalogowania się na stronie. Dzięki temu macie pewność, że wszystkie pytania jak i wiadomości od was, trafiają bezpośrednio do nas, czyli "play4you". Poniżej zamieszczam link do strony:
http://www.facebook.com/home.php#!/page ... 7188911457
Pozdrawiam i zapraszam do logowania.
http://www.facebook.com/home.php#!/page ... 7188911457
Pozdrawiam i zapraszam do logowania.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
Uhm... cuś się adres błędnie dodał, LMFTFY:
http://www.facebook.com/pages/Play4U/144797188911457
;p
a ustosunkujesz się do wcześniejszych problemów z tele.playmobile?
http://www.facebook.com/pages/Play4U/144797188911457
;p
a ustosunkujesz się do wcześniejszych problemów z tele.playmobile?

A ja mam pytanie może trochę z innej beczki. Mianowicie czy zamierzacie wrócić do bardzo konkurencyjnych cen słuchawek w taryfach LP Internet czy też jakoś musicie sobie odbić wzrost VAT? Dla porównania modele, których cena rynkowa oscylowała lub przekraczała 2000zł w LP Internet 69 wchodziły w cenach: Galaxy S-399zł, Desire HD(początkowa cena rynkowa zdecydowanie powyżej 2000zł)-649, X10-649, etc. Nie dotyczyło to wyłącznie telefonów z oferty podstawowej, ale także dostępnych na życzenie, np. XT720-549zł, Desire Z-649. Obecnie, w tej samej taryfie, modele z niższej półki cenowej kosztują znacznie więcej, np. N8-949zł,a taki C7, który można bez łaski w Euro RTV kupić za 1299zł w Abo LP Internet 69 kosztuje 549zł, tyle co jeszcze niedawno flagowe modele, kosztujące na wolnym rynku ponad 2 tys. zł. Dziś podpytywałem o to w Salonie play w Gdyni i sam sprzedawca w sklepie przyznał, że chciał sobie kupić N8, ale cena w Play jest z księżyca i że coś się zmienia na gorsze. Wiem, że być może różnica w wysokości 700zł pomiędzy taryfą internetową a zwykłą była lekką przesadą, ale obecne 200zł to chyba próba uśmiercenia taryf LP Internet. Mam nadzieję, że nie wychodzicie z założenia, że i tak ciemny lud wszystko kupi (lub Internet 1GB dokupi).
play4you2,
ciekawy pomysł z facebookiem. zobaczymy jak będzie działa. a czy będziecie tam także zamieszczali jakieś informacje o ciekawych ofertach (np jak są zamiany pieniędzy 5zl>10zl, 10zl>30zl)?? Wiadomo już, jaki ma być przewidywany czas odpowiedzi na zapytania?
możesz się ustosunkować do mojego wcześniejszego zapytania?
ciekawy pomysł z facebookiem. zobaczymy jak będzie działa. a czy będziecie tam także zamieszczali jakieś informacje o ciekawych ofertach (np jak są zamiany pieniędzy 5zl>10zl, 10zl>30zl)?? Wiadomo już, jaki ma być przewidywany czas odpowiedzi na zapytania?
możesz się ustosunkować do mojego wcześniejszego zapytania?
A tak w ogóle to jaki jest sens mnozyć profile na facebooku?
Wygląda to na zmianę strategii, cytac z facebooka
"Play4U: Od dziś Play4You będą działali trochę inaczej - wszystkie problemy będziemy rozwiązywali przy pomocy tej strony facebookowej
"
Cóż, jak niedawno pisałem (w tym temacie) w związku z licznymi i nie zmniejszającymi się problemami z playem topic ten rozrasta się w niesamowitym tempie (odkąd p4u się pojawił - nie przeczę sporej grupi ludzi baaaardzo pomógł, za co wielkie dzięki
, jednak problemów play tupu np. słabiutki poziom BOK, czy strasznie długi czas na odpowiedź mailową, problemy z zasięgiem etc. to nie zmieniło). Takie rozrastanie tematu zapewne nie jest dobrym PR, a ponieważ play nie ma możliwsości moderacji telepolis więc tęgie głowy na górze wpadły na pomysł facebooka. Ot wg mnie cała tajemnica.
Oczywiście p4u może zaprzeczyć moim domysłom - porzez dalsze aktywne udzielanie się na telepolis
"Play4U: Od dziś Play4You będą działali trochę inaczej - wszystkie problemy będziemy rozwiązywali przy pomocy tej strony facebookowej

Cóż, jak niedawno pisałem (w tym temacie) w związku z licznymi i nie zmniejszającymi się problemami z playem topic ten rozrasta się w niesamowitym tempie (odkąd p4u się pojawił - nie przeczę sporej grupi ludzi baaaardzo pomógł, za co wielkie dzięki

Oczywiście p4u może zaprzeczyć moim domysłom - porzez dalsze aktywne udzielanie się na telepolis

Wiecie co jest ciekawe?
Często gdy wchodzę w usługi pojawia mi się menu wyboru taryfy:
#EDIT
Od pół godziny nie działa kod 10 za 5, znaczy nie mogę aktywować usługi. Następny pakiet 20 minut będzie...
#EDIT2
Nie da się długich zgłoszeń wysyłać?
Często gdy wchodzę w usługi pojawia mi się menu wyboru taryfy:
podczas gdy w Moje Konto normalnie pokazuje sięZmiana taryfyzwiń
Usługa Cena Opłata Stan Ustawienia
Wybierz Opcję Rozmowy i SMSy w Play 0.00 PLN Brak przejdz
Wybierz Opcję Internet 0.00 PLN Brak przejdz
Migracja do Play Fresh 0.00 PLN Brak przejdz
ehh.. kolejne 20 minut do wygadaniaTaryfa: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci

