• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 107 z 244
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 244

 #443257  autor: playonline
 25 lis 2010, 22:28
qper pisze:Screen
No tak brak tego ale czy nie masz screena troche mniej ucinajacego emaile? Nie chodzi mi o to aby adres byl widoczny ale bardzo daleko wyjechales z paskami.

Widziales jak to u mnie wyglada?

[ Dodano: 2010-11-25, 22:37 ]
Pokazalbym jeszcze jak dobrze da sie ogladac vod (naprawde) przez Play Online'a ale nie wiem czy nie naruszylbym prawa.. :/

 #443261  autor: user_delete19
 25 lis 2010, 22:41
Sprawdziłem jeszcze pod IE - u mnie takich przycisków nie ma >:

 #443265  autor: qper
 25 lis 2010, 22:44
playonline pisze:
qper pisze:Screen
No tak brak tego ale czy nie masz screena troche mniej ucinajacego emaile? Nie chodzi mi o to aby adres byl widoczny ale bardzo daleko wyjechales z paskami.

Widziales jak to u mnie wyglada?

[ Dodano: 2010-11-25, 22:37 ]
Pokazalbym jeszcze jak dobrze da sie ogladac vod (naprawde) przez Play Online'a ale nie wiem czy nie naruszylbym prawa.. :/
Tu jest screen z innego konta gdzie nie były podane dane, widać to najlepiej

Obrazek

 #443267  autor: playonline
 25 lis 2010, 22:51
lwiczek pisze:Sprawdziłem jeszcze pod IE - u mnie takich przycisków nie ma >:
Przegladarka i system operacyjny nie maja znaczenia (to samo jest pod Windowsem i: IE, FF, O, Ch a takze pod Linuxem i: IEs, FF, O, Ch).
qper pisze:Tu jest screen z innego konta gdzie nie były podane dane, widać to najlepiej
No to dziwne.. :/ Moze wazny jest sposob logowania sie? Ja loguje sie za pomoca adresu email jako loginu a nie numeru telefonu.

 #443271  autor: qper
 25 lis 2010, 22:58
Nie ma to znaczenia,
mam kilka paneli na różnych mailach, loguje się różnie po numerze i mailu ale to też nie ma znaczenia.

Mam konta prywatne i firmowe. Abonamenty i Freshe.

Sam widzisz jak jest. Może i mnie kiedyś pozwolą samemu zmieniać dane ;)

 #443273  autor: playonline
 25 lis 2010, 23:13
qper pisze:Sam widzisz jak jest. Może i mnie kiedyś pozwolą samemu zmieniać dane
To juz nie wiem.

Ja mam abonamenty telefoniczne i internetowe. Moi rodzice Fresh'e. Rodzina fresh'e i abonamenty telefoniczne i internetowe. Wszyscy mamy mozliwosc zmiany (wiem bo zakladalem im konta).

PS Ja w 99% loguje sie za pomoca e-maila ale czasami jak sie rozpedze to numer wpisze (tyle, ze w tym przypadku numerowym wczesniej nie zwrocilem uwagi na te "przyciski").

Moze niech Play4You zobaczy Wasze screeny i moj filmik i niech stwierdzi od czego to zalezy?

[ Dodano: 2010-11-25, 23:17 ]
qper pisze:Mam konta prywatne i firmowe.
A wlasnie. Czy te screeny nie sa z konta firmowego? Moze nie masz wypelnionego wniosku do zarzadzania kontem Play24? Lub jezeli taki wniosek wypelniles to moze nie logujesz sie z pozycji numeru administratora?

 #443280  autor: qper
 25 lis 2010, 23:37
Np po co ci upoważnienie do prywatnego Fresha? Nie jest wymagane, a jedyna weryfikacja jest poprzez sms. Każdy właściciel powinien mieć możliwość modyfikowania danych kontaktowych.

Tu chodzi raczej o system i bazy na jakich są kąta.

Codziennie coś grzebią wieczorami w play24 wiec podejrzewam, że system nie wytrzymał napływu klientów i muszą rozbudowywać system.

Poczekam sobie cierpliwie :)

Ogólnie play24 wymaga dużo pracy. W dalszym ciągu brakuje mi dat ważności najważniejszych dla mnie pakietów, brakuje informacji o sumie doładowań z danego miesiąca itp. Czekamy na zmiany :)

Może play4you2 się coś dowie i napisze.

