Nienalezyte wykonanie uslugi byloby gdyby net nie dzialal przez BTSy dajmy na to. To, ze ty nie chcesz wpisac manualnej konfiguracji to nie jest nienalezyte wykonanie uslugi... Nigdzie w Regulaminach, Cennikach nie ma napisanego, ze op musi ci wyslac smsy konfiguracyjne... Zeby dzialal net musi udostepnic ci dane o APNach... W jaki sposob to zrobi? Jego sprawa, czy udostepni na www, wysle ci smsem, listem, mailem, smsem konfiguracyjnym czy CSR powie przez telefon...pawcio1978 pisze:A to jest z ich strony NIENALEZYTE WYKONANIE USLUGI.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Playonline:
porównaj APN z strony play do np: http://www.mojplay.pl/topic/9610-ustawi ... ptimus-2x/
Czy widzisz różnicę?
porównaj APN z strony play do np: http://www.mojplay.pl/topic/9610-ustawi ... ptimus-2x/
Czy widzisz różnicę?

Tak, podany numer dostepowy, ktory w telefonach sie nie uzywa a w Play Online tak. I? Uzupelniasz tylko to co masz w telefonie i dziala. Wiec w czym problem?paskudka pisze:Czy widzisz różnicę?
Mowimy o Play, inni Operatorzy wcale nie musza miec takich samych procedur,paskudka pisze:Orange/Plus/T-mobile oferują ustawienia,
Odpowiedz wyzej,paskudka pisze:Play nie oferuje.
Nie musi, stad powinien zadzwonic do Operatora,paskudka pisze:Klient nie musi znać się
Powinni a jak sie nie znaja to jakis promil calosci.paskudka pisze:Konsultanci również nie znają się
Gdzie ty mieszkasz? Ja jak zalatwialem swoje sprawy w Salonach Play w Poznaniu to jakies 2 lata temu tylko jedna dziewczyna na stoisku polegla a w Salonach czy w innych punktach sprawa zostala zalatwiona szybko i zwiezle. Dla mnie "promil" to dajmy na to 1 salon/osoba na dajmy na to 100 salonow. Moge wypowiedziec sie na temat obslugi Play, ktorzy odpowiadaja przez Play24 czy Wawa... Tam poziom spadl dramatycznie...paskudka pisze:Jeśli klient i konsultant nie znają się na rzeczy to jak proponujesz rozwiązać ten problem?
Czy uważasz, że na 15-20 salonów jeśli jedna osoba zna się to jest jakiś promil?
Zapraszam zatem do Poznania.Ostatnio w zgłoszeniu na PLAY24 pisałem o necie; ani słowa o MMS. A konsultant wpieprzył w odpowiedzi MMS

Nie wiem jak jest u ciebie wiec sie nie wypowiadam. A Poznan? Zwiedzisz, napijesz sie dobrego piwka (zlotego Leszka).paskudka pisze:Jasne. Bo lepiej zaprosić niż skrzyknąć się na forum i jakoś zbojkotować PLAY

Z innej beczki. Zadzwonilem wlasnie do T-mobile i zapytalem o cos z telefonem T-mobile i brand T-mobile... i... konsultantka zapytala mi sie co to ten brand...
Wytlumaczylem i dalej rozmawialismy...
Jednak nie tylko obsluga Play kuleje.. 



Ale Play ma najgorszą obsługę klienta :Pplayonline pisze:Z innej beczki. Zadzwonilem wlasnie do T-mobile i zapytalem o cos z telefonem T-mobile i brand T-mobile... i... konsultantka zapytala mi sie co to ten brand... :) Wytlumaczylem i dalej rozmawialismy... :) Jednak nie tylko obsluga Play kuleje.. ;)
Miło mi was poinformować 
Mając na uwadze powyższe wyjaśniania zawiadamiamy, iż przychylamy się do Pana wniosku
o obniżenie wartości opłaty Abonamentowej LongPlay II 69 o 50% do końca Okresu Zastrzeżonego Umowy dla numeru 790xxxxxx.
Ponadto informujemy, iż w przypadku podjęcia decyzji o kontynuowaniu Umowy dla numeru 790xxxxxx po Okresie Zastrzeżonym ww. upust będzie obowiązywał do 30 listopada 2012 roku włącznie.
Upust zostanie aktywowany 1 grudnia 2011 roku, co oznacza, że faktura, która zostanie wygenerowana 3 grudnia 2011 roku będzie uwzględniała rabat 50% na Abonamencie LongPlay II 69.
Czyli mam umowę do 7 września ( a upust do 30 listopada ) Staracie się dalej , może zostanę

