• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 111 z 244
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 244

 #444599  autor: KC-KARLOS
 03 gru 2010, 14:24
play4you2 pisze:Wysłany: Wczoraj 10:03




Karlos20 napisał/a:
Play4You2 - co z moim problemem, ile będe czekał? Wyjaśni się sprawa z tymi simami? Luknij na moją PW


Zgłosiłem to do odpowiedniego działu. Niestety, ja nie mogę ich aktywować. Dzisiaj się przypomnę im, co zrobili w tej sprawie.
PLAY4YOU2 - dalej ani widu, ani słychu z tymi kartami (nieaktywne)... Tracę już nadzieję - może lepiej te karty wyrzucić i zamówić znów (ale jest limit)... A tak to chciałem je bliskim podarować, a oni by je doładowali np 7. grudnia (promocja 100 zł za 30 zł)... Trochę nieładnie z Waszej strony. Teraz się nie dziwie, dlaczego długo trzeba czekać, żeby w BOK PLAY cokolwiek załatwić...

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #444631  autor: play4you2
 03 gru 2010, 16:13
pawelpp pisze:Możesz się upewnić?
Jak wspomniałem, dla mnie temat jest zakończony. Jak wiesz, zawsze w takim przypadku mówię jedno, że masz prawo do własnej opinii. Z mojej strony temat uważam za zamknięty.
PioterP pisze:23329645 - trochę długo czekam na odpowiedź
Ok, poproszę raz jeszcze o przyspieszenie.
Karlos20 pisze:PLAY4YOU2 - dalej ani widu, ani słychu z tymi kartami (nieaktywne)...
Dziś otrzymałem informacje od osób odpowiedzialnych za ich aktywację. Poproszono mnie, abym powiedział Ci, żebyś jeszcze trochę poczekał. Prawdopodobnie w przyszłym tygodniu do środy (choć to nie jest w 100% potwierdzony termin) sprawa zostanie rozwiązana.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #444644  autor: KC-KARLOS
 03 gru 2010, 17:14
Play4You2 - okej, dzięki za info - pozostało mi już tylko czekać... Pozdrawiam :)

 #444645  autor: ukefake
 03 gru 2010, 17:15
play4you2 pisze:Ok, postaram Ci się odpowiedzieć na pytanie, ale proszę Cię, przypomnij mi ten problem.
mam nadzieję, że tym razem staniecie na wysokości zadania.

 #444724  autor: pawelpp
 03 gru 2010, 22:18
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Możesz się upewnić?
Jak wspomniałem, dla mnie temat jest zakończony. Jak wiesz, zawsze w takim przypadku mówię jedno, że masz prawo do własnej opinii. Z mojej strony temat uważam za zamknięty.
Zapytałem tylko czy możesz się upewnić. Tak trudno jest zapytać kogoś czy napisanie, że TAK poskutkowałoby kilkoma wypowiedzeniami?

 #444737  autor: slawnokia
 03 gru 2010, 23:00
Witam.
Zostałem przez Play uraczony "graniem na czekanie". Natychmiast dzwoniąc do Biura Obsługi wyłączyłem tą usługę.To znaczy tak jest według systemu. Sprawdzając na swoim koncie i kodem mam usługę nieaktywną.
I cóż z tego jak dalej dzwoniący do mnie nadal muszą wysłuchiwac "tego czegoś", bo to trudno graniem nazwac.
I tak jest od ponad miesiąca!
Dwukrotnie dzwoniłem do BOA, ale panie co tam siedzą to nic potrafią zrobic (to po co tam siedzą?).
Wczoraj zgłosiłem reklamację (nr zgłoszenia 24583273),lecz do tej pory dalej nic.
A znajomi co do mnie dzwonią pytają się czy dobrze się czuję,że sobie włączyłem coś takiego.