 #443286  autor: playonline
 26 lis 2010, 00:00
pawelpp pisze:Robiłem to już co najmniej kilka razy
Skoro P4Y nie chce/nie moze zajrzec na Twoje konto Play24 to moze zrob tak jak ja. Za pomoca programu np CamStudio (bezplatny opensource'owy) "nakrec" filmik z pulpitu i udostepnij (utajniajac swoje dane). Jezeli masz konto firmowe to czy masz ustalonego administratora (pdf na www Playa) i czy logujesz sie za pomoca numeru administratora?
qper pisze:Np po co ci upoważnienie do prywatnego Fresha?
Pisalem o numerze firmowym. Czy masz tam upowaznienie? Moze firmy potrzebuja innych uprawnien aby cos zmieniac (i niewazne czy Fresh, Mix, indywidualna taryfa czy firmowa skoro zarejestrowane na firme) ale niech P4Y sie wypowie.

 #443314  autor: play4you2
 26 lis 2010, 09:15
qper pisze:Chciałem, żeby to sprawdzili technicy ale miesiąc minął, a nikt nawet nie ruszył zgłoszenia.
Po takim czasie wątpię, że coś się wyjaśni.
Zobaczymy, co da się zrobić. Sprawę przekazałem do technicznego.
aizo pisze:play4you2, lub play4you czy możeci cos zadziałać w srpawie zgłoszenia

23907223
Zamknięte.
irom pisze:ale wyjaśnienie brzmi "błąd pracownika"
No niestety, przepraszam Cię za to. Osoba odpowiedzialna za to poniosła już stosowne konsekwencje. Po prostu nastąpiła niefortunna pomyłka, o której Ci wspomnieliśmy. Mimo wszystko mama nadzieję, że nie masz do nas wielkiego żalu o tą sytuację. Fakt, reklamacja powinna zostać szybciej rozwiązana, niemniej jednak, zrobiłem co mogłem, aby ją przyspieszyć.
playonline pisze:ale niech P4Y sie wypowie.
Rzeczywiście, dla kont firmowych powinien być ustalony administrator, który będzie zarządzał kontami.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #443321  autor: jahu_2006
 26 lis 2010, 09:53
play4you2

Jeżeli nie prześlesz tego zgłoszenia nr 24124352 (o które sam prosiłeś żeby zrobić) jak najszybciej to jakiś konsultant/ka odpowiedzą mi jakieś farmazony.

A jeśli nie chcecie poprawiać usług na własnej sieci to ludzie przełączą się na Plusa i wygenerują wam ładne koszty, albo nie będziecie mieć wcale klientów którzy chcieliby być w waszej sieci.

Zgłoszenie wisi od 22.11.2010 i podejrzewam że dziś zostanie rozwiązane z głupim komentarzem lub formatką techniczną jeżeli nie przekażesz tego osobom odpowiedzialnym za sieć.

Piszę jeszcze raz nr 24124352

 #443322  autor: qper
 26 lis 2010, 09:59
playonline pisze:ale niech P4Y sie wypowie.
Rzeczywiście, dla kont firmowych powinien być ustalony administrator, który będzie zarządzał kontami.

Pzdr.[/quote]


Należy uzupełnić, że chodzi o numery zarejestrowane na spółki prawa handlowego, czyli Sp. z o.o., S.A. oraz Sp. J.

w przypadku indywidualnej działalności gospodarczej oraz spółek cywilnych takiej potrzeby nie ma, bo żadne opcje nie są blokowane.

Temat upoważnień mam bardzo dobrze przerobiony, bo walczyłem w firmie, żeby nam wyłączyli ograniczenia, które bez naszej wiedzy z dnia na dzień zostały załączone.

Pracownicy stracili możliwość aktywowania pakietów itp. Taka opcja wyłączenia powinna być zrealizowana jeżeli klienta nie chce wyznaczać administratora, natomiast na chwilę obecną Play takich opcji nie udostępnia.

Teraz migrujemy do Fresha po zakończeniu umowy, przerejestrujemy karty na osobę prywatną i będziemy korzystać :).

Mam nadzieję, że może do lutego coś się zmieni i pozostaniemy na abonentach.

