• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 124 z 244
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 244

 #449722  autor: kuwejt
 30 gru 2010, 10:23
mer5 pisze:
Dla wyjaśnienia wypowiedzenie wysłałem na komorniki.
I jeszcze jedno pytanie która data liczy się na dzień wpływu, ze zwrotki czy data rejestracji waszym systemie?
Na szczęście prawo precyzuje to jasno. Data wpływu to data ze zwrotki. Pracownicy play mogli to sobie zarejestrować nawet na euro 2012, na szczęście ta ich śmieszna data nie ma żadnej mocy wiążącej jeśli masz zwrotkę.

Jakby ktoś miał wątpliwości, podstawa prawna:
Art. 61 kodeksu cywilnego
§ 1. Oświadczenie woli, które ma być złożone innej osobie, jest złożone z chwilą, gdy doszło do niej w taki sposób, że mogła zapoznać się z jego treścią.

[ Dodano: 2010-12-30, 10:28 ]
play4you2 pisze:
kuwejt pisze:OK rozumiem, że nie będą. Ale wyjaśnij mi proszę jaki związek z tym pa punkt regulaminu który wpomniałeś:
Przepraszam, chodziło mi o par. 15 ust. 4.
Aha, no OK teraz trybie 8) chociaż tak jak wspomniałem wcześniej mam swoje zdanie na ten temat :wink:

[ Dodano: 2010-12-30, 10:29 ]
luccicare pisze:
play4you2 pisze:Niestety nie ma takiej mozliwości. To jest warunek konieczny. Dla Klientów biznesowych podstawowy. W przypadku takich Klientów nie ma nawet mozliwości weryfikacji alternatywnej (w przypadku Klientów tradycyjnych jest taka mozliwość).
Nadal tego nie rozumiem, inne firmy jakoś sobie radzą. W przypadku kontaktów do mnie od innych operatorów nigdy nie pytano o hasło, jak dzwoni do mnie bank to nigdy nie prosi o telekod (służy do weryfikacji na infolinii). Ze względu na bezpieczeństwo nie powinno ustalać się tych samych sposobów weryfikacji dla różnych kanałów kontaktu, zwłaszcza w relacjach wychodzące - przychodzące. No ale dobra, to tylko moje zdanie i każdy może mieć inne.
Nie tylko Twoje... :wink:

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #449726  autor: user_delete19
 30 gru 2010, 10:32
Publius pisze:Nie miałoby wpływu na działanie TelePlay w IE 8 a w niej także nie działa. Poza tym do blokowania reklam używam AdMunchera, działającego niezależnie od przeglądarki. Z tym że na czas testowania usług go wyłączyłem.
Nie napisałeś, że testowałeś w innych pzreglądarkach :P a czasami się zdarza, że ktoś sobie 'coś zablokuje' a niestety mechanizm z opery stara się być nazbyt automatyczny...
Publius pisze:Niestety ani w Operze ani w IE 8 nie chce zatrybić...
OK, a jakiego używasz łącza (może operator coś blokuje? O_x)

Próbowałeś w chrome/Firefox (nie zaszkodzi)
Ew. na innym komputerze w tej samej sieci?

 #449735  autor: pawelpp
 30 gru 2010, 11:24
Play24 znów leży. Co tym razem modernizujemy?

 #449736  autor: qper
 30 gru 2010, 11:33
pawelpp pisze:Play24 znów leży. Co tym razem modernizujemy?
Jak dla mnie wizualnych modyfikacji to oni nie robią.

Nadal czekam na daty ważności pakietów, porządek w usługach oraz na możliwość sprawdzenia jakie opłaty za usługi zostały pobrane z konta.


Wydaje mi się, że może przenoszą jakieś bazy, bo system się rozrósł.

 #449737  autor: user_delete19
 30 gru 2010, 11:39
qper pisze:Jak dla mnie wizualnych modyfikacji to oni nie robią.
Ano nie... ale jakaś 'modernizacja' ma miejsce, bo teraz przynajmniej wieczorami działa... (;
qper pisze:Nadal czekam na daty ważności pakietów, porządek w usługach oraz na możliwość sprawdzenia jakie opłaty za usługi zostały pobrane z konta.
+1

 #449738  autor: qper
 30 gru 2010, 11:42
lwiczek pisze:
qper pisze:Jak dla mnie wizualnych modyfikacji to oni nie robią.
Ano nie... ale jakaś 'modernizacja' ma miejsce, bo teraz przynajmniej wieczorami działa... (;
qper pisze:Nadal czekam na daty ważności pakietów, porządek w usługach oraz na możliwość sprawdzenia jakie opłaty za usługi zostały pobrane z konta.
+1
Działa wieczorami bo przestali grzebać ;)

Nie wiem co to za modernizacje ale wizualnie dla mnie nic nie wnoszą.
Może coś w systemie fakturowym zmieniają, w związku z VATem.

