No i dostałem odpowiedź: "wszystko jest ok, połączenia zostały zakończone poprawnie" - no bomba... zostały zakończone poprawnie bo później się nei dało rozmawiać, a to, że żadna ze stron nie chciała ich zakończyć i trzeba było oddzwaniać to już inna para kaloszy O_xNo na razie jeszcze 'mysla', niemniej zauwazylem pewien problem - numer kontaktowy (*) podany jest jakis 'od czapy' a jak zadzwonia na numer ktorego zgloszenie dotyczy to tez za wiele nie zalatwia.. (telefon ojca) >:play4you2 pisze:lwiczek napisał/a:U mnie to kwestia techniczna właśnie
W twojej sprawie pamiętam, że robiono jeszcze analizy, ale chyba dzisiaj miało się to już zakończyć. Z pewnością odezwą się do Ciebie jak tylko techniczny zakończy sprawdzanie wszystkich danych.
i tutaj pojawia się lekka zagwózdka związana z (*) dlaczego do diaska nie można zaktualizować danych kontaktowych z poziomu play24?! :/
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Na szczescie ja takich problemow w Play nie mam.lwiczek pisze:No i dostałem odpowiedź: "wszystko jest ok, połączenia zostały zakończone poprawnie" - no bomba...


Jedno w Plusie mi sie bardziej podoba. Eksperci (nie konsultanci) bardzo szybko odpowiadaja (zwykle kilka dni i jest odpowiedz).
Wiec poki co to Play u mnie bedzie.

No ja generalnie też nie mam problemu - pojawił się jednego dnia na numerze ojca co było dosyć frustrujące >:
Już pomijając kwestie zrywania połączeń problem był jeszcze z wykonywaniem połączeń (po wybraniu numeru komunikat bodajże 'błąd połączenia' albo 'błąd sieci'):
Sam nie wiem, czy odpowiedź wybitnie zbywająca żeby nie uznawać reklamacji czy po prostu faktycznie nic w logach nie było (dziwne! >: ), no ale bardziej zalezy mi na tym, zeby dowiedzieć się w czym problem i żeby on dalej nei występował! :/
Już pomijając kwestie zrywania połączeń problem był jeszcze z wykonywaniem połączeń (po wybraniu numeru komunikat bodajże 'błąd połączenia' albo 'błąd sieci'):
.po dokonanej analizie nie stwierdził nieprawidłowości, podczas nawiązywania połączenia z numerem telefonu xxxxxxxxx
Sam nie wiem, czy odpowiedź wybitnie zbywająca żeby nie uznawać reklamacji czy po prostu faktycznie nic w logach nie było (dziwne! >: ), no ale bardziej zalezy mi na tym, zeby dowiedzieć się w czym problem i żeby on dalej nei występował! :/
blad polaczenia i blad sieci kojarzy mi sie tylko z jednym. Zapchana stacja (bardzo czesto wystepuje to w Plusie na 2G). Moze w Play jest to samo? No chyba, ze telefon jest zalogowany do sieci Plusa.lwiczek pisze:po wybraniu numeru komunikat bodajże 'błąd połączenia' albo 'błąd sieci'
Automat i wydaje mi się, że był w zasięgu play 2g (telefon nie obsługuje 3g co może być problemem)...
