• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 114 z 241
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 241

 #516981  autor: playonline
 21 lis 2011, 09:02
pawcio1978 pisze:A to jest z ich strony NIENALEZYTE WYKONANIE USLUGI.
Nienalezyte wykonanie uslugi byloby gdyby net nie dzialal przez BTSy dajmy na to. To, ze ty nie chcesz wpisac manualnej konfiguracji to nie jest nienalezyte wykonanie uslugi... Nigdzie w Regulaminach, Cennikach nie ma napisanego, ze op musi ci wyslac smsy konfiguracyjne... Zeby dzialal net musi udostepnic ci dane o APNach... W jaki sposob to zrobi? Jego sprawa, czy udostepni na www, wysle ci smsem, listem, mailem, smsem konfiguracyjnym czy CSR powie przez telefon...

 #516997  autor: playonline
 21 lis 2011, 11:27
paskudka pisze:Czy widzisz różnicę? :P
Tak, podany numer dostepowy, ktory w telefonach sie nie uzywa a w Play Online tak. I? Uzupelniasz tylko to co masz w telefonie i dziala. Wiec w czym problem?

 #517000  autor: paskudka
 21 lis 2011, 11:41
Playonline:
Taki, że:
- Orange/Plus/T-mobile oferują ustawienia,
- Play nie oferuje.
- Klient nie musi znać się
- Konsultanci również nie znają się :P

 #517005  autor: playonline
 21 lis 2011, 11:55
paskudka pisze:Orange/Plus/T-mobile oferują ustawienia,
Mowimy o Play, inni Operatorzy wcale nie musza miec takich samych procedur,
paskudka pisze:Play nie oferuje.
Odpowiedz wyzej,
paskudka pisze:Klient nie musi znać się
Nie musi, stad powinien zadzwonic do Operatora,
paskudka pisze:Konsultanci również nie znają się
Powinni a jak sie nie znaja to jakis promil calosci.

 #517008  autor: paskudka
 21 lis 2011, 12:08
Jeśli klient i konsultant nie znają się na rzeczy to jak proponujesz rozwiązać ten problem? :D

Czy uważasz, że na 15-20 salonów jeśli jedna osoba zna się to jest jakiś promil?

 #517010  autor: playonline
 21 lis 2011, 12:13
paskudka pisze:Jeśli klient i konsultant nie znają się na rzeczy to jak proponujesz rozwiązać ten problem? :D

Czy uważasz, że na 15-20 salonów jeśli jedna osoba zna się to jest jakiś promil?
Gdzie ty mieszkasz? Ja jak zalatwialem swoje sprawy w Salonach Play w Poznaniu to jakies 2 lata temu tylko jedna dziewczyna na stoisku polegla a w Salonach czy w innych punktach sprawa zostala zalatwiona szybko i zwiezle. Dla mnie "promil" to dajmy na to 1 salon/osoba na dajmy na to 100 salonow. Moge wypowiedziec sie na temat obslugi Play, ktorzy odpowiadaja przez Play24 czy Wawa... Tam poziom spadl dramatycznie...

 #517012  autor: paskudka
 21 lis 2011, 12:17
Na Śląsku spotkałem tylko jednego konsultanta (kierownika salonu), który był ogarnięty.
Niestety. Ale i na PLAY24 i w Salonach mają poziom niski.

Ostatnio w zgłoszeniu na PLAY24 pisałem o necie; ani słowa o MMS. A konsultant wpieprzył w odpowiedzi MMS :P

 #517014  autor: playonline
 21 lis 2011, 12:27
Ostatnio w zgłoszeniu na PLAY24 pisałem o necie; ani słowa o MMS. A konsultant wpieprzył w odpowiedzi MMS :P
Zapraszam zatem do Poznania. :)

 #517019  autor: paskudka
 21 lis 2011, 12:46
Jasne. Bo lepiej zaprosić niż skrzyknąć się na forum i jakoś zbojkotować PLAY :P

 #517021  autor: playonline
 21 lis 2011, 13:15
paskudka pisze:Jasne. Bo lepiej zaprosić niż skrzyknąć się na forum i jakoś zbojkotować PLAY :P
Nie wiem jak jest u ciebie wiec sie nie wypowiadam. A Poznan? Zwiedzisz, napijesz sie dobrego piwka (zlotego Leszka). :)

 #517022  autor: paskudka
 21 lis 2011, 13:20
Popieram Warkę :P Lech ma za mało % :P


Nie przekonałeś mnie do wizyty w Poznaniu :P

 #517035  autor: playonline
 21 lis 2011, 13:46
Z innej beczki. Zadzwonilem wlasnie do T-mobile i zapytalem o cos z telefonem T-mobile i brand T-mobile... i... konsultantka zapytala mi sie co to ten brand... :) Wytlumaczylem i dalej rozmawialismy... :) Jednak nie tylko obsluga Play kuleje.. ;)

 #517042  autor: paskudka
 21 lis 2011, 13:53
playonline pisze:Z innej beczki. Zadzwonilem wlasnie do T-mobile i zapytalem o cos z telefonem T-mobile i brand T-mobile... i... konsultantka zapytala mi sie co to ten brand... :) Wytlumaczylem i dalej rozmawialismy... :) Jednak nie tylko obsluga Play kuleje.. ;)
Ale Play ma najgorszą obsługę klienta :P

 #517052  autor: potargany
 21 lis 2011, 14:36
Miło mi was poinformować :D

Mając na uwadze powyższe wyjaśniania zawiadamiamy, iż przychylamy się do Pana wniosku
o obniżenie wartości opłaty Abonamentowej LongPlay II 69 o 50% do końca Okresu Zastrzeżonego Umowy dla numeru 790xxxxxx.
Ponadto informujemy, iż w przypadku podjęcia decyzji o kontynuowaniu Umowy dla numeru 790xxxxxx po Okresie Zastrzeżonym ww. upust będzie obowiązywał do 30 listopada 2012 roku włącznie.
Upust zostanie aktywowany 1 grudnia 2011 roku, co oznacza, że faktura, która zostanie wygenerowana 3 grudnia 2011 roku będzie uwzględniała rabat 50% na Abonamencie LongPlay II 69.