 #449742  autor: pawelpp
 30 gru 2010, 11:53
Tak czy inaczej to:
1) takich rzeczy nie robi się w dzień
2) można uprzedzić wcześniej użytkowników
3) ewidentnie coś im nie wychodzi, bo aplikacja raz jest deploy raz undeploy

 #449750  autor: Publius
 30 gru 2010, 12:20
lwiczek pisze:OK, a jakiego używasz łącza (może operator coś blokuje? O_x)
Próbowałeś w chrome/Firefox (nie zaszkodzi)
Lokalny operator (8/1 mbit) z tego co wiem to niczego nie blokuje, ale z ciekawości sprawdzę na innym kompie, jak już laptop do mnie wróci. A co do Mozilli to w sumie racja, nie zaszkodzi spróbować. Zaraz to zrobię.

 #449752  autor: foks
 30 gru 2010, 12:25
Witam. Mam play i taki problem, że od wczoraj nie dochodzą do mnie sms'y wysłane z play. W dodatku logując się do play24 pisze mi, że nie mozna pobrać danych z mojego numeru. Jak rozwiązać ten problem ?

 #449756  autor: Publius
 30 gru 2010, 12:51
No i zainstalowałem Mozille Firefox 3.6.13 - flash player test pokazuje to co na operze, a z TelePlay nadal kiszka. Wyprałem się z pomysłów... :(

 #449780  autor: ukefake
 30 gru 2010, 14:02
Publius, proponuję jeszcze odinstalować flasha z komputera, zresetować i zainstalować ponownie. Następnie w opcjach sprawdzić czy program ma możliwość używania mikrofonu.

 #449800  autor: zaq22
 30 gru 2010, 14:46
Dzisiaj na stronie logowania Play święto

Obrazek

 #449825  autor: pawelpp
 30 gru 2010, 16:10
Spokojnie - to tylko modernizacja. Już się mogę doczekać nowych funkcjonalności.

 #449832  autor: mPablo
 30 gru 2010, 17:10
Przynajmniej jest info o powodzie braku dostepu. Szkoda tylko, ze nie jest to robione w nocy. No i wypadaloby wczesniej poinformowac abonentow.

 #449871  autor: qper
 30 gru 2010, 19:56
Zapomnieli też dodać, że *111# też nie działa - od lekko 17 próbuje coś zmienić i nie da się

"Wrong Customer response"

 #449875  autor: playonline
 30 gru 2010, 20:02
Play24 nie dziala ale na bramka.playmobile.pl da sie wejsc bez problemu. :)
Co do *111# to nie dzialala juz wczoraj. Szkoda tylko, ze teraz nie mam mozliwosci bezplatnie sprawdzic ile mam MB w ramach pakietu... :/ A co do info zwrotnego po wpisaniu *111# to ja mam "Problem z siecią".

 #449876  autor: qper
 30 gru 2010, 20:04
playonline pisze:Play24 nie dziala ale na bramka.playmobile.pl da sie wejsc bez problemu. :)
Co do *111# to nie dzialala juz wczoraj. Szkoda tylko, ze teraz nie mam mozliwosci bezplatnie sprawdzic ile mam MB w ramach pakietu... :/ A co do info zwrotnego po wpisaniu *111# to ja mam "Problem z siecią".
Na samsungu wyskakuje komunikat "Niedozwolone"

Szkoda, że przed sylwestrem muszą robić takie modernizacje.

 #449958  autor: qwerty123
 31 gru 2010, 09:03
Witam,

*111# i Play24 juz dzialaja.
Mam pytanie do P4Y czy przez operatora mozna aktywowac usluge TelePlay? Problem maja ci co zablokowali dostep do numerow specjalnych a ja nie zamierzam takich zgod wyrazac. Mozliwosc aktywacji TelePlay powinna byc takze za pomoca Play24.
Pochwale za sposob rozliczenia faktur (juz wiem dlaczego tak dlugo sie generowaly ;) ). Wszystko ladnie uwzglednione i opisane z VAT 22% i 23%. :)
Nie pochwale za brak rozpatrzenia reklamacji z 24.09.2010r...
I teraz pytanie kolejne, czy cos ostatnio grzebiecie w sieci? Od kilkunastu dni mam problem z internetem (tylko na numerach Play) w telefonie SE C702. Niby sie polacze z internetem (Pakiet Internet a wiec dziala i w Play i w Plus) a w miedzyczasie okazuje sie, ze nie odpala stron (tzn jakies tam pierwsze otworzy ale pozniej juz nie). Jak zamykam przegladarke to widze, ze zasieg jest zerowy a polaczenie nie jest aktywne. Pomimo, ze "znak globu" zniknie z wyswietlacza to i tak zasieg sie nie poprawia czy sam z siebie nie przeloguje na inny (pomimo automatu i dwuzakresowego trybu). Dopiero reczne przelogowanie pomaga. Zaznaczam, ze na karcie innego operatora tego problemu nie ma. Moze przedobrzyliscie z czestotliwosciami? Rejon nie ma znaczenia.

 #449960  autor: user_delete19
 31 gru 2010, 09:12
taaa... play24 znowu działa. Zmian nie widzę :P
Najbardziej mnie dziwi podawanie, w kolumnie "Data ważności" tylko ważności konta głównego, co jest najmniej potrzebną/przydatną informacją...

 #449963  autor: remi89
 31 gru 2010, 09:38
Również potwierdzam działanie Play24 :D Nie wiem czego ta modernizacja mogła dotyczyć, bo wszystko wygląda po staremu.

P@weŁ
  • Strona 124 z 244
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 244
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 244