[ Dodano: 2010-11-28, 14:14 ]
No i problem by się rozwiązał... ja na moim telefonie (samsung i780) nie mam żadnych problemów nawet z długimi rozmowami (ustawiony auto, najczęściej siedzi w 3g play), ale reszta rodziny się skarży na problemy (zrywanie, brak możliwości zadzwonienia - niezbyt częste, ale jednak, ustawienia automatyczne, najczęściej play). Mama ma nokię 1650 a ojciec myphone 1055 - oba obsługują tylko 2g... ostatnio też prowadziłem dłuższą rozmowę na zapasowym samsungu 1080 i były problemy bo w trakcie ~10minutowej rozmowy zerwało połączenie około 4 razy :/
Dziwi teraz inna rzecz - że super wypasiony dział techniczny nie widzi żadnego problemu :/ czy to znaczy, play4you2, że raczej sytuacja w 2g w mojej okolicy (dotyczącej tego zgłoszenia) się nie poprawi?! Dodam, że 2g plusa też bywa problematyczny, a nie wyobrażam sobie tłumaczenia rodzicom co zrobić w przypadku ręcznego wybierania O_x (sama podstawowa obsługa to była katorga
)
[ Dodano: 2010-11-28, 14:14 ]
No i problem by się rozwiązał... ja na moim telefonie (samsung i780) nie mam żadnych problemów nawet z długimi rozmowami (ustawiony auto, najczęściej siedzi w 3g play), ale reszta rodziny się skarży na problemy (zrywanie, brak możliwości zadzwonienia - niezbyt częste, ale jednak, ustawienia automatyczne, najczęściej play). Mama ma nokię 1650 a ojciec myphone 1055 - oba obsługują tylko 2g... ostatnio też prowadziłem dłuższą rozmowę na zapasowym samsungu 1080 i były problemy bo w trakcie ~10minutowej rozmowy zerwało połączenie około 4 razy :/
Dziwi teraz inna rzecz - że super wypasiony dział techniczny nie widzi żadnego problemu :/ czy to znaczy, play4you2, że raczej sytuacja w 2g w mojej okolicy (dotyczącej tego zgłoszenia) się nie poprawi?! Dodam, że 2g plusa też bywa problematyczny, a nie wyobrażam sobie tłumaczenia rodzicom co zrobić w przypadku ręcznego wybierania O_x (sama podstawowa obsługa to była katorga

Ostatnio kupilismy tez myPhone (dla tescialwiczek pisze:ojciec myphone 1055 - oba obsługują tylko 2g



Tylko strasznie cicho przez niego slychac ale ALARM ma glosny!

Problem z 2G (900) jest taki, ze czesciej sie zapycha niz 3G a w Polsce jest bardzo wielu ludzi korzystajocych z tej technologii.. Dlatego kosztem baterii wole byc na 3G.lwiczek pisze:czy to znaczy, play4you2, że raczej sytuacja w 2g w mojej okolicy

Cudnie, ale to nie rozwiazuje mojego problemuplayonline pisze:Problem z 2G (900) jest taki, ze czesciej sie zapycha niz 3G a w Polsce jest bardzo wielu ludzi korzystajocych z tej technologii.. Dlatego kosztem baterii wole byc na 3G. Ale to zaden problem wlasciwie..


(a telefon fajny i całkiem głośny (: )
Ja od dawna mam problemy z rozmowami przez 2G. Od kilku dni niestety z 3G też :/. Znów się zaczyna... "Network is busy". Telefon znów ma problemy z rejestracją karty SIM - szczególnie w nocy. Jestem tylko ciekawy czy Play ma tyle użytkowników, że zapycha się BTS czy to raczej wina pojemności sieci? Drogie UKE dajcie koncesje na LTE P4 tak szybko jak to możliwe i za darmo żeby mogli jak najszybciej tą sieć zbudować
.
Play24 znów albo leży (HTTP 503) albo is going down :/. Ciekawe kto przeprowadza prace modernizacyjne w niedziele o 20:00
. Sami pracoholicy w tym Play...

