• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 113 z 244
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 244

 #445584  autor: slawnokia
 07 gru 2010, 23:11
play4you2 pisze:
slawnokia pisze:Witam.
Zostałem przez Play uraczony "graniem na czekanie".
Ok, sprawę przekazałem, pewnie jeszcze dzisiaj ktoś się tym zajmie. Podejrzewamn, że będziesz jeszcze dziś miał to wyłączone.
Witam.
Sprawa faktycznie załatwiona.
Wczoraj,ok. 12.00. telefon z Biura Obsługi, bardzo miły pan poinformował mnie , że w końcu "granie..." mam wyłączone i przepraszał za niedogodności i zaproponował pakiet sms za darmo. Z pakietu nie skorzystałem, mam dośc sporo minut i podziękowałem za rozwiązanie problemu
Nie wiem czy dzięki Tobie ale i tak dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.

 #445585  autor: playonline
 07 gru 2010, 23:16
slawnokia pisze:Sprawa faktycznie załatwiona.
Widzisz, jednak sa osoby co chca pomoc. ;)

 #445608  autor: play4you2
 08 gru 2010, 09:53
uwazny pisze:Czy potwierdzasz taką promocję?
Niektóre Promocje są dedykowane do wybranej grupy osób, więc jeżeli otrzymałeś od nas takiego SMS-a, prawdopodobnie to obowiązuje. Zawsze Możesz dowiedzieć się o tym na infolinii, ale wiąże się to z kosztami połączenia, 1,00 PLN bez względu na długość jego trwania.
playonline pisze:Zadowolony z uslug jestem ale po tym niesmak pozostaje. :/
Wiesz co, w zasadzie nie za bardzo wiem, na czym polegał problem. Czy chodziłoCi o to, że nie możesz korzystać z internetu zagranicą? W sensie, wysyłać SMS? Co do tej blokady, nadal dotyczy to usługi internetowej, czy już głosowej? Przyznaję Ci rację, iż ta odpowiedź jest dość chaotyczna. Zgłoszę to do odpowiedniej osoby, podaj mi tylko numer tego zgłoszenia.
Co do rabatu, trudno mi się odnieść w kwestii rekompensaty, bo nie za bardzo rozumiem, dlaczego ją przyznano skoro z tego co tam jest napisane, sprawa nie jest zasadna. No chyba że to dotyczyło innej reklamacji.
Reasumując, jeżeli nadal masz co do czegoś wątpliwości, daj mi info na pw i wówczas postaram ci się pomóc, udzielając odpowiedzi na Twoje pytania.
slawnokia pisze:Witam.
Sprawa faktycznie załatwiona.
Cieszy mnie to, że mogłem jakoś pomóc. Przepraszam, że sprawa związana z kwestią odłączenia usługi była tak długo realizowana. Mam nadzieję, że to nie spowoduje u Ciebie negatywnej opinii na nasz temat.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #445613  autor: playonline
 08 gru 2010, 10:18
play4you2 pisze:Wiesz co, w zasadzie nie za bardzo wiem, na czym polegał problem.
Na tym, ze jednego razu Play naliczyl mi oplate za smsa miedzynarodowego, ktorego nie wysylalem (nie mam tez takiego smsa i numeru w telefonie) i poza tym numeru nie znam a telefon uzywam ja (wtedy simka byla w telefonie a nie w modemie). Po odpowiedziach, ze zostal wyslany stwierdzilem, ze to tylko 50gr wiec nie chce mi sie bawic z wami. W pozniejszych zgloszeniach prosilem o zablokowanie dostepu do roamingu, miedzynarodowek, smsow krajowych (chodzi o Play Online). Dostawalem odpowiedzi, ze blokady sa pozakladane wiec postanowilem to sprawdzic. Wyslalem testowego smsa miedzynarodowego (z Play Online ktorego sprawa dotyczy) na numer ktory ZNAM i okazalo sie, ze wyszedl i srodki zostaly naliczone.. Napisalem wiec reklamacje z wyjasnieniem dlaczego, skoro miala byc blokada. Na odwolanie otrzymalem odpowiedz od waszego Lidera (nie bede podawac nazwiska na prv bo to nie ma sensu), ze taka blokada NIE JEST MOZLIWA do nalozenia (jezeli chodzi o smsy miedzynarodowe) a smsa wyslalem swiadomie wiec nie skorygujecie kwoty (testowego smsa miedzynarodowego). Mialem zamiar wyslac takiego smsa w celu weryfikacji czy taka blokada istnieje (przed odpowiedzia na odwolanie) skoro ZOSTALEM O TYM ZAPEWNIONY (co widac w zgloszeniach). No i wyszedl. Rekompensata smieszna wiec nawet nie jest warta aktywacji. Dlatego napisalem, ze niesmak pozostal choc z uslug jestem zadowolony.

