• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 127 z 241
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 241

 #523645  autor: play4you2
 22 gru 2011, 15:11
ppp1ppp pisze:Już po raz drugi zgłoszenie wyparowało z play24 po telefonie od konsultanta z bok play.
play4you2 możesz sprawdzić dlaczego - nr zgłoszenia 37965373 - reklamacja związana ze źle wystawioną fakturą
Hej,

sprawa rozwiązana. :)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523652  autor: ChuckyCiechanow
 22 gru 2011, 16:14
tomektg pisze:a jak to zrobiłeś że miałeś 107 godzin? niesamowita liczba.
Od pewnego operatora można było dzwonić praktycznie za darmo do Play przez 7 h i dłużej. Wystarczyło zakupić starter np za 3 zł i spełnić jeden warunek :)

 #523666  autor: uwazny
 22 gru 2011, 17:38
PLAY4YOU

1.Czy dowiem się co to za kanał zgłoszenia "Misio"? nr zgłoszenia: 37681086
2. Kto i na jakich zasadach jest uprawniony do samodzielnego zakładania zgłoszeń na moim koncie bez mojej wiedzy ani zgody? nr zgłoszenia :37655063

 #523781  autor: play4you2
 23 gru 2011, 14:43
Chucky to zgłoszenie, o ktorym piszesz zostało automatycznie wygenerowane podczas realizacji twojego wcześniejszego zgłoszenia numer 37468513. Realizowano pewne zmiany na koncie i to jest po nich ślad.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523807  autor: ChuckyCiechanow
 23 gru 2011, 18:30
Lepiej być nie mogło taryfy mi nie zmieniło :) wiec i minuty zostały Dostałem taką odpowiedź

,,Po dokładnej weryfikacji nie stwierdzono nieprawidłowości na koncie.

Od aktywacji numeru 48783xxxxxx w sieci Play nie została zmieniona taryfa, dlatego rekompensata nie zostanie przyznana."

 #523869  autor: forum_tg
 24 gru 2011, 09:46
play4you2, gdzie na stronie Play24 jest odnośnik żeby przejść do głównej strony Play oraz do bramki smsowej, bo ja nie potrafię znaleźć.

 #523871  autor: ChuckyCiechanow
 24 gru 2011, 09:57
tomektg pisze:play4you2, gdzie na stronie Play24 jest odnośnik żeby przejść do głównej strony Play oraz do bramki smsowej, bo ja nie potrafię znaleźć.
Jak na razie, odnośnik by przejść do strony głównej oraz bramki sms jest chyba tylko podczas ,,Weryfikacja uprawnień - wprowadzenie hasła jednorazowego''

 #523877  autor: forum_tg
 24 gru 2011, 12:06
play4you2:
możesz zgłosić technikom żeby coś z tym zrobili, bo to utrudnia korzystanie z Play24

ChuckyCiechanow pisze:
tomektg pisze:play4you2, gdzie na stronie Play24 jest odnośnik żeby przejść do głównej strony Play oraz do bramki smsowej, bo ja nie potrafię znaleźć.
Jak na razie, odnośnik by przejść do strony głównej oraz bramki sms jest chyba tylko podczas ,,Weryfikacja uprawnień - wprowadzenie hasła jednorazowego''

 #524039  autor: Baseciq
 25 gru 2011, 20:33
Obserwuję w Warszawie i okolicach problem z Orange. Po wybraniu numeru telefonu mam w słuchawce ciszę, bez możliwości nawiązania połączenia. Niestety, tak jest dość często. Nie ma problemów ani w Plusie, ani w sieci macierzystej.

Oczywiście zgłoszenie zostało złożone, natomiast zamiast analizy problemu otrzymałem standardowy bełkot o automatycznym ustawieniu telefonu.

Telefony są ustawione na automat, niestety, czasem lądują w Orange i kończy się to na niemożliwości wykonywania połączeń. Nie mam czasu na zabawy w wyszukiwanie sieci, logowanie ręczne, później przełączanie na automat itp.

play4you2, zgłoszenie nr. 38744454 - mam wrażenie że obsługiwała mnie osoba będąca w stanie wskazującym na zużycie, proszę, niech zerknie na to ktoś kompetentny i ogarnięty i niech kopnie kogo trzeba w Orange, lub zmieni preferencje dla moich kart sim które z uporem maniaka wolą Orange od Plusa w roamingu krajowym.

 #524048  autor: pakierhakierxd
 25 gru 2011, 20:54
Raczej nic z tym nie zrobią ponieważ to pewnie wina orange może jedynym rozwiązaniem będzie wyłączenie ci korzystania z sieci orange.

Pozdrawiam :)

 #524187  autor: marcinb
 26 gru 2011, 22:46
Witam.

Mogę się dowiedzieć czegoś o taryfie Rozmowy w firmie?

