• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 114 z 244
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 244

 #446534  autor: INTRO
 13 gru 2010, 11:55
Proponuję także przekazać do działu rozwoju sieci link do dyskusji dotyczącej strategicznych miejsc rozwoju zasięgu sieci Play, który znajduje się na tym forum. Użytkownicy sieci Play oraz forum telepolis wskazują, gdzie powinny stanąć BTSy Playa, wraz z odpowiednim uzasadnieniem.
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=46145

W dyskusji tej zastanawialiśmy się wraz z forumowiczami, czy Play ma możliwość monitorowania ruchu swoich kart sim na BTSach Plusa. Może play4you2 będzie znał odpowiedź na to pytanie.

 #446535  autor: play4you2
 13 gru 2010, 11:59
INTRO pisze:Może play4you2 będzie znał odpowiedź na to pytanie.
Przykro mi, ale to jest objętę tajemnicą telekomunikacyjna i nie mogę rozmawiać na ten temat, ale wątek przekazałem :).
Karlos20 pisze:Dzięki i pozdrawiam
Nie ma sprawy, cieszę się, że mogłem Ci pomóc 8).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #446540  autor: mer5
 13 gru 2010, 13:11
play4you2 pisze:Witam. Trochę mnie nie było, ale już zabieram się za zaległości 8). Widzę, że dyskusja w temacie trwa na różne tematy i bardzo dobrze. Zanim zacznę odpisywać na wasze pytania, chcę powiedzieć, że bardzo wam dziękuję wszystkim za opinie i pytania. Dzięki wam zgłosiłem kilka kwestii, które poprawiliśmy lub ulepszyliśmy, zgodnie z waszą opinią. Chce powiedzieć, że każda wasza opinia ma sens, gdyż przybliża nas do wspólnego celu, jakim jest wzajemna satysfakcja z korzystania z usług Play i bycia w sieci Operatora, który czujecie że jest dla was. Bardzo dziękuję w imieniu swoim jak i firmy.

Ok, przejdę teraz do waszych pytań.


mer5 pisze:Moje pytanko brzmi do kiedy i z jaka data muszę wypowiedzieć umowę aby od dnia 08.02.2011 przejść z tym numerem do play fresh?
To wszystko zależy od tego, jaki Masz okres Rozliczeniowy. Raczej są małe szanse na to, aby od 8 być z numerem w Play Fresh. Migracja do Play Fresh nastąpi najwcześniej od nowego Okresu Rozliczeniowego.. Ok, powiedzmy, że Twój Okres Rozliczeniowy zawsze zaczyna się "od 1". W takim wypadku, Twoje wypowiedzenie powinno do nas trafić (być już zarejestrrowane w systemie zgłoszeniowym), najpóźniej ostatniego dnia stycznia 2011 roku. Zgodnie z Regulaminem, par. 16 ust. 5, wypowiedzenie Umowy trwa 30 dni od daty wpłynięcia go do Operoatra i liczone jest właśnie od 1 dnia noweego Okresu Rozliczeniowego. Jeżeli otrzymamy je np. 1 lutego 2011 roku, to Umowa zostanie wówczas rozwiązana ostatniego dnia marca 2011 roku. Zweryfikuj dokładnie jaki Masz Okres Rozliczeniowy.


play4you2
Witam tak jak pisałem wczesniej w poscie (podałem okres rozliczeniowy) od 20 biezacego miesiaca do 19 następnego miesiaca.

Drugie pytanie które zdałem czy mam wypwoeidzieć umowę z dniem 8.02.2011 czy z dniem 09.02.2011 oczywscie zachowując 30 dniowy termin na wypowiedzenie umowy (z pełnym cyklem).

podsumuwując:
Żeby przejsc do fresza(juz od 08.02.2011) powinienem wypowiedzieć umowę z dniem 08.02.2011 do dnia 20.12.2010?

