• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 125 z 241
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 241

 #522376  autor: KC-KARLOS
 15 gru 2011, 21:09
Przypomnę posta kolegi DanielR z dnia 06-12-2011:
DanielR pisze:Wreszcie hasło jednorazowe do Play24, przychodzi SMS-em z nagłówkiem "PLAY".
Uwaga: teraz hasła jednorazowe z PLAY24 przychodzą jako nadawca: Play.pl

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #522404  autor: DanielR
 15 gru 2011, 22:18
Karlos20 pisze:Uwaga: teraz hasła jednorazowe z PLAY24 przychodzą jako nadawca: Play.pl
Faktycznie, co kilka dni zmiana... Kurcze, grzebią się i niby coś poprawiają, tymczasem to wciąż przede wszystkim zmiany kosmetyczne.
Gruszka na blogu tłumaczy mętnie brak wiadomych pakietów procesem, który wymaga czasu. Tym czasem owe pakiety są przecież dostępne w ofercie sieci już od kilkunastu miesięcy, od tego czasu Play24 przechodził odświeżanie już chyba ze dwa razy. I jakoś do tej pory "proces umieszczania pakietów" nie dobiegł końca. On się chyba nawet nie rozpoczął. :x

 #522412  autor: bolek2004
 15 gru 2011, 22:39
DanielR Tylko dziwne że pakiet 50 za 30 udało im się umieścić w play24 a już innych to nie, dla mnie to celowe działanie jest.
Najśmieszniejsze jest to że rzecznik ostrzega co by kodów do aktywacji pakietu 30 za 10 nie kupować na znanym portalu aukcyjnym, po czym pisze że to pakiet dla wtajemniczonych jest, jakby nie mogli go umieścić w play24.

 #522413  autor: Robaas
 15 gru 2011, 22:43
Ruben, tu się muszę niestety zgodzić. Już dawno nic kompetentnego tu nie wyczytałem od P4U niestety. Cenne porady można uzyskać od innych forumowiczów. Szkoda, że na jasno postawione pytania P4U nie zabiera głosu, a na przepychanki i docinki (w sytuacji w której nie ma racji) czas znajduje. Inna sprawa, że jak się przejmuje jakąś funkcję po kimś to chyba by wypadało zapoznać się chociaż z kilkoma stronami wstecz, żeby nie było jak teraz z rekompensatą na konto główne.
147 strona wątku:
play4you2 pisze:
Robaas pisze:play4you2 jak tam moja trudna sprawa?
Rekompensata w postaci doładowania konta zawsze jest przyznawana na promocyjny pakiet złotówek. Nie ma możliwości, aby złotówki były przyznane na saldo główne.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 00:34 przez Robaas, łącznie zmieniany 1 raz.

 #522414  autor: DanielR
 15 gru 2011, 22:45
bolek2004 pisze:DanielR Tylko dziwne że pakiet 50 za 30 udało im się umieścić w play24 a już innych to nie, dla mnie to celowe działanie jest.
Otóż to! :wink:

 #522433  autor: ukefake
 16 gru 2011, 00:33
Robaas pisze: musiałem napisać 3 kolejne zgłoszenia (2 z pytaniem jakie doładowania miały miejsce i czy było jakieś inne niż moje, i ostatnie domagające się tego co podobno już zrobili)
o 3 za dużo, skoro wcześniej Play miał swoją szansę to kolejne działanie sprzeczne z ustaleniami z UKE powinno pójść od razu do urzędu. Chyba że naprawdę znajdujesz jakąś przyjemności w korespondowaniu z bokiem ;)

Druga sprawa: uważam, że krytyka p4y1&2, mimo tego że uzasadniona, to niczego nie zmieni na lepsze. play4mersi robią co mogą, a że mogą mało to czy to ich wina? Dodatkowo muszą sprzątać po innych brudy i tłumaczyć się za poronione pomysły innych działów (vide notka-sms). Któryś p4y pisał kiedyś, że za udział na forum nie dostają żadnego bonusa - czyli zbierają cięgi za niezawinione przez siebie błędy i to za darmo. Koledzy, proszę: mniej nerwów a więcej empatii - tylko tak wszyscy możemy zyskać.

 #522456  autor: play4you2
 16 gru 2011, 09:19
play4you2 pisze:
wiktor pisze:play4you2 po zmianach w play24 w dziale usługi brak możliwości potwierdzenia polec play znajomemu w ogóle nie ma tej opcji by potwierdzić osobę która mnie poleciła czy to kolejna promocja widmo???
hej,

zostało przekazanie osobom odpowiedzialnym za Play 24.
hej,

jestem w kontakcie z osobami odpowiedzialnymi za "Poleć Znajomego" oraz Play 24. Nie obiecuje, że dziś ale po weekendzie powinienem odpowiedzieć na Twoje pytanie. :)

pozdrawiam,
P4Y

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #522511  autor: play4you2
 16 gru 2011, 16:24
luki791 pisze:play4You czy mógłbyś zerknąć na zgłoszenie nr 37612679 z nr konta ab. 791939828 i powiedzieć czy będzie ono w ogóle rozpatrzone?
hej,

z tego co widziałem to sprawa obecnie jest weryfikowana w dziale zajmującym się doładowaniami. Proszę o jeszcze trochę cierpliwości.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #522516  autor: forum_tg
 16 gru 2011, 17:27
po zmianie layoutu gdzie teraz są kontakty które można było dodawać?

