• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 101 z 244
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 244

 #441901  autor: playonline
 18 lis 2010, 16:46
play4you2 pisze:Sprawa zamknięta .
Sprawa zamknieta ale juz zostalo wyslane odwolanie...

Czy uwazasz, ze za:
- przeterminowana reklamacje,
- wprowadzenie w blad,
- braku odniesienia sie do tresci reklamacji

nalezy sie tylko 3x 5zl upustu na abonamencie?
play4you2 pisze:Wszystko jest ok. Wypowiedzenie otrzymaliśmy 10 11 2010r. Resztę dowiesz się w piśmie .
Skoro zostalo to zarejstrowana 10.11.2010r. to dlaczego informacja o tym na Play24 pojawila sie 18.11.2010? Jak dzwonilem na infolinie do konsultanci nie widzieli dokumentow?

Ale ogolnie polecam P4. :)

 #441912  autor: play4you2
 18 lis 2010, 17:04
playonline pisze:Skoro zostalo to zarejstrowana 10.11.2010r. to dlaczego informacja o tym na Play24 pojawila sie 18.11.2010?
Hmm, trudno powiedzieć. W każdym razie wszystko jest ok. Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj nasz pracownik odpowie Ci na jedno z Twopich zgłoszeń, dotyczących Twojego zapytania. Co do konsultantów, to rzeczywiście mogli ich nie widzieć, ponieważ zostały zarejestrowane dokumenty dopiero w systemie 18 11 2010r, ale nie wpływa to w żaden sposób na termin realizacji wypowiedzenia.


Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #441933  autor: jahu_2006
 18 lis 2010, 18:06
P4Y2
To zgłoszenie techniczne było bardziej rozbudowane i nie uzyskałem na nie odpowiedzi. Przeczytaj uważnie bo to jest ważne i dotyczy spraw ważnych dla Play związanych z zasięgiem własnym sieci w Nowym Sączu i jakością sieci.

 #441955  autor: playonline
 18 lis 2010, 20:48
play4you2 pisze:Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj nasz pracownik odpowie Ci na jedno z Twopich zgłoszeń
Zauwazylem. Nie trzeba bylo pisma wysylac. Co do uslug Play to tak jak napisalem zadowolony jestem ale mam kablowke wiec mi sie nie oplaca miec tez Playa. Dlatego zalezalo mi tak na tym aby dokumenty byly zarejestrowane.

I poprawiam date. Nie 18.11.2010 a 17.11.2010 zostaly uwidocznione w Play24.
play4you2 pisze:Jest to rozbudowane narzędzie do wysyłania SMS do krajowych Operaotrów komórkowych.
Wiesz moze czy dla indywidualnych taryf bedzie cos takiego dostepne? Oczywiscie platne czy tez bezplatne.

Swoja droga, taka "bramke" sms oferuja bezplatne programy do obslugi telefonow np MyPhoneExplorer dla Sony Ericssona czy PC Suite wiec skad ta kwota (20gr/1 sms)?

 #441964  autor: grzegi
 18 lis 2010, 21:23
play4you2 pisze:Witam moi drodzy. Trochę mnie nie było ;-). Wybaczcie, ale zatrzymały mnie moje "pozostałe" obowiązki zawodowe. Widzę, że nie zapomnieliście o mnie i jak zwykle dyskusja trwa na całego a tym samym, macie również wiele pytań. Ok, już udzielam odpoiwedzi :).

grzegi pisze:Dodam tylko, że poczyniłem zgłoszenie techniczne w tej kwestii, ale z powodu awarii play24, nie mogę sprawdzić jego statusu.
Czy już ci odpowiedzieli na to zgłoszenie? Sprawa jest już rozwiązana?

Odpowiedzieli, że sprawa awarii kodu *111*54*3# została przekazana technikom.

 #441990  autor: banderas
 18 lis 2010, 23:00
mam pytanie co to jest za tajemnicza zakładka w eshop-ie "Dla abonentów", jak się loguje to jest napisane brak ofert?

banderassso

 #441996  autor: diobel007
 18 lis 2010, 23:55
Zgłoszenie numer 22879305 wisi ze statusem Realizowane od 18 października.
Długo jeszcze będę czekał? Jest jakiś limit?