#EDIT
Od pół godziny nie działa kod 10 za 5, znaczy nie mogę aktywować usługi. Następny pakiet 20 minut będzie...
#EDIT2
Nie da się długich zgłoszeń wysyłać?
Przepraszamy
Dane które próbujesz wyświetlić są chwilowo niedostępne
Spróbuj zalogować się za kilka minut
Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.
Kod błędu: 2883309
Chciałbym zapytać Was czy mam jakiekolwiek szanse na pozytywne załatwienie poniżeszej sprawy.
Od początku umowy zarządzałem telefonami poprzez Play 24. Głównie chodzi mi o manipulowanie usługami telefonów z poziomu konta administratora. W tym celu zaraz po podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami dla innych numerów niż główny, administracyjny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji (reklamacji) odblokowano mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło. Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i moje zgłoszenie jest bezzasadne. Potem znów, że przyznają mi kolejną rekompensatę i znów, że nie stwierdzono żadnych problemów z moim kontem. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził i zgłosił powtórne rozpatrzenie) albo "nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną telefonicznie w celu zaprezentowania problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w tej jednej sprawie otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę jedynie przed sądem domagać się swoich racji.
Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać i wygrać sprawę w sądzie? Poniekąd usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez mojej wiedzy.
Może powinienem napisać do jakiegoś "rzecznika" lub "super nadzorcy" z prośbą o interwencję w mojej sprawie? Znacie jakieś organizacje tym się zajmujące? W Play poinformowano mnie, że jedynie za pomocą zgłoszeń mogę kontaktować się. Co z tego kiedy uzyskuję odpowiedzi jak wyżej...
Od początku umowy zarządzałem telefonami poprzez Play 24. Głównie chodzi mi o manipulowanie usługami telefonów z poziomu konta administratora. W tym celu zaraz po podpisaniu umowy musiałem upoważnić siebie samego na piśmie abym mógł to czynić. Wszystko pracowało jak należy aż do czerwca 2010, potem przestałem mieć dostęp do historii połączeń oraz zarządzania usługami dla innych numerów niż główny, administracyjny. Po 2 miesiącach wymiany korespondencji uzyskałem odpowiedź, że w/w pismo muszę raz jeszcze wystawić ponieważ wcześniejszego nigdy nie było! OK, uczyniłem to ... lecz nic się nie zmieniło. Po kolejnych 2 miesiącach wymiany korespondencji (reklamacji) odblokowano mi dostęp do historii połączeń pozostałych numerów... ale nie do zarządzania usługami. Zarządzanie działa tylko dla 2 numerów - dla pozostałych brak jest zakładki "usługi". Przesyłałem screenshoty, w których było pokazane, że po przełączeniu się na większość numerów nie ma w/w zakładki. Dwa razy udało mi się nakłonić konsultanta aby wszedł na moje konto w celu potwierdzenia, że nie mam omamów i dołączył swoją opinię w kolejnych zgłoszeniach (potem odcięli konsultantów od internetu aby nie mogli potwierdzać nieprawidłowości). Nic to nie pomogło. Otrzymywałem na przemian odpowiedzi, że uznają moją reklamację i uzasadnili przyczynę problemów oraz, że dostanę jako rekompensatę 10 min do wszystkich ekstra, a potem gdy pisałem, że mam gdzieś te 10 minut i chcę tylko usunięcia usterki - odpowiadali że żadnego problemu nie ma i moje zgłoszenie jest bezzasadne. Potem znów, że przyznają mi kolejną rekompensatę i znów, że nie stwierdzono żadnych problemów z moim kontem. Odpowiedź po dwukrotnym przesłaniu screenshotów była "prosimy przesłać screnshota" mimo iż go dostali (co konsultant potwierdził i zgłosił powtórne rozpatrzenie) albo "nie znaleźliśmy żadnych nieprawidłowości". To tak jakbym tylko ja nie widział zakładki "usługi". Prosiłem w kolejnych reklamacjach aby osoba techniczna skontaktowała się ze mną telefonicznie w celu zaprezentowania problemu - zignorowali mnie. Napisali ponownie, że nie ma żadnych problemów. Po pół roku składania wielu reklamacji w tej jednej sprawie otrzymałem odpowiedź, że droga reklamacyjna zostaje zamknięta i mogę jedynie przed sądem domagać się swoich racji.
Czy faktycznie jest jakiś paragraf na jaki mogę się powołać i wygrać sprawę w sądzie? Poniekąd usługami mogę zarządzać przy pomocy kodów więc zakres usług teoretycznie nie jest ograniczony. Zresztą to trochę dziwne bo to oznacza, że posiadacz (nie właściciel) telefonu może sobie zmieniać zakres usług bez mojej wiedzy.
Może powinienem napisać do jakiegoś "rzecznika" lub "super nadzorcy" z prośbą o interwencję w mojej sprawie? Znacie jakieś organizacje tym się zajmujące? W Play poinformowano mnie, że jedynie za pomocą zgłoszeń mogę kontaktować się. Co z tego kiedy uzyskuję odpowiedzi jak wyżej...
Pozdrawiam
Marek
Marek
Mam pytanie.Doładowałem sobie w tym miesiącu konto kwotą 20zł,ale nie włączyłem programu doładowań.Czy jak go teraz włącze i doładuje za 10zł dostane 30minut do play i na stacjonarne???
A ja mam pytanie czy nowy profil na FB to koniec dzialalnosci play4you na forach? W takim razie kolejny kamyczek (oprocz latwosci moderowania tamtejszych wpisow) - koniecznosc zalozenia konta na samym facebooku... >: