• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 14 z 244
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 244

 #408541  autor: TrustNoOne
 04 cze 2010, 00:32
pawelf pisze:Nie poprawiaj mnie tylko przeczytaj uwaznie to co napisałem....zabrakło tylko stacjonarnych ale w taryfach firmowych darmowe minuty sa do Play i stacjonarnych
A jednak poprawię. Jak napisałem o tym wcześniej (no już w dniu wczorajszym) to sprawdziłem jak to jest w rzeczywistości i jeśli najpierw dzwonisz do Play i stacjonarnych to schodzi z minut do Play i stacjonarne (nawet jeśli ma się minuty do wszystkich).

Pozdrawiam.

 #408548  autor: pawelf
 04 cze 2010, 01:04
TrustNoOne pisze:
pawelf pisze:Nie poprawiaj mnie tylko przeczytaj uwaznie to co napisałem....zabrakło tylko stacjonarnych ale w taryfach firmowych darmowe minuty sa do Play i stacjonarnych
A jednak poprawię. Jak napisałem o tym wcześniej (no już w dniu wczorajszym) to sprawdziłem jak to jest w rzeczywistości i jeśli najpierw dzwonisz do Play i stacjonarnych to schodzi z minut do Play i stacjonarne (nawet jeśli ma się minuty do wszystkich).

Pozdrawiam.
kolego ale ja pisze o promocji dla firm podwójne korzyści...

http://dlafirm.playmobile.pl/resources/ ... 1_2009.pdf

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #408561  autor: niespodziewanie
 04 cze 2010, 03:09
Będę pisać aż do skutku do wiadomości wszystkich jak Play olewa klienta.

Play4You oto list od Ciebie z 19 kwietnia: Rozumiem, jednak sprawa została dzisiaj dopiero przekazana do realizacji. Proszę Cię o cierpliwość w tej kwestii. Prawdopodobnie jeszcze dziś ktoś ze
specjalistów skontaktuje się z Toba i poinformuje cię o zajęciu się sprawą. Z
naszej strony możemy obiecać, że postaramy się w możliwie najszybszy sposób
rozpatrzeć tą sprawę.

Oczywiscie skontaktowal sie i nie rozwiazal sprawy do dzisiaj, chodzilo o zwykłą zmianę taryfy na PlayPremium200 ktora miala wejsc w zycie UWAGA od 1 kwietnia!!!
Co dostalem, gdy napisalem jeszcze raz pytanie dlaczego dotad nie zostaly sprawy na moim koncie uporządkowane (wyslalem tez list drogą oficjalną i nie dostałem na niego odpowiedzi)? Dostalem informację że sprawa jest rozpatrywana i tak od dwoch miesięcy juz. W miedzyczasie jedną zawyzoną fakturę, a pewnie za chwilę drugą. Play ma taki balagan ze nie umie zalatwic sprawy prawie przez kwartał!!! Przestrzegam wszystkich.

 #408569  autor: TrustNoOne
 04 cze 2010, 07:23
pawelf pisze:kolego ale ja pisze o promocji dla firm podwójne korzyści...
Ja też. Gdybyś zajrzał do tego co napisałem wcześniej to byś zauważył, że wspomniałem o tej ofercie.

Quot capita, tot sententiae...

 #408570  autor: Ruben
 04 cze 2010, 07:24
pawelf pisze:sql napisał/a:
pawelf. W taryfach indywidualnych Stan darmowy jest wykorzystywany jako pierwszy przed dodatkowym pakietem minut ?


Kolego...jak pisałem to dotyczyło to taryf firmowych a nie dla indywidualnych więc nie rozumiem skąd nagle wziąłeś indywidualne...