 #442009  autor: shadow
 19 lis 2010, 02:22
Witam ponownie

Co do Netii porusze jeszce ten temat - poniewaz czytalem kiedys ze PLAY jest firma (odnoga NETII). W tym linku jest to nawet napisane http://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/7 ... m?offset=6

Jeżeli to jest nieprawda to czemu było wtedy na początku głośno wokół NETII jak jeszcze P4 nie wystartował?
Jeżeli wykupi PLAY 3 to bedzie bardzo fajnie - oni maja fajne telefony :)
Oczywiscie do P4U nic nie mam - podziwiam Jego wklad w to forum. Ja niestety z PLAY nie mialem tyle szczescia co niektorzy maja i Go zachwalaja. Zreszta lokalizacja korzystania z uslug operatora PLAY ma znaczenie. U innych opow jest podobnie. Pytanie do PawlaPP czy zglaszales sobie sprawy(problemy z PLAYEM) do UKE? Ja poprzez UKE zalatwilem sprawy i rozstalem sie z siecia polubownie. Niestety PLAY jest jeszcze mlodym graczem na rynku. Jak to sie mowi mlody sie dopiero uczy od starszego? co nie? wiec PLAY jeszce musi odrobic trochu lekcji zeby zrownal sie z W3 jezeli chodzi o np. poruszany co chwile tu na forum BOK. Wiadomo malymi krokami dojdzie sie do sukcesu itd. ale rynek jest napiety i nieraz trzeba sie bardziej wysilic. PLAY niedlugo bedzie mial 4 lata wiec juz trochu na rynku jest - ale nie potrafie zrozumiec czemu jest caly czas nianczony przez UKE - prosty przyklad wieksza asymetria MTR. Podam prosty przyklad bedac w Skandynawii(Szwecja) tam obojetne do jakiego opa bym dzwonil nie ma takiej roznicy nawet jest taniej (TELE2 Comviq Amigos). Czemu u nas jest taka asymetria ? Jeszcze co do asymetrii to powiem tak - wieksza cena do PLAY = mniej nabijania kasy PLAYOWI od innych opow ,bo kto bedzie dzwonil po stawkach ,które inne opy miale pare lat temu? PLAY idzie w dobrym kierunku ale jest skutecznie zatrzymywany wlasnie przez asymetrie. Ciekaw jestem jeszcze jednego - sprawy naglasnianej w zeszlym oraz w tym roku o sprzedazy PLAY. Mi sie wydaje co do sprzedazy to jest tak ,ze ktos chce PLAY kupic dlatego ze za bardzo namieszal na rynku telekomunikacyjnym w Polsce. A teraz pytanie do P4U - Czy planujecie kiedys wystartowac z siecia na zagranice? Pozdrawiam wszystkich Dziekuje

 #442011  autor: jahu_2006
 19 lis 2010, 07:38
diobel007 pisze:Zgłoszenie numer 22879305 wisi ze statusem Realizowane od 18 października.
Długo jeszcze będę czekał? Jest jakiś limit?
Teoretycznie 30 dni to jest ustawowy termin na odpowiedź po tym terminie operator powinien przyznać Ci rację nie zawsze tak jest :(

[ Dodano: 2010-11-19, 07:54 ]
Co do Netii porusze jeszce ten temat - poniewaz czytalem kiedys ze PLAY jest firma (odnoga NETII). W tym linku jest to nawet napisane http://prawo.wieszjak.pl/...ny.htm?offset=6
Play było kiedyś odnogą netii ale obecnie jest Samodzielnym Operatorem.
shadow pisze: Ja niestety z PLAY nie mialem tyle szczescia co niektorzy maja i Go zachwalaja.
Ja też nie miałem szczęścia do Play Online przez rok kisiłem się bez zasięgu 3g czyli nie miałem netu. Ale obecnie zrobili mi 2 nadajniki umts jeden już dwa miesiące działa drugi dopiero mają odpalić w związku z tym zasięg własny sieci bardzo się poprawił. Mogę normalnie rozmawiać przez telefon na zasięgu własnym wcześniej siedziałem na plusie. Mogę korzystać z neta w komórce. I tylko płynny handover dopełniłby braki ale i tak obecnie mam tak że jak nie mam zasięgu play to od razu wchodzi play.
shadow pisze:poruszany co chwile tu na forum BOK
Myślisz że u innych opów jest lepiej może troszkę lepiej. Ale ostatnio testowałem punkty plusa chcąc przedłużyć umowę z iplusem i w każdym salonie powiedziano mi co innego :( I komu tu wierzyć.
shadow pisze:Czemu u nas jest taka asymetria
Play jest młodym operatorem który buduje sieć dlatego jest wprowadzona asymetria przez UKE. Może zauważyłeś że stawki do play są systematycznie zmniejszane przez UKE a W3 stawek nie zmienia. Myślisz że ludzie nie dzwonią do play niektórzy nawet nie widzą że tam dzwonią.
 #442028  autor: tricki
 19 lis 2010, 12:20
Proszę o pomoc. Trzykrotnie zgłaszałem do BOK mailowo wyłączenie notki sms, każde zgłoszenie potwierdzało że usługa została wyłączona a w rzeczywistości tak się nie działo. Wysłany sms notka stop tez nie zadział. Co mogę jeszcze zrobić?! Do bok nie dzwonie bo rozłączają rozmowy kasując z konta środki

