• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 119 z 244
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 244

 #448134  autor: Ms Bosman
 21 gru 2010, 23:42
P4U2 Ogromne podziękowania za tą usługę. To najlepszy prezent jaki mogliście mi sprawić na święta, za co z całego serucha dziękuję:) Mój chłopak jest za granicą, a ja zdecydowaną większość czasu spędzam poza domem. Właśnie SD zminimalizował nasze koszty połączeń do praktycznie zera gdzie na połączenia międzynarodowe i roaming wydawaliśmy majątek. Mam nadzieję, że usługa wejdzie na stałe i fajnie by było, żeby w końcu jakiś operator przegonił voipy, więc nie szarżujcie z ceną po testach:)

Counting bodies like sheeps to the rhytm of the war drums.

 #448150  autor: yogurcik
 22 gru 2010, 05:25
Pytanko czy Play będzie oferować usługę lokalizacji telefonu ?

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #448155  autor: play4you2
 22 gru 2010, 08:58
lwiczek pisze:Wiem, że beta toteż komentuję ;]
Wiem, że wiesz :-D. Komunikat dałem raczej dla pozostałych użytkowników ;-). Dzięki za opinię. Przekażę ją do "twórców" 8).
lwiczek pisze:Ehh... podałem wszystko wg. waszego szablonu
Tak, zgadza się i bardzo dobrze że to podałeś. Dziękuję Ci za to. Niestety, w tym przypadku nastapiła rczej niestety błąd ludzki, konkretnie konsultant za późno przekazał te informacje. Już to zgłosiłem do odpowiednich osób. Jeszcze raz Cię przepraszam za ten stan rzeczy.
lwiczek pisze:Ostatnio nie dostałem żadnych 'raportów' od użytkowników
Myślę, że to mogło być związane może z jakąś szybką modernizacją w tym regionie, choć nie miałem informacji na temat jakiś napraw. Czasami jednak potrzeba zrobić "coś szybko" i wtedy się to robi, co nie jest naświetlane, gdyż nie jest to awaria, ale jakaś drobna korekta czegoś (np. ustawień nadajnika) i to może dlatego miałeś te niedogodności. Najważniejsze, że minęły :wink:.
Ms Bosman pisze:P4U2 Ogromne podziękowania za tą usługę.
No nie mi dziękować :-). Jednak nie omieszkam przekazać twoich podziękowań odpowiednim osobom 8). Cieszę się bardzo, że realizujemy wasze oczekiwania względem naszej sieci. W końcu to jest najważniejsze, abyście mieli to, co jest wam potrzebne do swobodnego korzystania z naszych usług. Co do stawek, niestety, na ten temat nie mogę rozmawiać. Po zakończeniu testów i pełnym wdrożeniu (oficjalnym) usługi, zostaną podane również stawki w Cenniku usługi.
yogurcik pisze:Pytanko czy Play będzie oferować usługę lokalizacji telefonu ?
Wybacz, ale wiesz, że to tajemnica telekomunikacyjna. Jak będziemy wprowadzać taką usługę, z pewnością zostaniecie o tym poinformowani przeze mnie lub (i tu w pierwszej kolejności) na stronie naszego Rzecznika, Marcina Gruszki.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #448156  autor: user_delete19
 22 gru 2010, 09:09
play4you2 pisze:Myślę, że to mogło być związane może z jakąś szybką modernizacją w tym regionie, choć nie miałem informacji na temat jakiś napraw. Czasami jednak potrzeba zrobić "coś szybko" i wtedy się to robi, co nie jest naświetlane, gdyż nie jest to awaria, ale jakaś drobna korekta czegoś (np. ustawień nadajnika) i to może dlatego miałeś te niedogodności. Najważniejsze, że minęły .
No, oby na stałe... 'użytkownicy' i tak mają przykaz raportowania jak coś jest nie tak z dokładną informacją kiedy i co nie działało :wink:

