• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 119 z 241
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 241

 #519665  autor: mPablo
 02 gru 2011, 08:04
Czemu konsultanci P24 informują o włączeniu jakiegoś pakietu jako rekompensaty, podczas gdy pakiet nie jest naprawdę włączany? Zgłoszenie nr 37801741.

 #519722  autor: play4you2
 02 gru 2011, 12:46
MK_ pisze:Pytanie do play4you - jak mam napisać tym ludziom, żeby zrozumieli, że internet przestaje działać, ale połączenie dalej jest? Czy mam to zrobić drukowanymi literami i na czerwono? W dziale technicznym też nie umieją czytać?
utwórz zgłoszenie i podeślij mi jego numer ok ?:)

[ Dodano: 2011-12-02, 12:53 ]
mPablo pisze:Czemu konsultanci P24 informują o włączeniu jakiegoś pakietu jako rekompensaty, podczas gdy pakiet nie jest naprawdę włączany? Zgłoszenie nr 37801741.
hej,
przekazałem do realizacji.

[ Dodano: 2011-12-02, 12:59 ]
ukefake pisze:play4you2, wylaczenie etykietki smsem nie dziala. kiedy to zostanie naprawione?
naprawdę cieżko mi powiedzieć. Jeżeli zrobisz zgłoszenie to dokonamy dezaktywacji innym sposobem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #520036  autor: ppp1ppp
 03 gru 2011, 19:35
Wiecie coś o pakiecie 100min do wszystkich za 5zł? (jestem w play fresh)
2 grudnia dostałem sms-a:
"100 bezpłatnych minut na świąteczne życzenia. Aktywuj pakiet 100 min do wszystkich sieci. Kod *111*73*1# Po bezpłatnym okresie cena 5zł/mc"
Tylko nigdzie nie mogę tego znaleźć na stronie playa.

 #520039  autor: DanielR
 03 gru 2011, 19:54
ppp1ppp pisze:2 grudnia dostałem sms-a:
"100 bezpłatnych minut na świąteczne życzenia. Aktywuj pakiet
I co aktywowałeś? :)

 #520040  autor: ppp1ppp
 03 gru 2011, 20:00
DanielR pisze:I co aktywowałeś? :)
nie, ale za 5zł to jest pakiet 100min do play i na stacjonarne. Wysłałem zapytanie na play24 - zobaczymy co odpiszą. Myślę, że to jakaś pomyłka jest, do 30 listopada byłem w abo.

 #520042  autor: DanielR
 03 gru 2011, 20:22
ppp1ppp pisze:nie, ale za 5zł to jest pakiet 100min do play i na stacjonarne. Wysłałem zapytanie na play24 - zobaczymy co odpiszą. Myślę, że to jakaś pomyłka jest, do 30 listopada byłem w abo.
Próbowałem kilkukrotnie wejść do Play 24 Menu, zarówno w roamingu Orange jaki Plusa, ale wywala mi wciąż jakieś błędy. Albo ma to jakiś związek z pogodą na zachodzie, albo znów coś grzebią.
Próbowałem też zaktywować sobie ten pakiet. Również kilka prób niepowodzeń. Wreszcie przed chwilą otrzymałem komunikat: "Usluga dla Ciebie niedostepna."
Może to dla tego, że mam tylko 2 zł z groszami na koncie (ale skoro "za darmo"?), albo pakiet dostępny jest tylko w abonamencie.
Dla promocji 100 minut za 5 zł w pre-paid, krótki kod to przecież: *111*34*1# :wink:

 #520050  autor: Sig
 03 gru 2011, 21:08
Czuję w kościach stary marketingowy trick, może nie do końca zapamiętałeś i tam było "do wszystkich w Play"? Ewentualnie komuś się zapomniało dodać końcówkę :-).
Nie wierzę w ten pakiet, przecież w takiej cenie jest pakiet do Play i na stacjonarne, to jak może być "lepszy" w identycznej, jak i pierwszy miesiac za darmo? Chyba, że faktycznie, dla abonamentów...

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #520051  autor: drcox
 03 gru 2011, 21:15
Może był do wszystkich w sieci a nie do wszystkich sieci?