Play24 znów albo leży (HTTP 503) albo is going down :/. Ciekawe kto przeprowadza prace modernizacyjne w niedziele o 20:00

play4you2 pisze:Masz bardzo ciekawe teorie, niemniej jednak, niestety nie mogę się z nimi zgodzić. Twierdzisz, że powierdzono, że byłeś zalogowany do 2 nadajników jednocześnie, oddalonych od siebie kilka km. Otóż, jest to raczej mało prawdopodobne, ale skoro robiłeś zgłoszenie, to podaj mi jego numer, z chęcią przyjrzę się tej odpowiedzi. Istnieje mozliwość przelogowania się między nadajnikami, ale nie zalogowania jednocześnie do 2 nadajników. Naprawdę, z wielką ciekawością prześledzę te odpowiedzi. Jest jeszcze jedna kwestia. Żaden konsultant podczas rozmowy telefonicznej nie jest w stanie podać Ci lokalizacji, gdzie byłeś zalogowany, chyba że, otrzymali taką informację z działu technicznego. System na którym pracują, nie pokazuje im twojej lokalizacji. Tak więc, nie jest to mozliwe, aby podali Ci miejscowość w której byłeś zalogowany. Jeżeli nie robiłeś zgłoszenia, to proszę Cię o jego zrobienie. Osobiście przekażę tą sprawę do działu technicznego. Co do internetu.. Wiele razy powtarzałem, że jeżeli ktoś kupuje tzw. "smartfon", bardzo proszę, aby dokładnie zapoznał się z instrukcją i wyłączył ewentualnie wszystkie mozliwe aktualizacje. Zwłaszcza, jak ten smartfon ma androida, to należy liczyć się z tym, że tak może być. Nie wspomnę tu o tym, że jeżeli posiadamy jakieś aplikacje, które sami pobraliśmy, to one mogą swobodnie (pomimo, że wyłączymy w nich aktualizacje) ppbierać różne dane. Niestety, z takimi sprawami spotykam się bardzo często, ale przykro mi, jednak wszystkie te połączenia internetowe są prawidłowo zrealizowane i bardzo mi przykro, ale opłata za nie również jest nalicozna w oparciu o Cennik usługi.
Co do wiadomości Premium, to również nie jest dziwne. Są różnego rodzaju konkursy, jeden z nich był ostatnio organizowany w naszej sieci przez firmę komercyjną. Polegał on właśnie na tym, że za wiadomość którą właśnie otrzymamy w ramach tego konkursu, ponosimy opłaty. Aktywacja konkursu mogła nastąpic na 3 różne sposoby, poprzez odesłanie na jedną z porpozycji woadomości o treści tak, samoczynne przystąpienie do konkursu, lub podczas rozmowy telefonicznej, zachęcającej do konkursu wciśnięcie cyfry "1". Jeżeli nadal masz zastrzeżenia co do tych wiadomości - zrób zgłoszenie. Jesteśm,y w stanie wszystko perfekcyjnie sprawdzić i wytłumaczyć, skąd i dlaczego masz takie naliczenia.
Na zakończenie zapewniam Cię, że nikogo nie naciągamy. Wszystko jest określone w Regulaminach i Cennikach. Zawsze zachęcam do zapoznania się z danym Regulaminem lub Cennikiem, aby właśnie w przyszłości uniknąć podobnych zdarzeń.
naprawdę napisałem że powiedziano mi że byłem w dwóch różnych miejscach..? O ile pamiętam, to pisałem że byłem w różnych miejscach, oddalonych od siebie o kilka kilometrów, przy czym po drodze mijałem inne nadajniki play.. Czyli tak.. Play twierdzi że byłem zalogowany do nadajnika X do 16:24, a o 15:53 przeprowadziłem rozmowę w odległości 300_400m ( w linii prostej) od nadajnika Z, przy czym minąłem jeszcze nadajnik Y,który jest po drodze między nadajnikiem X, a Z. Stąd logiczny wniosek że byłem w zasięgu nadajnika Z. Mało tego, kilka minut później oddaliłem się jeszcze dalej, i nie ma cudów, połączenie z nadajnikiem X stanowiło by cud porównywalny z wygraną w totka.. Stosowną wątpliwość wyraziłem w zgłoszeniu 23530671, w treści..:
" Panie Jxxxxxx Czxxxxx!! Krótkie pytanie!! Jak to możliwe że wg Was byłem w dwóch różnych miejscach jednocześnie..?? Zna Pan sprawę więc nie będę się rozpisywał niepotrzebnie, ale jeśli już był Pan łaskaw zapomnieć, to odsyłam do wcześniejszej korespondencji.. ps. Nie zapłace Wam tej spornej sumy... bo się Wam zwyczajnie nie należy.. Działania wcześniejsze traktuję jako próbę wyłudzenia. dkf" Oczywiście zostało to potraktowane jako kontynuacja i odpowiedziano mi ...:
"dziękuję za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 5 listopada 2010 r., dotyczące odpowiedzi na zgłoszenie.
