Witam. Trochę mnie nie było, ale już zabieram się za zaległości

. Widzę, że dyskusja w temacie trwa na różne tematy i bardzo dobrze. Zanim zacznę odpisywać na wasze pytania, chcę powiedzieć, że bardzo wam dziękuję wszystkim za opinie i pytania. Dzięki wam zgłosiłem kilka kwestii, które poprawiliśmy lub ulepszyliśmy, zgodnie z waszą opinią. Chce powiedzieć, że każda wasza opinia ma sens, gdyż przybliża nas do wspólnego celu, jakim jest wzajemna satysfakcja z korzystania z usług Play i bycia w sieci Operatora, który czujecie że jest dla was. Bardzo dziękuję w imieniu swoim jak i firmy.
Ok, przejdę teraz do waszych pytań.
pawelpp pisze:dlaczego nie odpowiadasz na niewygodne pytania?
Odpowiadam na twoje pytania, nie ważne w jakiej kategorii je "klasyfikujesz". Dla mnie nie są to wcale niewygodne pytania. Znasz mnie przecież już trochę i jeżeli uważam, że dałem Ci pełną odpowiedź, po prostu zadaję potem pytanie, czy masz do mnie jakieś inne pytania, gdyż poprzedni temat uważam za zamknięty i nie warto prowadzić niemerytorycznych dyskusji. Jeżeli nadal chciałbyś w tym temacie zadawać pytania (choć odpowiedź z mojej strony zawsze będzie wtedy taka sama), zapraszam Cię na pw, aby nie "zawalać" tego wątku, bo jest wystarczająco duży

