• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 11 z 21
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21

 #699686  autor: gerth
 19 lut 2014, 21:47
terry444 pisze:
PS. Gerth ale rozumiem ze teraz juz nie ma potrzeby kontaktować się z Play. W sensie wysylac wypowiedzenie. To chyba juz od momentu zlecenia przeniesienia numeru leży w gestii Orange ?
Z takim zapasem czasowym to tak. Powinni Ci przysłac upoważnienie do przeniesienia numeru. Ale - na wszelki wypadek - możesz się upewnić w połowie - pod koniec marca że nie pokpili sprawy i wysłali papiery do Playa - nigdy nie wiesz kiedy ktoś da d... i "zapomni" przenieść Ci numer w terminie - a odpowiedzialności za swoją nieudolnośc nie ponosza więc mimo wszystko, na spokojnie, ale warto pilotować sprawę do końca.

 #699694  autor: seybr2k1
 19 lut 2014, 22:00
wolvier pisze: Poza tym opisujesz 2 różne firmy macyjną człowiek wyczytuje z forum i dyktuje co ma zrobić pracownik Orange...
Widzisz chodziło mi raczej o myślenie danego człowieka, nie system. Skoro wolałeś zadzwonić, to się rób sobie sam. Nie chciałeś przyjść do salonu i dać mi zarobić, twój problem. Owszem masz prawo pójść do salonu. Ja akurat w moim małym mieście mam punkt, gdzie pracują typy o których piszecie. Nie dość że są mało pomocni, to gbury i jak by im czegoś brakowało podczas myślenia. Czy oni mają taką selekcję, specjalnie takich wybierają, bo np. w Media Expert, pracują ludzie, którzy są na zasadzie. Pracuje tam, znam tyle co z tabliczki i co mi powiedzieli. Nigdzie raczej pracy nie znajdę.
Np. słyszałem taki kwiatek. Dla czego ten lap jest lepszy. Odpowiedź, bo jest droższy.
Lub koleś wciska kit kobiecie że Nikon D5100 to lustrzanka raczej dla profesjonalistów. Chce jest sprzedać cyfrówkę z ultra zoomem. Babka zniesmaczona odchodzi. Porozmawiałem z nią chwilę. Doradziłem, gdzie może kupić i co kupić.

 #711362  autor: kamil1221
 19 kwie 2014, 08:35
Ciekawy ? :roll:
Bajery, rowery, panienki za biureczkami

- Moją sprawą zajmowała się jakaś panienka –
Po tonie wypowiedzi widać że to musiała być firma "Sklep warzywny cioci Ewy - same buraki"
Tak nie wypowiada się do oficjalnego "wywiadu", nawet jeśli ma się z operatorem wojnę.

 #711436  autor: user_delete19
 19 kwie 2014, 13:22
Golarz Filip pisze:ardzo ciekawy reportaż nt walki z Orange.Dodajmy- wygranej!

http://www.itvl.pl/news/jak-wygrac-z-goliatem
Czy ja wiem czy taki ciekawy? "Paniusia" dramatyzuje jak to windykatorzy ją ściagali a kompletnie olano sprawę dlaczego nie działało... jest uzasadnienie sądu:
„Nie można bowiem dopuścić do tego by pozwana płaciła powodowi jakakolwiek kwotę tytułem kary umownej, gdyż wypowiedzenie przez pozwaną ww. umów przed upływem terminu było wynikiem nieprawidłowego wykonywania usług mobilnego Internetu przez operatora Polska Telefonię Komórkową „Centertel”
Które, 'sorunia', ale zupełnie nic nie mówi... że co? sprzęt był walnięty? brak zasięgu w okolicy? routing orange siadł?

Rzeczona B. pokazana jest w artykule nie jako 'heroiczna' a raczej jako pieniacz...
Do kwietnia 2008 roku internet działał. (...) 22 maja 2008 roku Ewa B. napisała pismo do PTK Centertel, że w związku z niemożliwością korzystania z wykupionej usługi, wypowiada umowę w trybie natychmiastowym.
Na własny koszt zamówiłam firmę zajmującą się internetem. Przyjechali ze swoim sprzętem, też mieli modem z Orange. U mnie internet był martwy.
Może jestem dziwny, ale określenie 'był martwy' jest cokolwiek głupawe... Zero konkretu a jedynie tania sensacja...