Uprzejmie informuję, że zgodnie z odpowiedzią na zgłoszenie nr 23385613 Pańska sprawa została ostatecznie rozpatrzona w zgłoszeniu nr 22435690 i wyczerpał Pan drogę postepowania reklamacyjnego, skorzystał Pan z możliwości odwołania się od decyzji."
Zastanawia mnie więc po jakiego diabła poniżej zamieszczona jest notka..:
"W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty
elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową
www.24.playmobile.pl.
Czyż nie było to dodatkowe pytanie (sugestia)...??
Telefon nie pobierał danych, bo:
1. telefon ma symbiana nie androida, poza tym nie posiadam w telefonie żadnych aplikacji innych niż wgrane przez serwis, który wyczyścił mi telefon w trakcie wymiany softu (naprawy)niedługo wcześniej.
2. licznik danych również został zresetowany i daleko mu do ilości danych które to niby ściągnąłem i wysłałem łącznie.
3. Jakaż to musiała by być aplikacja, która potrzebowała by aż 261 mega aktualizacji, choć to podobno możliwe..
4. Jeśli telefon ma łączyć się z internetem, to zawsze pyta w jaki sposób, czy przez internet, czy przez wifi.. Nie ma mowy o przypadku.
5. W momencie wykonywania połączenia o 15:45, jeszcze w zasięgu nadajnika X, rozłączałem się z GG, ( w telefonie), czekałem aż zniknie ikona informująca o połączeniu internetowym, dopiero wtedy połączyłem się.. Niestety z jakiegoś powodu mój telefon ( samsung i550w) robi fochy gdy chcę połączyć się w trakcie trwania połączenia internetowego i w 9 na 10 przypadków nie da się połączyć nie rozłączając połączenia int..
Tamten dzień pamiętam doskonale, ze względu na coś wyjątkowego co wydarzyło się wtedy i jestem w stanie odtworzyć go w pamięci z dokładnością do kilku minut..
6. play nie jest zainteresowany odpowiedzią na proste pytanie, gdzie byłem zalogowany o 15:53, mimo iż pytałem nie jeden raz..
7. play nie jest w stanie podać adresu strony z którym się rzekomo łączyłem, zasłaniając się najpierw tajemnicą danych osobowych, a gdy wyśmiałem to że chronią moje dane przede mną, odpowiedziano mi że nie są w stanie dowiedzieć się adresu...
Podobno jesteście w stanie stwierdzić gdzie logował się mój telefon, np. o 16:15, ale też nikt nie ma ochoty tego zrobić...
Dalej... Wszystkie moje połączenia z nadajnikiem X, mają wielkości..: 20, 30,40 kilo, i są co chwilę zrywane. Zdarzyło się że raz miałem 400 kilo za jednym połączeniem, ale to ewenement.. Można to oczywiście sprawdzić.. aż tu nagle 261 mega.. Dodam, że niedługo wcześniej, jeden z pracowników play na moje pytanie dlaczego mi tak często rozłącza, powiedział ze w miejscu w którym się znajduję, w zasadzie nie ma zasięgu nadajników play, (poza play zablokowane) i dlatego tak często mi zrywa. O 15:53 byłem kilka kilometrów dalej od miejsca gdzie wg pracownika play nie mam zasięgu.. 261 mega w miejscu gdzie udało mi się jednorazowo pobrać (wymienic)dane max 400kilo jest swoistym cudem.. szkoda że nie zarejestrowanym przeze mnie ani przez mój telefon...
sms premium... Ciekawostką jest to, że jednego dnia ponowiłem blokadę, aby nie przychodziły do mnie smsy z grami itp, gdzie zaznaczono konkretnie i wysłano do tej firmy odpowiednią informację, po czym jakieś dwa dni później znowu sms (który okazał się zwrotnym, o czym w tamtej chwili nie wiedziałem), mimo mojego sprzeciwu..