 #522519  autor: user_delete19
 16 gru 2011, 17:58
tomektg pisze:po zmianie layoutu gdzie teraz są kontakty które można było dodawać?
Połączenia -> Kontakty

 #522557  autor: bora1410
 16 gru 2011, 21:59
Ile się czeka na migracje z Fresha na Lubie To? Mija już prawie czwarta doba i nic. Dodatkowo w opcji przy wyborze sieci zniknęła sieć Orange. Numer zgłoszenia to 38456745
Ostatnio zmieniony 18 gru 2011, 12:37 przez bora1410, łącznie zmieniany 1 raz.

 #522575  autor: forum_tg
 16 gru 2011, 23:13
wojciech, dzięki

 #522840  autor: mfax
 18 gru 2011, 08:23
Witam :)
ufff dobrze, że Was znalazłem, bo może właśnie tutaj dowiem się prawdy, a nie półprawdy ;)

W najbliższym czasie mam zamiar przesiąść się na Play'a, ale czytając niniejszy temat bądź też inne w sieci, zaczynam mieć wątpliwości ile faktycznie będę miesięcznie płacił :(

Wymyśliłem sobie, że wezmę ofertę Super MNP All Inclusive MAX 85. Zgodnie z opisem powinienem płacić 75 zł miesięcznie... ale w jakimś pdf przeczytałem, że dodatkowo będę musiał dopłacać po 16 zł m-e za Pakiet Smartfon 1 G :shock:
Teraz to już nie wiem... niby MAX 85 jak i inne oferty "do internetu" mają 1 G pakietu danych w cenie podanej dla danej oferty. Skąd te 16 zł m-e ??

Ile w końcu zapłacę miesięcznie ????
...i jeszcze jedno pytanie, bo nie mogę znaleźć na stronie Play'a - na ile podpisuje się umowę na 24 czy też 36 miesięcy ??

Dzięki z góry.

 #522871  autor: user_delete19
 18 gru 2011, 12:26
play4you2, ostatnio przypomniała mi się usługa Poczta Głosowa Lite i przy okazji przypomniało mi się, że MMS nie są wysyłane na e-mail... akurat ta jedna rzecz (PG na e-mail) trzyma mnie przy zwykłej poczcie głosowej zamiast wersji Lite wiec pytanie - czy w (względnie niedalekiej?) przyszłości zamierzacie dodać do poczty glosowej lite wysylanie wiadomości PG także na e-mail bądź przesyłanie w ogóle wszystkich MMS również na e-mail?

 #522889  autor: Robaas
 18 gru 2011, 14:10
play4you2, mój dowód osobisty stracił ważność (10 lat) i mam nowy z nowym numerem, w jaki sposób w Play wykonuje się zmianę nr dowodu? w Play24 po ostatnim liftingu tego pola nie można edytować, proponuję dodać do listy propozycji edycję pola numer dowodu.

 #522891  autor: muchakk
 18 gru 2011, 14:15
Zmiana danych abonenta dostępna jest tylko i wyłącznie w salonie.

 #522892  autor: Robaas
 18 gru 2011, 14:18
muchakk, to w banku zmieniłem przez internet a w sieci komórkowej trzeba biegać do salonu? dzięki za info, to zostanie stary numer.

 #522922  autor: play4you1
 18 gru 2011, 15:59
wojciech pisze:play4you2, ostatnio przypomniała mi się usługa Poczta Głosowa Lite i przy okazji przypomniało mi się, że MMS nie są wysyłane na e-mail... akurat ta jedna rzecz (PG na e-mail) trzyma mnie przy zwykłej poczcie głosowej zamiast wersji Lite wiec pytanie - czy w (względnie niedalekiej?) przyszłości zamierzacie dodać do poczty glosowej lite wysylanie wiadomości PG także na e-mail bądź przesyłanie w ogóle wszystkich MMS również na e-mail?
Nie mam takich informacji.

[ Dodano: 2011-12-18, 16:01 ]
Robaas pisze:play4you2, mój dowód osobisty stracił ważność (10 lat) i mam nowy z nowym numerem, w jaki sposób w Play wykonuje się zmianę nr dowodu? w Play24 po ostatnim liftingu tego pola nie można edytować, proponuję dodać do listy propozycji edycję pola numer dowodu.
A czy kiedykolwiek była taka możliwość? Raczej nie...zmiany danych dokonuje się w salonie-pracownik musi Cię zweryfikować, a nastepnie robi zgłoszenie z prośbą o aktualizację danych lub sam tego dokonuje.

 #522926  autor: user_delete19
 18 gru 2011, 16:12
play4you1 pisze:
wojciech pisze:play4you2, ostatnio przypomniała mi się usługa Poczta Głosowa Lite i przy okazji przypomniało mi się, że MMS nie są wysyłane na e-mail... akurat ta jedna rzecz (PG na e-mail) trzyma mnie przy zwykłej poczcie głosowej zamiast wersji Lite wiec pytanie - czy w (względnie niedalekiej?) przyszłości zamierzacie dodać do poczty glosowej lite wysylanie wiadomości PG także na e-mail bądź przesyłanie w ogóle wszystkich MMS również na e-mail?
Nie mam takich informacji.
a można przekazać, jako sugestię...?

 #522928  autor: Robaas
 18 gru 2011, 16:17
play4you1, ja nie mówię czy była czy nie, bo nie wiem, jak dostawałem poprzedni dowód to o Play się nikomu nie śniło nawet. Napisałem tylko, że powinna być, skoro instytucje typu bank pozwalają samodzielnie zmienić nr dowodu to nie widzę podstaw by sieci komórkowe musiały coś weryfikować i się zastanawiać nad tym czy wysłać zgłoszenie czy może samodzielnie zmienić. No ale rozumiem, że Play ma swoje ukryte powody nie widoczne dla mnie przeciętnego użytkownika. Tak jak pisałem wyżej w takim razie zostanie stary numer i sprawa zakończona.
  • Strona 125 z 241
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 241
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 241