PLAY to niewątpliwie sieć dla cierpliwych i wyrozumiałych Klientów - a więc najpierw przyznali 30 zł rekompensaty, potem 100zł a na koniec kiedy poprosiłem o aktywacje powiedzieli ze to pomyłka i moge otrzymać 10zł!!!

 #442031  autor: ppp1ppp
 19 lis 2010, 12:31
Ustaw przekierowania
gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#

i problem z głowy. Warto zaglądać na stronę blogplay

Włączyłem na próbę przekierowanie połączeń na inny numer i jestem pozytywnie zaskoczony, bo rozmowa została rozliczona ze środków z abo.

 #442049  autor: agaak
 19 lis 2010, 14:30
W jaki sposób działa blokada WAP/MMS/Internetu na PLUS? W momencie jak jestem na PLUS, a przychodzi MMS. Dostaję jakieś SMS z powiadomieniem, a on sam przychodzi jak znajdę się w zasięgu PLAY? Czy link do WWW wtedy dostaję? :roll:

 #442053  autor: Pijo
 19 lis 2010, 15:06
agaak pisze:Czy link do WWW wtedy dostaję?
W Play nie ma serwisu www do odbioru MMS . Jeśli np. twój telefon nie obsługuje MMS to nie zostaniesz poinformowana , ze ktoś Ci wysyłał MMSa. (poprawcie mnie, jeśli się mylę).

 #442059  autor: agaak
 19 lis 2010, 15:46
Pijo pisze:W Play nie ma serwisu www do odbioru MMS . Jeśli np. twój telefon nie obsługuje MMS to nie zostaniesz poinformowana , ze ktoś Ci wysyłał MMSa. (poprawcie mnie, jeśli się mylę).
MAM telefon z MMS, chodzi mi co się dzieję z MMS, jak mam zablokowany Internet/wap/mms na plus i jestem w tej sieci z kartą PLAY. Dostaję SMS że MMS czeka czy nic?

 #442061  autor: Pijo
 19 lis 2010, 15:54
MAM telefon z MMS, chodzi mi co się dzieję z MMS, jak mam zablokowany Internet/wap/mms na plus i jestem w tej sieci z kartą PLAY. Dostaję SMS że MMS czeka czy nic?
Tego nie wiem , nigdy nie blokowałem transmisji po Plusie. Ale mogę tylko przypuszczać , ze nie dostaniesz żadnego powiadomienia . MMS zapewne dotrze do Ciebie dopiero gdy znajdziesz sie ponownie w zasięgu macierzystym Play.

Jeśli masz kartę Play to możesz poświecić chwilkę i sama sprawdzić jak to wygląda.

 #442096  autor: playonline
 19 lis 2010, 17:55
Pijo pisze:Tego nie wiem , nigdy nie blokowałem transmisji po Plusie. Ale mogę tylko przypuszczać , ze nie dostaniesz żadnego powiadomienia .
Nie wiem jak powinno to wygladac ale ja dostaje "pustego mmsa" jednak gdy chce go otworzyc to zaczyna sie dociaganie wiadomosci. Tzn mam cos takiego na telefonie gdzie jest blokada transmisji w Plusie a na tym gdzie blokady nie mam wszystko przychodzi normalnie. Wlasciwie to rzadko tak sie dzieje bo rzadko korzystam z zasiegu Plusa.

