• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 126 z 244
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 244

 #450514  autor: play4you2
 03 sty 2011, 10:56
mer5 pisze:I jeszcze jedno pytanie która data liczy się na dzień wpływu, ze zwrotki (zgodnie z regulaminem) czy data rejestracji waszym systemie?
Datą prawidłową, jest data dostarczenia do naszej siedziby, czyli wtedy, kiedy pismo wpłynęło, a nie kiedy zostało zarejestrowane w systemie.
tricki pisze:zgłosiłem sprawę nr 25817502.
Z tego co widzę, to to zgłoszenie przesłałeś do nas 2 stycznia 2011 przez Play24. Aktualnie sprawa jest jeszcze rozpatrywana. Pozwól wykazać się pozostałym osobom, aby rozpatrzyli Twoją sprawę :wink:. Jak otrzymasz info, to daj mi ewentualnie znać, jakbys uważał, że było w nim cos nie tak.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #450515  autor: kuwejt
 03 sty 2011, 11:02
play4you2 pisze:
mer5 pisze:I jeszcze jedno pytanie która data liczy się na dzień wpływu, ze zwrotki (zgodnie z regulaminem) czy data rejestracji waszym systemie?
Datą prawidłową, jest data dostarczenia do naszej siedziby, czyli wtedy, kiedy pismo wpłynęło, a nie kiedy zostało zarejestrowane w systemie.
Potwierdzam! Jest dokładnie tak jak pisałem Ci wcześniej i tak jak teraz potwierdził Play4You!

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #450516  autor: patrix-83
 03 sty 2011, 11:07
PlayForYou2


Uda Ci się coś zdziałać w mojej sprawie, chodzi o ten transfer danych o którym Ci pisałem na pw telepolis i na [email protected]?

Odpowiedź którą dostałem z BOK mówi o rozłożeniu tej płatności na raty a ja jednak wolałbym umorzenie tej kwoty choćby w połowie, da się coś zrobić w tym temacie czy nie bardzo?

 #450518  autor: play4you2
 03 sty 2011, 11:25
Patryk83żółwik pisze:Odpowiedź którą dostałem z BOK mówi o rozłożeniu tej płatności na raty a ja jednak wolałbym umorzenie tej kwoty choćby w połowie, da się coś zrobić w tym temacie czy nie bardzo?
No cóż, z tego co widzę, sprawa jest już rozpatrzona. Przykro mi, ale umorzenie nie bedzie wchodziło w grę. Otrzymałeś propozycję spłaty zaległości na raty i to jest wszystko, co może być w tej chwili zrealizowane. Opłaty zostały naliczone prawidłowo i nie ma podstaw ku temu, aby je anulować.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #450520  autor: mer5
 03 sty 2011, 11:38
play4you2 pisze:
mer5 pisze:I jeszcze jedno pytanie która data liczy się na dzień wpływu, ze zwrotki (zgodnie z regulaminem) czy data rejestracji waszym systemie?
Datą prawidłową, jest data dostarczenia do naszej siedziby, czyli wtedy, kiedy pismo wpłynęło, a nie kiedy zostało zarejestrowane w systemie.

pzdr.
Dobra, teraz powiedz jak mam załatwić sprawę wypowiedzenia drugiego numerem telefonu - druga kartka w tej samej kopercie , a brak rejestracji zgłoszenia w play 24?

