• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 244
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 244

 #407834  autor: pawelpp
 01 cze 2010, 10:46
play4you2 pisze:Dodam tylko, że z mojej strony jest to jedyna wypowiedź w tym temacie...
Owszem - zacytowałem fragmenty. Niestety niewiele pochwał wam się zebrało w tym raporcie, więc w porównaniu do innych wypadliście słabo.
Dobrze, że nie oceniali OK :)
Wczoraj dzwoniłem do OK w sprawie przedłużenia umowy. Kiedy powiedziałem konsultantce co ja chcę (a dodam że chodziło mi o zwykłą ofertę dostępną dla mnie, którą zaproponowano w salonie) prawie na mnie nakrzyczała (a byłem miły :) ). Także wczoraj dzwoniono do mojej siostry w tej samej sprawie. Stwierdziła, że konsultanci są po prostu chamscy i natrętni. Jedna z nich powiedziała, że umowę można przedłużyć tylko dzisiaj, bo jest to możliwe tylko na dwa tygodnie przed końcem umowy. Pierwszy raz o czymś takim słyszę. W dodatku zaproponowali jej jakieś dziwne telefony - albo super drogą i wypasiona nokię, która kobitce do nie przyda się do niczego innego jak tylko dzwonienie albo jakiegoś podstawowego, starego samsunga.

 #407910  autor: Robaas
 01 cze 2010, 16:06
Witam,
ponieważ rozważam przejście z nr firmowym do Play, zwracam się w tym wątku z pytanie ogólnym odnośnie ostatniego wyroku w sprawie rozwiązywania umów w wyniku nieopłacenia faktury, niestety rzecznik wypowiedział się w sprawie 50 zł, a w tym temacie nabrał wody w usta. Bardzo mnie interesuje jak wygląda wspomniana sprawa, wypowiadacie umowy bez wezwania do zapłaty i przypomnienia o zaległości czy nie? według par 13, punkt 5 możecie zablokować po 14 dniach, ale chciałbym się upewnić.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 16:10 przez Robaas, łącznie zmieniany 1 raz.

 #407912  autor: kerim36
 01 cze 2010, 16:09
nie obrazajac Cie, ale jesli juz na starcie masz podejscie "co bedzie jak nie zaplace" to gratuluje zapewne wzorowego dzialania firmy :-D

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #407914  autor: Robaas
 01 cze 2010, 16:15
kerim36 pisze:nie obrazajac Cie, ale jesli juz na starcie masz podejscie "co bedzie jak nie zaplace" to gratuluje zapewne wzorowego dzialania firmy :-D
nie obrażając Ciebie, dostajesz wszystkie listy na czas? zwłaszcza te z fakturami? bo widzisz ja nie, zwłaszcza te które są wysyłane inpostem potrafią dojść w dzień zapłaty lub po. rozważam wszystkie aspekty poruszane w ostatnim czasie w internecie, a na temat tego nie znalazłem informacji co play ma zamiar z tym zrobić albo zrobił.

 #407977  autor: bleckwarrior
 01 cze 2010, 19:42
Robaas pisze: według par 13, punkt 5 możecie zablokować po 14 dniach, ale chciałbym się upewnić.
pozdrawiam
Wyrok nie jest prawomocny, dlatego nadal telefony są blokowane. Natomiast nie jest to po 14 dniach. Najwcześniej zawsze w momencie upłynięcia terminu płatności kolejnej faktury,a list w miesiąc dojdzie.

 #408029  autor: kerim36
 01 cze 2010, 21:08
Robaas pisze:nie obrażając Ciebie, dostajesz wszystkie listy na czas? zwłaszcza te z fakturami?
ok rozumiem. u w3 zawsze jest mozliwosc zmiany operatora pocztowego na poczte polska jesli tylko sobie tego zyczysz

co do playa to byl niedawno poruszany watek, ze to klient we wlasnym zakresie ma reklamowac takowe przesylki z inposta, ktore nie dotarly na czas lub wcale. w ich przypadku nie mozna zmienic operatora na poczte polska

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #408064  autor: Robaas
 01 cze 2010, 22:45
to co było dla mnie najważniejsze zostało potwierdzone, czyli nie blokowanie połączeń w niedługim czasie od terminu zapłaty.
kerim36 nawet nigdy nie próbowałem zmieniać z inposta na PP, nawet zawsze byłem zwolennikiem konkurencji, jednak różne są przypadki od losowych, zawinionych przez pośredników (operatora pocztowego) po takie z mojej winy jak zapomniana faktura.
dzięki wszystkim za odpowiedzi

 #408078  autor: bleckwarrior
 01 cze 2010, 23:33
kerim36 pisze: co do playa to byl niedawno poruszany watek, ze to klient we wlasnym zakresie ma reklamowac takowe przesylki z inposta, ktore nie dotarly na czas lub wcale. w ich przypadku nie mozna zmienic operatora na poczte polska
i tu się mylisz, jak najbardziej jest możliwość, poprzez zgłoszenie poprosić o zmianę operatora na pocztę, widywałem wiele takich przypadków. Wystarczy zgłoszenie na BOK