Czyli mam umowę do 7 września ( a upust do 30 listopada ) Staracie się dalej , może zostanę

Pieniądze to nie wszystko ...

 #517081  autor: Quetzal
 21 lis 2011, 16:44
paskudka pisze:
playonline pisze:Z innej beczki. Zadzwonilem wlasnie do T-mobile i zapytalem o cos z telefonem T-mobile i brand T-mobile... i... konsultantka zapytala mi sie co to ten brand... :) Wytlumaczylem i dalej rozmawialismy... :) Jednak nie tylko obsluga Play kuleje.. ;)
Ale Play ma najgorszą obsługę klienta :P
Play ma fatalną jakość obsługi klienta, można właściwie powiedzieć, że BOK w ogóle nie istnieje.
Gdyby nie Play4you połowa z nas byłaby już zapewne w innych sieciach.

Ale nie czarujemy się poziom infolinii w większości firm które znam (dawna Era, moja lokalna kablówka, dwa banki) są na bardzo niskim poziomie.
Gdybym zebrał wszystkie idiotyzmy, przekłamania i ewidentny brak jakiegokolwiek pojęcia o czymkolwiek z jakim się spotkałem przez kilka lat abonamentu w dawnej Erze to wyszła by z tego encyklopedia.

Z drugiej strony mnie to prywatnie nie dziwi. Konsultant pracuje na najgorszej umowie, pensje ma niewiele wyższa od zasiłku dla bezrobotnych, do tego jak nie załatwi iluś tam umów na miesiąc to go wywalą.
Jaką na jego miejscu miałbyś motywację do pracy?

 #517087  autor: Daisy
 21 lis 2011, 17:13
Co do ogólnie pojętych infolinii to różnie bywa... różne przeboje mi się zdarzały, ale w kwestii telefonu to w heyah problemu z infolinią nie miałam (choć też przyznam, za często nie dzwoniłam). Niemniej wydaje mi się, że to zależy po prostu jak się trafi, w końcu po drugiej stronie słuchawki też są ludzie, choć rzeczywiście nie wszystkie sieci chyba porządnie szkolą pracowników :>

 #517095  autor: Quetzal
 21 lis 2011, 17:40
Daisy pisze: rzeczywiście nie wszystkie sieci chyba porządnie szkolą pracowników :>
Szkolą ale chyba tylko w nękaniu klientów. Kiedyś zgłaszałem jeszcze Erze problem techniczny. Konsultant odparł, ze zapisał zgłoszenie i jednocześnie przyjrzał się mojemu kontu. Ponieważ nie przekraczałem abonamentu zaproponował mi pakiet smsów.
A gdy rozwiązywałem z Erą umową i chciałem dopytać o kwestie techniczne konsultant nie odpowiedział w ogóle na moje pytania tylko powtarzał jak kataryna ile to mi da minut.
W Playu pierwszego zgłoszenie dwóch konsultantów w ogóle nie przyjęło. Pomógł dopiero Play4you. Za to dzwonią czasem z ofertą abonamentu, mimo, że mam brak zgody na informacje marketingowe. Od jakiegoś czasu ja już w ogóle nie dzwonie na infolinię bo szkoda czasu - problemy zgłaszam mailem, a jeśli odbiorę telefon i słyszę, że to ktoś z Playa od razu odkładam słuchawkę.

 #517146  autor: luccicare
 21 lis 2011, 19:56
Quetzal pisze:
play4you2 pisze:
luccicare pisze:P4Y2, mam do Ciebie trochę nietypowe pytanie
Zgodnie z regulaminem (...)
Musze przyznać, że podziwiam Ci, iż poważnie odpowiedziałaś na ten post, wg mnie była to prowokacja.
Masz błędne zdanie, zostałem spuszczony w salonie na Kazimierza Wielkiego we Wrocławiu, z lektury wpisów na temat tego tematu dowiedziałem się, że jest to naturalnie normalne. Potwierdzał to też poprzedni P4Y2, że wypowiedzenie tylko poleconym. Mój post nie był prowokacją, miał jedynie trochę ironiczny wydźwięk. Ale wydrukuję sobie ten wpis i jak znajdę trochę czasu udam się do salonu, zobaczymy jak teraz pójdzie. Dzięki za odpowiedz.

 #517149  autor: Quetzal
 21 lis 2011, 20:07
luccicare pisze:Ale wydrukuję sobie ten wpis i jak znajdę trochę czasu udam się do salonu, zobaczymy jak teraz pójdzie. Dzięki za odpowiedz.
W tamtym poście (który uznałem za prowokacje) pisałeś, ze nie wyślesz wypowiedzenia pocztą bo nie masz czasu i wolałeś nawet ryzykować windykację.
Teraz natomiast zamiast wysłać list z potwierdzeniem odbioru chcesz drukować wpis z forum i kłócić się w salonie, żeby przyjęli wypowiedzenie, które bez łaski wyślesz na każdej poczcie (co więcej wysłanie pocztą jest przewidziane w umowie z Play jako jedyna forma rozwiązania umowy - jak zresztą w wielu innych firmach).
Wg mnie twój sposób postępowania jest co najmniej dziwny.
  • Strona 114 z 241
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 241
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 241