Ruben napisał/a:
W nowych taryfach Long Play 69 i wyższych jest pakiet minut "do wszystkich" + SD za darmo.
Natomiast w taryfach LP 29 i LP 49 można dokupić Stan Darmowy (koszt 19zł) jak i inne pakiety i wówczas kolejność schodzenia jest taka:


Przeczytaj dokładnie ile kosztuje dokupienie tych pakietów a jak nie wiesz to nie pisz bzdetów.
kolejny raz na zadane pytanie reagujesz jak na zarzut. Zupełnie niezrozumiałe jest Twoje zachowanie. Kolega sql zadał pytanie dotyczące ofert dla indywidualnych, ma do tego prawo jeżeli go to interesuje.
Jeżeli znasz inną cenę za SD, to proszę poinformuj nas. Ja wyłącznie tego pakietu podałem cenę.

 #408572  autor: uwazny
 04 cze 2010, 07:50
Proszę o pomoc.
Chodzi po promocję Poleć Play Znajomemu. Dopełniliśmy wszelkich warunków zgodnie z regulaminem play.

W play 24 mamy informację iż bonus został przyznany 15 maja. Dostaliśmy też sms potwierdzający otrzymanie bonusu. Posiadamy zrzuty ekranu oraz zapisane te wiadomości. Co więcej... w blilingu cały czas widnieje info o przyznaniu bonusu.

Fizycznie nie otrzymaliśmy jednak "przyznanego" bonusu. Zgłoszenia są odrzucane na podstawie stwierdzenia iż w systemie play ta promocja nie jest wogóle aktywowana. Więc skąd u nas info w blilingu o przyznaniu bonusu?

Proszę o wyjaśnienie, gdyż zgłoszenia są odrzucane, a konsultant na *500 mówi iż nie ma uprawnień aby coś z tym zrobić... Więc kto ma??

 #408575  autor: pawelf
 04 cze 2010, 08:06
Ruben pisze:
pawelf pisze:sql napisał/a:
pawelf. W taryfach indywidualnych Stan darmowy jest wykorzystywany jako pierwszy przed dodatkowym pakietem minut ?


Kolego...jak pisałem to dotyczyło to taryf firmowych a nie dla indywidualnych więc nie rozumiem skąd nagle wziąłeś indywidualne...



Ruben napisał/a:
W nowych taryfach Long Play 69 i wyższych jest pakiet minut "do wszystkich" + SD za darmo.
Natomiast w taryfach LP 29 i LP 49 można dokupić Stan Darmowy (koszt 19zł) jak i inne pakiety i wówczas kolejność schodzenia jest taka:


Przeczytaj dokładnie ile kosztuje dokupienie tych pakietów a jak nie wiesz to nie pisz bzdetów.
kolejny raz na zadane pytanie reagujesz jak na zarzut. Zupełnie niezrozumiałe jest Twoje zachowanie. Kolega sql zadał pytanie dotyczące ofert dla indywidualnych, ma do tego prawo jeżeli go to interesuje.
Jeżeli znasz inną cenę za SD, to proszę poinformuj nas. Ja wyłącznie tego pakietu podałem cenę.
Stan darmowy w lp 29 -to 15 zł-a w 49 lp to 10 zł

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #408750  autor: aizo
 04 cze 2010, 21:37
Czy ktoś się orietuje kiedy Play zamierza wprowadzić usługę Dwa numery na jednej karcie SiM?
Jak Orange wprowadzało tą usługę coś było wspomniane o Play.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #408755  autor: muchakk
 04 cze 2010, 21:57
aizo, przecież Play wprowadził taką usługę prędzej niż Orange. Link- http://blogplay.pl/2010/05/xtra-numer-beta/
Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 21:57 przez muchakk, łącznie zmieniany 1 raz.

 #408760  autor: Robaas
 04 cze 2010, 22:48
muchakk pisze:aizo, przecież Play wprowadził taką usługę prędzej niż Orange. Link- http://blogplay.pl/2010/05/xtra-numer-beta/
tylko, że ta w play to jakaś taka lite wersja, samo przekierowanie połączeń i smsów przychodzących.