 #444780  autor: playonline
 04 gru 2010, 08:44
Play4You - Mam prosbe. Czy moglbys to odwolanie 23989509 przyspieszyc? Tutaj co prawda umowe rozwiazuje ale mam drugi internet jeszcze u Was a niedlugo przenosze do Play numer, no i uruchomie jeszcze Play'owy numer (kolejny). Wiec nie stracicie tutaj. ;)
slawnokia pisze:Dwukrotnie dzwoniłem do BOA, ale panie co tam siedzą to nic potrafią zrobic (to po co tam siedzą?).
Slawnokia - konsultanci nie wszystko moga zrobic i od tego sa eksperci, technicy (zwal jak zwal).
slawnokia pisze:Wczoraj zgłosiłem reklamację (nr zgłoszenia 24583273),lecz do tej pory dalej nic.
To jest dobre. :D Reklamacja (jezeli to reklamacja a nie zgloszenie) musi byc rozpatrzona do 30 dni maksymalnie (powyzej tego czasu uznawana jest za zasadna z racji przekroczenia terminu jej rozpatrywania). Ja u zadnego operatora nie mialem nigdy reklamacji rozpatrzonej w ciagu jednego dnia lub dnia nastepnego... :) Najkrotszy czas jaki musialem wyczekiwac za odpowiedzia to 8 dni (i to bylo w Plusie). Tak wiec zrelaksuj sie i nie mysl poki co o muzyczce w telefonie i ogladaj snieg za oknem sluchajac "prawie-ze-koledy" Last Christmas... ;)

 #444791  autor: slawnokia
 04 gru 2010, 10:49
playonline
Cieszy mnie twoje dobre samopoczucie, ale ciekaw jestem jak Ty byś się czuł, jak co ktoś do mnie dzwoni to się pyta "co ty chłopie sobie włączyłeś?".I gdyby to "Last Christmas" było to może nie byłbym wkurzony.
Natomiast te odgłosy co mam włączone raczej muzyki nie przypominają.
A nie każdy co ma PLAY ma 15 lat, ja mam 40+ i różni ludzie do mnie dzwonią.
PLAY od ponad miesiąca nie wie jak to wyłączyc.
Wg konsultantki nie powinienem już tego miec, bo system pokazuje, że "usługa jest nieaktywna", o czym dobrze wiem, bo sam sobie sprawdziłem. I pani nic z tym zrobic nie może.
Zaproponowałem więc pani, aby zadzwoniła do mnie, aby sobie tego posłuchac.
A ona mi mówi, że nie ma takiej możliwości, aby oddzwonic do mnie.
Bez komentarza.

Powiem tyle, przez ponad 8 lat byłem w Erze i tam BOA dużo lepiej funkcjonowało, teraz wiem,ze nie zawsze to co jest tańsze znaczy,że jest dobre.
Gdybym wiedział co mi tam gra to wrzuciłbym tu linka, aby Tobie "umilic"
oglądanie zimowych krajobrazów.
Pozdrawiam.

 #444801  autor: ukefake
 04 gru 2010, 11:33
slawnokia, a może, o ile to nie narazi cię na dodatkowe koszty, to jeszcze raz włączyć i za chwilę (np następnego dnia) znowu wyłączyć?