 #408101  autor: kerim36
 02 cze 2010, 07:33
bleckwarrior,

watek: Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd.
temat toczony w okolicach strony 23

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #408104  autor: bleckwarrior
 02 cze 2010, 08:13
kerim36 pisze:bleckwarrior,

watek: Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd.
temat toczony w okolicach strony 23
ja Ci mówię, z czym się spotykałem i spotykam - widocznie w wątku sa inne informacje niż występują:)

 #408240  autor: PLAY
 02 cze 2010, 16:37
Specjalisto play4you2

Tydzień temu spłaciłem karę umowna Abonamentu One Play 45 z mojej winy 1115zł, myśląc że już odczepili się ode mnie, ale mówię przedzwonię dla pewności do Kancelarii Prawnej a tu Konsultant mi mówi że jeszcze 41zł do zapłaty więc reguluję na drugi dzień tą kwotę myśląc że już wszystko ok.

Mija około tydzień dzwonię ponownie dziś bo coś mnie skusiło że znów może być problem i tak było:

Cytuje Konsultantkę: "Ma pan jeszcze do zapłacenia kwotę 15zł, operator się pomylił naliczył odsetki"

Jakie odsetki się pytam???

Końca tego nie będzie???

Jeśli wpłacę tą kwotą a znów mi wymyślicie mi jakieś koszty niezgodne z prawdą, będę zmuszony zgłosić ten aspekt do wyższych Instytucji Praw Konsumenta a jeśli będzie konieczne do Sądu.

Jaka jest wasza obsługa telefoniczna?

Zdenerwowany faktem że znów będę musiał gnać do banku, powiedziałem tej miłej pani co o tym myślę, chyba zrozumiała bo szybko się rozłączyła.

Nie boję się mówić olewacie po prostu klientów!

Czyhacie aby tylko wydoić ludziom ostatni grosz z portfela.

Już nigdy się nie skuszę na wasze reklamy w TV, gdy rok temu w wasze urodziny wpadłem za 1zł.

I to jest życie telefon który teraz kosztuje 200zł, kosztuję mnie 5x drożej.

Jeśli mi odpowiesz dobrze, jeśli nie to też dobrze, będę wiedział de facto co z tym zrobić gdzie się zgłosić.

 #408328  autor: bleckwarrior
 02 cze 2010, 22:28
play4you2,play4you1 pytanko ponieważ ludzie mają dość duże wątpliwości.

W jakiej kolejności są rozliczanie minuty w pakiecie podwójny pakiet minut w Biznes. Konkretnie chodzi o to. Czy minuty do play i stacjonarnych lecą od razu z darmowych rozmów, czy najpierw z tego podwojonego promocyjnego pakietu, a potem dopiero z darmowych rozmów?

 #408398  autor: pawelf
 03 cze 2010, 12:37
bleckwarrior pisze:play4you2,play4you1 pytanko ponieważ ludzie mają dość duże wątpliwości.

W jakiej kolejności są rozliczanie minuty w pakiecie podwójny pakiet minut w Biznes. Konkretnie chodzi o to. Czy minuty do play i stacjonarnych lecą od razu z darmowych rozmów, czy najpierw z tego podwojonego promocyjnego pakietu, a potem dopiero z darmowych rozmów?
napiszę to obrazkowo -firmowa 50
1- 170
2-170 minut promocyjne
3-minuty Play +stacjonarne
Kolejnośc schodzenia pakietów---pierwszy zawsze pakiet promocyjny-po wyczerpaniu pakietu promocyjnego schodza jednocześnie minuty do Play i pakiet minut do wszystkich.
Wiec ta promocja tak naprawde jest kiepska---są lepsze

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #408404  autor: TrustNoOne
 03 cze 2010, 12:46
pawelf pisze:
bleckwarrior pisze:play4you2,play4you1 pytanko ponieważ ludzie mają dość duże wątpliwości.

W jakiej kolejności są rozliczanie minuty w pakiecie podwójny pakiet minut w Biznes. Konkretnie chodzi o to. Czy minuty do play i stacjonarnych lecą od razu z darmowych rozmów, czy najpierw z tego podwojonego promocyjnego pakietu, a potem dopiero z darmowych rozmów?
napiszę to obrazkowo -firmowa 50
1- 170
2-170 minut promocyjne
3-minuty Play +stacjonarne
Kolejnośc schodzenia pakietów---pierwszy zawsze pakiet promocyjny-po wyczerpaniu pakietu promocyjnego schodza jednocześnie minuty do Play i pakiet minut do wszystkich.
Wiec ta promocja tak naprawde jest kiepska---są lepsze

Troszkę Cię poprawię gdyż:

1. Promocyjny pakiet minut do wszystkich (w tym do Play i na stacjonarne, oraz do wszystkich krajowych operatorów),
2. Równolegle do Play i na stacjonarne, oraz do pozostałych operatorów (zależy do jakiej sieci się dzwoni).