 #445618  autor: iPeter
 08 gru 2010, 10:37
Witam,

Chciałbym się dowiedzieć dlaczego nie mogę wysłać MMSów do włoskiej sieci komórkowej WIND? iPhone poprawnie skonfigurowany,dostaję komunikat "błąd wysyłania". Do polskich sieci dochodzą bez problemu. Połączenia głosowe i smsy działają bez zarzutu do WINDa.

 #445649  autor: play4you2
 08 gru 2010, 13:23
playonline pisze:Dlatego napisalem, ze niesmak pozostal choc z uslug jestem zadowolony.
A, to już rozumiem. Hmm, rzeczywiście dziwna sprawa z tymi blokadami, ponieważ na online można założyć blokadę na korzystanie w roamingu zagranicznym. Powiem Ci szczerze, że nie wiem jak to wygląda od strony SMS, ale w przypadku założenia takiej blokady, chyba również nie powinno móc sie go wysłać. Jednak podkreślam, że nie jestem pewny. Musiałbym to zweryfikować.
Co do tego "normalnego" SMSa, wiem, że jesteś świadomym użytkownikiem i posiadasz dużą wiedzę z zakresu telekomunikacji, więc powiedz mi, czy przypadkiem nie załapałeś "obcego" roamingu przygranicznego? Nie byłes może w tym czasie gdzieś przy którejś z granic? Wówczas nawet zwykły SMS do polskiej sieci może być wysłany poprzez SMSC zagranicznego Opepratora. W takim przypadku rzeczywiście opłata będzie jak za SMS zagraniczny. Numer który Ci podali, mógł być właśnie numerem SMSC Operatora zagranicznego, choć oczywiście nie wiem, to są tylko moje przypuszczenia.
iPeter pisze:Połączenia głosowe i smsy działają bez zarzutu do WINDa.
Sprawdź, czy sieć ta udostępniła mozliwość odbioru wiadomości multimedialnych (przesył danych transmisyjnych) na naszej stronie. Nie wszystkie sieci zagraniczne to umożliwiają w oparciu o zawarte Umowy (mam na myśli wzajemne Umowy międzynarodowe).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #445654  autor: playonline
 08 gru 2010, 14:16
play4you2 pisze:czy przypadkiem nie załapałeś "obcego" roamingu przygranicznego?
Hmm, gdybym mial odblokowane uslugi roamingowe to moze i bym zlapal ale nie gdyz nie bylem wtedy nawet w okolicach 100km od granicy.
play4you2 pisze:Wówczas nawet zwykły SMS do polskiej sieci może być wysłany poprzez SMSC zagranicznego Opepratora.
SMS byl z tego co pamietam nie do Polski a na jakis numer z Norwegii (chyba, sadzac po prefixie).
play4you2 pisze:W takim przypadku rzeczywiście opłata będzie jak za SMS zagraniczny.
Nie, nie bedzie taka sama. REGULAMIN PLAY ONLINE

W Cenniku jest wyrazna roznica pomiedzy smsem miedzynarodowym (wyslanym z Polski czyli 0,50zl z VAT), a smsem roamingowym (wyslanym z innego kraju niz Polska czyli 0,54zl z VAT dla Strefa Euro, 1zl z VAT dla Strefa 2 i 2zl z VAT dla Strefa 3).
play4you2 pisze:Numer który Ci podali
Numer widoczny jest w Play24.

 #445657  autor: zoltan666
 08 gru 2010, 14:41
Przy przenoszeniu numeru do Play dostaje sie darmowy starter o wartości 5zł. Na tym starterze są środki o wartości 1zł. i 4zł. z róznymi okresami ważności od momentu, gdy starter zostanie aktywowany prze Play. Czy orientujecie sie może jakie są te okresy ważności dla poszczególnych kwot?