 #443325  autor: play4you2
 26 lis 2010, 10:12
jahu_2006 pisze:Piszę jeszcze raz nr 24124352
Przekazano.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #443330  autor: pawelpp
 26 lis 2010, 10:43
filmik to dobre wyjście... ale nie mam teraz czasu żeby się z tym bawić - może w przeciągu kilku dni.
Play4you2 znów mnie ignoruje... :-( Zadałem kilka rzeczowych pytań i nie uzyskałem odpowiedzi.
Wczoraj zadzwoniłem na OK, muszę pochwalić pana który mnie obsługiwał. Poprosiłem o kontakt telefoniczny w sprawie rozpatrzonego już zgłoszenia a dzisiaj rano dostałem odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, ze zgloszenie numer 24291144 zostalo rozwiazane.
Aby poznac jego tresc prosimy o kontakt pod numerem Obslugi Klienta *500 lub 790500500

Dziękujemy za zgłoszenie, które wpłynęło do nas 25 listopada 2010 roku za pośrednictwem infolinii.

Uprzejmie informujemy, iż sprawa jest aktualnie rozwiązywana w zgłoszeniu numer: 23605744.

Przepraszamy za tak długi okres oczekiwania na odpowiedź. W ramach rekompensaty pragniemy zaproponować Panu pakiet 10 minut na połączenia głosowe do wszystkich sieci na okres 30 dni.
Czy jest to zgodne z procedurami Play? Prosiłem o kontakt i wyjaśnienia a nie rekompensatę. Po ch* mi ona jak w tym miesiącu jeszcze prawie nie ruszyłem swojego abonamentu (minuty za rozmowy przychodzące)?!

 #443374  autor: jahu_2006
 26 lis 2010, 15:37
play4you2 pisze:Przekazano.
P4Y2
Wielkie dzięki. :mrgreen:

 #443436  autor: ukefake
 26 lis 2010, 22:26
play4you2, 15 stron temu pytałem co się dzieje z moim zapytaniem wysłanym przez PW na początku października. Kiedy mogę liczyć na odpowiedź?

 #443491  autor: agaak
 27 lis 2010, 08:50
Jak PLAY24 prezentuje przesłane dane? Bo dwa dni temu, miałam sesje GPRS i nic... kasę policzyło, a na bilingu cisza. Pozostałe rozmowy/sms/mms normalnie się pokazują. Coś specjalnej muszę kliknąć? Bo wybieram wszystkie alb dane i nic.

 #443589  autor: lukasz.wr
 27 lis 2010, 22:51
Nowy starter został dzisiaj włozony do telefonu-aktywowane play24-doładowane konto za 30zł i wykupiony pakiet sms do wszystkich, i internet (100mb/5zł) taryfa ogólna-starter za 9zł.I mam pytanko ide aktywuja sie przeciętnie pakiety? Zostały wykupione o godzinie 16 i do tej pory nie ma zadnej odpowiedzi.Co zrobic jeśli po 24 godzinach od daty aktywacji pakietów nie bedzie?

 #443598  autor: playonline
 28 lis 2010, 00:24
lukasz.wr pisze:Co zrobic jeśli po 24 godzinach od daty aktywacji pakietów nie bedzie?
Jezeli nie bedziesz miec do jutra 16 dostepnych pakietow to zrob zgloszenie na Play24 (aby rozpatrzono zgloszenie musisz miec zarejestrowany numer w salonie). Przy okazji, czy nie zmieniales przypadkiem taryfy po wbiciu kodow na pakiety?

 #443619  autor: kerim36
 28 lis 2010, 09:25
lukasz.wr pisze:.I mam pytanko ide aktywuja sie przeciętnie pakiety? Zostały wykupione o godzinie 16 i do tej pory nie ma zadnej odpowiedzi.Co zrobic jeśli po 24 godzinach od daty aktywacji pakietów nie bedzie?
zapoznaj sie z regulaminem konkretnych pakietow, a jak nie zostana aktywowane w okreslonym czasie to trzeba to zareklamowac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #443621  autor: Andrzej24
 28 lis 2010, 09:53
Odpowiedzi nie dostaniesz. Taka mała wada play. Musisz sam sprawdzić czy już masz pakiety. Ja najpierw sprawdzam stan konta. Jak ubyło mi kasy to wiem, że włączyli pakiet. Potem zostaje ci tylko kontrola pakietów kodami lub poprzez play menu. U mnie włączenie pakietu trwa maks 1 godz. Włączam je bezpośrednio kodami a nie przez playmenu bo niektórym to sie nie udawało.
  • Strona 107 z 244
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 244
  • 1
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 109
  • 244