• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 116 z 244
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 244

 #447305  autor: banderas
 17 gru 2010, 17:32
od początku bycia w play mnie dręczy jedno pytanie:
jaki jest powód wprowadzenia kuriozalnej procedur: włączania e-faktury i zrywania umowy, dlaczego nie ma możliwość załatwienia tych dwóch rzeczy w salonie, tak jak w W3?

banderassso

 #447357  autor: qper
 17 gru 2010, 23:48
kolejne info dla admina
Widzę, że przynosi to jakiś efekt bo ostatnie błędy zostały w części naprawione.

Obrazek

 #447377  autor: user_delete19
 18 gru 2010, 11:50
To może ja też trochę ponarzekam... bramka sms (błędy na czerwono, reszta to mock-up):
bramka1

i po wysłaniu zamiast gigaaaaaantycznego komunikatu coś subtelniejszego?
bramka2

 #447379  autor: play4you2
 18 gru 2010, 11:55
Ok, mam dla Was małe info od Administratora.

Niektóre błędy, które wskazaliście zostały już wyeliminowane lub już się nimi zajmujemy, ale potrzeba trochę czasu na ich usunięcie.
Co do kwestii rozjeżdzania się strony, to jest to trochę dziwne, ponieważ według naszych danych i tego co widzimy na naszych systemach i adminpanelu, zjawisko to nie występuje (również na przeglądarkach o których mówicie). Jednak to z kolei prośba do osób, które mają takie utrudnienia (głównie prośba do Ciebie qper), powiedz mi (możesz przesłać na pw), jaki masz system operacyjny i jakie kodowanie ustawione oraz jaka jest ustawiona domyslna czcionka? O te informacje poprosił mnie Administrator. Wrsji przeglądarki nie musisz podawać, bo widać to na screenach. Jeżeli możesz to zamieścić, prześlij mi proszę pw z takimi danymi, ja je przekażę do Administartora. Zweryfikujemy czy to jest błąd zewnętrzny czy inna przyczyna.

Przy okazji, chcę wam wszystkim serdecznie podziękować w imieniu Administratora, że w ramach niezobowiązującej inicjatywy, pragniecie sprawdzać i weryfikować działania naszego portalu i strony (tu szczególne podziękowania dla qper, Lwiczek i Jahu oraz pozostałym, którzy zamieszczali i zamieszczają wpisy i screeny). Wasza pomoc jest nieokazanie wielka, gdyż to właśnie Wy jesteście końcowymi odbiorcami naszych produktów, a co za tym idzie, wasza ocena ich jest istotna dla rozwoju całej platformy jak i ulepszeniu bądź poprawieniu obecnej strony. Jeszcze raz dziękuję za wasz wkład i zaangażowanie, które okazujecie zupełnie z własnej inicjatywy. Praca w takich momentach staje się znacznie lepsza, gdyż widać, że to co robimy, jest odbierane i weryfikowane przez was, a na tym nam właśnie zależy, gdyż robimy to wszystko dla was.

Pozdrawiam :smt006

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #447406  autor: Matyk
 18 gru 2010, 14:01
play4you2, mam małe pytanie, czy będę mógł korzystać z UMTS900 na:
1) SE c902 ?
2) SE yari ?
3) Samsung monte ?

 #447448  autor: ARon
 18 gru 2010, 18:32
Małe pytanko

Czy wniosek o rozwiązanie umowy po 24-ech miesiącach musi być orginalnym pisemkiem z salonu play, kopią z internetu na drukarce czy moze to być napisane długopisem i wysłane?.
Dzieki z góry.

 #447451  autor: jahu_2006
 18 gru 2010, 18:43
Generalnie telefony które mają zakres wcdma 900 będą mogły korzystać z umts 900.
Samsung Monta - tak;
Sony Ericksson Yari - tak;
Sony Ericksson C902 - nie;

 #447459  autor: pawelpp
 18 gru 2010, 19:53
play4you2 pisze:Wy jesteście końcowymi odbiorcami naszych produktów, a co za tym idzie, wasza ocena ich jest istotna dla rozwoju całej platformy jak i ulepszeniu bądź poprawieniu obecnej strony.
Chyba tylko speców od PR macie dobrych :). Użytkownik końcowy zwykle nie pownien mieć udziału w tworzeniu produktu tylko powinien go używać....

 #447465  autor: user_delete19
 18 gru 2010, 20:32
pawelpp pisze:Chyba tylko speców od PR macie dobrych . Użytkownik końcowy zwykle nie pownien mieć udziału w tworzeniu produktu tylko powinien go używać....
ew. co najwyżej zgłaszczać co by chciał mieć a czego nie ma :P
ewidentnie QA u was leży, co jest wyjątkowo dziwne :roll:

Dziwi też stwierdzenie, że na 'waszych systemach' wszystko jest ok... sprawdziłem u mnie i na każdej przeglądarce (opera 10.10, firefox najnowszy stabilny, bodajze 3.6.13, i ostatnim stabilnym Chrome a nwat IE8) występują takie same błędy w UI. Ja nie wiem jak wyglądają wasze procedury i sprzęt do testowania ale tłumaczenie jest cokolwiek dziwne i nie przystaje do rzeczywistości... Jedyne co przychodzi mi do główy to rozdzielność 'jedynki' od właściwego play24 (i generalnie serwisów 'po logowaniu') przy czym te rzeczy też testowane są osobno (wyłącznie) a później puszczanie ich na produkcję już zintegrowanych bez żadnego QA. Bo o ile główna część serwisu jest względnie poprawna problemy pojawiają się właśnie po zalogowaniu...