 #446103  autor: chewbacca
 11 gru 2010, 09:45
Witam, chcę przenieść numer z plusa (abonament) do play (na mixa). Gość w salonie powiedział, że nie ma problemu, jednak nie mają telefonu, który chciałem (xperia x8) i mam dzwonić do nich dopiero pod koniec tygodnia, to może będzie i to nie wiadomo czy czarny (białego po prostu nie chcę i kropka).
Więc pomyślałem, że może zmienię numer telefonicznie przez konsultanta. Jak to wtedy wygląda? Jakie problemy mogą się pojawić? Ile czekać na kuriera, na zgodę plusa? I do czy w razie wady telefonu mogę iść z gwarancją do salonu?
A może lepiej zrobić sobie wycieczkę po kilku salonach?(chociaż powiedział mi, że to raczej nic nie da, bo nie mają tego telefonu na magazynach nawet :shock: )

 #446139  autor: mer5
 11 gru 2010, 12:18
Witam,

aktualnie posiadam abonament One Play 65, umowa kończy się w dniu 07.02.2011, okres rozliczeniowy od 20 do 19 każdego miesiąca.

Moje pytanko brzmi do kiedy i z jaka data muszę wypowiedzieć umowę aby od dnia 08.02.2011 przejść z tym numerem do play fresh?

Z góry dziękuje za pomoc i wyjaśnienie

 #446166  autor: user_delete26
 11 gru 2010, 13:54
Play to ma jakieś ograniczenia dotyczące składania zamówień na startery?, bo powyżej trzech na jedną osobę zamówienie zostaje anulowane.

 #446168  autor: muchakk
 11 gru 2010, 13:58
Tak, ma. Max 3 darmowe startery na adres. Wszystko jest w regulaminie promocji.

 #446172  autor: yogurcik
 11 gru 2010, 14:17
play 4 you all Prosba przekażcie komu trzeba od rozwoju sieci aby pomyśleli o jakimś nadajniku w Konine ul. kazimierska/ślesinska . Od czasu gdy plus zlikwidował nadajnik jest tutaj czarna dziura.
PLIS PLIS PLIS HELP HELP HELP

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #446200  autor: rogmaniek
 11 gru 2010, 16:04
yogurcik pisze:Prosba przekażcie komu trzeba od rozwoju sieci aby pomyśleli o jakimś nadajniku w Konine ul. kazimierska/ślesinska .
Jak najbardziej Cię rozumiem, bo przecież znam Konin :P Nawet zdjęcie strunobetonowego słupa PTC jest z lokalizacji ul. Przemysłowa 77 :-D

P4Y to też od razu pytam się dlaczego wiele stacji w Wlkp. nie jest odpalanych, mimo pozwoleń od kilku miesięcy. Mam na myśli takie miejscowości, jak Kazimierz Biskupi, Ślesin, Stary Licheń, Sompolno czy Przyborki, koło Wrześni? Koło Poznania też są miejscowości, gdzie mamy stacje, jak na razie, "na papierku". Domyślam się, że może chodzić tylko o jedno ;-) Wiem, tajemnica Firmy i na pewno wiecie, co robicie, ale tylko Przekaż takie zapytanie Wielkopolskiemu Regionowi/Oddziałowi ds. Sieci (nie znam dokładnej nazwy :P ) Z góry Wielkie Dzięki za przekazanie takiej informacji komu trzeba :-D

O2 - We're better, connected!
O2 - See what you can do!
O2 - Together is better!
 #446351  autor: tricki
 12 gru 2010, 10:57
Witam,
posiadam Play firmowy z "darmowymi" minutami do play i na stacjonarne. Od dłuższego czasu rozmawiając z nr stacjonarnym po kilku minutach ta rozmowa jest zrywana. Używam Nokii E51. Czy Wam zdarzają się podobne sytuacje?

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #446440  autor: zoltan666
 12 gru 2010, 17:58
W jakim czasie od momentu aktywacji numeru w Play Fresh po jego przeniesieniu z innej sieci muszę doładować konto, aby dostać (nie stracić) te 60zł. za przeniesienie? Chodzi mi o najpóźniejszy mozliwy termin.
 #446514  autor: gregor82
 13 gru 2010, 07:41
tricki pisze:Witam,
posiadam Play firmowy z "darmowymi" minutami do play i na stacjonarne. Od dłuższego czasu rozmawiając z nr stacjonarnym po kilku minutach ta rozmowa jest zrywana. Używam Nokii E51. Czy Wam zdarzają się podobne sytuacje?
Tak u mnie też tak jest :( nie wiem czy PLAY robi to specjalnie czy też zależy to od natężenia sieci.

