Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
387
Rejestracja
05 lis 2009, 23:25
Lokalizacja
Łódź
Owszem - zacytowałem fragmenty. Niestety niewiele pochwał wam się zebrało w tym raporcie, więc w porównaniu do innych wypadliście słabo.play4you2 pisze:Dodam tylko, że z mojej strony jest to jedyna wypowiedź w tym temacie...
nie obrażając Ciebie, dostajesz wszystkie listy na czas? zwłaszcza te z fakturami? bo widzisz ja nie, zwłaszcza te które są wysyłane inpostem potrafią dojść w dzień zapłaty lub po. rozważam wszystkie aspekty poruszane w ostatnim czasie w internecie, a na temat tego nie znalazłem informacji co play ma zamiar z tym zrobić albo zrobił.kerim36 pisze:nie obrazajac Cie, ale jesli juz na starcie masz podejscie "co bedzie jak nie zaplace" to gratuluje zapewne wzorowego dzialania firmy
Wyrok nie jest prawomocny, dlatego nadal telefony są blokowane. Natomiast nie jest to po 14 dniach. Najwcześniej zawsze w momencie upłynięcia terminu płatności kolejnej faktury,a list w miesiąc dojdzie.Robaas pisze: według par 13, punkt 5 możecie zablokować po 14 dniach, ale chciałbym się upewnić.
pozdrawiam
ok rozumiem. u w3 zawsze jest mozliwosc zmiany operatora pocztowego na poczte polska jesli tylko sobie tego zyczyszRobaas pisze:nie obrażając Ciebie, dostajesz wszystkie listy na czas? zwłaszcza te z fakturami?
i tu się mylisz, jak najbardziej jest możliwość, poprzez zgłoszenie poprosić o zmianę operatora na pocztę, widywałem wiele takich przypadków. Wystarczy zgłoszenie na BOKkerim36 pisze: co do playa to byl niedawno poruszany watek, ze to klient we wlasnym zakresie ma reklamowac takowe przesylki z inposta, ktore nie dotarly na czas lub wcale. w ich przypadku nie mozna zmienic operatora na poczte polska
ja Ci mówię, z czym się spotykałem i spotykam - widocznie w wątku sa inne informacje niż występują:)kerim36 pisze:bleckwarrior,
watek: Wasze przygody z PLAY te negatywne - cd.
temat toczony w okolicach strony 23
napiszę to obrazkowo -firmowa 50bleckwarrior pisze:play4you2,play4you1 pytanko ponieważ ludzie mają dość duże wątpliwości.
W jakiej kolejności są rozliczanie minuty w pakiecie podwójny pakiet minut w Biznes. Konkretnie chodzi o to. Czy minuty do play i stacjonarnych lecą od razu z darmowych rozmów, czy najpierw z tego podwojonego promocyjnego pakietu, a potem dopiero z darmowych rozmów?
pawelf pisze:napiszę to obrazkowo -firmowa 50bleckwarrior pisze:play4you2,play4you1 pytanko ponieważ ludzie mają dość duże wątpliwości.
W jakiej kolejności są rozliczanie minuty w pakiecie podwójny pakiet minut w Biznes. Konkretnie chodzi o to. Czy minuty do play i stacjonarnych lecą od razu z darmowych rozmów, czy najpierw z tego podwojonego promocyjnego pakietu, a potem dopiero z darmowych rozmów?
1- 170
2-170 minut promocyjne
3-minuty Play +stacjonarne
Kolejnośc schodzenia pakietów---pierwszy zawsze pakiet promocyjny-po wyczerpaniu pakietu promocyjnego schodza jednocześnie minuty do Play i pakiet minut do wszystkich.
Wiec ta promocja tak naprawde jest kiepska---są lepsze
Podali wpłaciłem, przez telefon jeszcze jakieś odsetki cięgle chcą.TomekO pisze:@Play to oni karę umowną np. na ostatniej fakturze nie podają lub jakimś innym piśmie tylko na gębę telefonicznie się ustala ?
Ano było ale nie raz bywa tak że no nie mogłem wpłacić z przyczyn osobistych.TomekO pisze:Nie rozumiem dlaczego taka kara gdy 24 miesiące x 45 zł. = 1080 zł. To nie lepiej było płacić i korzystać ?
W nowych taryfach Long Play 69 i wyższych jest pakiet minut "do wszystkich" + SD za darmo.sql pisze:W taryfach indywidualnych Stan darmowy jest wykorzystywany jako pierwszy przed dodatkowym pakietem minut ?
ja tak mówię od początku,ale pewne osoby twierdzą,że jest odwrotnieTroszkę Cię poprawię gdyż:
1. Promocyjny pakiet minut do wszystkich (w tym do Play i na stacjonarne, oraz do wszystkich krajowych operatorów),
2. Równolegle do Play i na stacjonarne, oraz do pozostałych operatorów (zależy do jakiej sieci się dzwoni).
Według regulaminu Podwójne Korzyści i Cennik Firmowa tak to powinno wyglądać.
to nie jest 20 razy 45 - to jest kwota zniżki,a nie kwota abonamentu. Play, nie ma odsetek w sieci,chyba że w firmach zewnętrznych,ale to już nie wina p4TomekO pisze:@Play to oni karę umowną np. na ostatniej fakturze nie podają lub jakimś innym piśmie tylko na gębę telefonicznie się ustala ? Nie rozumiem dlaczego taka kara gdy 24 miesiące x 45 zł. = 1080 zł. To nie lepiej było płacić i korzystać ?
Nie poprawiaj mnie tylko przeczytaj uwaznie to co napisałem....zabrakło tylko stacjonarnych ale w taryfach firmowych darmowe minuty sa do Play i stacjonarnychTrustNoOne pisze:Troszkę Cię poprawię gdyż:
1. Promocyjny pakiet minut do wszystkich (w tym do Play i na stacjonarne, oraz do wszystkich krajowych operatorów),
2. Równolegle do Play i na stacjonarne, oraz do pozostałych operatorów (zależy do jakiej sieci się dzwoni).
Kolego...jak pisałem to dotyczyło to taryf firmowych a nie dla indywidualnych więc nie rozumiem skąd nagle wziąłeś indywidualne...sql pisze:pawelf. W taryfach indywidualnych Stan darmowy jest wykorzystywany jako pierwszy przed dodatkowym pakietem minut ?
Przeczytaj dokładnie ile kosztuje dokupienie tych pakietów a jak nie wiesz to nie pisz bzdetów.Ruben pisze:W nowych taryfach Long Play 69 i wyższych jest pakiet minut "do wszystkich" + SD za darmo.
Natomiast w taryfach LP 29 i LP 49 można dokupić Stan Darmowy (koszt 19zł) jak i inne pakiety i wówczas kolejność schodzenia jest taka: