Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
76
Rejestracja
13 kwie 2011, 11:52
Lokalizacja
Trojmiasto
Z takim zapasem czasowym to tak. Powinni Ci przysłac upoważnienie do przeniesienia numeru. Ale - na wszelki wypadek - możesz się upewnić w połowie - pod koniec marca że nie pokpili sprawy i wysłali papiery do Playa - nigdy nie wiesz kiedy ktoś da d... i "zapomni" przenieść Ci numer w terminie - a odpowiedzialności za swoją nieudolnośc nie ponosza więc mimo wszystko, na spokojnie, ale warto pilotować sprawę do końca.terry444 pisze:
PS. Gerth ale rozumiem ze teraz juz nie ma potrzeby kontaktować się z Play. W sensie wysylac wypowiedzenie. To chyba juz od momentu zlecenia przeniesienia numeru leży w gestii Orange ?
Widzisz chodziło mi raczej o myślenie danego człowieka, nie system. Skoro wolałeś zadzwonić, to się rób sobie sam. Nie chciałeś przyjść do salonu i dać mi zarobić, twój problem. Owszem masz prawo pójść do salonu. Ja akurat w moim małym mieście mam punkt, gdzie pracują typy o których piszecie. Nie dość że są mało pomocni, to gbury i jak by im czegoś brakowało podczas myślenia. Czy oni mają taką selekcję, specjalnie takich wybierają, bo np. w Media Expert, pracują ludzie, którzy są na zasadzie. Pracuje tam, znam tyle co z tabliczki i co mi powiedzieli. Nigdzie raczej pracy nie znajdę.wolvier pisze: Poza tym opisujesz 2 różne firmy macyjną człowiek wyczytuje z forum i dyktuje co ma zrobić pracownik Orange...
Bajery, rowery, panienki za biureczkami
Po tonie wypowiedzi widać że to musiała być firma "Sklep warzywny cioci Ewy - same buraki"- Moją sprawą zajmowała się jakaś panienka –
Czy ja wiem czy taki ciekawy? "Paniusia" dramatyzuje jak to windykatorzy ją ściagali a kompletnie olano sprawę dlaczego nie działało... jest uzasadnienie sądu:Golarz Filip pisze:ardzo ciekawy reportaż nt walki z Orange.Dodajmy- wygranej!
http://www.itvl.pl/news/jak-wygrac-z-goliatem
Które, 'sorunia', ale zupełnie nic nie mówi... że co? sprzęt był walnięty? brak zasięgu w okolicy? routing orange siadł?„Nie można bowiem dopuścić do tego by pozwana płaciła powodowi jakakolwiek kwotę tytułem kary umownej, gdyż wypowiedzenie przez pozwaną ww. umów przed upływem terminu było wynikiem nieprawidłowego wykonywania usług mobilnego Internetu przez operatora Polska Telefonię Komórkową „Centertel”
Do kwietnia 2008 roku internet działał. (...) 22 maja 2008 roku Ewa B. napisała pismo do PTK Centertel, że w związku z niemożliwością korzystania z wykupionej usługi, wypowiada umowę w trybie natychmiastowym.
Może jestem dziwny, ale określenie 'był martwy' jest cokolwiek głupawe... Zero konkretu a jedynie tania sensacja...Na własny koszt zamówiłam firmę zajmującą się internetem. Przyjechali ze swoim sprzętem, też mieli modem z Orange. U mnie internet był martwy.
Określenie faktycznie nie najlepsze ale sytuację rozumiem. Może dlatego, że sam w jednej lokalizacji mam podobny problem tzn. zasięg u2100 dość silny (w telefonie max kresek a w modemie min. 50%).wojciech pisze:Może jestem dziwny, ale określenie 'był martwy' jest cokolwiek głupawe... Zero konkretu a jedynie tania sensacja...
No ok, ale dwie rzeczy:Ruben pisze:Sprawa zgłaszana wielokrotnie a odpowiedź ze skryptu a ostatnio pani z BOK stwierdziła, że nie świadczą w tej lokalizacji usług w oparciu o 3G więc reklamacja niezasadna. Walka z wiatrakami albo jak kto woli walenie głową w mur.
§ 13 - Warunki zawarcia:
(...)