Jeśli jesteście (jak piszesz) perfekcyjnie sprawdzić wszystko, to dlaczego mimo moich wyraźnych żądań nie sprawdziliście skąd były wysyłane smsy, i nie porównaliście z tym gdzie akurat logował się telefon..?? Jestem w 100% pewien że wnioski zaskoczyły by Was, ale Wy, czyli play nie jesteście zainteresowani wyjaśnieniem sprawy, dla Was ważne jest że jest ofiara którą obciążyliście rachunkiem..
Na kolejne pytania odpowiem z przyjemnością.. dkf
[ Dodano: 2010-11-28, 22:50 ]
jeszcze jedno.. Wyłączyliście mi rozmowy wychodzące, mimo iż na daną chwilę nie istniało zadłużenie...
Oczywiście Wy twierdzicie inaczej, ale..
W momencie wyłączenia, nie było decyzji o egzekucji, czy też dochodzeniu (NIE)należności, w danej chwili ostatnią Waszą decyzją było umorzenie spornej kwoty, a faktury były opłacone. Owszem, nie zgodziłem się na umorzenie, (bo cały czas uważam że nie można umorzyć niczego jeśli nie jestem Wam nic winien) ale jeśli play chciał mi wyłączyć telefon, to wpierw powinien poinformować mnie o swojej decyzji. Nie dostałem żadnej informacji o planowanym wyłączeniu, ani tym bardziej o wnioskach w spornej sprawie. Nie było ŻADNEJ decyzji!!. Play należność za fakturę zaksięgował jako wpłatę w ramach spornej (NIE)należności mimo iż wyraźnie poinformowałem telefonicznie, a potem jeszcze mailem że jest to wpłata za fakturę.. Play postanowił ignorować moje dyspozycje i na tej podstawie jak sądzę wyłączył mi połączenia wychodzące.. Oczywiście odczytuje to jako nie dotrzymanie warunków umowy ze strony play...
pytanie mam, otrzymałem darmowy starter, czy jest możliwość nie stracenia bonusu w postaci darmowych rozmów w play po wyborze profilu, chce wybrac darmowy internet w play fresh
druga sprawa przy opcji tej promocji w play24 po jej rozwinięciu, link do regulaminu jest nie prawidłowy
druga sprawa przy opcji tej promocji w play24 po jej rozwinięciu, link do regulaminu jest nie prawidłowy
banderassso
na marginesie dodam że wg archiwum gg w tym czasie miałem kilkakrotnie przerwane połączenie.. a play twierdzi że połączenie trwało prawie 7 godzin..
play twierdzi uparcie że wszystko jest OK..
Rok temu pisałem o pewnej sprawie, która ciągnęła się pół roku, gdzie przez ten czas odrzucano moje reklamacje jako bezzasadne, gdzie stwierdzano na piśmie że nie mam racji, że jakiś specjalista odsłuchał rozmowy i nie było w niej mowy o pewnej ofercie, aż minęło pół roku i stwierdzono że jedna było.. Przy czym mam trzy odpowiedzi, z różnymi nazwiskami "specjalistów" że nie mam racji, że odsłuchano i że nie było mowy.. Dopiero pena pani z play wyśledziła sprawę, zbadała i stwierdziła ponad wszelką wątpliwość że mam rację.. Moge się założyć o "łiskacza" że już nie pracuje w play... za dobra pewnie była..
Skoro już raz mnie okłamywano, to co stoi na przeszkodzie żeby stało się to po raz drugi...??
play twierdzi uparcie że wszystko jest OK..
