• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 118 z 241
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 241

 #518876  autor: uwazny
 29 lis 2011, 17:45
play4you2 pisze:
uwazny pisze:co to za zgłoszenie nr 37655063
Czy zmieniałeś ostatnio zgody marketingowe w Salonie?
Nie, nie zmieniałem ostatnio zgód marketingowych w salonie ani nie składałem żadnego zgłoszenia przez żaden kanał informacyjny. Brak zgód został pierwszy i ostatni raz (jedyny) ustanowiony podczas rejestracji numeru ok 2 lata temu.

Ostatnie zgłoszenie założyłem dn. 23 listopada. Ma ono nr 37468513, dotyczyło nieuprawnionego telefonu od konsultanta Play z ofertą reklamową mimo zaznaczonej przeze mnie braku zgody na przetwarzanie danych do takich celów i zostało zamknięte właśnie tego dnia (29 listopada), gdy powstało to nowe, dziwne od "Misia". Może osoba rozpatrująca to zgłoszenie (37468513) zmieniała coś bez mojego polecenia.

Proszę Cię o pomoc w wyjaśnieniu sytuacji.

 #518915  autor: ppp1ppp
 29 lis 2011, 20:06
play4you2 pisze:
ppp1ppp pisze:czy w All Inclusive FIX 59 /39 zł / mies. bez telefonu replay jest darmowy dostęp do internetu
Regulamin jest na stronie

http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... -05-11.pdf

W ramach tej oferty nie ma pakietu internetowego.
Pytałem o replay bez fona, więc podany link jest do innego oferty. Ale problem netu wyjaśniony.

 #519022  autor: playonline
 30 lis 2011, 09:15
uwazny pisze:dziwne od "Misia"
Skad wiesz, ze Mis to zrobil? :)

 #519029  autor: uwazny
 30 lis 2011, 09:51
playonline pisze:
uwazny pisze:dziwne od "Misia"
Skad wiesz, ze Mis to zrobil? :)
Ktoś założył mi zgłoszenie którego nigdy nie zgłaszałem. W treści są jakieś "kwiatki" a jako kanał zgłoszenia jest wpisane "Misio". Nieźle, co?

 #519031  autor: pakierhakierxd
 30 lis 2011, 09:58
Nieźle :)

Pozdrawiam :)

 #519109  autor: playonline
 30 lis 2011, 14:14
uwazny pisze:a jako kanał zgłoszenia jest wpisane "Misio". Nieźle, co?
Ktos ma ciekawe nazwisko. ;)

 #519327  autor: user_delete19
 01 gru 2011, 12:47
uhm... czy w związku z zamieszaniem z orange play mógłby nic nie psuć własnej sieci? aktualnie chcąc skorzystać z internetu jestem przerzucany na plusza gdzie mam tylko edge (niby pojawia się przed połączeniem a po przełączeniu ikonka 3g, ale prędkość nie powala...). Dodam, że jeszcze przed wczoraj 3g w play śmigało bez problemu... no i zasieg i rozmowy w 3g chodzą bez zająknięcia, tylko net nie >:

 #519390  autor: Liosan
 01 gru 2011, 15:35
@play4you2

Czy w waszej sieci pracują mało inteligentni ludzie, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem czy też specjalnie staracie się zniechęcić klienta do siebie.


Problemy :

1.Naliczenie przez okres kilku dni dwóch różnych abonamentów - Firma 75 i LongPlay 49 - zgłoszenia 10.10 Adraian C, Bartosz L, Bartosz M, Weronika B, Daria K,
Zgłoszenie 35265044 odnośnie Faktury korygującej - odpowiedz od Macieja K. dotycząca "Noty Korygującej" (odpowiedz nie mająca nic wspólnego ze zgłoszeniem) , ostatnia faktura z tym samym problemem i sporną kwotą, itd.