 #520068  autor: ppp1ppp
 03 gru 2011, 22:27
pisząc posta miałem smsa przed sobą - "do wszystkich sieci"

 #520074  autor: KC-KARLOS
 03 gru 2011, 22:39
ppp1ppp i inni koledzy:
100 minut do wszystkich sieci krajowych jest w STARYM LongPlayu I - Kod: *111*73*1# - koszt to 9 zł miesięcznie - pierwszy miesiąc pakietu jest darmowy.

Pakiet, jest dostępny też w nowych ABONAMENTACH LONGPLAY II (Stan Darmowy, All Inclusive, All Inclusive MAX). 100 MINUT DO WSZYSTKICH SIECI KRAJOWYCH tez za 9 zł. Kod: *111*137*1# - pierwszy miesiąc jest za free.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #520076  autor: DanielR
 03 gru 2011, 22:41
Karlos20 pisze:koszt to 9 zł miesięcznie
A tu mowa o koszcie 5 zł/m-c...
No chyba, że ppp1ppp ździebko się pomylił.
Lub ktoś, kto "utworzył" tego sesemesa... :wink:

Albo faktycznie szykują coś ekstra na/od gwiazdkę/-i, a zwyczajnie za szybko wypuścili SMS-a... :)
Ostatnio zmieniony 03 gru 2011, 22:50 przez DanielR, łącznie zmieniany 3 razy.

 #520079  autor: ppp1ppp
 03 gru 2011, 22:43
screenshot rozwiąże problem:

Obrazek

 #520084  autor: KC-KARLOS
 03 gru 2011, 22:48
Może to promocja...
Oto regulamin oferty NOWE PAKIETY MINUT DO WSZYSTKICH dla oferty LongPlay I:
http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... 5.2010.pdf

Zwracajcie uwagę na pakiet 100 minut do wszystkich. Wszystko jest napisane. :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #520087  autor: ppp1ppp
 03 gru 2011, 22:51
poprzednio miałem lp I ale pakiet taki kosztował 9zł

 #520088  autor: DanielR
 03 gru 2011, 22:53
Karlos20, też byłem wręcz pewien, że tu chodzi o abonament i przeglądałem te pakiety abonamentowe na stronie Play. Ale nie chciałem nic pisać, bo cena za pakiet się nie zgadza, choć sam kod aktywacyjny już tak. Dziwne... :?

 #520090  autor: KC-KARLOS
 03 gru 2011, 22:59
DanielR, bo to jest pakiet tylko dla abo - dlatego we Freshu / Lubię To! - kod ten nie działczy.
DanielR pisze:Dziwne... :?
Dla mnie też dziwne, że cena pakietu niższa o 4 złote. Albo promocja - albo ściema - albo zachęcenie do pozostania w ofercie na abo.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #520091  autor: DanielR
 03 gru 2011, 23:11
Karlos20 pisze:DanielR, bo to jest pakiet tylko dla abo - dlatego we Freshu / Lubię To! - kod ten nie działczy.
Tak, to wiem. Jest to prawdą. Tylko, że ppp1ppp jest już we Fresh'u.
Więc albo to pomyłka (w ogóle), pomyłka dotycząca jedynie Fresh'a (z tym, że w abo rzeczywiście jest taka promocja), lub jakaś zupełnie nowa oferta dla pre-paid. Tylko nie wiem czy ten sam kod może funkcjonować równolegle w abo i karcie, dla dwóch różnych pakietów.

 #520093  autor: KC-KARLOS
 03 gru 2011, 23:17
DanielR pisze: lub jakaś zupełnie nowa oferta dla pre-paid
Wykluczam taką możliwość - pakiet jest zbyt atrakcyjny jak na tą ofertę.
Mogło na 100% dojść do pomyłki w systemie.
DanielR pisze:Tylko nie wiem czy ten sam kod może funkcjonować równolegle w abo i karcie, dla dwóch różnych pakietów.
Niestety, nie może. Są różne kody dla różnych taryf / ofert / promocji. Choć tylko niektóre, tzw. serwisowe są wspólne dla wszystkich (np. Poczta, ACR, Blokada transmisji danych w roamingu krajowym, Muzyka na Czekanie, Pokazanie własnego numeru kodem *121#).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #520096  autor: DanielR
 03 gru 2011, 23:22
Nie mam co sobie robić niepotrzebnych nadziei. Poczekam spokojnie co OK odpowie ppp1ppp. Z mojej strony koniec dalszych spekulacji. :wink:
  • Strona 119 z 241
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 241
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 241