• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 106 z 244
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 244

 #443146  autor: user_delete19
 25 lis 2010, 13:03
Publius pisze:Czy SMSy z bramki naprawdę kiedyś pojawiały się w billingu?
Wciąż się pojawiają!
1 SMS 25.11.2010 11:42:29 - SMS do Play z bramki 1 szt. zobacz
(;

 #443147  autor: playonline
 25 lis 2010, 13:08
lwiczek pisze:dlaczego do diaska nie można zaktualizować danych kontaktowych z poziomu play24?! :/
Mozna. Przynajmniej ja zmienilem. Moze masz cos nie tak z kontem?

 #443150  autor: Publius
 25 lis 2010, 13:58
Niestety, 24.11 ale fakt, nie zwróciłem uwagi na wczorajsze daty. Czyli lag.

 #443154  autor: user_delete19
 25 lis 2010, 14:32
playonline pisze:
lwiczek pisze:dlaczego do diaska nie można zaktualizować danych kontaktowych z poziomu play24?! :/
Mozna. Przynajmniej ja zmienilem. Moze masz cos nie tak z kontem?
Możesz zmienić telefon kontaktowy i adres e-mail? Ja mam dostep tylko do zmiany adresu korespondecyjnego a ten jest akurat zbędny... Zarzuć zrzutem ekranu i instrukcją jak zmienić kontaktowy numer telefonu... :O

 #443159  autor: Sławek
 25 lis 2010, 15:09
Proste pytanie: czy mając już od ponad roku jeden abonament w Play i opłacając dość duże rachunki (nawet do 250zł), mogę wziąć drugi abonament na dowód, czy potrzebne są inne dokumenty też?

 #443161  autor: sahib
 25 lis 2010, 15:16
play4you2 pisze:Niestety, z takimi sprawami spotykam się bardzo często, ale przykro mi, jednak wszystkie te połączenia internetowe są prawidłowo zrealizowane
Nie - nie są, co pokazuje praktyka. Samodzielnie, po otrzymaniu faktury na ponad 1600zł, w ciągu zaledwie tygodnia znalazłem 9 osób, które spotkała taka sama sytuacja. Ile innych osób znalazłbym, gdybym poszperał głębiej? Oczywiście też słyszały, że telefon "sam to naściągał, bo to internetowy telefon jest itp.", co nie zmienia faktu, że po wielu miesiącach reklamacje były uznawane przez Play. Tłumaczenia o winie telefonu można bardzo łatwo wciskać użytkownikom niezorientowanym technicznie, ale w Play powinniście wiedzieć, że raz na 1000 osób traficie na użytkownika mającego przykładowo w temacie smarfonów większe pojęcie i doświadczenie niż wy.

Moja sprawa, tak na marginesie, jest już prowadzona przez UKE. Szkoda mojego czasu i nerwów na firmę, której podejście do klienta stoi na tak niskim poziomie.

 #443163  autor: KC-KARLOS
 25 lis 2010, 15:17
Sławek pisze:Proste pytanie: czy mając już od ponad roku jeden abonament w Play i opłacając dość duże rachunki (nawet do 250zł), mogę wziąć drugi abonament na dowód, czy potrzebne są inne dokumenty też?
TAK :) Możesz - wtedy wystarczy dowodzik i obowiązują Cię oferty Dla Abonentów PLAY

 #443167  autor: Sławek
 25 lis 2010, 15:22
Czy to znaczy, że mogę wziąć nową ofertę na takich zasadach jak gdybym przedłużał umowę?
Dodam, że chcę przenieść nr do abo z fresha.

Edit:
ok, popatrzylem na strone, ale ta oferta rozni sie wlasciwie tylko tym, ze jest dodatkowy pakiet minut na pol roku. Wolalbym znizke na abo jak dla przenoszacych nr, albo stan darmowy na cala umowe w nizszych abonamentach. Hmm... nie porazily mnie te oferty, ale dobrze, ze jest cos dla stalych :)