2. Zmiana wielkości abonamentu z Longplay 69 na 99 w ramach tej samej oferty.
Znowu odpowiedz na zgłoszenie nie mająca nic wspólnego ze zgłoszeniem - pani Ewa K. z dnia 13.11.2011 dotycząca zgłoszenia z 25.10.2011 numer 36434585 -
" ...Zmiana wysokości Abonamentu z LongPlay 29 na Abonament LongPlay 49 w trakcie obowiązywania Umowy (Okresu Zastrzeżonego) powoduje utratę prawa do korzystania z rabatu.... "
- a zgłoszenie dotyczy LongPlay69 i zmiany na LP99
"W związku z powyższym przy zmianie oferty nie ma możliwości zachowania zniżek wynikających z oferty promocyjnej, a Pani reklamacja została uznana za niezasadną."
- zgadzam się, ale ja nie o to pytam

Inne zgłoszenia: 37301723, Szymano Z. 18 listopada, Aleksa H, Monika K., Bartosz K. itd

Ilość telefonów do Państwa i ilość zgłoszeń jest duża ( nie wszystkie wymienione), jednak nic Państwo nie robią żeby rozwiązać problem, który sami stworzyliście poprzez niekompetencję lub celowe działanie.



Jak to jest że inni klienci mający ten sam problem dostają odpowiedzi typu :
"uprzejmie informuję, iż wnikliwe zweryfikowałem opisaną przez Pana sprawę. Jest mi miło poinformować, iż uznałem Pana reklamację za zasadną. Potwierdzam, iż analiza Regulaminu Oferty Promocyjnej „LongPlay bez telefonu 30.09”, obowiązującego od 30 września 2010 roku, nie wykazała, aby w którymkolwiek punkcie znajdowała się informacja mówiąca o utracie .... zniżki ..... z tytułu zmiany taryfy z LongPlay 49 na LongPlay 69.
Prawo do utraty zniżki nie wynika również z Oferty Promocyjnej „Migracja na Ofertę LongPlay”, która w punkcie 11 informuje o skutkach zmiany taryfy. Poniżej dokładny punkt regulaminu: ......... "
W tym przypadku Regulamin Oferty Promocyjnej „LongPlay bez telefonu 30.09” jest nadrzędny, tym samym zawarte w punkcie 11 wykluczenie znajduje zastosowanie.

Oznacza to, iż może Pan dokonać zmiany abonamentu na wyższy, w tym przypadku LongPlay69, bez utraty prawa do .... zniżki. W przypadku chęci zrealizowania takiej zmiany, proszę o kontakt z nami, w odpowiedzi powołując się na numer niniejszego zgłoszenia..


Może ktoś to wyjaśnić, bo jak czytam odpowiedzi od konsultantów to ewidentnie widać że inteligencją nie grzeszą i wciskają kit aby klient odp....ł się od nich i darował sobie.
Jeżeli tak dalej pójdzie to pójdziemy do sądu.

 #519397  autor: Robaas
 01 gru 2011, 15:46
z serii jestem głupia, pracuje w play...
moje zgłoszenie:
Wpisz dokładny opis: proszę o włączenie standardowych i bezpłatnych komunikatów w przypadku gdy numer jest zajęty, poza zasięgiem i nieosiągalny. W chwili obecnej po wyłączeniu notki sms pojawia się pikanie bez odpowiedniego komunikatu. Sprawa dotyczy nr xxxxxxxxx
odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące poczty głosowej i dodatkowych usług, które nadesłał nam Pan za pośrednictwem portalu Play24.

Informuję, iż wszelkie usługi mające na celu przekierowanie połączeń, dodatkowe zawiadomienia, w postaci np. Poczty Głosowej, usługi „Już w zasięgu” lub „Notka SMS” zostały dezaktywowane na Pańskim koncie.

Wszelkie pozostałe informacje, np. o nieodebranych połączeniach, są informacjami koniecznymi, w związku z tym nie mogą one zostać dezaktywowane.
śmiać się czy płakać? przy okazji głupie dziewczę popsuło to co już udało mi się samemu zrobić przy pomocy forum i innych użytkowników. Agnieszka K. "młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta" niech się cofnie do szkoły podstawowej na naukę czytania.

