• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 126 z 241
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 241

 #522932  autor: nemo2009
 18 gru 2011, 16:23
Robaas pisze: No ale rozumiem, że Play ma swoje ukryte powody nie widoczne dla mnie przeciętnego użytkownika.
Nie ma żadnych ukrytych powodów.takie są procedury i należy się do nich stosować.Nikt na siłę nie każe Tobie być w Play.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #522934  autor: Robaas
 18 gru 2011, 16:27
nemo2009, wiesz chore procedury trzeba zmieniać i weryfikować by były bardziej normalne, przez to sugerowałem żeby to przekazać odpowiednim osobom.

 #522938  autor: mfax
 18 gru 2011, 16:33
Czy nikt nie zna odpowiedzi na moje wątpliwości napisane kilka postów wyżej :oops: :?:

 #522940  autor: Robaas
 18 gru 2011, 16:38
mfax, według mojej wiedzy ten pakiet jest wliczony w cenę oferty, umowa 24 miesiące z telefonem. Jak coś źle napisałem to niech mnie ktoś poprawi.

 #522941  autor: muchakk
 18 gru 2011, 16:40
Pakiet jest już wliczony w abonament dlatego też np. nie możesz go wyłączyć. Umowa jest zawierana na 24 miesiace.

 #522942  autor: jackq
 18 gru 2011, 16:41
play4you mógłbym prosić o popchnięcie tej sprawy 38167391 czekam już tydz czasu i cisza :(
z góry dzięki.

 #522973  autor: mfax
 18 gru 2011, 19:04
Robaas ... muchakk DZIĘKI :)
teraz to tylko czekać na termin przejścia i osobiście się przekonam co to jest PLAY ;) a przedtem dalej "studiowanie" wywodów forum na temat tego operatora.

 #522989  autor: play4you1
 18 gru 2011, 19:46
jackq pisze:play4you mógłbym prosić o popchnięcie tej sprawy 38167391 czekam już tydz czasu i cisza :(
z góry dzięki.
Postaram się.

 #523027  autor: ppp1ppp
 18 gru 2011, 21:52
Czy obowiązuje jeszcze Pakiet 30 zł za 10 zł dla Oferty Play Fresh? W Play24 nie mam takiej opcji, a regulamin znalazłem na stronce. Jestem w taryfie Play Fresh Darmowe rozmowy i SMSy w Play.

 #523029  autor: drcox
 18 gru 2011, 21:54
Wejdź w *111#, tam jest. A jak nie to *111*118*1#.

 #523031  autor: DanielR
 18 gru 2011, 21:56
ppp1ppp pisze:Czy obowiązuje jeszcze Pakiet 30 zł za 10 zł dla Oferty Play Fresh?
Najlepiej byłoby, gdybyś sam sprawdził. :wink:
Pakiet wciąż widnieje w Play 24 Menu, pod krótkim kodem USSD: *111#

 #523034  autor: Robaas
 18 gru 2011, 22:16
ppp1ppp, dzisiaj aktywowałem, działa i ma się dobrze:)

Żeby nie było, że tylko narzekam i wypowiadam się negatywnie, zanim zapytałem na forum, wysłałem też zgłoszenie w sprawie nr dowodu i już mam odpowiedź.

 #523035  autor: ppp1ppp
 18 gru 2011, 22:20
Robaas pisze:ppp1ppp, dzisiaj aktywowałem, działa i ma się dobrze:)
dzięki za info, zatem też go aktywuję

 #523078  autor: Matyk
 19 gru 2011, 08:38
Baaardzo proszę o pomoc!!

Nr zgłoszenia:
38440062


P4Y - napisałem do Ciebie PW w w/w sprawie, doszło ?

 #523083  autor: djkynek
 19 gru 2011, 09:57
zajrzałem do play24 w zakładke "zgłoszenia" i oto co tam znalazłem:

37997848

Status:
Zakończone

Kanał:
List

Data:
07.12.2011

Kategoria:
Zarządzanie kontem i usługami

Dotyczy numeru:
48601xxxxxx

Opis problemu

Status zamknięcia:
08.12.2011

Data zamknięcia:
08.12.2011

Opis:
Sprawa zgłoszona listownie

Komentarz zamknięcia:

Komentarz:
Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące płatności, które otrzymałam 7 grudnia 2011 roku listownie.

Uprzejmie informuję, iż niniejsze pismo zostało wysłane na adres korespondencyjny i zarchiwizowane.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem,
Beata xxxxxxxx
specjalista ds.obsługi klienta

problem polega na tym, ze nie wysyłałem zadnego listu do playa - i co Wy na to ?:)

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #523087  autor: play4you2
 19 gru 2011, 11:24
Matyk pisze:Baaardzo proszę o pomoc!!

Nr zgłoszenia:
38440062


P4Y - napisałem do Ciebie PW w w/w sprawie, doszło ?
Owszem doszło. Dzieki za info, już się tym zajmujemy.

pozdrawiam.

[ Dodano: 2011-12-19, 11:33 ]
djkynek pisze:problem polega na tym, ze nie wysyłałem zadnego listu do playa - i co Wy na to ?:)
Podeślesz mi swój numer na PRIV ?
Wyjaśnimy sprawę.

[ Dodano: 2011-12-19, 11:59 ]
wiktor pisze:play4you2 po zmianach w play24 w dziale usługi brak możliwości potwierdzenia polec play znajomemu w ogóle nie ma tej opcji by potwierdzić osobę która mnie poleciła czy to kolejna promocja widmo???
Został wprowadzony nowy program Poleć znajomemu ofertę na kartę w Play, w którym nie trzeba już potwierdzac polecenia.
Wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie.

Pzdr

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523097  autor: orson_dzi
 19 gru 2011, 12:23
Jakich dokumentów potrzebuję do ściągnięcia simlocka w salonie?
W internecie doczytałem, że:
* W przypadku klienta prepaid – dowód zakupu i karta gwarancyjna
* W przypadku klienta postpaid - umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych i karta gwarancyjna lub
raporty z napraw potwierdzające zgodność numeru IMEI jeżeli był zmieniany w wyniku składanych
reklamacji.

Czy umowa jest konieczne? Bo biorąc telefon z Allegro, z simlockiem i kartą gwarancyjną wypełnioną, przecież nikt mi nie da umowy.
Nie da rady z samą kartą gwarancyjną tego załatwić?

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #523098  autor: play4you2
 19 gru 2011, 13:07
orson_dzi pisze:Czy umowa jest konieczne? Bo biorąc telefon z Allegro, z simlockiem i kartą gwarancyjną wypełnioną, przecież nikt mi nie da umowy.
Nie da rady z samą kartą gwarancyjną tego załatwić?
odpowiedziałem na prv.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #523101  autor: jerrybordelais
 19 gru 2011, 13:58
Witam.

Posiadam taryfę mixtura 30 (w połowie czasu trwania umowy) chciałbym przejść na abonament czy jest taka możliwość. Po drugie czy cesja w play jest płatna?

 #523107  autor: play4you2
 19 gru 2011, 14:39
jerrybordelais pisze:Witam.

Posiadam taryfę mixtura 30 (w połowie czasu trwania umowy) chciałbym przejść na abonament czy jest taka możliwość. Po drugie czy cesja w play jest płatna?
Niestety musisz spłacić kwotę zobowiazania.
Cesja nie podlega opłacie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 126 z 241
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 241
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 241