 #450522  autor: play4you2
 03 sty 2011, 11:43
mer5 pisze:Dobra, teraz powiedz jak mam załatwić sprawę wypowiedzenia drugiego numerem telefonu - druga kartka w tej samej kopercie , a brak rejestracji zgłoszenia w play 24?
A dostałeś juz jakąś odpowiedź? Podaj mi numer zgłoszenia, pod którym zarejestrrowano Twoje wypowiedzenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #450523  autor: tricki
 03 sty 2011, 11:45
play4you2 pisze:Z tego co widzę, to to zgłoszenie przesłałeś do nas 2 stycznia 2011 przez Play24. Aktualnie sprawa jest jeszcze rozpatrywana. Pozwól wykazać się pozostałym osobom, aby rozpatrzyli Twoją sprawę :wink: . Jak otrzymasz info, to daj mi ewentualnie znać, jakbys uważał, że było w nim cos nie tak.
zgłosiłem prośbę bezpośrednio do Ciebie, ponieważ dwa osobne zgłoszenia tj 25802419 i 25802422 dotyczące tej samej sprawy, ale dwóch innych numerów zostały połączone w jedno zgłoszenie nr 25802422. I tu dla jednego nr temat został rozstrzygnięty natomiast dla drugiego zawisł w próżni... pakiet nie został aktywowany - domyślam się że z powodu braku niewystarczającej liczy środków na koncie. Ale to już nie moja wina. Przykre doświadczenia z Bok skierowały mnie natychmiast do Ciebie ;) Stad moja ponowna prośba o zajecie się sprawą. Bo według BOK ona jest już rozstrzygnieta.

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #450528  autor: mer5
 03 sty 2011, 12:06
play4you2 pisze:
mer5 pisze:Dobra, teraz powiedz jak mam załatwić sprawę wypowiedzenia drugiego numerem telefonu - druga kartka w tej samej kopercie , a brak rejestracji zgłoszenia w play 24?
A dostałeś juz jakąś odpowiedź? Podaj mi numer zgłoszenia, pod którym zarejestrowano Twoje wypowiedzenie.
numer zgłoszenia 25642315 - ale to dotyczy numeru pierwszego (zarejestrowanego w dniu 29.12.2010)
\
brak numeru zgłoszenia dla drugiego numeru - bo zgłoszenie nie zostało zarejestrowane

 #450531  autor: user_delete19
 03 sty 2011, 12:21
tele.playmobile:
jest problem z nowymi sms - nie pojawiaja sie po jakims czasie... dodatkowo przydatne byloby, gdyby tytul strony zmienial sie w przypadku nowej wiadomosci/nieodebranego polaczenia (cos jak w gmail - liczba nieprzeczytanych wiadomosci)

 #450532  autor: Ksawery27
 03 sty 2011, 12:26
play4you2, Gorąco proszę o odpowiedź na wiadomość prywatną.

 #450543  autor: zoltan666
 03 sty 2011, 13:17
Czy jeszcze komuś poza mną doładowanie konta kwotą 5 zł. przedłużyło ważność środków promocyjnych (złotówek) o 30 dni od dnia doładowania?

 #450550  autor: cycek12
 03 sty 2011, 13:28
16 lutego konczy mi sie umowa z orange , chce sie przeniesc do play ( umowa na firme )
do kiedy musze to zglosic w play najpozniej by byla koontynuacja z tym samym numerem juz w innej sieci od tego terminu?

 #450553  autor: qper
 03 sty 2011, 13:57
cycek12 pisze:16 lutego konczy mi sie umowa z orange , chce sie przeniesc do play ( umowa na firme )
do kiedy musze to zglosic w play najpozniej by byla koontynuacja z tym samym numerem juz w innej sieci od tego terminu?
Najlepiej zrób to jak najszybciej.

To że umowa ci się kończy 16 lutego nie oznacza, że 17 będziesz w Play.
Zależy od tego jak kończy ci się okres rozliczeniowy w Orange.

Oczywiście zawsze możesz przejść natychmiast ale wtedy Orange naliczy ci karę umowną (czasami się to opłaca bo kara jest mniejsza od abonamentu).

 #450588  autor: jahu_2006
 03 sty 2011, 15:42
P4Y2
Zerknij na PW z łaski swojej.