 #519404  autor: play4you2
 01 gru 2011, 16:00
Może ktoś to wyjaśnić, bo jak czytam odpowiedzi od konsultantów to ewidentnie widać że inteligencją nie grzeszą i wciskają kit aby klient odp....ł się od nich i darował sobie.
Jeżeli tak dalej pójdzie to pójdziemy do sądu.
Liosan,

przekazałem sprawę do realizacji. Sądzę, że zostanie ona rozpatrzona w sposób nie budzący Twychzastrzeżeń i nie będzie konieczne rozwiązanie da drodze sądowej.

[ Dodano: 2011-12-01, 16:01 ]
Robaas pisze:śmiać się czy płakać? przy okazji głupie dziewczę popsuło to co już udało mi się samemu zrobić przy pomocy forum i innych użytkowników. Agnieszka K. "młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta" niech się cofnie do szkoły podstawowej na naukę czytania.
Robaas,

utwórz proszę zgłoszenie i podeślij mi jego numer na prv.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #519409  autor: DanielR
 01 gru 2011, 16:06
play4you2, czyżby ponowna zmiana warty? :wink:

 #519410  autor: Robaas
 01 gru 2011, 16:08
play4you2 dziękuję sam już sobie ponownie przestawiłem przekierowania na odpowiedni numer z końcówką 725 (czyli taki jaki miałem wcześniej zanim mi przestawiła na 729). Zaczynam się bać cokolwiek pisać bo nigdy nie wiadomo co nieudolni pracownicy play odczytają i mogą popsuć.

W tym miejscu jeszcze raz podziękowania dla qper'a za pomoc.

 #519415  autor: play4you2
 01 gru 2011, 16:27
DanielR pisze:play4you2, czyżby ponowna zmiana warty?
widzę, że uważnie monitorujesz zmiany w tym wątku.
Owszem nastąpiła mała roszada.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #519423  autor: ppp1ppp
 01 gru 2011, 16:52
przy próbie włączenie "Nowe zbieraj minuty w Play fresh" mam coś takiego
Obrazek
hmmm.... ciekawe

 #519434  autor: user_delete19
 01 gru 2011, 17:13
uhm... czy w związku z zamieszaniem z orange play mógłby nic nie psuć własnej sieci? aktualnie chcąc skorzystać z internetu jestem przerzucany na plusza gdzie mam tylko edge (niby pojawia się przed połączeniem a po przełączeniu ikonka 3g, ale prędkość nie powala...). Dodam, że jeszcze przed wczoraj 3g w play śmigało bez problemu... no i zasieg i rozmowy w 3g chodzą bez zająknięcia, tylko net nie >:
zdaje się, że wszystko wróciło już do normalności, uff...

 #519435  autor: lysyn
 01 gru 2011, 17:14
Wysłałem taki list do Play.

Witam. Mam obecnie abonamant Stan darmowy 69 za który płace 59 zł. 

Chciałbym zamienic na All Inclusive MAX  65 - za 65 zł miesięcznie do końca obecnej umowy.

Na infolinii powiedzieli mi ze jest to niemozliwe bo jest to nizszy abonament niz posiadam.

Nie zgadzam sie z tym gdyz płace niższa kwote niz  za abonament All Inclusive MAX  65 za który bym płacił 65 zł.

A płace 59 zł obecnie. 

Firma Play zarobi na tej zamianie 6 zł miesięcznie.

Każdy dodatkowy zarobek chyba sie liczy w kryzysie.

Jezeli prosba moja o zamiane abonamentu nie zostanie uzwgledniona prosze o podanie maila do Prezesa Play lub kogos kompetentnego.

 

PS. Posiadam także drugi telefon w Play + moja zona także posiada telefon w Waszej sieci.

Co moge dalej zrobic w tej sprawie. Czy mamm szanase na ten abonament?
Ew. gdzie napisac jak sie nie zgodza? ( nie mam innych maili niz na stronie Play).

PS. wysłałem maile do 3 rzeczników Play (maile były na stronie).

Gdzie jeszcze moge napisac?