 #443172  autor: pawelpp
 25 lis 2010, 15:46
play4you2 pisze: Koleżanka zawsze ma prawo spytać się, skąd mamy jej dane (albo podczas rozmowy z konsultantką, albo wysyłając do nas pismo, podając w nim szczegółowe informacje na temat połączenia głosowego od nas (godzina połączenia, na jaki numer, z kim rozmawiała i o czym byłą rozmowa).
Jeżeli chodzi o firmy, które dzwonią na wasze życzenie, to po zadaniu pytania "skąd macie mój numer?" odpowiadają, że jest "wylosowany" albo/i się rozłączają. Play też nie potrafi powiedzieć jakiej firmie mój numer został sprzedany i kto tak na prawdę do mnie dzwonił - temat już był poruszany.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:P4Y, na PW mogę ci podać hasło do mojego profilu
Wiesz doskonale, że nie mogę od ciebie żądać takich danych, nawet jakbym mógł, to i tak nic z tego, ponieważ otrzymujesz hasło jednorazowe na swój telefon. Niemniej jednak, naprawdę masz bardzo ciekawy przypadek. Sam się dziwię, dlaczego akurat w twoim przypadku zawsze są jakieś niedogodności. Może warto by było, abyś zresetował hasło i założył nowe konto, na inny mail? Trudno mi to teraz inaczej określić. To oczywiście tylko moja propozycja, ale decyzję podejmij oczywiście sam.
Założył nowe konto? sorry ale nie ja jestem od taki rzeczy - coś wam nie działa, naprawcie to! Ile razy będę zakładał nowe konto? Robiłem to już co najmniej kilka razy... I nie założę nowego konta - ot tak, nie zgadzam się - to wasz interes w tym, żeby problem usunąć.
Przy okazji - aktualnie nie mogę się zalogować na Play24:
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana. Kod błędu: 2207454
Po kilku próbach się udało... Powiedz mi kiedy zgłoszenia 22366693 i 22587094 zostaną rozwiązane? Może tak jak jedno z poprzednich - po 3 miesiącach? Jeżeli tak, to jesteśmy na półmetku...
Tydzień temu dzwoniła do mnie pani, która powiedziała, że e-faktura zostanie do mnie wysłana e-mailem. Do dzisiaj jej nie widzę, na swojej skrzynce :/. Może czas na zmianę serwera pocztowego? :) 386 tam macie? :)
Przy okazji - czy zgłoszenie 24046318 według Ciebie zostało prawidłowo rozpatrzone? Proszę... zobacz te, które są już "zakończone", czy nie są łudząco podobne? Jeżeli piszę zgłoszenie, mimo tego, że zagadnienia są PODOBNE, żądam odpowiedzi a nie łączenia 20 zgłoszeń w jedno!

 #443184  autor: qper
 25 lis 2010, 16:51
qper pisze:numer zgłoszenia 23100295

Powiedz mi proszę, czy te problemy nadal występują?

Pzdr.[/quote]

Rudno powiedzieć ponieważ użytkownik bardzo dużo dzwoni, a mało smsów pisze i otrzymuje.
Tym bardziej nas to zdziwiło.

Chciałem, żeby to sprawdzili technicy ale miesiąc minął, a nikt nawet nie ruszył zgłoszenia.
Po takim czasie wątpię, że coś się wyjaśni.

pozdr.

 #443185  autor: aizo
 25 lis 2010, 16:55
play4you2, lub play4you czy możeci cos zadziałać w srpawie zgłoszenia

23907223

Napisane było 16 cały czas ma status rozpatrywane, troszke już czasu minęło a sprawa zaczyna się robić pilna

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #443189  autor: qper
 25 lis 2010, 17:01
playonline pisze:
lwiczek pisze:dlaczego do diaska nie można zaktualizować danych kontaktowych z poziomu play24?! :/
Mozna. Przynajmniej ja zmienilem. Moze masz cos nie tak z kontem?
Nie można, można jedynie zmienić adres do korespondencji.

Resztę danych "Dane uzupełniające" - telefon i email można zmienić tylko poprzez zgłoszenie lub wizyta w punkcie.

Też tego nie rozumiem ale tak jest.

 #443220  autor: playonline
 25 lis 2010, 19:17
qper pisze:Nie można, można jedynie zmienić adres do korespondencji.
Mozna zmienic i adres e-mail i numer telefonu kontaktowego. We wszystkich 3 przypadkach (2x email i 1x nr tel) jest przycisk ZMIEN i dziala. Zmienilem.. Chcialem nagrac filmik aby nie bylo, ze przy zrzucie ekranu mozna majstrowac ale Play24 sie wysypal... Jak sie tylko odmuli Play24 to filmik zrobie.