 #444840  autor: playonline
 04 gru 2010, 13:49
slawnokia pisze:Cieszy mnie twoje dobre samopoczucie
Dziekuje. ;)
slawnokia pisze:Natomiast te odgłosy co mam włączone raczej muzyki nie przypominają.
No tak, nie kazda muzyka musi byc ta odpowiednia.
slawnokia pisze:A nie każdy co ma PLAY ma 15 lat, ja mam 40+
Ja 15 tez juz nie mam. :)
slawnokia pisze:Wg konsultantki nie powinienem już tego miec
To nie jedz chlopie po niej, ze "nie wiesz po co tam ona jest"... To co mogla dla Ciebie zrobic to zrobila. Reszta musi zajac sie osoba co tego typu sprawy sprawdza...
slawnokia pisze:I pani nic z tym zrobic nie może.
Twoje rozumowanie mozna przyrownac do kogos, kto by dal OPR sekretarce tylko dlatego, ze firma w ktorej (ona) pracuje nie dala rady dowiezc odpowiedniej liczby baniakow z woda w upalne dni... Ty to jej zglaszasz a ona przekazuje to dalej. Nawalil kto inny a nie sekretarka...
slawnokia pisze:A ona mi mówi, że nie ma takiej możliwości, aby oddzwonic do mnie.
Moze nie moze? Moze ze wzgledow na brak technicznej mozliwosci, a moze ze wzgledow proceduralnych? Dla przykladu podam moj kontakt kilka lat temu z Plusem.. Jakis konsultant obiecal, ze oddzwoni jak sprawa sie wyjasni i nie oddzwonil... Wole jasna i szybka odpowiedz, ze cos jest niemozliwe (oddzwonienie) niz mydlenie oczu... Oczywiscie dostalem dosc spora sumke w ramach rekompensaty (za brak kontaktu BOK) ale to juz inna sprawa..
slawnokia pisze:Powiem tyle, przez ponad 8 lat byłem w Erze i tam BOA dużo lepiej funkcjonowało
Napisze tak, bylem kilka lat w Orange, kilka lat w Plusie, 2 lata w Erze i BOK byl zupelnie inny. Orange to porazka, Plus kuleje, jedynie BOK Ery byl na przyzwoitym poziomie. Mialem tez przyjemnosc dzwonic do BOK KPN (NL) i tam jest zupelnie inaczej. Juz nie wspomne o weryfikacji gdzie naszym rodakom wszystko zaczeloby sie gotowac jakby o niej slyszeli... W Play obsluga jest rozna ale przede wszystkim inna gdyz to inny operator.
slawnokia pisze:Gdybym wiedział co mi tam gra to wrzuciłbym tu linka, aby Tobie "umilic"
oglądanie zimowych krajobrazów.
Dzieki, wystarczy mi muzyka Louis'a Armstrong'a podczas odsniezania tarasu.. :)
ukefake pisze:slawnokia, a może, o ile to nie narazi cię na dodatkowe koszty, to jeszcze raz włączyć i za chwilę
Jak zaktywuje to Play moze nie anulowac oplaty bo zrobil to swiadomie.

 #444889  autor: slawnokia
 04 gru 2010, 16:51
playonline napisał/a:
To nie jedz chlopie po niej, ze "nie wiesz po co tam ona jest"... To co mogla dla Ciebie zrobic to zrobila. Reszta musi zajac sie osoba co tego typu sprawy sprawdza...
A gdzie ja napisałem, że panią zjechałem. To jest moja opinia wyrażona na forum.


playonline napisał/a:
Ty to jej zglaszasz a ona przekazuje to dalej. Nawalil kto inny a nie sekretarka...
Rozmowa toczyła się w miarę normalnie, choc trudno nie kryc zdenerwowania z mojej strony, jak całym lekarstwem ma byc wyłączenie i włączenie telefonu- co to ma wspólnego z "graniem na czekanie"?
A następnie stwierdzenie "ja panu nie pomogę, bo system pokazuje, że usługa jest nieaktywna".
I o to właśnie chodzi, aby moje zgłoszenie przyjąc, i przekazac je do odpowiedniego działu, ale okazuje się że co najwyżej mogę sobie zgłaszac uwagi przez PLAY24,lub złożyc pisemną reklamację.Żadnej informacji o przekazaniu, czy przyjęciu zgłoszenia.

A tak poza tym uwierz mi, gdyby Ciebie PLAY uraczył "czymś takim" ( tu wulgaryzmy powinny byc), to też byś się wkurzał.

 #444924  autor: zoltan666
 04 gru 2010, 20:27
W połowie października przeniosłem numer z Mobilkinga do Play. Otrzymałem te bonusowe 60zł. za przeniesienie. Teraz chciałbym zrobic taka samoą operacje z drugim numerem z którego korzysta moja mama. Ale żeby jej nie ciągać po salonach Play chce ten numer zarejestrować na siebie. Czy Play nie robi żadnych problemów w przyznawaniu tego 60zł. bonusu osobom, które przenoszą kolejny numer na swoje nazwisko w tak krótkim odstępie czasu?

 #444955  autor: piotros.org
 04 gru 2010, 21:53
zoltan666 pisze:W połowie października przeniosłem numer z Mobilkinga do Play. Otrzymałem te bonusowe 60zł. za przeniesienie. Teraz chciałbym zrobic taka samoą operacje z drugim numerem z którego korzysta moja mama. Ale żeby jej nie ciągać po salonach Play chce ten numer zarejestrować na siebie. Czy Play nie robi żadnych problemów w przyznawaniu tego 60zł. bonusu osobom, które przenoszą kolejny numer na swoje nazwisko w tak krótkim odstępie czasu?
Nie nie robią... :)
Sprawdzałem w praktyce... w październiku przeniosłem jeden numer z Orange do Play i dostałem bonusa, a pod koniec listopada dwa pozostałe numery z Orange do Play i przy obu dostałem bonusa...
Wszystkie 3 były na mnie i za każdym razem dostałem bonusa.

piotros
 #444964  autor: Mr.Exclusive
 04 gru 2010, 22:40
Hej,
Przenioslem sie od dzisiaj do Play. Mam kilka pytań- nie udalo mi sie odnalezc jednoznacznych odpowiedzi.