Według regulaminu Podwójne Korzyści i Cennik Firmowa tak to powinno wyglądać.

 #408463  autor: TomekO
 03 cze 2010, 18:30
@Play to oni karę umowną np. na ostatniej fakturze nie podają lub jakimś innym piśmie tylko na gębę telefonicznie się ustala ? Nie rozumiem dlaczego taka kara gdy 24 miesiące x 45 zł. = 1080 zł. To nie lepiej było płacić i korzystać ?

 #408465  autor: PLAY
 03 cze 2010, 18:56
TomekO pisze:@Play to oni karę umowną np. na ostatniej fakturze nie podają lub jakimś innym piśmie tylko na gębę telefonicznie się ustala ?
Podali wpłaciłem, przez telefon jeszcze jakieś odsetki cięgle chcą. :|
TomekO pisze:Nie rozumiem dlaczego taka kara gdy 24 miesiące x 45 zł. = 1080 zł. To nie lepiej było płacić i korzystać ?
Ano było ale nie raz bywa tak że no nie mogłem wpłacić z przyczyn osobistych.
6 okresów korzystałem tylko, a później papier rozwiązano umowę...

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #408466  autor: sql
 03 cze 2010, 18:56
pawelf. W taryfach indywidualnych Stan darmowy jest wykorzystywany jako pierwszy przed dodatkowym pakietem minut ?

 #408499  autor: Ruben
 03 cze 2010, 21:28
sql pisze:W taryfach indywidualnych Stan darmowy jest wykorzystywany jako pierwszy przed dodatkowym pakietem minut ?
W nowych taryfach Long Play 69 i wyższych jest pakiet minut "do wszystkich" + SD za darmo.
Natomiast w taryfach LP 29 i LP 49 można dokupić Stan Darmowy (koszt 19zł) jak i inne pakiety i wówczas kolejność schodzenia jest taka:
1. Taniej z wybranymi numerami;
2. Wieczory i Weekendy;
3. SMSy do wszystkich;
4. Minuty do sieci Play (m.i. minuty w ramach usługi „Nieograniczone połączenia w Play”)
5. Zbieraj minuty;
6. Minuty do wszystkich (m.i. Nowe Pakiety minut do wszystkich);

Czyli pierwsze połączenia do Play we wszystkich abonamentach będą rozliczane od razu ze Stanu Darmowego.

Regulamin znajdziesz tutaj

 #408512  autor: bleckwarrior
 03 cze 2010, 22:43
Troszkę Cię poprawię gdyż:

1. Promocyjny pakiet minut do wszystkich (w tym do Play i na stacjonarne, oraz do wszystkich krajowych operatorów),
2. Równolegle do Play i na stacjonarne, oraz do pozostałych operatorów (zależy do jakiej sieci się dzwoni).

Według regulaminu Podwójne Korzyści i Cennik Firmowa tak to powinno wyglądać.
ja tak mówię od początku,ale pewne osoby twierdzą,że jest odwrotnie

[ Dodano: 2010-06-03, 22:47 ]
TomekO pisze:@Play to oni karę umowną np. na ostatniej fakturze nie podają lub jakimś innym piśmie tylko na gębę telefonicznie się ustala ? Nie rozumiem dlaczego taka kara gdy 24 miesiące x 45 zł. = 1080 zł. To nie lepiej było płacić i korzystać ?
to nie jest 20 razy 45 - to jest kwota zniżki,a nie kwota abonamentu. Play, nie ma odsetek w sieci,chyba że w firmach zewnętrznych,ale to już nie wina p4

 #408538  autor: pawelf
 04 cze 2010, 00:15
TrustNoOne pisze:Troszkę Cię poprawię gdyż:

1. Promocyjny pakiet minut do wszystkich (w tym do Play i na stacjonarne, oraz do wszystkich krajowych operatorów),
2. Równolegle do Play i na stacjonarne, oraz do pozostałych operatorów (zależy do jakiej sieci się dzwoni).
Nie poprawiaj mnie tylko przeczytaj uwaznie to co napisałem....zabrakło tylko stacjonarnych ale w taryfach firmowych darmowe minuty sa do Play i stacjonarnych

[ Dodano: 2010-06-04, 00:17 ]
sql pisze:pawelf. W taryfach indywidualnych Stan darmowy jest wykorzystywany jako pierwszy przed dodatkowym pakietem minut ?
Kolego...jak pisałem to dotyczyło to taryf firmowych a nie dla indywidualnych więc nie rozumiem skąd nagle wziąłeś indywidualne...

[ Dodano: 2010-06-04, 00:20 ]
Ruben pisze:W nowych taryfach Long Play 69 i wyższych jest pakiet minut "do wszystkich" + SD za darmo.
Natomiast w taryfach LP 29 i LP 49 można dokupić Stan Darmowy (koszt 19zł) jak i inne pakiety i wówczas kolejność schodzenia jest taka:
Przeczytaj dokładnie ile kosztuje dokupienie tych pakietów a jak nie wiesz to nie pisz bzdetów.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......
  • Strona 13 z 244
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 244
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 244