 #450605  autor: play4you2
 03 sty 2011, 16:53
tricki pisze:zgłosiłem prośbę bezpośrednio do Ciebie,
Ok, zleciłem ją juz do realizacji. Maja się tym zająć.
mer5 pisze:numer zgłoszenia 25642315
Przekazałem informacje, że mają zwrócić uwagę na treść wypowiedzenia. To, że nie masz zarejestrowanego 2 numeru telefonu w zgłoszeniu, to się tym nie przejmuj. Najważniejsze jest to, aby sprawa była rozpatrzona zgodnie z treścią Twojego zgłoszenia.
Ksawery27 pisze:play4you2, Gorąco proszę o odpowiedź na wiadomość prywatną.
Jak juz wspomniałem wielokrotnie, odpowiadam zawsze na najstarsze i tak do samej góry. Poczekaj prosze jeszcze na to, aż zajmę się "starszymi" pw, które otrzymałem. Zapewniam Cię, że się tym zajmę.
qper pisze:Oczywiście zawsze możesz przejść natychmiast ale wtedy Orange naliczy ci karę umowną (czasami się to opłaca bo kara jest mniejsza od abonamentu).
Potwierdzam to, co mówi qper. Zgłoś sie do naszego Salonu, przedstaw sprawę i Sprzedawca pomoże Ci przejść cały proces przeniesienia numeru. Nie jest on skomplikowany.
jahu_2006 pisze:P4Y2
Zerknij na PW z łaski swojej.
Podobnie jak w przypadku Ksawerego, poczekaj proszę aż poodpowiadam na pytania zgłoszoen wcześniej do mnie.

Mam nadzieję, że rozumiecie, iż niekiedy nie mam aż tyle czasu, abym mógł "na beżącą" odpowiadać na pw. Piszecie do mnie z różnymi sprawami i uwierzcie mi, robię co mogę, ayście nie czekali na odpowiedź jakoś długo, góra do 4 dni roboczych. Uzbrójcie się proszę w cierpliwość.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #450611  autor: jahu_2006
 03 sty 2011, 17:12
play4you2 pisze:Podobnie jak w przypadku Ksawerego, poczekaj proszę aż poodpowiadam na pytania zgłoszoen wcześniej do mnie.

Mam nadzieję, że rozumiecie, iż niekiedy nie mam aż tyle czasu, abym mógł "na beżącą" odpowiadać na pw. Piszecie do mnie z różnymi sprawami i uwierzcie mi, robię co mogę, ayście nie czekali na odpowiedź jakoś długo, góra do 4 dni roboczych. Uzbrójcie się proszę w cierpliwość.
Ok poczekam to nie jest jakaś specjalnie pilna sprawa. Zasygnalizowałem ci tylko że takie coś jak wysłanie ode mnie maila miało miejsce.

 #450612  autor: Ksawery27
 03 sty 2011, 17:12
Czekam już ponad tydzień, ale oczywiście rozumiem sytuację. Myślałem, że wiadomość gdzieś się zawieruszyła, bo nie zapisało mi jej w wysłanych. Dzięki za jakikolwiek odzew :-)

[ Dodano: 2011-01-03, 17:13 ]
jahu_2006, ;)

 #450617  autor: banderas
 03 sty 2011, 17:23
mam jedno pytanie p4y , czy będzie kiedyś możliwość załatwienia w pełni wypowiedzenia umowy w salonie bez konieczności wysyłania formularzu ?
banderas

banderassso

 #450619  autor: pawelpp
 03 sty 2011, 17:30
tele.playmobile:
Może nie zamierzam zostać w Play dłużej niż do wakacji ale taka usługa by się przydała:
Skoro udostępniacie telefon przez WWW, to może dałoby radę poprzez VoIP?
Myślę, że wiele firm byłoby zadowolonych z takiego rozwiązania a być może byłby to dobry początek do rozwinięcia takich usług jak bramka SMS pro (np. bramka fax). Generalnie udostępnienie klientom "API" mogłoby wpłynąć na wasze zyski. Albo zamiast VoIP chociaż klienta na telefon komórkowy :P. Daj znać czy sugestia trafi gdzieś dalej.

[ Dodano: 2011-01-03, 17:36 ]
banderas pisze:mam jedno pytanie p4y , czy będzie kiedyś możliwość załatwienia w pełni wypowiedzenia umowy w salonie bez konieczności wysyłania formularzu ?
banderas
To zależy od salonu... Regulamin mówi jasno i wyraźnie że musisz wysłać...

 #450625  autor: jahu_2006
 03 sty 2011, 17:50
Ksawery27 pisze:jahu_2006, ;)

??
  • Strona 126 z 244
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 244
  • 1
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 128
  • 244