. No chyba że, pojawi się nowe pytanie w innej, dowolnej kwestii, wtedy jak najbardziej, udzielę Ci odpowiedzi. Swoją drogą, nie wiem skąd u Ciebie takie przeświasdczenie, że nie odpowiadam na jakiekolwiek pyutania? Myślę, że pozostali forumowicze, obserwujący moją aktywność na forum, przyznają rację, że udzielam informacji na każde pytanie, jeżeli jest do mnie kierowane, no chyba że ktoś wcześniej udzieli prawidłowej odpowiedzi (tu wielkie podziękowania dla "muchakk" i "playonline"). Tak więc, drogi "pawelpp", z miłą chęcią odpowiem na Twoje pytania, pod warunkiem że nie udzieliłem już Ci na nie wcześniej odpowiedzi.
ukefake pisze:dziękuję za odpowiedź, która nie wniosła niczego nowego.
W zasadzie jeżeli chodziło o tą kwestię, to bodajże play4you1 na facebooku zamieścił stosowną informację. Przykro mi, że nie mogłem udzielić Ci odpowiedzi, takiej, jakiej byś oczekiwał, ale kieruję się uczciwością i rzetelnością w udzielaniu informacji, tak więc nie "wmawiałem" Ci, że coś będzie lub nie. Wierzę tylko w to, że doceniasz moją informację.
piokuk pisze: Co się stanie ze zgromadzonymi przeze mnie środkami z doładowań - przepadną czy przejdą do mixa?
Zostana przeniesione, ale okres ważności będzie taki, jak usłigi, tak więc sugeruję doładowanie konta po migracji, aby środki Ci nie przepadły.
Pajuch pisze:HA prosze wystarczylo ponarzekać i od rana dziala(czytaj serwery play odmarzly) klik i masz,
Pozwlę sobie udzielić odpowiedzi "ogólnej". Nie wątpię w to, że wasza wiedza na temat usługi internetowej jest wielka. Tak więc, wiecei że to internet mobilny i prędkość przesyłu danych może być i jest jak widać zmienna. Owszem, powiecie że powinniśmy zapewnić w miarę stałą prędkość, ale proszę was, wiem doskonale, że wy również zdajecie sobie sprawę z tego, że to zależy od wielu czynników. Z naszej strony robimy co jest mozliwe, aby transmisja danych odbywała się z mozliwie największą prędkością, ale nie mamy wpływu na tzw. czynniki zewnętrzne. Pod tym określeniem może być bardzo dużo kwestii, więc dlatego nie będę się w nie zagłębiał. Niemniej jednak, pozwolę się pochwalić tym, że w ogólnej statystyce krajowej, średnia prędkość transmisji danych w naszej usłudze wzrosła. Mam nadzieję, że i wy obiektywnie do tego podejdziecie i myślę, że sami przyznacie, że też tak jest. Nie oczekuję odpowiedzi pochlebnych, ale sami, we własnym zapleczu zweryfikujcie te informacje.
Karlos20 pisze:PLAY4YOU2 - dalej ani widu, ani słychu z tymi kartami (nieaktywne)...
Właśnie otrzymałem info, że powinny być już aktywne.
chewbacca pisze:jednak nie mają telefonu, który chciałem (xperia x8) i
Powiem tak.. Jak nie ma tego telefonu w Salonie, to i raczej mała istnieje mozliwość, że poprzez telefoniczne przeniesienie numeru go dostaniesz. Powiedz mi proszę, w jakim mieście jesteś (lub do jakiego miasta masz najbliżej), to może uda mi się sprawdzić, czy jest tam jeszcze jakiś model telefonu który Cię interesuje. Podaj mi również proszę dokładne parametry modelu, który byś chciał (pełna nazwa, kolor, wymagania techniczne).
Co do pytania o odpowiedzialność z tytułu ustawy, to owszem, zakupując telefon u nas (nawet dostając go poprzez kuriera), masz prawo skorzystać z przysługującego Ci prawa, ale pod warunkiem, że dostarczysz telefon do Sprzedawcy, czyli w tym przypadku do E - shop.
mer5 pisze:Moje pytanko brzmi do kiedy i z jaka data muszę wypowiedzieć umowę aby od dnia 08.02.2011 przejść z tym numerem do play fresh?
To wszystko zależy od tego, jaki Masz okres Rozliczeniowy. Raczej są małe szanse na to, aby od 8 być z numerem w Play Fresh. Migracja do Play Fresh nastąpi najwcześniej od nowego Okresu Rozliczeniowego.. Ok, powiedzmy, że Twój Okres Rozliczeniowy zawsze zaczyna się "od 1". W takim wypadku, Twoje wypowiedzenie powinno do nas trafić (być już zarejestrrowane w systemie zgłoszeniowym), najpóźniej ostatniego dnia stycznia 2011 roku. Zgodnie z Regulaminem, par. 16 ust. 5, wypowiedzenie Umowy trwa 30 dni od daty wpłynięcia go do Operoatra i liczone jest właśnie od 1 dnia noweego Okresu Rozliczeniowego. Jeżeli otrzymamy je np. 1 lutego 2011 roku, to Umowa zostanie wówczas rozwiązana ostatniego dnia marca 2011 roku. Zweryfikuj dokładnie jaki Masz Okres Rozliczeniowy.
rogmaniek pisze:Wiem, tajemnica Firmy i na pewno wiecie, co robicie, ale tylko Przekaż takie zapytanie Wielkopolskiemu Regionowi/Oddziałowi ds. Sieci (nie znam dokładnej nazwy )
No właśnie.. Nie mogę na ten temat udzielać odpowiedzi.. Tajemnica.. A co do nazwy działu, prawie trafiłeś

. Dokładna nazwa to "Dział rozwoju sieci"

. Nazwa działu akurat nie jest tajemnicą

.
A tak na poważnie, sprawę przekazałem do odpowiednich osób (dotyczące Konina). Niestety, więcej nie mogę powiedzieć czegoś w tej kwestii.
yogurcik pisze:play 4 you all Prosba
Info powyżej.
tricki pisze:Czy Wam zdarzają się podobne sytuacje?
gregor82 pisze:nie wiem czy PLAY robi to specjalnie czy też zależy to od natężenia sieci.
Warto to zweryfikować w dziale technicznym, dlatego sugeruję Wam, abyście zrobilina to zgłoszenie. Co do podejrzeń o celowość działania, zapewniam Was, że to nieprawda. Nic by nam to przecież nie dało, skoro można oddzwonić ponownie, więc w żaden sposób nie wpływa to np. na koszta lub inne kwestie. Prędzej bym powiedział, że być może nastąpiło chwilowe przeciążenie stacji lub inne powody o których nie wiem, które spowodowały takie zdarzenie. Zweryfikujcie to proszę w dziale technicznym.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
play4you2
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.