• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 102 z 244
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 244

 #442176  autor: kerim36
 20 lis 2010, 08:07
agaak pisze:I jak tam sytuacja z darmowymi starterami PF z e-shop? Wiecie już? Aktywne czy nie?
aktywne
1zl na koncie do wykorzystania w 20 dni, o ile oczywiscie nie nastapi doladowanie

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #442203  autor: user_delete19
 20 lis 2010, 10:58
play4you2, zgłoszenie 23556095... może jestem 'w gorącej wodzie kąpany', ale już dwa tygodnie jest 'rozpatrujecie' :/

 #442208  autor: bambo-5
 20 lis 2010, 11:27
Witam. zależało mi na promocyjnych starterach które rozdajecie w eshopie ale niestety włożyłem 2 karty sim i pojawia się 'nieudana rejestracja karty SIM' co z tym dalej zrobić?

 #442228  autor: muchakk
 20 lis 2010, 12:46
Wyrzucić karty sim do kosza lub udać się do salonu zarejestrować numery na siebie i żądać wydania duplikatu kart. To jedyne rozwiązanie ;-)

 #442251  autor: bambo-5
 20 lis 2010, 13:42
to jedyne wyjscie? bez sensu

 #442267  autor: rossi9
 20 lis 2010, 14:43
Innym wyjsciem jest skorzystanie z uslug innego opa co pozwoli zachowac nerwy i swiety spokoj :-D

 #442270  autor: aizo
 20 lis 2010, 14:52
lwiczek pisze:play4you2, zgłoszenie 23556095... może jestem 'w gorącej wodzie kąpany', ale już dwa tygodnie jest 'rozpatrujecie' :/
28.10.2010 Zgłoszenie telefoniczne nadal rozpatrywane ,sama sprawa sie ciągnie już od 6.X

16.11.2010 kolejne zgłoszenie ,dzis zmieniło sie z rozpatrywanego na zarejestrowane

17.11.2010 nadal rozpatrywane

Nie jesteś sam

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #442275  autor: bambo-5
 20 lis 2010, 15:19
ogolnie korzystam z playa i jestem zadowolony. a tu potrzevbuje 2-3 starterów dla znajomkow i d@@a;/

 #442276  autor: aizo
 20 lis 2010, 15:20
Za 5zł można mieć starter to nie majątek. Albo zamów z orange i przenieś i będzie jeszcze 60zł

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #442331  autor: agaak
 20 lis 2010, 18:18
Ja wiem że mogę tego żałować. Ale chciałam pochwalić proces MNP w PLAY. Kilka minut po północy, era wyłączyła kartę sim, a PLAY aktywował numer u siebie. Otrzymałam ustawienia konfiguracyjne, SMS powitalny. Jeszcze tego samego dnia, doładowałam się, otrzymałam bonus, wyłączyłam notkę, włączyłam ACR i wybrałam profil. Wykonałam też kilka połączeń - nie mam zastrzeżeń jak na 1 dzień żadnych. No jeden szkopuł....
Poprawcie auto konfiguracje dla SE k770i - bo dostałam WAP/MMS/Internet - a WAP ustawił się jako domyślny profil internetowy. Zmieniłam go na "internet", a "wap" wykasowałam całkowicie. Poza tym zgrzytem, nie było do tej pory żadnych przykrych niespodzianek. - i oby tak zostało :-)
I chcę pochwalić Panie w salonie w Krotoszynie, mimo iż jestem z Kalisza. Przejazdem mogłam załatwić całe MNP, nie musiałam pytać. Wszystko ładnie powiedziane - wiem że to wygląda jak reklama, ale tak było w moim przypadku. Ja jestem zadowolona.
Ostatnio zmieniony 20 lis 2010, 22:07 przez agaak, łącznie zmieniany 1 raz.

 #442363  autor: Publius
 20 lis 2010, 21:52
W manewrze PLUS -> PLAY mogę tylko powiedzieć że przedmówca ma rację ;]

 #442372  autor: bambo-5
 20 lis 2010, 22:19
aizo pisze:Za 5zł można mieć starter to nie majątek. Albo zamów z orange i przenieś i będzie jeszcze 60zł
no i tak chyba bd trzeba zrobic. ale bede sie bawił i domagał uruchomienia tych starterów - jak mówi klasyk "w imię zasad ..."