 #446542  autor: banderas
 13 gru 2010, 13:36
do play2you
ponawiam zapytanie swoje odnośnie wersji mobilnej play24:
"dlaczego nie działa serwis wap.24.playmobile.pl ? pokazuje mi sie komunikat "bład komunikacji. sproboj pozniej " na tel sonyericcson c510"
usługa sparwdzana jest na własnych nadajnikach play i roamingu plusa. sprawdznie odbywa sie na rożnych telefonach i porach dnia,

banderassso

 #446545  autor: jahu_2006
 13 gru 2010, 13:56
Widzę że zaczął się fajny temat dotyczący sieci więc i ja dołożę swoje trzy grosze.

Play4ypu2 wysłałem ci na pw pewne informacje odnośnie sieci prosiłbym o odpowiedź i przekazanie danych do odpowiedniego działu.

 #446552  autor: user_delete19
 13 gru 2010, 14:24
play4you2 pisze:Chce powiedzieć, że każda wasza opinia ma sens, gdyż przybliża nas do wspólnego celu, jakim jest wzajemna satysfakcja z korzystania z usług Play i bycia w sieci Operatora,
Znaczy się doczekamy się kiedyś ważności pakietów w play24? ;->

[ Dodano: 2010-12-13, 14:26 ]
Btw. uwaga odnośnie usługi sms na e-mail (uważam, że jest genialna btw.) - jeżeli mamy wyłączony telefon, to sms przychodza na e-mail (i jest to super sprawa) ale... w kilku-kilkunastu kopiach co jest delikatnie irytujące... nie można by tego jakoś rozwiązać, żeby otrzymywać tylko jednego e-maila z danym sms?

(nie wiedziałem, gdzie zgłosić to napisałem tutaj (: )

 #446553  autor: Publius
 13 gru 2010, 14:30
banderas pisze: pokazuje mi sie komunikat "bład komunikacji. sproboj pozniej
Jesteś pewien że używasz odpowiedniego APNa?

 #446592  autor: banderas
 13 gru 2010, 17:36
Publius pisze:
banderas pisze: pokazuje mi sie komunikat "bład komunikacji. sproboj pozniej
Jesteś pewien że używasz odpowiedniego APNa?
tak jestem gdyż inne strany np mobilny citibank badz mobilna wersja play działają bez zarzutu
sprzwadzałem na rożnych telefonach strona się nie ładuje, jedyny wyrażny komunikat jest na sonyericcsonie

[ Dodano: 2010-12-13, 17:38 ]
Publius pisze:
banderas pisze: pokazuje mi sie komunikat "bład komunikacji. sproboj pozniej
Jesteś pewien że używasz odpowiedniego APNa?
tak jestem gdyż inne strany np mobilny citibank, badz mobilna wersja play działają bez zarzutu
sprawdzałem na rożnych telefonach strona się nie ładuje, jedyny wyrażny komunikat jest na sonyericcsonie
nawet wystawiłem wystawiłem zgłoszenie , poprostu go nie przeczytali bo napisałme dwa rózne zgłoszenia jedno o nie działniu play24 a drugie o niedziałaniu wap.24.playmobile.pl wstawili mi te sama odpowiedz

banderassso

 #446614  autor: qper
 13 gru 2010, 19:16
JA już mowa o Play 24 to podsunę kilka problemów graficznych

Play menu *111# - screen obrazuje wszystko

W dalszym ciągu nie ma pakietu Online 100 MB, a zgłaszałem to już ponad 2 miesiące temu.

Obrazek


Po ostatnich "modernizacjach" play24
Pojawiły się dziwne rzeczy, strona bardzo różnie działa pod różnymi przeglądarkami.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


w dalszym ciągu brakuje opcji która kiedyś była dostępna w play24 - info o sumie doładowań w miesiącu. Od samego wprowadzenia profili fresh opcji tej nie ma. W goły freshu jest.

Po wprowadzenie profili przestała też działać historia doładowań - tak jakby telefon nie był doładowywany. Sprawę zgłosiłem zaraz po wprowadzenia profili a efektu nie widać do dzisiaj. Zgłoszenie jest cały czas rozpatrywane.