 #446522  autor: play4you2
 13 gru 2010, 10:35
Witam. Trochę mnie nie było, ale już zabieram się za zaległości 8). Widzę, że dyskusja w temacie trwa na różne tematy i bardzo dobrze. Zanim zacznę odpisywać na wasze pytania, chcę powiedzieć, że bardzo wam dziękuję wszystkim za opinie i pytania. Dzięki wam zgłosiłem kilka kwestii, które poprawiliśmy lub ulepszyliśmy, zgodnie z waszą opinią. Chce powiedzieć, że każda wasza opinia ma sens, gdyż przybliża nas do wspólnego celu, jakim jest wzajemna satysfakcja z korzystania z usług Play i bycia w sieci Operatora, który czujecie że jest dla was. Bardzo dziękuję w imieniu swoim jak i firmy.

Ok, przejdę teraz do waszych pytań.
pawelpp pisze:dlaczego nie odpowiadasz na niewygodne pytania?
Odpowiadam na twoje pytania, nie ważne w jakiej kategorii je "klasyfikujesz". Dla mnie nie są to wcale niewygodne pytania. Znasz mnie przecież już trochę i jeżeli uważam, że dałem Ci pełną odpowiedź, po prostu zadaję potem pytanie, czy masz do mnie jakieś inne pytania, gdyż poprzedni temat uważam za zamknięty i nie warto prowadzić niemerytorycznych dyskusji. Jeżeli nadal chciałbyś w tym temacie zadawać pytania (choć odpowiedź z mojej strony zawsze będzie wtedy taka sama), zapraszam Cię na pw, aby nie "zawalać" tego wątku, bo jest wystarczająco duży ;-). No chyba że, pojawi się nowe pytanie w innej, dowolnej kwestii, wtedy jak najbardziej, udzielę Ci odpowiedzi. Swoją drogą, nie wiem skąd u Ciebie takie przeświasdczenie, że nie odpowiadam na jakiekolwiek pyutania? Myślę, że pozostali forumowicze, obserwujący moją aktywność na forum, przyznają rację, że udzielam informacji na każde pytanie, jeżeli jest do mnie kierowane, no chyba że ktoś wcześniej udzieli prawidłowej odpowiedzi (tu wielkie podziękowania dla "muchakk" i "playonline"). Tak więc, drogi "pawelpp", z miłą chęcią odpowiem na Twoje pytania, pod warunkiem że nie udzieliłem już Ci na nie wcześniej odpowiedzi.
ukefake pisze:dziękuję za odpowiedź, która nie wniosła niczego nowego.
W zasadzie jeżeli chodziło o tą kwestię, to bodajże play4you1 na facebooku zamieścił stosowną informację. Przykro mi, że nie mogłem udzielić Ci odpowiedzi, takiej, jakiej byś oczekiwał, ale kieruję się uczciwością i rzetelnością w udzielaniu informacji, tak więc nie "wmawiałem" Ci, że coś będzie lub nie. Wierzę tylko w to, że doceniasz moją informację.
piokuk pisze: Co się stanie ze zgromadzonymi przeze mnie środkami z doładowań - przepadną czy przejdą do mixa?
Zostana przeniesione, ale okres ważności będzie taki, jak usłigi, tak więc sugeruję doładowanie konta po migracji, aby środki Ci nie przepadły.
Pajuch pisze:HA prosze wystarczylo ponarzekać i od rana dziala(czytaj serwery play odmarzly) klik i masz,
Pozwlę sobie udzielić odpowiedzi "ogólnej". Nie wątpię w to, że wasza wiedza na temat usługi internetowej jest wielka. Tak więc, wiecei że to internet mobilny i prędkość przesyłu danych może być i jest jak widać zmienna. Owszem, powiecie że powinniśmy zapewnić w miarę stałą prędkość, ale proszę was, wiem doskonale, że wy również zdajecie sobie sprawę z tego, że to zależy od wielu czynników. Z naszej strony robimy co jest mozliwe, aby transmisja danych odbywała się z mozliwie największą prędkością, ale nie mamy wpływu na tzw. czynniki zewnętrzne. Pod tym określeniem może być bardzo dużo kwestii, więc dlatego nie będę się w nie zagłębiał. Niemniej jednak, pozwolę się pochwalić tym, że w ogólnej statystyce krajowej, średnia prędkość transmisji danych w naszej usłudze wzrosła. Mam nadzieję, że i wy obiektywnie do tego podejdziecie i myślę, że sami przyznacie, że też tak jest. Nie oczekuję odpowiedzi pochlebnych, ale sami, we własnym zapleczu zweryfikujcie te informacje.
Karlos20 pisze:PLAY4YOU2 - dalej ani widu, ani słychu z tymi kartami (nieaktywne)...
Właśnie otrzymałem info, że powinny być już aktywne.
chewbacca pisze:jednak nie mają telefonu, który chciałem (xperia x8) i
Powiem tak.. Jak nie ma tego telefonu w Salonie, to i raczej mała istnieje mozliwość, że poprzez telefoniczne przeniesienie numeru go dostaniesz. Powiedz mi proszę, w jakim mieście jesteś (lub do jakiego miasta masz najbliżej), to może uda mi się sprawdzić, czy jest tam jeszcze jakiś model telefonu który Cię interesuje. Podaj mi również proszę dokładne parametry modelu, który byś chciał (pełna nazwa, kolor, wymagania techniczne).