 #448158  autor: pawelpp
 22 gru 2010, 09:41
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:I KTO MIAŁ RACJE?
Pragnę zauważyć, że o tym wspomniałem, że zgodnie z Reg. dostaniesz co najwyżej korektę, a nie rozwiązanie Umowy.
Jak na razie zostały spełnione moje żądania i potwierdziliście swój błąd. Teraz powalczymy o zerwanie umowy. Poczekam jeszcze na pisma z UKE aby zobaczyć co do nich nabazgraliście. Swoją drogą nie uważasz, że odpowiedź nie jest wyczerpująca?
play4you2 pisze: Co do samej sprawy, nie będę interpretował Twojej sprawy na forum, ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych i tajemnicę telekomunikacyjną, więc pozwól, że nie będę odnosił się do twoich interpretacji sprawy lub zgłoszenia.
Dobra... bez jajec! Sprawa była na tym forum opisywana chyba dokładniej niż w zgłoszeniach. Jeżeli wiesz coś o czym ja nie wiem - proszę o PW. Tymczasem przyznaj - myliłeś się...
play4you2 pisze:
W związku z powyższym, zamieszcozny przez Ciebie ewentualny opis sprawy jest subiektywną formą spostrzeżenia zaistniałej sytuacji, co za tym idzie, nie oznacza to, że musi być lub jest zgodny z zaistniałą sytuacją.
Jednak każdy z nas ma prawo do oceny powstałego zdarzenia, w oparciu o własne poglądy i spostrzeżenia, co niewątpliwie ma miejsce w tym wątku i do czego zachęcam zarówno Ciebie jak i pozostałych użytkowników.
Ten tekst mi przypomina kopiuj/wklej ze zgłoszeń - taką stopkę.Nic z niego nie wynika a piszesz to tylko i wyłącznie po to żeby nie powiedzieć że ja mam rację. Powiem tylko tyle - MAM RACJĘ bez względu na to, co zaważyło o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

Jak widać opłaca się walczyć... Kasa to nic - ważniejsza jest satysfakcja z tego, że mi się udało udowodnić wasz kompletny brak profesjonalizmu.

 #448165  autor: yogurcik
 22 gru 2010, 10:20
Play 4 you nadal podnoszę problem z zasięgiem Konin ul. Ślesińska - Kazimierska . Jak na siec najszybciej rozwijającą się kiepsko to widzę gdyż jak na razie w Koninę zasięg macie w ścisłym centrum i nic tak już od ponad roku .........

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #448167  autor: pawelpp
 22 gru 2010, 10:26
yogurcik pisze:Play 4 you nadal podnoszę problem z zasięgiem
Wiesz co P4Y ci odpowie - daj nam czas... mimo iż działamy na rynku od kilku lat, nadal raczkujemy. Bądź wyrozumiały. Może za kolejne 5 lat coś się poprawi. Dużo inwestujemy, ale nie w Konine. Sprawę przekażę do odpowiednich osób, które tak samo ją oleją.

 #448174  autor: Publius
 22 gru 2010, 10:50
TelePlay zapowiada się fajnie, ale u mnie działają na razie jedynie SMSY. Przy próbie połączenia pokazuje sie tak:

Obrazek

Gdy wszystko będzie dzialać jak należy i cena nie będzie jakaś zaporowa wybitnie to chętnie będe korzystał z tego, pomysł bardzo dobry ;]

 #448180  autor: play4you2
 22 gru 2010, 11:20
pawelpp pisze:Jak widać opłaca się walczyć... Kasa to nic - ważniejsza jest satysfakcja z tego, że mi się udało udowodnić wasz kompletny brak profesjonalizmu.
Jak wspomniałęm, to twój subiektywny pogląd na sprawę, ja z mojej strony nie mam więcej nic do dodania w tej sprawie. Wszystko co miałem do powiedzenia - powiedziałem. Nie widzę powodów do tego, abym zamieszczał dodatkowe komentarze w tej sprawie. Co do pozostałych pytań, wybacz, ale one nie są przedmiotem dyskusji i nie mają merytorycznego odniesienia do niniejszego wątku, więc pozwolisz, że w tej kwestii również nie podejmę polemiki.

Pzdr.
yogurcik pisze:gdyż jak na razie w Koninę zasięg macie w ścisłym centrum i nic tak już od ponad roku
Już to zgłaszałem i są realizowane pewne przedsięwzięcia o których nie mogę w tej chwili rozmawiać. Niestety, nie mam wpływu na przyspieszenie pewnych działań.

PZdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #448183  autor: user_delete19
 22 gru 2010, 11:44
Publius pisze:TelePlay zapowiada się fajnie, ale u mnie działają na razie jedynie SMSY. Przy próbie połączenia pokazuje sie tak:
A masz zainstalowanego flasha? Bo wygląda, że albo nie masz, albo masz go wylaczonego dla witryny albo uzywasz jakiegos adblocka/noscripta/etc ktory posiada regulke pod ktora akurat ten fragment strony podpada...