 #447483  autor: qwerty123
 18 gru 2010, 22:10
Cze,

czy ktorys z was moze to przyspieszyc? 22063029. Data zgloszenia reklamacji 24.09.2010r...

Pozdr

 #447494  autor: jahu_2006
 18 gru 2010, 22:38
Witam
Ja uważam że dobre jest to że sieć słucha opinii użytkowników. Bo najlepsi specjaliści nie są w stanie dopasować wielu czynników tak jak klient który z tego korzysta. Teoretycznie budowanie programu pt play24 powinno wyglądać troszkę inaczej niż to wygląda w play. Ale wiadomo że trwałoby to o wiele dłużej.
Studiuję informatykę i wiem o czym mówię. Potrafię także zrozumieć sieć i to że poniekąd musi to tak wyglądać. Nie mam namyśli stabilności działania a interfejs.
I tak uważam że macie najlepsze zarządzanie kontem ze wszystkich(jeśli akurat działa :)).

 #447528  autor: user_delete19
 19 gru 2010, 00:52
jahu_2006 pisze:Teoretycznie budowanie programu pt play24 powinno wyglądać troszkę inaczej niż to wygląda w play. Ale wiadomo że trwałoby to o wiele dłużej.
Studiuję informatykę i wiem o czym mówię. Potrafię także zrozumieć sieć i to że poniekąd musi to tak wyglądać. Nie mam namyśli stabilności działania a interfejs.
Uhm? lolwut?! No litości - wypuszczanie sypiącego się UI nie powinno mieć miejsca - juz nie przeginajmy... Co innego błędy wizualne a co innego
jahu_2006 pisze:Bo najlepsi specjaliści nie są w stanie dopasować wielu czynników tak jak klient który z tego korzysta.
:roll:

 #447529  autor: pawelpp
 19 gru 2010, 01:04
jahu_2006 pisze:poniekąd musi to tak wyglądać
postudiuj trochę więcej na ten temat :). Weź pod uwagę, że możesz tu mieć do czynienia ze specjalistami.
lwiczek pisze:sprawdziłem u mnie i na każdej przeglądarce (opera 10.10, firefox najnowszy stabilny, bodajze 3.6.13, i ostatnim stabilnym Chrome a nwat IE8) występują takie same błędy w UI
Zapewne twój system operacyjny nie był legalny <hahaha>. No nie p4y?

 #447534  autor: playonline
 19 gru 2010, 03:10
pawelpp pisze:Zapewne twój system operacyjny nie był legalny <hahaha>. No nie p4y?
;) Ja powiem tak, z tym rozjazdem to jest roznie. Od kilku dni jest ok ale czasami z nikad sie rozjezdza. Dam strone do przeladowania i juz jest ok... Skoro dzieje sie to u wszystkich i jak zapewne sie domyslam wszyscy mamy oryginalne Windowsy (bez zmian w konfiguracji) to nie moze byc to wina naszych systemow. Pod linuxem np czcionka jest troche inna ustawiona ale sytuacja wyglada dokladnie tak samo.
PS Brawo za logo zamiast "logo" w Play24..

 #447552  autor: jahu_2006
 19 gru 2010, 11:54
Uhm? lolwut?! No litości - wypuszczanie sypiącego się UI nie powinno mieć miejsca - juz nie przeginajmy... Co innego błędy wizualne a co innego
pawelpp pisze:postudiuj trochę więcej na ten temat :) . Weź pod uwagę, że możesz tu mieć do czynienia ze specjalistami.
Przeczytajcie dobrze moją wypowiedź a nie po łepkach.
Napisałem że nie mam na myśli stabilności działania bo to jest fakt bezsprzeczny.
Chodziło mi o interfejs a raczej jego dopracowanie i funkcjonalność.