Chodzi i pakiet 250 MB, który się dostaje na 1-y miesiąc za darmo.
W regulaminie jest napisane:
Po wykorzystaniu jednostek z danego pakietu internet dla Firm w trakcie Okresu
Rozliczeniowego prędkość transmisji danych zostanie zmniejszona, pod warunkiem, że
pakiet nadal jest aktywny.
h. Korzystanie z transmisji danych po wykorzystaniu pakietu , gdy pakiet jest aktywny, jest
Bezpłatne, co oznacza, że opłata za korzystanie z transmisji danych jest zawarta
w kwocie Abonamentu.
Co to oznacza, bo nie mogę się połapać :-)
Gdy wykorzystamy 250 MB to mamy internet dalej za darmo ale z niższą prędkością czy jednak jest nam pobierana opłata za transmisję z pakietu złotówek?

Koszt tego pakietu to 8,61 PLN z VAT?

Regukamin pkt 6

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #524198  autor: miejski
 27 gru 2011, 00:25
Witam ponownie,
W odpowiedzi na zgłoszenie nr 38533988 i moje problemy opisywane tutaj , zamknięto je przed Świętami z poniższym komentarzem:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem poczty elektronicznej 19 grudnia 2011 roku.

Uprzejmie informuje, że zgłoszenie została ponownie przeanalizowane przez dział ekspercki.
Ponowna analiza wskazała, że w podanej lokalizacji na trasie Dęblin – Ostrowiec Świętokrzyski P4 nie posiada własnych anten.

Proszę w korespondencji zwrotnej o podanie informacji, gdzie uzyskał Pan dane, że w lokalizacjach występują nasze nadajniki.
Proszę również, jeżeli to nie będzie dla Pana problem, o podanie adresów występowania naszych baz.

W przypadku braku w danej lokalizacji naszych nadajników, Abonenci korzystają z infrastruktury partnera roamingowego (Plus).

Z poważaniem
P. K.
młodszy konsultant back office ds. obsługi klienta
Czy ja żyję w jakimś śnie, czy Play nie chce sie przyznać - w związku z moimi problemami - do własnych BTS-ów. A może chodzi o sformułowanie "anten"? Może P4 dzierżawi stacje, więc formalnie nie jest ich właścicielem?

Play4you, możecie mi to wyjaśnić?

 #524228  autor: qper
 27 gru 2011, 12:03
Witam,

Mam pytanie czy ktoś miał problem z odpaleniem usługi Etykietka?
3 razy wymieniałem kartę SIM w różnych salonach zgodnie z zaleceniami i usługa nie działa.

Kiedyś działał bez problemu. Od czego to zależy?


Zgłoszenie 38739690

żeby było śmieszniej każde wysłanie sms-a test na 8052 jest potwierdzane, że karta obsługuje etykietkę. W momencie wysłani a już płatnego sms z etykietką dostaje sms, że karta nie obsługuje tej usługi. Stracone pieniądze, a fajnie jest wiedzieć z jakiego zasięg korzysta telefon.

 #524275  autor: loriko
 27 gru 2011, 14:41
Proszę o przyspieszenie nr 38080520 ,zgłoszenie wysłałam 8.12

 #524318  autor: Golarz Filip
 27 gru 2011, 18:22
Słuchajcie,jaki jest rzeczywisty czas zmiany taryfy w PF?Dajmy na to w tym momencie klikam migracje z taryfy podstawowej do All Inclusive Rozmowy w Play, to zmieni mi to "od ręki",potrwa z 2,3 godziny czy dopiero po 24h?
Bo wiadomo regulamin sobie,życie sobie a dla mnie ważna rzecz.
Z góry dzięki

 #524320  autor: Quetzal
 27 gru 2011, 18:37
Golarz Filip pisze:Słuchajcie,jaki jest rzeczywisty czas zmiany taryfy w PF?
Przypuszczam, ze jest tak samo jak z pakietami - zależny od obciążenia sieci i miliona innych czynników, może minutę, a może 3 dni.
Ja zmieniałem na dwóch telefonach taryfę we Freshu, zaraz po ich wprowadzeniu, w obu przypadkach trwało to kilka godzin.

 #524322  autor: Golarz Filip
 27 gru 2011, 18:40
Rozumiem,że moment przejścia na nowy plan taryfowy to wiadomość sms?

 #524337  autor: KC-KARLOS
 27 gru 2011, 19:54
Golarz Filip pisze:Rozumiem,że moment przejścia na nowy plan taryfowy to wiadomość sms?
Nie zawsze. Niektóre karty SIM są zaprogramowane, że po zmianie taryfy, przychodzi SMS o jej aktywacji (nowej taryfy), w innym przypadku trzeba wbić samemu kod *111*49*1# aby się dowiedzieć, czy nowa taryfa jest już aktywna na koncie.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #524347  autor: Golarz Filip
 27 gru 2011, 20:56
Ale rozumiem kod *163*4# się nie zmienił? Bo podałeś jakiś taki inny :)

 #524427  autor: KC-KARLOS
 28 gru 2011, 08:59
Golarz Filip pisze:Ale rozumiem kod *163*4# się nie zmienił? Bo podałeś jakiś taki inny :)
Od wprowadzenia nowej taryfy LUBIĘ TO! zmieniły się kody migracyjne. Spójrz sobie wiele postów temu, jakim kodem można teraz migrować do danej opcji w Play na kartę.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 127 z 241
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 241
  • 1
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • 241