 #442105  autor: play4you2
 19 lis 2010, 18:48
diobel007 pisze: Jest jakiś limit?
W zasadzie jest to zgłoszenie zwykłe, więc teoretycznie nie ma, ale rzeczywiście, trochę już długo to trwa. Ok, ponaglam.
playonline pisze:Zauwazylem. Nie trzeba bylo pisma wysylac.
No niestety, status zgłoszenia tego wymagał. Ok, ale już przynajmniej wszystko wiesz.
playonline pisze:Wiesz moze czy dla indywidualnych taryf bedzie cos takiego dostepne? Oczywiscie platne czy tez bezplatne.
Jeżeli masz mozliwość aktywacji tego w Play 24 to jak najbardziej. Generalnie usługa jest możliwa u wszystkich i płatna jest tak samo.
banderas pisze:mam pytanie co to jest za tajemnicza zakładka w eshop-ie "Dla abonentów", jak się loguje to jest napisane brak ofert?
Jeżeli będzie coś dedykowanego specjalnie dla Ciebie, jako Abonenta, to wówczas "coś" tam zobaczysz :lol:.
shadow pisze:A teraz pytanie do P4U - Czy planujecie kiedys wystartowac z siecia na zagranice? Pozdrawiam wszystkich Dziekuje
Wybacz, ale takich informacji nie mogę udzielać.

Co do pozostałych twoich zagadnień, cóż, każdy ma jakieś opinie na dany temat. Podobnie jest tutaj. Odkąd p
tricki pisze:oś chce nas kupić, potem sprzedać itd.. Póki co, Play jest nadal Play'em i nadal jesteśmy na rynku jako my. Nie będę komentował zdań lub opinii dotyczących jakiś plotek lub spekulacji, nawiązujących do sprzedaży lub równie dziwnych innych rzeczy. Generalnie jeżeli kiedykolwiek będzie miało dojść do takiej sytuacji, zapewne dowiecie się o tym z prasy i w oficjalnym komunikacie... Co do asymetrii stawek, zgłoś zapytanie do UKE..
tricki pisze:Proszę o pomoc
Zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #442116  autor: playonline
 19 lis 2010, 20:18
play4you2 pisze:Generalnie usługa jest możliwa u wszystkich i płatna jest tak samo.
A jednak jest bezplatna. :D Moze tak ma byc a moze zle chlopaki odpowiedzialne za stronke cos zle podlinkowali. ;) Ale jednak raczej to drugie bo nigdzie na stronie nie moge doszukac sie odnosnika do bramki oprocz zwyklej informacji a sama bramka ma sie dobrze i dziala no i jest bezplatna, tzn placi sie tylko za smsa lub leci z pakietu.. :) Strona jest zakrecona. Wroccie do starej www..
 #442161  autor: nitek44
 19 lis 2010, 23:47
Witajcie, przeniosłem się do Play i mam pewien problem. Mianowicie sprawdziłem najpierw czy jestem w tym czystym zasięgu playa (*140# bodajże) i pojawił się komunikat, że jestem i mogę korzystać z tańszych pakietów na internet. Zakupiłem więc 100mb Play Online za 5zł i... i nic. Pieniążki z konta zniknęły, poczekałem ponad 24h i nigdzie nie mogę znaleźć informacji o ilości dostępnych mb. Wszędzie jest 0. Co zrobić w tej sytuacji? Zgłaszać to do nich, czy może jest to jakiś powszechny problem na który jest rozwiązanie?
Z góry dzięki za odpowiedź.

 #442175  autor: playonline
 20 lis 2010, 08:06
nitek44 pisze:Pieniążki z konta zniknęły, poczekałem ponad 24h i nigdzie nie mogę znaleźć informacji o ilości dostępnych mb.
Sprawdz czy na pewno srodki pobralo za ten pakiet. Jezeli tak to zweryfikuj to w Play24 i ostatecznie zadzwon do BOK aby sprawdzili co dzieje sie z pakietem i srodkami.

Ja i moi znajomi co posiadaja Play nigdy nie narzekamy na aktywacje pakietu i tajemnicze znikniecie srodkow z konta (mamy post i prepaidy).
  • Strona 101 z 244
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 244
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
  • 244