 #408762  autor: user_delete19
 04 cze 2010, 23:02
moje 3 grosze:
Robaas pisze:tylko, że ta w play to jakaś taka lite wersja, samo przekierowanie połączeń i smsów przychodzących.
Akurat wolę taką wersję niż to co zaprezentował orange - trzeba utrzymywać drugi numer, a już z jednym miałem problem >:

Niemniej jeżeli ważność połączeń byłaby typowa dla Play to czemu nie? :D przy czym i tak, jeżeli korzystam to tak jak jest 'reklamowane' - jako drugi numer do aukcji ktory po użyciu jest mi zbędny i w tym zakresie sprawdza się świetnie (:

 #408766  autor: aizo
 04 cze 2010, 23:14
Mam Play Fresha, chce jako drugi numer mieć na karcie Abonament za 1zł
Jest to możliwe?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #408769  autor: Robaas
 04 cze 2010, 23:58
lwiczek pisze: Akurat wolę taką wersję niż to co zaprezentował orange - trzeba utrzymywać drugi numer, a już z jednym miałem problem >:
wszystko zależy od potrzeb i oczekiwań, chciałem tylko podkreślić, że funkcja play to raczej alias przychodzący niż 2 numer, bo wyjść się z niego nie da, a w aukcjach i ogłoszeniach czasem trzeba jednak oddzwonić albo odpisać.

 #408770  autor: user_delete19
 05 cze 2010, 00:11
Robaas pisze:a w aukcjach i ogłoszeniach czasem trzeba jednak oddzwonić albo odpisać.
Hmm... to ktoś chce coś ode mnie to co mam oddzwaniać? (; ale na poważnie - zostaje wtedy #32#numer :]

 #408774  autor: patrix-83
 05 cze 2010, 08:04
Proszę was o pomoc w temacie e-faktury i e-awizo.

Play wystawił mi w dniu 4.06 (okres rozliczeniowy mam od 1 do 30) e-fakturę do obejrzenia po zalogowaniu się do play24 z tym że tej faktury zobaczyć nie mogę ponieważ przy opcji "zobacz" widnieje klepsydra i tak w nieskończoność.
Usługa e-awizo pomimo tego że jest aktywna nie zadziałała wogóle ponieważ żadne powiadomienie o wystawionej e-fakturze mi na pocztę e-mail nie przyszło.

Jeżeli tak działa e-faktura i e-awizo w Play to nie wiem czy nie wrócę do papierowej faktury i podziękuję im za te 30 minut w ramach aktywacji e-faktury skoro ja nawet swojej faktury zobaczyć nie mogę.

Czy ktoś z was miał podobnie? Co mam robić w tej sytuacji?


PlayForYou to pytanie i problem przede wszystkim do ciebie.

 #408781  autor: Marens
 05 cze 2010, 09:22
Patryk83żółwik pisze:Czy ktoś z was miał podobnie?
Podgląd faktury powinien pojawić się w ciągu kilku dni.
Tak jest zawsze, najpierw jest klepsydra a później wizualizacja.

 #408947  autor: sakim
 05 cze 2010, 20:06
Podgląd E-faktury pojawia się w przeciągu 7 dni od jej wystawienia

 #408995  autor: Claudec
 05 cze 2010, 22:43
Czy to normalne że w punkcie Play przy rejestracji startera Play Fresh skanują dowód osobisty?
2 lata temu rejestrowałem swój pierwszy starter i nikt nie robił ksero mojego dowodu.

A i jeszcze jedna sprawa, kiedy w telefonie włączę automat 2G/3G to przy rozmowie
zawsze przerzuca mnie na 2G.
Sprawdzałem to już w miejscu gdzie jest bardzo dobry zasięg jednego i drugiego zakresu,
zawsze podczas rozmowy wrzuca mnie na GSM.
  • Strona 14 z 244
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 244
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 244