• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 110 z 241
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 241

 #515154  autor: Robaas
 12 lis 2011, 23:32
m_ost, to jest znak, dobrze się zastanów... a na poważnie to taki jest Play, musisz przywyknąć jak chcesz się z nimi związać.

 #515164  autor: m_ost
 13 lis 2011, 00:40
Robaas pisze:m_ost, to jest znak, dobrze się zastanów... a na poważnie to taki jest Play, musisz przywyknąć jak chcesz się z nimi związać.
Miałem u nich abonament przez ostatni rok - nie miałem problemów - owszem bywało, że czasem mi połączenie zerwało ale nic poza tym. Problemy zaczęły się gdy pojawiła się potrzeba kontaktu z kompetentnym konsultantem ...idzie jak po grudzie ...choć muszę przyznać, że raz kompetentna Pani do mnie zadzwoniła - obiecała oddzwonić ...i oddzwoniła, obiecała się dowiedzieć ...i dowiedziała ...zgrabnie doprowadziła do końca drugie zamówienie - podziękowałem za pomoc. Uznaliśmy, że reszta to już formalność ....no i d@@a

Szkoda, że nie pamiętam nazwiska ...bo poprosiłbym o kontakt właśnie z nią ...wniosek : można natrafić na dobrze poinformowanego i poważnie podchodzącego do pracy konsultanta w PLAY ...tylko, że czasem nim to się stanie braknie przeciętnemu Kowalskiemu cierpliwości.

Co do RBM oferta mi odpowiada - mam cichą nadzieję, że podobnie jak w Play nie będę musiał po podpisaniu umowy się z nimi kontaktować.

Dziś mi już nerwy puściły jak zadzwoniła jakaś konsultantka i poprosiła bym się udał do Salonu Play ...tam podpisać umowę, bo tam na pewno mnie dobrze obsłużą :)

Nie dość, że anulowali mi zlecenie z ceną aparatu o 200 zł niższą to jeszcze mam zrezygnować z promocji XFighters?? ...to to już mi w ogóle nie odpowiada !!

 #515345  autor: Arletta
 14 lis 2011, 09:43
Mam szybkie pytanko, gdzie jest faktura?
Cytując: "Dla e-faktur wystawionych do dnia 19.10.2011 roku, w nowym oknie pojawi się wizualizacja faktury elektronicznej w formacie HTML, natomiast dla e-faktur wystawionych od dnia 20.10.2011 roku w nowym formacie PDF otworzy się okno z przyciskiem „ Pobierz”"
Owszem zapisuję bez problemu plik pdf z obrazem faktury, ale nigdzie nie mam okienka z fakturą właściwą (pliki) dla US... Mam tylko opcję "Zobacz podgląd e-Faktury".
Pomożecie?
Pozdrawiam

 #515355  autor: play4you2
 14 lis 2011, 12:08
Arletta pisze:Mam szybkie pytanko, gdzie jest faktura?
W przypadku efaktury otrzymujesz wizualizację, która pozwala Ci się rozliczyć z US. Zapis na dysku pozwala na rozliczenie się.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515370  autor: Arletta
 14 lis 2011, 12:54
Dzięki za odpowiedź, ale wolę się upewnić (mam e-fakturę) - wcześniej obraz faktury nie był dokumentem księgowym i pobierałam .zip plików dla US. Fakturę mogłam sobie zobaczyć na obrazie, ale pdf nie był ważny...
Czy teraz to się zmieniło? Nie widzę potwierdzenia na dokumencie pdf tak jak to ma w przypadku np. wydruku potwierdzenia z mbank.

 #515373  autor: play4you2
 14 lis 2011, 12:59
Arletta pisze:Dzięki za odpowiedź
Nowa e faktura jest zgodna z rozporządzeniem MF z dnia 17.12.2010 (Dz.U. z 2010 r. nr 249, poz. 1661), opatrzony bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515374  autor: Arletta
 14 lis 2011, 13:09
Dzięki serdeczne!
Pozdrawiam

 #515451  autor: ppp1ppp
 14 lis 2011, 18:53
play4you2 pisze:
Arletta pisze:Mam szybkie pytanko, gdzie jest faktura?
W przypadku efaktury otrzymujesz wizualizację, która pozwala Ci się rozliczyć z US. Zapis na dysku pozwala na rozliczenie się.
dziwi mnie tylko fakt , że dzisiaj mamy 14 (okres rozl. mam od 1 do ostatniego) a ja nie mam żadnej informacji o fakturze. Nawet w pozycji "Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem" nie ma kwoty zwiększonej o wartość fv.