19. W przypadku świadczenia usług dostępu do Internetu, Operator stosuje procedury pomiaru ruchu w sieci telekomunikacyjnej i przeprowadza rekonfiguracje sieci telekomunikacyjnej w celu zapobieżenia przekroczeniu pojemności sieci. Ponadto w celu poprawy jakości usług transmisji danych i oszczędzania zasobów sieci telekomunikacyjnej Operator realizuje optymalizację protokołu http polegającą na redukcji ilości przesłanych danych dla stron www i video. W przypadku tymczasowych problemów technicznych w sieci telekomunikacyjnej, Operator ogranicza prędkość transmisji dla aplikacji, dla których wydłużenie czasu pobierania danych nie ma wpływu na jakość np. aplikacje peer-to-peer lub inne serwisy służą ce do wymiany plików, aktualizacje systemów operacyjnych takich jak Microsoft Windows, aktualizacje oprogramowania antywirusowego.
orson_dzi pisze:Podpiąłbym to pod punkt z Regulaminu Świadczenia Usług:§ 13 - Warunki zawarcia:
(...)
19. W przypadku świadczenia usług dostępu do Internetu, Operator stosuje procedury pomiaru ruchu w sieci telekomunikacyjnej i przeprowadza rekonfiguracje sieci telekomunikacyjnej w celu zapobieżenia przekroczeniu pojemności sieci. Ponadto w celu poprawy jakości usług transmisji danych i oszczędzania zasobów sieci telekomunikacyjnej Operator realizuje optymalizację protokołu http polegającą na redukcji ilości przesłanych danych dla stron www i video. W przypadku tymczasowych problemów technicznych w sieci telekomunikacyjnej, Operator ogranicza prędkość transmisji dla aplikacji, dla których wydłużenie czasu pobierania danych nie ma wpływu na jakość np. aplikacje peer-to-peer lub inne serwisy służą ce do wymiany plików, aktualizacje systemów operacyjnych takich jak Microsoft Windows, aktualizacje oprogramowania antywirusowego.
23. Operator zapewnia minimalną skuteczność zestawiania połączeń
głosowych (CSSR) na poziomie 95% w skali miesiąca. Dodatkowo
Operator zapewnia, iż maksymalna stopa przerwanych połączeń
głosowych (DCR) wynosi 2% w skali miesiąca. Operator zapewnia
minimalną skuteczność zestawienia pakietowych połączeń transmisji
danych (CSSR PS) na poziomie 93% w skali miesiąca. Dodatkowo
Operator zapewnia, iż maksymalna stopa przerwanych pakietowych
połączeń transmisji danych (DCR PS) wynosi 2% w skali miesiąca.
Wskazane powyżej wskaźniki CSSR PS i DCR PS dotyczą pakietowych
połączeń transmisji danych przy ustawieniach APN: internet.
1 2 ms <1 ms 192.168.0.1
2 1 ms <1 ms <1 ms 192.168.3.1
3 49 ms 59 ms 40 ms 172.16.47.17
4 66 ms 59 ms 61 ms 172.18.18.5
5 37 ms 39 ms 39 ms 172.18.18.49
6 55 ms 60 ms 38 ms google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]
7 45 ms 39 ms 39 ms google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]
8 * * * Request timed out.
9 * * * Request timed out.
10 * * * Request timed out.
11 * * * Request timed out.
12 * * * Request timed out.
13 * * * Request timed out.
14 * 192.168.3.1 reports: Destination net unreachable.
Czyli chcesz powiedzieć że wolisz samą goła kartę SIM za 25zł, czy lepiej kartę SIM + coś co może się Tobie przydać w tej samej cenie ?babeo pisze:Nie wiem czy już ktoś o tym pisał.
Byłem parę dni temu wymienić kartę sim (opcja na kartę) na nową z LTE. Wiedziałem, że ta wymiana kosztuje 25zł, no ok.
Poszedłem, weryfikacja danych, nowa karta... i pytanie Pani z Orange, jaki gratis sobie wybieram: folie na ekran czy adapter do micro sim. Potem kasa i szok. Zapłaciłem, jak się spodziewałem 25zł, ale co miałem na paragonie? Nie "wymiana karty sim", "karta LTE" czy coś podobnego. Oficjalnie zapłaciłem za... adapter (ten niby gratis).
Powiedziałem Pani, że takich cwanych zagrywek po takiej firmie się nie spodziewałem. Pani tylko się zaczerwieniła, ale nic nie powiedziała.