Tyle moich uwag ;)
Ostatnio zmieniony 14 gru 2010, 10:10 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #446658  autor: ukefake
 13 gru 2010, 21:15
banderas, utwórz ręcznie nowy profil, z apn:
Kod: Zaznacz cały
wap
play4you2 pisze:Chce powiedzieć, że każda wasza opinia ma sens, gdyż przybliża nas do wspólnego celu, jakim jest wzajemna satysfakcja z korzystania z usług Play i bycia w sieci Operatora, który czujecie że jest dla was.
To moja wiadomość dziwnym trafem została pominięta i po ponad miesiącu, gdybym się parokrotnie nie upomniał, to nie otrzymałbym od ciebie spychologicznej "informacji". Wygląda na to, że byłem naiwny, gdyż uwierzyłem w twoje deklaracje nt rzetelności i uczciwości. Przykro mi, że właśnie mnie spotkał od tego wyjątek. Liczyłem na to, że po prawie 2 miesiącach, od zapewne przypadkowego pominięcia mojej PW (a podobno załatwiacie wszystko w kolejności chronologicznej), chęć uniknięcia wrażenia "olania" sprawi że to załatwisz, czyli wyślesz listę o którą prosiłem.
O wyjaśnienie tej sprawy prosił mnie znajomy który zwątpił po tym jak pracownicy różnych salonów robili z oczu pięciozłotówki na pytanie o konkretną promocję.
Żeby zakończyć ten wątek to ponawiam prośbę z PW (jeśli trzeba to wyślę ją trzeci raz). Tylko tyle.

Druga sprawa do ciebie i innych czytelników: poszukuję informacji nt opłat za ZMS-y dla pre-paidów i abo (longplay). W cennikach dostępnych na www tego nie znalazłem. Aczkolwiek nie mogę wykluczyć, że coś przegapiłem ;)

 #446723  autor: qper
 14 gru 2010, 08:31
Obrazek


i znowu

Obrazek

 #446724  autor: user_delete19
 14 gru 2010, 08:33
Podobne problemy z wyjświetlaniem występują w przypadku bramki sms... (generalnie wszystko "po autoryzacji" się rozjeżdża w tym czy innym miejscu).

 #446727  autor: qper
 14 gru 2010, 09:24
Jeszcze jedno,

zgłaszałem już bardzo dawno, że podczas waszych prac i wymieszania pakietów w zakładce USŁUGI ucieliście opis usługi PROGRAM DOŁADOWAŃ. Do tej pory nikt się tym nie zainteresował. Jeżeli uważacie, że jest o zbędny to go usuńcie lub zakończcie kropką.


Obrazek

 #446769  autor: pawelpp
 14 gru 2010, 13:50
Ja przepraszam bardzo, ale P4 nie ma swoich testerów? Strona rozjeżdża się od początku pokazania się nowej wersji. Trochę czasu już minęło. A dzisiaj mijają 2 miesiące i 10 dni skąd zgłosiłem problemy ze swoim kontem.

 #446774  autor: qper
 14 gru 2010, 14:11
pawelpp pisze:Ja przepraszam bardzo, ale P4 nie ma swoich testerów? Strona rozjeżdża się od początku pokazania się nowej wersji. Trochę czasu już minęło. A dzisiaj mijają 2 miesiące i 10 dni skąd zgłosiłem problemy ze swoim kontem.
My jesteśmy testerami "darmowymi" trochę to śmieszne ale taka jest prawda.

Na stronie play http://www.playmobile.pl/pl/promocja/pr ... index.html

jest link do sprawdzenia statusu przenoszenia numeru. Nie działa od początku. Zgłaszałem to nawet rzecznikowi.