1. Do konca okresu rozliczeniowego zostalo pare dni i mam do wykorzystania pewna ilosc minut oraz "pakiet zlotowek". Co to jest ten pakiet zlotowek i jak sie on ma do pozostalych minut?

2. Zauwazylem ze minuty sa zdejmowane z pakietu minut (czyli ok) natomiast smsy sa zdejmowane z pakietu zlotowek. Czy ta sytuacja jest prawidlowa?

3. Wg oferty LongPLay 99 jest 500 minut lub 550 smsow. W jaki sposob sa wymieniane smsy na minuty i odwrotnie ?

4. Co jezeli skonczy sie pakiet zlotowek a pozostana darmowe minut? Czy one nie powinny byc wymieniane na smsy ?
 #444970  autor: Korzos
 04 gru 2010, 23:10
Mr.Exclusive pisze:Hej,
Przenioslem sie od dzisiaj do Play. Mam kilka pytań- nie udalo mi sie odnalezc jednoznacznych odpowiedzi.

1. Do konca okresu rozliczeniowego zostalo pare dni i mam do wykorzystania pewna ilosc minut oraz "pakiet zlotowek". Co to jest ten pakiet zlotowek i jak sie on ma do pozostalych minut?

2. Zauwazylem ze minuty sa zdejmowane z pakietu minut (czyli ok) natomiast smsy sa zdejmowane z pakietu zlotowek. Czy ta sytuacja jest prawidlowa?

3. Wg oferty LongPLay 99 jest 500 minut lub 550 smsow. W jaki sposob sa wymieniane smsy na minuty i odwrotnie ?

4. Co jezeli skonczy sie pakiet zlotowek a pozostana darmowe minut? Czy one nie powinny byc wymieniane na smsy ?

Zeby oszczedzic czasu innym uzytkownikom, polecam Ci przeczytanie regulaminu oferty LP .. tam jest wszystko dokladnie opisane .. i to co piszesz, jest normalne :) pzdr

 #444971  autor: playonline
 04 gru 2010, 23:12
slawnokia pisze:A gdzie ja napisałem, że panią zjechałem.
Ponizej cytat... i moze tez w rozmowie... (choc odpowiedz z tym telefonem ciekawa)
slawnokia pisze:(to po co tam siedzą?)
slawnokia pisze:A tak poza tym uwierz mi, gdyby Ciebie PLAY uraczył "czymś takim" ( tu wulgaryzmy powinny byc), to też byś się wkurzał.
Raz mnie kiedys Play uraczyl, a wlasciwie jakis konsultant/ka z komorki odpowiadajacej na zgloszenia z www abym wypelnil formularz, ktory byl uzupelniony. No moze nie byl uzupelniony w sensie takim, ze "pytanie - odpowiedz", ale byly wszystkie potrzebne odpowiedzi (znam juz ten formularz na pamiec i poza tym mam go w jakis wczesniejszych zgloszeniach).
slawnokia pisze:I o to właśnie chodzi, aby moje zgłoszenie przyjąc, i przekazac je do odpowiedniego działu, ale okazuje się że co najwyżej mogę sobie zgłaszac uwagi przez PLAY24,lub złożyc pisemną reklamację.
Ta konsultantka powiedziala, ze nie przyjmie od ciebie zgloszenia?! Czy tylko zaproponowala abys sam je zlozyl przez Play24 lub innym kanalem? Bo to jest roznica. Powiem tak, konsultant powinien przyjac kazde zgloszenie czy tez reklamacje (nawet jezeli wydaje sie abstrakcja) ale jezeli tresc reklamacji / zgloszenia bedzie niewystarczajace merytorycznie to i odpowiedz bedzie slaba (i to tylko z naszej winy czyli klienta). Problem ludzi w naszym kraju polega na tym, ze nie potrafia sie wyslawiac a i tak uwazaja sie za chodzace encyklopedie. Poza tym co do reklamacji to zgodnie z:
Regulamin świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 sp. z o.o. dla Abonentów
§ 14. Reklamacje
1. Abonent może złożyć reklamację w sprawie niewykonania lub nienależytego
wykonania Umowy pisemnie na adres korespondencyjny Operatora, telefonicznie za
pośrednictwem OK
, pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem strony internetowej
Operatora.

