• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 103 z 244
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 244
 #442646  autor: jahu_2006
 22 lis 2010, 12:47
P4Y2
Popatrz na PW na wiadomość pt "Zgłoszenie Proszę przeczytaj" dotyczącą zasięgu własnego Play w Nowym Sączu. Ostatnio twierdziłeś że mi odpowiedziałeś ale to dotyczy troszkę innej sprawy przeczytaj dokładnie.

[ Dodano: 2010-11-22, 16:06 ]
P4Y 2
Dodałem zgłoszenie podaje nr 24124352

 #442678  autor: r0sa
 22 lis 2010, 16:07
Witam,

proszę o pomoc w następującej sprawie:

17 listopada po godz.23 zasiliłam swoje konto play fresh za pomoca stronki www.doladowania.playmobile.pl na kwote 10 zł.

Nastepnie za pomocą kodów /bo strona Play24 juz mi nie działała/ zrobiłam dwie operacje:

1. za pomoca kodu *111*33*4# uruchomiłam opcje "Darmowe SMSy do wszystkich sieci"dla oferty Play Fresh - 250 smsow na 10dni

2. oraz kodem *111*82*1# aktywowałam "Nieograniczone rozmowy w Play Fresh" dla oferty Play Fresh Z konta zostało ściągniete 10zl wiec sądziłam ze usługę poprawie aktywowałam, ale po 24h jednak nie została włączona.

obecnie na stronie wywsietla mi sie taryfa: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci, a nie moge wyslac zadnego smsa :-(

Nie wiem juz o co chodzi, moze ktos mi wytłumaczy co zrobilam zle ;) Nie mam ani darmowych smsow, ani nieograniczonych rozmow w play, ani 10zl...

ps. z tego co wyczytałam w regulaminie obie promocje sie nie wykluczają.

z góry dziękuję za odpowiedz/podpowiedz itp..

 #442680  autor: aizo
 22 lis 2010, 16:17
r0sa, najpierw wybiera sie profil a potem doładowuje

Masz puste konto bo wykupiłaś za 10zł za darmo do play.I dlatego nie możesz wysłać sms-ów
Sms nie dostałaś do wszystkich bo najpierw doładowałaś konto a potem wybrałaś profil.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #442682  autor: uwazny
 22 lis 2010, 16:59
play4you

Jaka jest procedura reklamacji kart zdrapek doładowujących? Jestem w posiadaniu dwóch kart 10 zł i jednej 30 zł które nie weszły. Pani na infolinii sprawdziła iż te kody nigdy nie zostały wykorzystane. Więc w czym problem?

Proszę o instrukcję postępowania krok po kroku.

Dziękuję

 #442684  autor: r0sa
 22 lis 2010, 17:35
aizo, dziękuję za odpowiedz :)

Aaa jest taka mozliwosc o ubieganie sie o zwrot 10zl jak usluga nie zostala mi wlaczona?

 #442690  autor: muchakk
 22 lis 2010, 18:15
r0sa usługa została włączona, ale zaraz po niej dokonała się zmiana taryfy przez co zgodnie z regulaminem została deaktywowana.... ;-)

 #442694  autor: r0sa
 22 lis 2010, 18:30
aha, a wiec wszystko jasne, dziekuję za odpowiedz :) pozdrawiem

 #442747  autor: agaak
 22 lis 2010, 23:52
Czy numer stacjonarny na zasięgu własnym/plusa. Za 5zł/mc albo 15zł/rok, takie 2w1 jak era numer stacjonarny, ale w play fresh. Wprowadzicie?

 #442756  autor: bambo-5
 23 lis 2010, 08:30
play4you2 pisze:bambo-5 napisał/a:
co z tym dalej zrobić?


Jak Ci radzono, iść do Salonu, zarejestrować karty i zrobić zgłoszenie. To jedyne wyjście.
No i byłem w salonie i chciałem zarejestrować karty i zrobić zgłoszenie ale niestety jest to niemożliwe ponieważ na starterach nie wiadomo jaki jest numer telefonu. A więc?

 #442758  autor: kerim36
 23 lis 2010, 08:40
bambo-5 pisze:No i byłem w salonie i chciałem zarejestrować karty i zrobić zgłoszenie ale niestety jest to niemożliwe ponieważ na starterach nie wiadomo jaki jest numer telefonu. A więc?
w sumie masz racje, ani w przesylkach nie byly wydrukowane, ani w zadnym mail dotyczacym zamowienia/wysylki rowniez sie nie pojawiaja :)

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #442764  autor: play4you2
 23 lis 2010, 09:19
bambo-5 pisze:No i byłem w salonie i chciałem zarejestrować karty i zrobić zgłoszenie ale niestety jest to niemożliwe ponieważ na starterach nie wiadomo jaki jest numer telefonu. A więc?
Ok, to podaj mi na pw numery kart SIM.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #442765  autor: metpablo
 23 lis 2010, 09:19
kamyk_w pisze:
metpablo pisze:dlaczego przy niewyrażonej zgodzie na przetwarzanie danych w celach marketingowych dzwoni do mnie pani "z sieci Play" i proponuje mi przejście z Fresha na abonament/MIXa?
A nie wypełniałeś przypadkiem jakiejś karteczki w salonie? Albo gdzie indziej?
Nie wypełniałem. Długo, bo prawie 2 miesiące, zajęło OK rozpatrzenie zgłoszenia. Oczywiście przyznali się do błędu ("przypadkowo" mimo braku zgody trafiłem do puli klientów, do których dzwonili z ofertą) i bardzo przepraszają. W ramach rekompensaty dostałem 40 minut do wszystkich.