 #443229  autor: user_delete19
 25 lis 2010, 19:46
playonline pisze:Mozna zmienic i adres e-mail i numer telefonu kontaktowego. We wszystkich 3 przypadkach (2x email i 1x nr tel) jest przycisk ZMIEN i dziala. Zmienilem.. Chcialem nagrac filmik aby nie bylo, ze przy zrzucie ekranu mozna majstrowac ale Play24 sie wysypal... Jak sie tylko odmuli Play24 to filmik zrobie.
Grejt - ustalmy jednak - Twój play24 dotyczy playfresh? bo na przykład takie abo ma trochę inne możliwości...

 #443230  autor: playonline
 25 lis 2010, 19:48
Jestem w trakcie nagrywania filmiku. Udalo mi sie juz zmienic e-mail jeden i numer telefonu ale ooo.. 503... Zaraz filmik zamieszcze.

 #443231  autor: irom
 25 lis 2010, 19:51
play4you2 pisze:
play4you2 pisze:Dzisiaj ktoś do Ciebie zwadzwoni w tej sprawie. Masz moje słowo.
Właśnie dostałem informację, że próbowabno się z Tobą połączyć 2-krotnie i niestety, nie odbierałeś telefonu. W takim razie wysłany zostanie do Ciebie list z informacją. Nawet rozmawiano z właścicielem usługi, nie znał sprawy i nie przekazano informacji. Jakbyś miał jakieś dodatkowe pytania, to zapraszam.

Pzdr.
Witam

Nie odbierałem bo byłem w pracy a połączenia były w odstępie 5 minutowym

generalnie widzę już rozwiązanie na p24, także spoko,
ale wyjaśnienie brzmi "błąd pracownika" które tak naprawdę nic nie wyjaśnia
oraz takie wyjaśnienie sam sobie mogłem podać po 1 dniu a nie 2 tygodniach

dodam że w ramach rekompensaty mogę dostać 60 minut free, fajnie [nawet pomimo iż i tak swoich nie wykorzystuję]
tyle mojego że się zorientowałem i zadzwoniłem, bo większe moje oburzenie [choć tego w zgłoszeniu nie było] budzi fakt iż nie byłem o tym anulowaniu i ponownym zamówieniu poinformowany przez play

 #443252  autor: playonline
 25 lis 2010, 21:46
lwiczek pisze:Twój play24 dotyczy playfresh?
Abonament. Filmik juz wrzucilem teraz czekam tylko na dzialajace Play24.

 #443253  autor: qper
 25 lis 2010, 21:48
playonline pisze:
qper pisze:Nie można, można jedynie zmienić adres do korespondencji.
Mozna zmienic i adres e-mail i numer telefonu kontaktowego. We wszystkich 3 przypadkach (2x email i 1x nr tel) jest przycisk ZMIEN i dziala. Zmienilem.. Chcialem nagrac filmik aby nie bylo, ze przy zrzucie ekranu mozna majstrowac ale Play24 sie wysypal... Jak sie tylko odmuli Play24 to filmik zrobie.
Nie wiem co masz za panel ale u mnie na numerach Fresh i abonamentach takich opcji nie mam.
Jedyne co, to wiem, że jak chciałem zmienić dane to musiałem udać się do salonu.

Jak zacznie działać play24 (bo aktualnie znowu nie działa) wrzucę screen gdzie pokażę, że nie mam takich opcji :).

Jednym słowem wydaje mi się, że zostałeś naznaczony ;)

 #443255  autor: playonline
 25 lis 2010, 21:57
qper pisze:Jednym słowem wydaje mi się, że zostałeś naznaczony
Na moich abonamentach i Freshach moich rodzicow jest taka mozliwosc (mamy osobne konta Play24).

[ Dodano: 2010-11-25, 22:02 ]
Dobra Play24 wlasnie zaskoczyl. :) Wiec sie pospiesz - moze dasz rade zescreenowac. :)

Link do filmiku... LINK DO YOUTUBE

Najlepiej ogladac w jakosci HD.

 #443256  autor: qper
 25 lis 2010, 22:16
Screen ;)

Obrazek
  • Strona 106 z 244
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 244
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 244