@play4you2
Czy w waszej sieci pracują mało inteligentni ludzie, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem czy też specjalnie staracie się zniechęcić klienta do siebie.
Problemy :
1.Naliczenie przez okres kilku dni dwóch różnych abonamentów - Firma 75 i LongPlay 49 - zgłoszenia 10.10 Adraian C, Bartosz L, Bartosz M, Weronika B, Daria K,
Zgłoszenie 35265044 odnośnie Faktury korygującej - odpowiedz od Macieja K. dotycząca "Noty Korygującej" (odpowiedz nie mająca nic wspólnego ze zgłoszeniem) , ostatnia faktura z tym samym problemem i sporną kwotą, itd.
2. Zmiana wielkości abonamentu z Longplay 69 na 99 w ramach tej samej oferty.
Znowu odpowiedz na zgłoszenie nie mająca nic wspólnego ze zgłoszeniem - pani Ewa K. z dnia 13.11.2011 dotycząca zgłoszenia z 25.10.2011 numer 36434585 -
" ...Zmiana wysokości Abonamentu z LongPlay 29 na Abonament LongPlay 49 w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu Zastrzeżonego) powoduje utratę prawa do korzystania z rabatu.... "
- a zgłoszenie dotyczy LongPlay69 i zmiany na LP99
"W związku z powyższym przy zmianie oferty nie ma możliwości zachowania zniżek wynikających z oferty promocyjnej, a Pani reklamacja została uznana za niezasadną."
- zgadzam się, ale ja nie o to pytam
Inne zgłoszenia: 37301723, Szymano Z. 18 listopada, Aleksa H, Monika K., Bartosz K. itd
Ilość telefonów do Państwa i ilość zgłoszeń jest duża ( nie wszystkie wymienione), jednak nic Państwo nie robią żeby rozwiązać problem, który sami stworzyliście poprzez niekompetencję lub celowe działanie.
Jak to jest że inni klienci mający ten sam problem dostają odpowiedzi typu :
"uprzejmie informuję, iż wnikliwe zweryfikowałem opisaną przez Pana sprawę. Jest mi miło poinformować, iż uznałem Pana reklamację za zasadną. Potwierdzam, iż analiza Regulaminu Oferty Promocyjnej „LongPlay bez telefonu 30.09”, obowiązującego od 30 września 2010 roku, nie wykazała, aby w którymkolwiek punkcie znajdowała się informacja mówiąca o utracie .... zniżki ..... z tytułu zmiany taryfy z LongPlay 49 na LongPlay 69.
Prawo do utraty zniżki nie wynika również z Oferty Promocyjnej „Migracja na Ofertę LongPlay”, która w punkcie 11 informuje o skutkach zmiany taryfy. Poniżej dokładny punkt regulaminu: ......... "
W tym przypadku Regulamin Oferty Promocyjnej „LongPlay bez telefonu 30.09” jest nadrzędny, tym samym zawarte w punkcie 11 wykluczenie znajduje zastosowanie.
Oznacza to, iż może Pan dokonać zmiany abonamentu na wyższy, w tym przypadku LongPlay69, bez utraty prawa do .... zniżki. W przypadku chęci zrealizowania takiej zmiany, proszę o kontakt z nami, w odpowiedzi powołując się na numer niniejszego zgłoszenia..
Może ktoś to wyjaśnić, bo jak czytam odpowiedzi od konsultantów to ewidentnie widać że inteligencją nie grzeszą i wciskają kit aby klient odp....ł się od nich i darował sobie.
Jeżeli tak dalej pójdzie to pójdziemy do sądu.