 #515463  autor: xif
 14 lis 2011, 19:51
ppp1ppp pisze:
play4you2 pisze:
Arletta pisze:Mam szybkie pytanko, gdzie jest faktura?
W przypadku efaktury otrzymujesz wizualizację, która pozwala Ci się rozliczyć z US. Zapis na dysku pozwala na rozliczenie się.
dziwi mnie tylko fakt , że dzisiaj mamy 14 (okres rozl. mam od 1 do ostatniego) a ja nie mam żadnej informacji o fakturze. Nawet w pozycji "Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem" nie ma kwoty zwiększonej o wartość fv.
mam tak od 2 okresów rozliczeniowych i Play nie jest w stanie rozwiązać problemu, ostatnio tylko sms otrzymałem, że zgłoszenie zostało przekazane do działu eksperckiego, czy coś w ten deseń

 #515486  autor: ppp1ppp
 14 lis 2011, 21:04
od 1 grudnia przechodzę na play fresh.
Nie mam faktury - nie zlecam przelewu

 #515488  autor: Marens
 14 lis 2011, 21:07
Mam pytanie odnośnie pakietów internetowych: 100MB, 200MB, 500MB, 1GB. http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... index.html
Zakładając, że przedłużę umowę w taryfie Stan Darmowy (RePlay Ekstra Stan Darmowy GU 12 msc czy nawet RePlay Ekstra Stan Darmowy).

Konsultanci twierdzą, że jeśli aktywuje któryś z ww. pakietów posiadając plan taryfowy Stan Darmowy (LongPlay II bez pakietu Smartfon) to po wykorzystaniu zostaje naliczona opłata za transmisje zgodnie z cennikiem. Druga wersja to jest taka, że działają tylko po Play etc. Aby mieć pewność, że internet zostanie zwolniony po wykorzystaniu pakietu należy brać RePlay All Inclusive, bo w RePlay Stan darmowy o wykorzystaniu zostaje naliczona opłata...

No i teraz kto ma racje, ja czy konsultanci?!
Tutaj jest ładna rozpiska:
http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... index.html
Kod: Zaznacz cały
Teraz w Play po wykorzystaniu pakietu Internet (zarówno pakietu przyznawanego w Ofercie All Inclusive jak i Pakietu Internet, który możesz aktywować z Ofertą Stan Darmowy) możesz bezpłatnie łączyć się z Internetem przy ograniczonej prędkości. Niższa prędkość pozwala między innymi na dalsze używanie e-maila, portali społecznościowych oraz wyszukiwarki Google.

Jeżeli chcesz przywrócić pełną prędkość transferu, możesz aktywować jednorazowy Pakiet Internet NON STOP 50 MB za 5 zł (pakiet możesz aktywować maksymalnie 5 razy w ciągu 30 dni).

Pełna prędkość jest samoistnie przywracana z początkiem kolejnego miesiąca, wraz z przyznaniem nowego pakietu internetowego.
Czytając regulamin oferty RePlay Ekstra Stan Darmowy http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... armowy.pdf pojawia się na 7 stronie zapis
Kod: Zaznacz cały
Pakiety transferu danych są wykorzystywane w kolejności:
a Pakiet Play Online w telefonie;
b Pakiet Internet, Pakiet Smartfon;
Natomiast czytając regulamin Regulamin Usługi „Pakiety Internet” http://www.play.pl/resources/pdf/Regula ... _02_15.pdf mamy zapis
Kod: Zaznacz cały
27. Po wykorzystaniu środków w pakiecie nie jest naliczana opłata za transfer danych, a prędkość
transferu danych ulega istotnemu zmniejszeniu
No i reasumując, przedłużam umowę w wariancie Long Play II 69 - 50% na 12mies i aktywuje pakiet internet 1GB - 25zł to wg. mnie po wykorzystaniu 1GB prędkość spada wg. regulaminu który zacytowałem wyżej. No już nawet niech będzie RePlay Ekstra Stan Darmowy ale tu też mi się wydaje, że będzie podobny mechanizm Stan Darmowy 49 (za 29zł) a do tego pakiet 1GB - 25zł a potem następuje zmniejszenie prędkości.

Czy mój tok rozumowania jest dobry?

 #515635  autor: Robaas
 15 lis 2011, 15:59
Golarz Filip sprawa nie powinna mieć nigdy miejsca, załatwiona bo media się tym zajęły sami z siebie mieli w dupie klientkę i to, że ich pracownik dał ciała.

play4you2 jak tam moja trudna sprawa?

