jestem zmuszony znów tu się wpisać i poprosić o interwencję, ew. wyjaśnienie o co chodzi
Numer zgłoszenia: 36957806
Dla przypomnienia sytuacji - od 2 miesięcy nie otrzymuję faktur, nie doliczało mi kwot abonamentu do salda itd. Zgłaszałem problem już 2-krotnie, obecnie sprawa była na etapie z wiadomości sms:
Witamy. Informujemy, że zgłoszenie 36957806 jest w trakcie realizacji. Wymaga ono dokładnej analizy przez ekspertów, po której udzielimy odpowiedzi.
Po tym sms - nie działo się nic, aż do dzisiaj:
po zalogowaniu się na konto w play24, sprawdzam saldo i widzę, że doliczyło mi kilkadziesiąt zł. Myślę sobie - "super, chociaż jeden miesiąc mam już rozliczony". Niestety - w zakładce faktury brak jest jakiejkolwiek informacji na ten temat.
Dlatego play4you2 - mógłbym prosić o wyjaśnienie, czy jest to etap tylko przejściowy ku rozwiązaniu problemu, czy nadal coś nie tak jest? Dodam, że ta 'nadwyżka' salda odpowiada kwocie abonamentu, a w razie, gdyby ktoś próbował wmówić mi, że tę kwotę zużyłem np. na internet - billingi temu przeczą
Sprawa jest dość pilna, 11 grudnia kończy mi się umowa, którą nawet byłbym skłonny przedłużyć, ale nie mam rozliczonych faktur - a czas ucieka, telefony drożeją.
btw. jakaś rekompensata za szkodę powstałą w wyniku zwłoki wierzyciela mam nadzieję uzyskam?
