• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 12 z 244
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 244

 #407264  autor: metpablo
 29 maja 2010, 10:33
Play4you2, potrzebuję Twojej pomocy. Jeśli możesz przekaż proszę do działu technicznego prośbę o sprawdzenie konfiguracji Waszej sieci 2G w Warszawie w dzielnicy Nowe Włochy w okolicach skrzyżowania ulic Głubczyka i Chrościckiego. Kiedy rozmawiam z osobą znajdującą się w tamtej lokalizacji często albo ja nie słyszę rozmówcy, albo on mnie. Dodatkowo w tle nieustannie słychać bardzo silne szumy i trzaski. Kiedy rozmówca znajduje się w innej lokalizacji w Warszawie nie ma podobnych problemów. Z góry dzięki za pomoc.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #407327  autor: play4you2
 29 maja 2010, 20:02
metpablo pisze:Play4you2, potrzebuję Twojej pomocy.
Ok, prześlę to do działu sieci. Daj mi tylko na pw trochę więcej szczegółów. Podaj mi wasze numery telefonów, o której godz. (w przybliżeniu) wykonywałeś to połączenie, gdzie wówczas byłeś i czy (o ile wiesz) tamta osoba miała 2G nasze, czy być może roaming Plusa. Poza tym dodaj to, co napisałeś tutaj. Od razu chcę tylko dodać, że przekazując mi te informacje (zwłaszcza numery telefonów), podajesz je dobrowolnie. Przypominam o tym ze względu na ustawę o ochronie danych osobowych. Pamiętajcie proszę, że to forum nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym P4.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #407342  autor: mikado15
 29 maja 2010, 22:51
play4you2 wysłałem Ci PW

 #407376  autor: Claudec
 30 maja 2010, 11:31
play4you2 pisze:
Andrzej24 pisze:Witam
Ja w sprawie przełączeń na przekaźniki Plusa.
Tą sprawę wyjaśniałem juz setki razy... Powtórzę raz jeszcze, że ze strony sieci Play wszystko działa jak należy. Przytoczę prośbę naszego Rzecznika, że jak komuś nie działa, zgłoście to do niego. Zbiera takie przypadki i je daje do weryfikacji. Więcej nie mam nic do dodania w tej sprawie.

Pzdr.
Nie zgodzę się z tobą, niby to nie wasza wina a po wysłaniu emaila do rzecznika Play naraz następuje poprawa.
Co lepsze poprawa występuje tylko na numerze który zgłosiłem, na numerze mojej mamy dalej te same cyrki.
Ja to widzę tak, nałożyliście na wszystkich większy priorytet, aby telefony używały tylko waszej sieci.
Ludzie którzy zgłosili sprawę, zostali przeniesieni do innej grupy gdzie są niższe priorytety.
Nie dziwie się wam jako firmie, że chcecie aby jak najwięcej ludzi korzystało z sieci macierzystej, ale bądźcie świadomi tego, że daleko Play do doskonałości.
Wczoraj w Mikołowie miałem rozmowę telefoniczną, niby wszędzie full zasięg a naraz
coś zaczęło rwać rozmowę aż w końcu zerwało połączenie.
Kiedy popatrzyłem na telefon miałem 2 kreski zasięgu (chwile wcześniej było full).
Dość często spotykam się z sytuacja kiedy to telefon wybiera BTSa oddalonego o wiele km.

 #407377  autor: PLAY
 30 maja 2010, 11:34
Claudec pisze:niby wszędzie full zasięg a naraz
coś zaczęło rwać rozmowę aż w końcu zerwało połączenie.
To ja mam podobnie Ja kogoś słyszę dobrze a ktoś mnie nie.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407380  autor: user_delete19
 30 maja 2010, 11:46
Claudec pisze:Nie zgodzę się z tobą, niby to nie wasza wina a po wysłaniu emaila do rzecznika Play naraz następuje poprawa.
Hmm... w sumie miałem podobną teorię, tyle tylko że... u mojej mamy i siostry (ta sama lokalizacja, inne telefony) nie ma i nie było tego problemu. Jedynie z moim numerem/telefonem. Nie jestem nazbyt techniczny ale może play po prostu miał coś skopane w konfiguracji/kompatybilności/czymkolwiek i problem dotykał wybiórczo klientów?

 #407381  autor: PLAY
 30 maja 2010, 11:52
lwiczek pisze:problem dotyka
I jak dotąd nic z tym nie zrobiono. :roll:

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407383  autor: user_delete19
 30 maja 2010, 12:04
Play pisze:I jak dotąd nic z tym nie zrobiono.
Czy ja wiem? Poza rozległymi problemami z początku roku teraz wydaje się być względnie ok... (patrząc po ilości opinii)

 #407384  autor: Claudec
 30 maja 2010, 12:22
A ile można narzekać? Ludzie na sztywno ustawili Plusa i na tym skończył się ich problem.