 #444979  autor: slawnokia
 05 gru 2010, 00:01
playonline
Sęk w tym,że pani konsultantka żadnego zgłoszenia ode mnie nie przyjęła.
I też nie powiadomiła mnie o fakcie przekazania mojego zgłoszenia dalej.

Ja sam zasugerowałem, że na PLAY 24 zgłoszę problem.


Kilku moich znajomych też do PLay przeszło, i też w ramach promocji "granie" otrzymało.
I tu wystarczyło wyłaczyc usługę, np. kodem, i wszystko jest ok. sygnał normalny.

A u mnie się nie da.

Powiem Ci tyle,gdyby "nuta" była ok, to tu ratunku bym nie szukał na forum,czekałbym cierpliwie.
 #444988  autor: muchakk
 05 gru 2010, 00:51
Mr.Exclusive pisze:Hej,
Przenioslem sie od dzisiaj do Play. Mam kilka pytań- nie udalo mi sie odnalezc jednoznacznych odpowiedzi.

1. Do konca okresu rozliczeniowego zostalo pare dni i mam do wykorzystania pewna ilosc minut oraz "pakiet zlotowek". Co to jest ten pakiet zlotowek i jak sie on ma do pozostalych minut?

2. Zauwazylem ze minuty sa zdejmowane z pakietu minut (czyli ok) natomiast smsy sa zdejmowane z pakietu zlotowek. Czy ta sytuacja jest prawidlowa?

3. Wg oferty LongPLay 99 jest 500 minut lub 550 smsow. W jaki sposob sa wymieniane smsy na minuty i odwrotnie ?

4. Co jezeli skonczy sie pakiet zlotowek a pozostana darmowe minut? Czy one nie powinny byc wymieniane na smsy ?
Ad 1. Pakiet złotówek możesz przeznaczyć na smsy/mmsy i rozmowy jak już zejdziesz z promocyjnych minut.

Ad 2. Tak, ta sytuacja jest prawidłowa.

Ad 3. Minuty spod *105# nie wymieniają się na smsy. Na smsy możesz przeznaczyć tylko kwotę spod *101#, jeżeli ją wykorzystasz to idzie Ci ponad abonament.

Ad 4. Jak już pisałem minuty z *105# nie wymieniają się na smsy/mmsy. W przypadku gdy wykorzystałeś wszystkie złotówki z konta a masz jeszcze minuty pod *105# to dzwoniąc schodzą Ci te minuty.

 #445004  autor: playonline
 05 gru 2010, 09:16
slawnokia pisze:Ja sam zasugerowałem, że na PLAY 24 zgłoszę problem.
Jak zasugerowales, ze zglosisz to na Play24 to po co to miala zglaszac i dublowac sprawe?

Ja, gdy ostatnio dzwonilem do BOK Plusa podobnie mialem ale chodzilo o co innego. Gosc zaproponowal abym napisal reklamacje i zgloszenie za pomoca e-mail'a. Grzecznie powiedzialem, ze i on to moze zrobic. I zrobil. Jednak trafilem przed tym polaczeniem na konsultantke, ktora albo byla "nowa" w BOK albo zupelnie nie nadawala sie do tej pracy z powodu braku swojej wiedzy.
slawnokia pisze:ratunku bym nie szukał na forum
Cieszy, ze osoby jak ty (40+) szukaja na forach informacji a nie siedza z zalozonymi rekoma.

 #445174  autor: slawnokia
 05 gru 2010, 20:49
Troszkę źle to napisałem, nie "zasugerowałem", tylko stwierdziłem skoro nie da się tego zgłosic telefonicznie przez biuro obsługi, to spróbuję przez PLAY24.

I nikogo przez telefon nie zjechałem, tylko tu, na forum wyraziłem swoją opinię.
  • Strona 111 z 244
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 244
  • 1
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 113
  • 244