Rok temu pisałem o pewnej sprawie, która ciągnęła się pół roku, gdzie przez ten czas odrzucano moje reklamacje jako bezzasadne, gdzie stwierdzano na piśmie że nie mam racji, że jakiś specjalista odsłuchał rozmowy i nie było w niej mowy o pewnej ofercie, aż minęło pół roku i stwierdzono że jedna było.. Przy czym mam trzy odpowiedzi, z różnymi nazwiskami "specjalistów" że nie mam racji, że odsłuchano i że nie było mowy.. Dopiero pena pani z play wyśledziła sprawę, zbadała i stwierdziła ponad wszelką wątpliwość że mam rację.. Moge się założyć o "łiskacza" że już nie pracuje w play... za dobra pewnie była..
Skoro już raz mnie okłamywano, to co stoi na przeszkodzie żeby stało się to po raz drugi...??
W moim wypadku uparcie twierdzą, że coś parę razy pobierało ponad 600mb. Oczywiście to nie ich wina, a fakt, że takie rzeczy się zdarzają wyłącznie u nich w sieci to czysty przypadek...pawelpp pisze:dkf poinformuj UKE. Przypadek jest na prawdę ciekawy. I Play nadal twierdzi, że aplikacja na symbiana pobrała sobie 260 mb?
wypasss
dkf - pisz do UKE, szkoda czasu i nerwów. Jeśli masz taką chęć, to służę (via PW) szczegółami mojej sprawy i mojego zgłoszenia do UKE. Może jak się zbierze kilka osób z tym samym problemem, to w końcu dobiorą im się do d*py i skończy się to całe wyłudzanie pieniędzy.
Po zmianie profilu, bonusy ze startera z e-shopa są KASOWANE. W opcji Internet na próżno znajdziesz tam pakiety głosowe obniżające koszty (z wyłączeniem pakietów kwotowych Promocyjnych Złotówek: 10 za 5, 15 za 10 i 30 za 10) - tylko pakiety Internetowebanderas pisze:pytanie mam, otrzymałem darmowy starter, czy jest możliwość nie stracenia bonusu w postaci darmowych rozmów w play po wyborze profilu, chce wybrac darmowy internet w play fresh
druga sprawa przy opcji tej promocji w play24 po jej rozwinięciu, link do regulaminu jest nie prawidłowy
Witam czy Play24 ma kiedyś zamiar działać?
Bo muszę wykonać operację przez Play24 przed końcem okresu rozliczeniowego.
Już 2 dni się męczę, żeby się dostać do tego Play24, albo nie działa, albo przepraszają, albo w ciągu trwania operacji wywala błąd, co za kompromitacja.
Wchodzę przez różne przeglądarki i nic.

Bo muszę wykonać operację przez Play24 przed końcem okresu rozliczeniowego.
Już 2 dni się męczę, żeby się dostać do tego Play24, albo nie działa, albo przepraszają, albo w ciągu trwania operacji wywala błąd, co za kompromitacja.
Wchodzę przez różne przeglądarki i nic.
Strona działa, ale rano. Noc jest do spania.kwistas pisze:Witam czy Play24 ma kiedyś zamiar działać? .
http://www.youtube.com/watch?v=JgrL_SeXPH4#t=5m51s
Noce owszem są do spania ale wieczorami też nie działa.zaq22 pisze:Strona działa, ale rano. Noc jest do spania.kwistas pisze:Witam czy Play24 ma kiedyś zamiar działać? .
http://www.youtube.com/watch?v=JgrL_SeXPH4#t=5m51s
Jak sama nazwa wskazuje jest to strona internetowa play24 więc powinna być dostępna 24h a nie 12 h.
Użytkownik sam decyduje kiedy, i o której chce korzystać.
Weź też pod uwagę, że jak ty śpisz to wiele osób jednak pracuje, żebyś mógł np. iść do sklepu i kupić rano batonik.