 #442382  autor: irom
 20 lis 2010, 23:14
Play kontynuuje politykę nieinformowania klienta o niczym.

po tym jak ktoś anulował [nie wiem kto i dlaczego , zgłoszenie nr 23769044 wciąż jest rozpatrywane] aneks, tak ktoś zamówił go ponownie... a wiem to przez firmę kurierską gdyż przyszedł sms mniej więcej takiej treści [bo też ten sms nie przyszedł na numer którego dotyczył aneks]: "Twoje zamówienie z 16.11.2010 zostało zrealizowane i przekazane firmie kurierskiej, numer przewozowy to xyz" żadnego podpisu, zero informacji jakie zamówienie czy coś, dopiero telefon do firmy kurierskiej wyjaśnił że przesyłka jest z P4...

 #442472  autor: play4you2
 21 lis 2010, 13:33
nitek44 pisze:Co zrobić w tej sytuacji?
Przede wszystkim jak ci poradzono, zewryfikuj w Play24, jak nadal będą wątpliwości, zrób zgłoszenie.
lwiczek pisze:play4you2, zgłoszenie 23556095...
W poniedziałek ma ktoś się tym priorytetowo zająć. Przepraszam, że tak długo czekasz na odpowiedź.
bambo-5 pisze:co z tym dalej zrobić?
Jak Ci radzono, iść do Salonu, zarejestrować karty i zrobić zgłoszenie. To jedyne wyjście.
irom pisze:po tym jak ktoś anulował [nie wiem kto i dlaczego , zgłoszenie nr 23769044 wciąż jest rozpatrywane]
Jak w przypadku iwiczka, sprawę przekażę do priorytetowego rozwiązania w poniedziałek, do odpowiedniej osoby.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #442490  autor: DanielR
 21 lis 2010, 15:43
play4you2 pisze:Twoje sugestie przekazałem do Administratora. Generalnie mogę powiedzieć (tak ogólnie), że nasza strona działa pod wszystkimi przeglądarkami. Było to bardzo dokładnie testowane. Czytając wasze wypowiedzi, sam to sprawdziłem na niezależnym sprzęcie, czyli w domu :) . Otwierałem z IE8, Firefoxa, Opery i Chrome i wszystko działało. Nawet IE9 BETA było ok. Prywatnie mam system operacyjny Windows 9 Home Edition (oryginalny) i absolutnie nie mam żadnych kłopotów zarówno ze stroną Play jak i Play24. Piszę to jako zupełnie prywatny użytkownik, którym również jestem. Nie wiem więc, skąd biorą się te wasze utrudnienia, ale oczywiście przekazałem do Administratora. Tak na koniec dodam tylko jeszcze, że kiedyś widziałem, jak pewna osoba używała do obsługi Windows XP, ale niestety, był wątpliwego pochodzenia, i osoba ta, miała niektóre utrudnienia, o których wspominacie. Tak więc być może w niektórych sytuacjach właśnie o to chodzi.. Zdecydowanie polecam TYLKO oryginalne produkty (nieistotne już jakie i jakiej firmy - to wasz wybór), to daje gwarancję jakości i pewności, ale ostaeczny wybór pozostawiam oczywiście wam.
Dobra, dobra play4you2 nie odwracaj kotka ogonkiem. :wink:
Strona www.playmobile.pl wciąż działa jak strona BETA! :evil:

Strona główna > Obsługa Klienta > Mapa roamingu

1) Nie można ani otworzyć, ani też pobrać obu PDF-ów: Tabela Roamingu Play oraz Ceny roamingu.

2) Przy bezpośrednim kliknięciu w mapkę (np. na teren Azji), a następnie na azjatycką cześć Rosji ukazuje się słynny już ekran z galerą na przepaścią i "końcem internetu". :lol:

Sprawdzałem na oryginalnym Windows7 i Windows XP, oraz zarówno na przeglądarce Firefox, jaki Google Chrome.

play4you2, odpowiedz własnymi słowami. Czy takie postępowanie Play jest poważne?!

 #442571  autor: user_delete19
 21 lis 2010, 21:19
play4you2 pisze:W poniedziałek ma ktoś się tym priorytetowo zająć. Przepraszam, że tak długo czekasz na odpowiedź.
Dzięki (:

w sumie napisałem zgłoszenie wg wzoru i zdawać by się mogło szczegółowo, żeby usprawnić procedurę a tu klops...

 #442623  autor: qper
 22 lis 2010, 09:39
Play4you2 mam prośbę.

Mój znajomy złożył reklamację dot. programu doładowań 08.10.2010 22549727 - do tej pory jest rozpatrywana.