Mając na uwadze powyższe wyjaśniania zawiadamiamy, iż przychylamy się do Pana wniosku
o obniżenie wartości opłaty Abonamentowej LongPlay II 69 o 50% do końca Okresu Zastrzeżonego Umowy dla numeru 790xxxxxx.
Ponadto informujemy, iż w przypadku podjęcia decyzji o kontynuowaniu Umowy dla numeru 790xxxxxx po Okresie Zastrzeżonym ww. upust będzie obowiązywał do 30 listopada 2012 roku włącznie.
Upust zostanie aktywowany 1 grudnia 2011 roku, co oznacza, że faktura, która zostanie wygenerowana 3 grudnia 2011 roku będzie uwzględniała rabat 50% na Abonamencie LongPlay II 69.
Czyli mam umowę do 7 września ( a upust do 30 listopada ) Staracie się dalej , może zostanę
Pieniądze to nie wszystko ...
Play ma fatalną jakość obsługi klienta, można właściwie powiedzieć, że BOK w ogóle nie istnieje.paskudka pisze:Ale Play ma najgorszą obsługę klientaplayonline pisze:Z innej beczki. Zadzwonilem wlasnie do T-mobile i zapytalem o cos z telefonem T-mobile i brand T-mobile... i... konsultantka zapytala mi sie co to ten brand...Wytlumaczylem i dalej rozmawialismy...
Jednak nie tylko obsluga Play kuleje..
Gdyby nie Play4you połowa z nas byłaby już zapewne w innych sieciach.
Ale nie czarujemy się poziom infolinii w większości firm które znam (dawna Era, moja lokalna kablówka, dwa banki) są na bardzo niskim poziomie.
Gdybym zebrał wszystkie idiotyzmy, przekłamania i ewidentny brak jakiegokolwiek pojęcia o czymkolwiek z jakim się spotkałem przez kilka lat abonamentu w dawnej Erze to wyszła by z tego encyklopedia.
Z drugiej strony mnie to prywatnie nie dziwi. Konsultant pracuje na najgorszej umowie, pensje ma niewiele wyższa od zasiłku dla bezrobotnych, do tego jak nie załatwi iluś tam umów na miesiąc to go wywalą.
Jaką na jego miejscu miałbyś motywację do pracy?
Co do ogólnie pojętych infolinii to różnie bywa... różne przeboje mi się zdarzały, ale w kwestii telefonu to w heyah problemu z infolinią nie miałam (choć też przyznam, za często nie dzwoniłam). Niemniej wydaje mi się, że to zależy po prostu jak się trafi, w końcu po drugiej stronie słuchawki też są ludzie, choć rzeczywiście nie wszystkie sieci chyba porządnie szkolą pracowników :>
Szkolą ale chyba tylko w nękaniu klientów. Kiedyś zgłaszałem jeszcze Erze problem techniczny. Konsultant odparł, ze zapisał zgłoszenie i jednocześnie przyjrzał się mojemu kontu. Ponieważ nie przekraczałem abonamentu zaproponował mi pakiet smsów.Daisy pisze: rzeczywiście nie wszystkie sieci chyba porządnie szkolą pracowników :>
A gdy rozwiązywałem z Erą umową i chciałem dopytać o kwestie techniczne konsultant nie odpowiedział w ogóle na moje pytania tylko powtarzał jak kataryna ile to mi da minut.
W Playu pierwszego zgłoszenie dwóch konsultantów w ogóle nie przyjęło. Pomógł dopiero Play4you. Za to dzwonią czasem z ofertą abonamentu, mimo, że mam brak zgody na informacje marketingowe. Od jakiegoś czasu ja już w ogóle nie dzwonie na infolinię bo szkoda czasu - problemy zgłaszam mailem, a jeśli odbiorę telefon i słyszę, że to ktoś z Playa od razu odkładam słuchawkę.
Masz błędne zdanie, zostałem spuszczony w salonie na Kazimierza Wielkiego we Wrocławiu, z lektury wpisów na temat tego tematu dowiedziałem się, że jest to naturalnie normalne. Potwierdzał to też poprzedni P4Y2, że wypowiedzenie tylko poleconym. Mój post nie był prowokacją, miał jedynie trochę ironiczny wydźwięk. Ale wydrukuję sobie ten wpis i jak znajdę trochę czasu udam się do salonu, zobaczymy jak teraz pójdzie. Dzięki za odpowiedz.Quetzal pisze:Musze przyznać, że podziwiam Ci, iż poważnie odpowiedziałaś na ten post, wg mnie była to prowokacja.play4you2 pisze:Zgodnie z regulaminem (...)luccicare pisze:P4Y2, mam do Ciebie trochę nietypowe pytanie
W tamtym poście (który uznałem za prowokacje) pisałeś, ze nie wyślesz wypowiedzenia pocztą bo nie masz czasu i wolałeś nawet ryzykować windykację.luccicare pisze:Ale wydrukuję sobie ten wpis i jak znajdę trochę czasu udam się do salonu, zobaczymy jak teraz pójdzie. Dzięki za odpowiedz.
Teraz natomiast zamiast wysłać list z potwierdzeniem odbioru chcesz drukować wpis z forum i kłócić się w salonie, żeby przyjęli wypowiedzenie, które bez łaski wyślesz na każdej poczcie (co więcej wysłanie pocztą jest przewidziane w umowie z Play jako jedyna forma rozwiązania umowy - jak zresztą w wielu innych firmach).
Wg mnie twój sposób postępowania jest co najmniej dziwny.