 #447560  autor: user_delete19
 19 gru 2010, 12:28
pawelpp pisze:Zapewne twój system operacyjny nie był legalny <hahaha>. No nie p4y?
cynik! zapewne w takim razie moje #korpo jedzie na nielegalnym oprogramowaniu... będzie trzeba zgłosić ;] ew. może to wina vpn i tego, że pakieciki latają dookoła globu :-D
playonline pisze:Pod linuxem np czcionka jest troche inna ustawiona ale sytuacja wyglada dokladnie tak samo.
yup, ale to może wina tego, że masz nielegalnego linuksa! :lol:
jahu_2006 pisze:Przeczytajcie dobrze moją wypowiedź a nie po łepkach.
Napisałem że nie mam na myśli stabilności działania bo to jest fakt bezsprzeczny.
Chodziło mi o interfejs a raczej jego dopracowanie i funkcjonalność.
ależ przeczytaliśmy (a przynajmniej ja) i wciąż twierdze, że wypuszczanie ewidentnie niedopracowanego produktu (*także* jeżeli chodzi o rażące bugi w UI) nie powinno mieć miejsca... play24 jest bardzo 'agile' tylko ja nie wiem dlaczego każda iteracja zdaje się lądować na produkcji :roll:

 #447562  autor: pawelpp
 19 gru 2010, 12:35
jahu_2006 pisze: Napisałem że nie mam na myśli stabilności działania bo to jest fakt bezsprzeczny.
Chodziło mi o interfejs a raczej jego dopracowanie i funkcjonalność.
Nadal się z tobą nie zgadzam. Czy onet.pl ci się rozjeżdża? Czy gmail.com ci się rozjeżdża? Ja nie zauważyłem, a te aplikacje są dużo bardziej skomplikowane. Kiedyś zwracałem uwagę, że w kodzie HTML stron Play można było przeczytać komentarze w języku polskim. To uważam za totalny brak profesjonalizmu. Niestety nie myliłem się w swoich ocenach.

Co do legalności Windowsa. Może mi ktoś racjonalnie wytłumaczyć jakie ma ona znaczenie przy wyświetlaniu stron?

 #447598  autor: Pajuch
 19 gru 2010, 15:01
Nielegalny jak sama nazwa wskazuje to nielegalny z mozliwymi przerobkami itd nie koniecznie dobrze dzialajacymi, zreszta nielegalnego softu wogole nie powinno sie promowac a raczej powinni sie wstydzic uzywaniem cudzej pracy.


Wystarczy popatrzec na jakąkolwiek strone www operatora kazda miala wady lub ma ale nie takie nieprofesjonalne jak PLAY.Ciagle nie dziala, ciągle sie psuje i tak w kolo macieju, wstyd i nic wiecej. Nawet orange zmienialo ostatnio www i co? tydzien i smigalo pieknie oraz smiga do tej pory albo ggair? co duzo lepsze funkcje lepszy billing i dziala jak zegarek wlacznie z rozliczaniem vbaaa nawet czesto padajaca strona ery to cymesik przy tym czyms zwanym "PLAY24" przy okazji warto wspomniec ze nawet ich firmowe www skrzypi ciagle czegos nie ma error404 a sklep to juz wogole tragedia 30% rzeczy nie mozna kupic buhaha jakis czas temu to prawie niczego nie mozna bylo zamowic :) tak wiem jest to wina IE7,chrome opery a nawet zwalonego internetu playonline.


Tak samo dziś nie jest niedziela jak i nie jest to test playonline Obrazek jak i rowniez zdziwil bym sie gdyby w tygodniu w godzinach wieczornych lepiej ten badziew dzialal ;) tak wiem to wina ery ona sie za wszystkich play technikow bedzie wstydzic :o

 #447607  autor: Matyk
 19 gru 2010, 15:23
qper pisze:kolejne info dla admina
Widzę, że przynosi to jakiś efekt bo ostatnie błędy zostały w części naprawione.

[url=http://iv.pl/images/44564479308340201210.jpg]Obrazek[/URL]

potwierdzam, u mnie jest to samo:

Obrazek

 #447666  autor: jahu_2006
 19 gru 2010, 18:50
pawelpp pisze:adal się z tobą nie zgadzam. Czy onet.pl ci się rozjeżdża? Czy gmail.com ci się rozjeżdża? Ja nie zauważyłem, a te aplikacje są dużo bardziej skomplikowane. Kiedyś zwracałem uwagę, że w kodzie HTML stron Play można było przeczytać komentarze w języku polskim. To uważam za totalny brak profesjonalizmu. Niestety nie myliłem się w swoich ocenach.
lwiczek pisze:ależ przeczytaliśmy (a przynajmniej ja) i wciąż twierdze, że wypuszczanie ewidentnie niedopracowanego produktu (*także* jeżeli chodzi o rażące bugi w UI) nie powinno mieć miejsca... play24 jest bardzo 'agile' tylko ja nie wiem dlaczego każda iteracja zdaje się lądować na produkcji :roll:
Kwestia rozjeżdżania jest względna i zależy od wielu czynników które czasami ciężko przewidzieć.
Programiści stron to tylko ludzie każdemu się zdarzają błędy. Oni naprawdę ciężko pracują napisanie takiej stronki nie jest łatwe. Wszystko inne wychodzi w praniu.
Jedynie o co można mieć pretensje to o to żeby to działało poprawnie i tyle. Reszta jest w trakcie dopracowywana.
  • Strona 116 z 244
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 244
  • 1
  • 114
  • 115
  • 116
  • 117
  • 118
  • 244