Dnia 09.11.2010 23634549 złożył ponaglenie dotyczące reklamacji i czasu rozpatrywania - wydaje mi się, że po miesiącu reklamacja powinna być automatycznie uznana. Do chwili obecnej zgłoszenie widnieje jako "zarejestrowane".

Nie wiem co się dzieje ale czas oczekiwania na rozpatrzenie jakichkolwiek zgłoszeń, nawet najprostszych znacząco się wydłużył.

Możesz coś przyspieszyć?

pozdrawiam

 #442633  autor: pawelpp
 22 lis 2010, 10:41
P4Y pisanie że strona Play działa jest kłamstwem.
Play24 działa wyrywkowo. Np. wczoraj chciałem napisać zgłoszenie, a tu po kilku minutach czekania komunikat HTTP 503. Wiesz co to znaczy? Jak nie to zachęcam do lektury http://www.w3.org/Protocols/rfc2616/rfc2616-sec10.html
To są po prostu żarty z klientów. Kto wam projektuje ten system?
Sama strona playmobile.pl to też porażka - HTTP 404 nagminnie - na chyba każdej części strony.
W tamtym tygodniu dzwoniła do mnie pani z OK i powiedziała, że e-faktury zostaną do mnie wysłane e-mailem. Do tej pory ich nie ma (w spamie też).

 #442637  autor: kuwejt
 22 lis 2010, 11:59
jojo pisze:
play4you2 pisze:Twoje sugestie przekazałem do Administratora. Generalnie mogę powiedzieć (tak ogólnie), że nasza strona działa pod wszystkimi przeglądarkami. Było to bardzo dokładnie testowane. Czytając wasze wypowiedzi, sam to sprawdziłem na niezależnym sprzęcie, czyli w domu :) . Otwierałem z IE8, Firefoxa, Opery i Chrome i wszystko działało. Nawet IE9 BETA było ok. Prywatnie mam system operacyjny Windows 9 Home Edition (oryginalny) i absolutnie nie mam żadnych kłopotów zarówno ze stroną Play jak i Play24. Piszę to jako zupełnie prywatny użytkownik, którym również jestem. Nie wiem więc, skąd biorą się te wasze utrudnienia, ale oczywiście przekazałem do Administratora. Tak na koniec dodam tylko jeszcze, że kiedyś widziałem, jak pewna osoba używała do obsługi Windows XP, ale niestety, był wątpliwego pochodzenia, i osoba ta, miała niektóre utrudnienia, o których wspominacie. Tak więc być może w niektórych sytuacjach właśnie o to chodzi.. Zdecydowanie polecam TYLKO oryginalne produkty (nieistotne już jakie i jakiej firmy - to wasz wybór), to daje gwarancję jakości i pewności, ale ostaeczny wybór pozostawiam oczywiście wam.
Dobra, dobra play4you2 nie odwracaj kotka ogonkiem. :wink:
Strona www.playmobile.pl wciąż działa jak strona BETA! :evil:

Strona główna > Obsługa Klienta > Mapa roamingu

1) Nie można ani otworzyć, ani też pobrać obu PDF-ów: Tabela Roamingu Play oraz Ceny roamingu.

2) Przy bezpośrednim kliknięciu w mapkę (np. na teren Azji), a następnie na azjatycką cześć Rosji ukazuje się słynny już ekran z galerą na przepaścią i "końcem internetu". :lol:

Sprawdzałem na oryginalnym Windows7 i Windows XP, oraz zarówno na przeglądarce Firefox, jaki Google Chrome.

play4you2, odpowiedz własnymi słowami. Czy takie postępowanie Play jest poważne?!
Potwierdzam, u mnie jest dokładnie tak samo!

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #442643  autor: play4you2
 22 lis 2010, 12:37
lwiczek pisze:Dzięki (:
Nie ma sprawy, poszło do technicznego :wink:
qper pisze:Play4you2 mam prośbę.
Ok, postaram się, aby dziś to zamknęli.
pawelpp pisze:P4Y pisanie że strona Play działa jest kłamstwem.
Ok, możesz mi nie wierzyć, ale mi działa (na moim prywatnym sprzęcie, uzywam przeglądarki IE). Jednak ja przekazuję tylko informacje od Administratora i nie mam powodów, aby sądzić, iż jest inaczej. Jeżeli jednak są problemy, sugeruję jedno.. Zgłoszenia i jeszcze raz zgłoszenia.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 102 z 244
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 244
  • 1
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 104
  • 244