 #519440  autor: MK_
 01 gru 2011, 17:20
Zgłoszenie nr 37046847
Przy korzystaniu z internetu przez HSDPA mimo aktywnego połączenia i dobrego poziomu sygnału transmisja zostaje zawieszona - czasami odwiesza się sama, czasami trzeba ponownie się łączyć. Czyli połączenie z internetem jest, ale nie otwierają się żadne strony, nie ma połączenia ze światem. Problem występuje na wielu telefonach i kartach SIM i jest po stronie operatora. Ze względu na praktycznie nagminnie występujące niedogodności domagam się rekompensaty w formie doładowania konta promocyjnych złotówek w wysokości 20zł.
Odpowiedź (fragment)
Transmisje danych wyglądają na realizowane w sposób prawidłowy. Nie odnotowuje aby sesje były zrywane. Świadczy to o możliwości normalnego korzystania z oferowanych przez nas usług. Tym samym zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów przerwa w świadczeniu usług nie trwała dłużej niż 24 godziny. Niemniej jednak zachęcam Pana do wymiany karty SIM. Usługa jest bezpłatna.
Pytanie do play4you - jak mam napisać tym ludziom, żeby zrozumieli, że internet przestaje działać, ale połączenie dalej jest? Czy mam to zrobić drukowanymi literami i na czerwono? W dziale technicznym też nie umieją czytać?

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #519582  autor: ukefake
 01 gru 2011, 22:07
lysyn, play ma rację gdyż stosuje postanowienia regulaminu zmiany taryfy. Przy takiej migracji ZAWSZE jest brana standardowa cena abonamentu BEZ zniżek/promocji. Zatem z oferty LP69 można migrować na AI z abo conajmniej 69.

play4you2, wylaczenie etykietki smsem nie dziala. kiedy to zostanie naprawione?

 #519591  autor: playonline
 01 gru 2011, 22:19
Pytanie do play4you - jak mam napisać tym ludziom, żeby zrozumieli, że internet przestaje działać, ale połączenie dalej jest? Czy mam to zrobić drukowanymi literami i na czerwono? W dziale technicznym też nie umieją czytać?
Mialem cos takiego kiedys... :/ Jedyne co mi pomoglo to zmiana APNu INTERNET na APN MMS i powrot do APN INTERNET. Pozniej juz tylko co jakis czas to mialem (na roznych fonach). Nie wiem czy przypadek czy nie ale dzialalo za kazdym razem.

 #519641  autor: piotrekwawa
 02 gru 2011, 00:23
Posiadam kilka numerów rodziny w orange i chcialem poprzenosić do playa.
Podpisując umowę o przeniesienie w sierpniu jednego z numerów doradca w złotych tarasach powiedzial zebym skorzystał z oferty poleć play i odbierz nagrodę.
Niestety nie poinformował że polecająca i polecona osoba nie może być tą samą. Widocznie sam o tym nie wiedział...
Chciałem teraz przenieść kolejne 3 numery, złożyłem wniosek i przezornie napisalem do Boku czy otrzymam nagrodę. Odpisano że nie dostanę.
Odpisano także że inna osoba nie może polecić tych numerów bo są one podciągnięte już raz na zawsze pod ten polecający.
Scedowałem numer polecający na brata i równieć mi odpisano że nadal nie dostanę nagrody bo to JA a nie brat kiedyś podpisałem dokument o przeniesienie.
Umowa cesji mówi,że osoba przejmuje obowiązki i prawa wynikające z przeniesienia(cesji), ale w play jest inaczej.
Play chyba myśli że rozmawiam przez 5 telefonów ;)

Formalnie posiadam 2 abonamenty i dwie karty fresh w play i 3 abonamenty w orangu.
Dziś złożyłem wniosek w orangu o nieprzenoszeniu numerów do playa bo play mnie po prostu nie chce.
Co woli play? Play mogłby mieć moich 5 abonamentów u siebie przez np. 2 lata za miesiecznie 450 zł to jest 10 tys;
a przez głupi błąd pracownika ze złotych tarasów nie bedzie miał.
Jestem skutecznie zrażony do tej firmy bo obsługa jest na niskim poziomie, zarówno w salonie jak i w BOKU popełniono błędy przez które klient traci. Do tego po drodze jedno z moich zgłoszeń zniknęło w play24.
  • Strona 118 z 241
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 241
  • 1
  • 116
  • 117
  • 118
  • 119
  • 120
  • 241