Co do pytania o odpowiedzialność z tytułu ustawy, to owszem, zakupując telefon u nas (nawet dostając go poprzez kuriera), masz prawo skorzystać z przysługującego Ci prawa, ale pod warunkiem, że dostarczysz telefon do Sprzedawcy, czyli w tym przypadku do E - shop.
mer5 pisze:Moje pytanko brzmi do kiedy i z jaka data muszę wypowiedzieć umowę aby od dnia 08.02.2011 przejść z tym numerem do play fresh?
To wszystko zależy od tego, jaki Masz okres Rozliczeniowy. Raczej są małe szanse na to, aby od 8 być z numerem w Play Fresh. Migracja do Play Fresh nastąpi najwcześniej od nowego Okresu Rozliczeniowego.. Ok, powiedzmy, że Twój Okres Rozliczeniowy zawsze zaczyna się "od 1". W takim wypadku, Twoje wypowiedzenie powinno do nas trafić (być już zarejestrrowane w systemie zgłoszeniowym), najpóźniej ostatniego dnia stycznia 2011 roku. Zgodnie z Regulaminem, par. 16 ust. 5, wypowiedzenie Umowy trwa 30 dni od daty wpłynięcia go do Operoatra i liczone jest właśnie od 1 dnia noweego Okresu Rozliczeniowego. Jeżeli otrzymamy je np. 1 lutego 2011 roku, to Umowa zostanie wówczas rozwiązana ostatniego dnia marca 2011 roku. Zweryfikuj dokładnie jaki Masz Okres Rozliczeniowy.
rogmaniek pisze:Wiem, tajemnica Firmy i na pewno wiecie, co robicie, ale tylko Przekaż takie zapytanie Wielkopolskiemu Regionowi/Oddziałowi ds. Sieci (nie znam dokładnej nazwy )
No właśnie.. Nie mogę na ten temat udzielać odpowiedzi.. Tajemnica.. A co do nazwy działu, prawie trafiłeś :-D. Dokładna nazwa to "Dział rozwoju sieci" :-D. Nazwa działu akurat nie jest tajemnicą :wink:.
A tak na poważnie, sprawę przekazałem do odpowiednich osób (dotyczące Konina). Niestety, więcej nie mogę powiedzieć czegoś w tej kwestii.
yogurcik pisze:play 4 you all Prosba
Info powyżej.
tricki pisze:Czy Wam zdarzają się podobne sytuacje?
gregor82 pisze:nie wiem czy PLAY robi to specjalnie czy też zależy to od natężenia sieci.
Warto to zweryfikować w dziale technicznym, dlatego sugeruję Wam, abyście zrobilina to zgłoszenie. Co do podejrzeń o celowość działania, zapewniam Was, że to nieprawda. Nic by nam to przecież nie dało, skoro można oddzwonić ponownie, więc w żaden sposób nie wpływa to np. na koszta lub inne kwestie. Prędzej bym powiedział, że być może nastąpiło chwilowe przeciążenie stacji lub inne powody o których nie wiem, które spowodowały takie zdarzenie. Zweryfikujcie to proszę w dziale technicznym.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie.

play4you2

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #446523  autor: KC-KARLOS
 13 gru 2010, 11:00
Potwierdzam, karty już działają. Jednak na PLAY4YOU można liczyć! Dzięki i pozdrawiam :)
  • Strona 113 z 244
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 244
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 244