 #407386  autor: PLAY
 30 maja 2010, 12:39
Claudec pisze:Ludzie na sztywno ustawili Plusa
A co ja mam powiedzieć jak mi na tym rwie połączenia no i ktoś mnie nie słyszy? :shock:

 #407430  autor: Claudec
 30 maja 2010, 15:25
Skąd ja to znam... Niestety Plus nie jest lekiem na wszelkie problemy.
Parę lat temu na roamingu plusa zrywało mi prawie każdą rozmowę, obecnie używam sieci macierzystej Play 2G/3G.
Play, zgłoś sprawę do działu technicznego lub używaj sieci na której jest stabilniej.
Ostatecznie porzuć operatora i wybierz jakiegoś który ma dobry zasięg w twojej miejscowości.

 #407438  autor: PLAY
 30 maja 2010, 16:21
Claudec pisze:zgłoś sprawę do działu technicznego
Mogę prosić namiary? :roll:

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407448  autor: bleckwarrior
 30 maja 2010, 16:52
Play pisze:
Mogę prosić namiary? :roll:
albo robisz zgłoszenie przez play24, albo dzwonisz *500 i konsultant od Ciebie przujmuje zgłoszenie inne możliwości, punkt, e0mail(jeśli masz podany na koncie)

 #407587  autor: sql
 31 maja 2010, 09:28
Play4you2 czy pakiety internetowe w zasięgu zasięgu macierzystym będą dostępne we Freshu ? Zobacz proszę: http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=279078#279078
Proszę odpowiedz na moją wiadomość na PW przeczytaną przez Ciebie 2010-05-28, 10:51

 #407589  autor: PLAY
 31 maja 2010, 09:33
sql pisze:czy pakiety internetowe w zasięgu zasięgu macierzystym będą dostępne we Freshu ?
Będą? Przecież już są dawno. Zniknęło tylko 2GB za 40zł, ale za to jest 25MB za 5zł na Roamingu Plus-a.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #407590  autor: bleckwarrior
 31 maja 2010, 09:33
sql pisze:Play4you2 czy pakiety internetowe w zasięgu zasięgu macierzystym będą dostępne we Freshu ?
pozwolę sopbie odpowiedziec:
jeżeli chodzi Ci o pakiety play online-to tak sa one równiez dostępne w play fresh

 #407598  autor: pawelpp
 31 maja 2010, 10:24
Największą liczbę zablokowanych połączeń zanotowało P4 w Zielonej Górze, gdzie ponad 10% rozmów nie zostało zestawionych, co świadczyć może o poważnej awarii w sieci operatora lub wyczerpaniu pojemności sieci.
Analiza parametru braku obsługi, wynikająca głównie z braku zasięgu lub nie przełączenia się telefonu ze standardu 3G na 2G, pokazuje że najwięcej problemów jest w sieci P4.
Najgorzej pod tym względem było w sieci P4 w Krakowie, gdzie operator zanotował ponad 3,8% połączeń nieobsłużonych.
Szczerze mówiąc dziwią mnie aż tak dobre wyniki...
http://telepolis.pl/news.php?id=18236
Łódź
najwyższą jakość rozmów (wskaźnik PESQ) oferuje w Łodzi sieć Orange. I ponownie Orange deklasuje tu wyniki konkurencji. Zdecydowanie najsłabiej pod tym względem wypada Play [...] Z komunikatem o braku usług w Łodzi spotkać się mogą równie często użytkownicy sieci Plus i Play.
http://telepolis.pl/news.php?id=16972

 #407803  autor: niespodziewanie
 01 cze 2010, 01:10
1.Drogi Play4You nic mi chyba nie pomogles zaraz przyjdzie do mnie kolejna faktura a sprawa od dwoch miesiecy wisi jako "w trakcie". czy masz na to jakies wytlumaczenie ze tak sie dzieje? Pozdrawiam.

2.Czy ktos mi podpowie w jaki sposob napisac list do UKE?

 #407809  autor: kerim36
 01 cze 2010, 08:14
niespodziewanie,

wspolczuje - sytuacja wrecz zenujaca

Bedac na Twoim miejscu (o ile juz nie zalezy Ci na uslugacj swiadczonych przez Playa) napisalbym pismo rozwiazujace umowe z winy operatora. Zapewne otrzymasz bezsensowna lub troche sensowna odpowiedz, ale umowy nie rozwiaza i wtedy skierowalbym pismo do UKE oraz UOKiKu piszac tylko konkrety: co chciales, kiedy, jakie informacje zwrotne otrzymales.

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #407822  autor: play4you2
 01 cze 2010, 09:56
pawelpp pisze:Szczerze mówiąc dziwią mnie aż tak dobre wyniki...

pawelpp, zazwyczaj staram się nie odnosić do takich badań, a tym bardziej do komentarzy do nich, ale pragnę zauważyć (obiektywnie), że mocno wybiórczo zacytowałeś tu pewne informacje. Po przeczytaniu całego raportu (link zresztą zamieściłeś do niego) obraz sieci Play jednak wygląda znacznie lepiej, niż to przedstawiłeś. Jednak rozumiem, że każdy ma prawo do własnego punktu widzenia... Dodam tylko, że z mojej strony jest to jedyna wypowiedź w tym temacie...

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 12 z 244
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 244
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 244