Kiedyś się pokuszę i podliczę wszystkie rekompensaty jakie dostałem od Play. Choć szczerze to wolałbym, żeby błędów nie było i żebym minuty czy pakiety wykupował zgodnie z cennikami promocji a nie dostawał jako rekompensaty... Nic, pozostaje wierzyć, że sanacja w Play jednak będzie :wink:

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #442770  autor: michaldst
 23 lis 2010, 11:00
Witam Play4you. Sprawa w zasadzie banalna ale rozmawiałem z dwoma konsultantami i każdy ma inne zdanie, więc zgłaszam się do Wyroczni:) 26 listopada kończy mi się umowa. W chwili obecnej chcę przejść na play fresh, ale na krótki czas, ok 2-3 miesiące. Później chcę wrócić do abonamentu. Mam w play drugi abonament (umowa przedłużona w kwietniu 2010 do kwietnia 2012) I tutaj pytanie. Czy do podpisania nowej umowy, z racji posiadania drugiego abonamentu, potrzebował będę jedynie dowodu osobistego, czy też np zaświadczenia z pracy (mam umowę na czas określony)? Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.

Michał DST

 #442771  autor: KC-KARLOS
 23 lis 2010, 11:07
play4you2 pisze:Ok, to podaj mi na pw numery kart SIM.
PLAY4YOU2 - ja też tam podobny problem co "bambo-5". Podam numery seryjne kart SIM na PW. Pozdrawiam :)

 #442772  autor: kerim36
 23 lis 2010, 11:24
michaldst,

zawsze mozesz przeniesc numer do innego opa i przeniesc sie spowrotem do play - wtedy potrzebujesz tylko dowod osobisty

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #442796  autor: pawelpp
 23 lis 2010, 15:21
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:P4Y pisanie że strona Play działa jest kłamstwem.
Ok, możesz mi nie wierzyć, ale mi działa (na moim prywatnym sprzęcie, uzywam przeglądarki IE). Jednak ja przekazuję tylko informacje od Administratora i nie mam powodów, aby sądzić, iż jest inaczej. Jeżeli jednak są problemy, sugeruję jedno.. Zgłoszenia i jeszcze raz zgłoszenia.

Pzdr.
P4Y, na PW mogę ci podać hasło do mojego profilu i poproszę cię o napisanie zgłoszenia albo zobaczenie ostatnich faktur. Jeżeli pokażesz mi screeny z napisanym zgłoszeniem albo pokazaną fakturą, to szacun...
A jeżeli nie będzie się dało tego zrobić, to liczę na rozwiązanie problemu w ciągu miesiąca i odpowiednią rekompensatę. Umowa stoi?

Zgłoszenia piszę od początku października... i nic się nie dzieje.

 #442805  autor: e-nauta
 23 lis 2010, 16:28
Proszę o pomoc: po cudownym zalogowaniu się do Play Selfcare (19 listopada przy 67-tej chyba próbie wciągu kilku dni) zadenuncjowałem kilka problemów: brak dostępu do funkcji e-faktura, wykasowanie WSZYSTKICH wliczonych minut, promocji itd, i na skutek tego naliczanie KAŻDEJ rozmowy wychodzącej "poza abonamentem". Niestety nie mogę się doczekać reakcji. Nr zgłoszenia 24044657. Dziękuję za uwagę i polecam się łaskawej pamięci!

 #442834  autor: albatros93
 23 lis 2010, 19:31
Da się przejść z abonamentu na mixa w trakcie trwania umowy? Abonament mam za 25 zł a mix by chyba musiał być 30 zł.

 #442849  autor: irom
 23 lis 2010, 20:48
play4you2 pisze:
irom pisze:po tym jak ktoś anulował [nie wiem kto i dlaczego , zgłoszenie nr 23769044 wciąż jest rozpatrywane]
Jak w przypadku iwiczka, sprawę przekażę do priorytetowego rozwiązania w poniedziałek, do odpowiedniej osoby.

Pzdr.
dalej rozpatrywane
ale generalnie jakos specjalnie mi nie zalezy na odpowiedzi, umowy podpisane, 2 lata z glowy
mam tylko nadzieje ze jak beda jakies klopoty natury technicznej to pomoc bedzie szybciej trwala

 #442853  autor: user_delete19
 23 lis 2010, 20:51
irom pisze:dalej rozpatrywane
ale generalnie jakos specjalnie mi nie zalezy na odpowiedzi, umowy podpisane, 2 lata z glowy
mam tylko nadzieje ze jak beda jakies klopoty natury technicznej to pomoc bedzie szybciej trwala
U mnie to kwestia techniczna właśnie - dane zgłoszenie dotyczyły numeru i sytuacji, gdzie nei dało się przeprowadzić rozmowy dluższej niż kilkanaście sekund bo ciągle przerywało :/

Swoją szosą - dzisiaj nie działa bramka sms zdaje się... tzn działa tak, że się otwiera, pozwala wyslać wiadomości informuje o wysłaniu tejże, ale żadna nie dochodzi, argh! :/
  • Strona 103 z 244
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 244
  • 1
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 105
  • 244