Obrazek

 #446786  autor: chewbacca
 14 gru 2010, 15:26
play4you2 pisze:
chewbacca pisze:jednak nie mają telefonu, który chciałem (xperia x8) i
Powiem tak.. Jak nie ma tego telefonu w Salonie, to i raczej mała istnieje mozliwość, że poprzez telefoniczne przeniesienie numeru go dostaniesz. Powiedz mi proszę, w jakim mieście jesteś (lub do jakiego miasta masz najbliżej), to może uda mi się sprawdzić, czy jest tam jeszcze jakiś model telefonu który Cię interesuje. Podaj mi również proszę dokładne parametry modelu, który byś chciał (pełna nazwa, kolor, wymagania techniczne).
play4you jesteś niezastąpiony ;) zdecydowałem, że jednak poczekam i będę co jakiś czas dzwonić do nich, ale jeśli to dla Ciebie nie problem, to mógłbyś dowiedzieć się kiedy będzie w Oświęcimiu dostępny czarny Sony Ericsson Xperia x8 ?
http://www.playmobile.pl/pl/telefony/se ... index.html

pozdrawiam :)


EDIT: a, przypomniało mi się, że na Waszej stronie jest błąd. W specyfikacji telefonu jest napisane, że xperia x8 ma "Aparat fotograficzny 3 MPix z automatyczną regulacją ostrości", co niestety nie jest prawdą.

 #446792  autor: Publius
 14 gru 2010, 16:00
@p4y2, masz może możliwość podejrzenia co się dzieje z przenoszonym numerem? W salonie byłem w środę, orange tego samego wieczora napisało że procedura rozpoczęta, o finale powiadomi operator - biorca. Do dziś cisza, numer działa w orange

na stronie http://przeniesnumer.playmobile.pl/ po wpisaniu danych wywala:
Formularz zawiera błędy
Błąd! Przepraszamy - wystąpił problem techniczny.

W przypadku ponownego wystąpienia problemu skontaktuj się z Obsługą Klienta Play:
e-mail: [email protected]
tel.: +48 790 500 500 (połączenie płatne według taryfy Twojego obecnego Operatora)
lub dla Klienta biznesowego:
e-mail: [email protected]
tel.: +48 790 600 600 (połączenie płatne według taryfy Twojego obecnego Operatora)
Mejla niedługo do ok naskrobię, ale może to coś prostszego?

Numer podesłałem na PW.

 #446793  autor: qper
 14 gru 2010, 16:17
p4y sprawdzisz zgłoszenie 24622568?

 #446795  autor: pawelpp
 14 gru 2010, 16:24
qper pisze:
pawelpp pisze:Ja przepraszam bardzo, ale P4 nie ma swoich testerów? Strona rozjeżdża się od początku pokazania się nowej wersji. Trochę czasu już minęło. A dzisiaj mijają 2 miesiące i 10 dni skąd zgłosiłem problemy ze swoim kontem.
My jesteśmy testerami "darmowymi" trochę to śmieszne ale taka jest prawda.
Nie wątpię... Nie wątpię także w to, że wskażecie błędy. Ale P4 pokazuje totalny brak profesjonalizmu w każdej dziedzinie.

 #446804  autor: ppp1ppp
 14 gru 2010, 17:14
mer5 pisze: Witam tak jak pisałem wczesniej w poscie (podałem okres rozliczeniowy) od 20 biezacego miesiaca do 19 następnego miesiaca.
Drugie pytanie które zdałem czy mam wypwoeidzieć umowę z dniem 8.02.2011 czy z dniem 09.02.2011 oczywscie zachowując 30 dniowy termin na wypowiedzenie umowy (z pełnym cyklem).
podsumuwując:
Żeby przejsc do fresza(juz od 08.02.2011) powinienem wypowiedzieć umowę z dniem 08.02.2011 do dnia 20.12.2010?
Nie, bo 8/02 jest w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, umowę wypowiadasz z dniem 19/02 czyli ostatnim dniem okresu rozliczeniowego. Wypowiedzenie musi znaleźć się u operatora przed 19 stycznia. Pamiętaj, że umowa zawarta jest na określoną liczbę pełnych okresów rozliczeniowych, data podpisania nie ma tu znaczenia.
  • Strona 114 z 244
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 244
  • 1
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 116
  • 244