zajrzałem do play24 w zakładke "zgłoszenia" i oto co tam znalazłem:
37997848
Status:
Zakończone
Kanał:
List
Data:
07.12.2011
Kategoria:
Zarządzanie kontem i usługami
Dotyczy numeru:
48601xxxxxx
Opis problemu
Status zamknięcia:
08.12.2011
Data zamknięcia:
08.12.2011
Opis:
Sprawa zgłoszona listownie
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące płatności, które otrzymałam 7 grudnia 2011 roku listownie.
Uprzejmie informuję, iż niniejsze pismo zostało wysłane na adres korespondencyjny i zarchiwizowane.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.play.pl.
Z poważaniem,
Beata xxxxxxxx
specjalista ds.obsługi klienta
problem polega na tym, ze nie wysyłałem zadnego listu do playa - i co Wy na to ?:)