 #448203  autor: Publius
 22 gru 2010, 13:28
Mam AdMunchera, ale wyłączyłem go testowo, bo właśnie o tym samym pomyślałem. Niestety nie pomogło ;-)

 #448219  autor: user_delete19
 22 gru 2010, 14:52
Przed chwilą sprawdziłem na Chrome (z adblockiem) i meganiekompatybilnejzczymkolwiek(TM) Operze (ale i tak ją lubię :D ) i działa bez problemu... jaką masz wersję flash (http://www.adobe.com/software/flash/about/)? Ja mam 10,1,103,20 - może aktualizacja?

 #448237  autor: Pochi
 22 gru 2010, 15:48
Czy przechodząc z innej sieci do play i wybieracjac LongPlay INTERNET obowiązuje promocja pierwsze 3 miesiace za 50 ceny za abo??

pierwsze 3 miesiace
LongPlay Internet 69 : abo 59:2 + net 30 = 59,50

kolejne miesiace
LongPlay Internet 69 : abo 59 + net 30 = 89

 #448255  autor: Publius
 22 gru 2010, 16:48
lwiczek pisze:Ja mam 10,1,103,20 - może aktualizacja?
A na stronie Adobe do pobrania 10.1.102.64 - ta którą mam ;]

 #448263  autor: qwerty123
 22 gru 2010, 17:20
play4you2 pisze:konkretnie konsultant za późno przekazał te informacje. Już to zgłosiłem do odpowiednich osób.
W jego przypadku konsultant a w moim kto? Ekspert? ;) Reklamacja nadal nie jest rozpatrzona.

 #448307  autor: mPablo
 22 gru 2010, 21:39
Play4you2, mam sugestię odnośnie funkcjonalności doładowań przez strony P4 i w POS. W związku ze zmianą od nowego roku ordynacji podatkowej będzie można w pełni legalnie odliczać także net mobilny. Niestety, aby tego dokonać trzeba będzie mieć fakturę. I tu się pojawia problem dla abonentów Play Online na kartę. Czy nie mogliby oni dostawać faktur z opisem "Usługa dostępu do internetu" za doładowanie POK?

 #448331  autor: chewbacca
 22 gru 2010, 23:09
play4you2 pisze:
chewbacca pisze:jednak nie mają telefonu, który chciałem (xperia x8) i
Powiem tak.. Jak nie ma tego telefonu w Salonie, to i raczej mała istnieje mozliwość, że poprzez telefoniczne przeniesienie numeru go dostaniesz. Powiedz mi proszę, w jakim mieście jesteś (lub do jakiego miasta masz najbliżej), to może uda mi się sprawdzić, czy jest tam jeszcze jakiś model telefonu który Cię interesuje. Podaj mi również proszę dokładne parametry modelu, który byś chciał (pełna nazwa, kolor, wymagania techniczne).
play4you2 mógłbyś sprawdzić dla mnie czy jest dostępny w Oświęcimiu (a jeśli nie to do którego salonu w Krakowie najlepiej się udać?) czarny Sony Ericsson Xperia x8 http://www.playmobile.pl/pl/telefony/se ... index.html

 #448334  autor: Emilia
 22 gru 2010, 23:18
Niestety, aby tego dokonać trzeba będzie mieć fakturę.
Nie wiem jakby to rozwiązać w POS, bo rzeczywiście to jest sprawa do wypowiedzenia się przez P4U, ale z tego co się orientuję Play nie ma stron doładowujących bo ta strona doladowania.playmobile.pl jest tylko brandowana przez play jak sądze bo jak robie zlecenie doładowania to mnie zrzuca do PayU i tam trzeba było by uderzyć.

 #448388  autor: mPablo
 23 gru 2010, 13:54
Emilia pisze:strona doladowania.playmobile.pl jest tylko brandowana przez play jak sądze bo jak robie zlecenie doładowania to mnie zrzuca do PayU i tam trzeba było by uderzyć.
Ale PayU zrobi tak, jak mu każe Play. To przecież Play zleca i Play stawia wymagania.

 #448483  autor: qper
 23 gru 2010, 22:35
Idą Święta ciężki okres dla Wszystkich sieci komórkowych ;) zobaczymy jak to będzie w tym roku.

Chciałbym złożyć wszystkim czytelnikom bloga w szczególności naszemu P4Y życzenia świąteczne - Wesołych Świąt ! ;)
  • Strona 119 z 244
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 244
  • 1
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 244