 #515652  autor: play4you2
 15 lis 2011, 17:01
Robaas pisze:play4you2 jak tam moja trudna sprawa?
Rekompensata w postaci doładowania konta zawsze jest przyznawana na promocyjny pakiet złotówek. Nie ma możliwości, aby złotówki były przyznane na saldo główne.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #515678  autor: Robaas
 15 lis 2011, 19:02
play4you2 pisze: Rekompensata w postaci doładowania konta zawsze jest przyznawana na promocyjny pakiet złotówek. Nie ma możliwości, aby złotówki były przyznane na saldo główne.
Czy Ty jesteś poważna? umiesz czytać? widzisz co odpisaliście mi na reklamację? zacytuj mi miejsce w odpowiedzi gdzie jest informacja o doładowaniu pakietu złotówek a przyznam Ci rację i zakończę temat. Robicie z ludzi idiotów, odpisujecie jedno a robicie drugie i twierdzicie, że tak jest dobrze.

 #515684  autor: pawcio1978
 15 lis 2011, 19:12
Play4You2:
wedlug jakiekolwiek prawa (ustawa, regulamin swiadczenia uslug telekomunikacyjnych, prawa telekomunikacyjnego) nie ma przepisu, ktory nakazuje doladowac konto promocyjne. Wiec macie prawo doladowac rowniez konto glowne.

Robas: ma racje. Play co innego robi, a co innego odpisuje.


W dodatku wielu konsultantow nie zna ofert, uslug, itp, itd. Sadze, ze predzej malpa bedzie lepszym konsultantem niz wielu z tych Konsultantow co pracuja w BOK Play (bez obrazania kogokolwiek).
Ostatnio zmieniony 15 lis 2011, 19:16 przez pawcio1978, łącznie zmieniany 1 raz.

 #515685  autor: Robaas
 15 lis 2011, 19:15
pawcio1978, dodam, żeby nie przeszukiwać wątku, taka była odpowiedź:
W ramach rekompensaty proponujemy jednorazowe doładowanie konta kwotą 20,00 zł. Z chwilą akceptacji powyższej propozycji prosimy o kontakt z Obsługą Klienta oraz powołanie się na numer zgłoszenia 32730559.
kwota jest może dla jednych niewielka, dla innych bardziej wartościowa, ale chodzi mi o zasadę, jak ktoś pisze o koncie to niech doładuje konto, jak przyznawali rekompensatę i mówili pakiet złotówek to przyjmowałem na konto promocyjne i nic nie mówiłem.

 #515704  autor: forum_tg
 15 lis 2011, 20:56
Golarz Filip pisze:
Robaas pisze:kolejny sukces wyszkolonego personelu play: http://www.gp24.pl/apps/pbcs.dll/articl ... /762185519
Ale przecież sprawa załatwiona,po co szukasz sensacji rodem z Faktu i SE?!
bardzo dobrze że kolega pokazuje, bo każdy błąd trzeba nagłaśniać, na forum nie raz przejawiały się setki błędów pracowników sieci Play.
Powinno być zdecydowanie więcej kontroli i szkoleń, a za błędy pracownicy powinni być surowo karani.
Z sieci Play jestem niezmiernie zadowolony, ale co do pracowników to często szkoda słów.

 #515711  autor: xif
 15 lis 2011, 21:02
jestem zmuszony znów tu się wpisać i poprosić o interwencję, ew. wyjaśnienie o co chodzi ;-)


Numer zgłoszenia: 36957806

Dla przypomnienia sytuacji - od 2 miesięcy nie otrzymuję faktur, nie doliczało mi kwot abonamentu do salda itd. Zgłaszałem problem już 2-krotnie, obecnie sprawa była na etapie z wiadomości sms:
Witamy. Informujemy, że zgłoszenie 36957806 jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokładnej analizy przez ekspertów, po której udzielimy odpowiedzi.
Po tym sms - nie działo się nic, aż do dzisiaj:

po zalogowaniu się na konto w play24, sprawdzam saldo i widzę, że doliczyło mi kilkadziesiąt zł. Myślę sobie - "super, chociaż jeden miesiąc mam już rozliczony". Niestety - w zakładce faktury brak jest jakiejkolwiek informacji na ten temat.

Dlatego play4you2 - mógłbym prosić o wyjaśnienie, czy jest to etap tylko przejściowy ku rozwiązaniu problemu, czy nadal coś nie tak jest? Dodam, że ta 'nadwyżka' salda odpowiada kwocie abonamentu, a w razie, gdyby ktoś próbował wmówić mi, że tę kwotę zużyłem np. na internet - billingi temu przeczą ;-)


Sprawa jest dość pilna, 11 grudnia kończy mi się umowa, którą nawet byłbym skłonny przedłużyć, ale nie mam rozliczonych faktur - a czas ucieka, telefony drożeją.


btw. jakaś rekompensata za szkodę powstałą w wyniku zwłoki wierzyciela mam nadzieję uzyskam? ;-)
  • Strona 110 z 241
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 241
  • 1
  • 108
  • 109
  • 110
  • 111
  • 112
  • 241