mer5 pisze:
Dla wyjaśnienia wypowiedzenie wysłałem na komorniki.
I jeszcze jedno pytanie która data liczy się na dzień wpływu, ze zwrotki czy data rejestracji waszym systemie?
Na szczęście prawo precyzuje to jasno. Data wpływu to data ze zwrotki. Pracownicy play mogli to sobie zarejestrować nawet na euro 2012, na szczęście ta ich śmieszna data nie ma żadnej mocy wiążącej jeśli masz zwrotkę.
Jakby ktoś miał wątpliwości, podstawa prawna:
Art. 61 kodeksu cywilnego
§ 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą,
gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią.
[ Dodano: 2010-12-30, 10:28 ]
play4you2 pisze:kuwejt pisze:OK rozumiem, że nie będą. Ale wyjaśnij mi proszę jaki związek z tym pa punkt regulaminu który wpomniałeś:
Przepraszam, chodziło mi o par. 15 ust. 4.
Aha, no OK teraz trybie

chociaż tak jak wspomniałem wcześniej mam swoje zdanie na ten temat
[ Dodano: 2010-12-30, 10:29 ]
luccicare pisze:play4you2 pisze:Niestety nie ma takiej mozliwości. To jest warunek konieczny. Dla Klientów biznesowych podstawowy. W przypadku takich Klientów nie ma nawet mozliwości weryfikacji alternatywnej (w przypadku Klientów tradycyjnych jest taka mozliwość).
Nadal tego nie rozumiem, inne firmy jakoś sobie radzą. W przypadku kontaktów
do mnie od innych operatorów nigdy nie pytano o hasło, jak dzwoni do mnie bank to nigdy nie prosi o telekod (służy do weryfikacji na infolinii). Ze względu na bezpieczeństwo nie powinno ustalać się tych samych sposobów weryfikacji dla różnych kanałów kontaktu, zwłaszcza w relacjach wychodzące - przychodzące. No ale dobra,
to tylko moje zdanie i każdy może mieć inne.
Nie tylko Twoje...