 #711439  autor: Ruben
 19 kwie 2014, 13:33
wojciech pisze:Może jestem dziwny, ale określenie 'był martwy' jest cokolwiek głupawe... Zero konkretu a jedynie tania sensacja...
Określenie faktycznie nie najlepsze ale sytuację rozumiem. Może dlatego, że sam w jednej lokalizacji mam podobny problem tzn. zasięg u2100 dość silny (w telefonie max kresek a w modemie min. 50%).
Dokładnie wygląda to tak, że nie można wykonać ani odebrać telefonu, transmisja danych nie działa. Jest zasięg u900 ale trzeba go wymuszać (w telefonach to trudne a dla niektórych niewykonalne) bo sprzęt z automatu wybiera u2100.
Sprawa zgłaszana wielokrotnie a odpowiedź ze skryptu a ostatnio pani z BOK stwierdziła, że nie świadczą w tej lokalizacji usług w oparciu o 3G więc reklamacja niezasadna. Walka z wiatrakami albo jak kto woli walenie głową w mur.
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2014, 13:39 przez Ruben, łącznie zmieniany 1 raz.

 #711440  autor: user_delete19
 19 kwie 2014, 13:38
Ruben pisze:Sprawa zgłaszana wielokrotnie a odpowiedź ze skryptu a ostatnio pani z BOK stwierdziła, że nie świadczą w tej lokalizacji usług w oparciu o 3G więc reklamacja niezasadna. Walka z wiatrakami albo jak kto woli walenie głową w mur.
No ok, ale dwie rzeczy:
- jest to operator mobilny nie gwarantujący 100% pokrycia w całym kraju
- 'panienka' wyżej miała działającą usługę która przestałą działać z niewyjaśnionych przyczyn a artykuł jest cokolwiek lakoniczny w tym zakresie

 #711443  autor: Ruben
 19 kwie 2014, 13:42
wojciech, zgadza się, nie wyjaśniono dlaczego usługa przestała działać.

W moim przypadku zarówno zasięg u900 jest (70-80%) a u2100 (50%) więc nie jest to wina braku pokrycia zasięgiem, co pani z BOK mówi. Tym bardziej, że TM siejący z tych samych lokalizacji działa prawidłowo.

 #711475  autor: user_delete19
 19 kwie 2014, 16:31
Yup... i zamiast rozwodzić się nad pieniactwem i 'ciężkim losem' tej 'paniusi' lepiej byłoby rzeczowo podejść do tematu, podać więcej szczegółów i wtedy byłby punkt odniesienia. Bo na razie to nie jest "bardzo ciekawy reportaż"... :roll:

 #711636  autor: Pajuch
 20 kwie 2014, 15:58
To chyba zalicza sie do tych negatywnych ;)

Internet na kartę do niczego się nie nadaje
1.Rozłącza
2.Zamraża
3. Ograniczona predkość poprzez urywany transfer, który zaczyna się po paru minutach od zaczęcia pobierania, realnie pobiera 400kB/s co jest 1/3 predkości abonamentowej.
4.Gra w lola nie możliwa postacie dosłownie pływają 1/6 gry mimo dobrego pingu,od godzin 7:00 do 00:15 gdzie w abonamencie działa idealnie.

1.Testy na karcie abonamentowej potwierdzają wadliwość usługi na kartę
2. BOK orange uznał 2 reklamacje
3. BOK olał naprawe tegoż internetu i odpowiedzi na moje pytania z dokumentacją w postaci ss z działania usług

Dla przykładu 3 ss, 2 z orange karty i jeden abonament.

Wniosek? Podejmijcie sami
Pobieranie z czasem tak wygląda o ile nie zamarznie bądz sie nie rozłączy Obrazek
Tu widać zamrożenie, widać technik orange pił zdrowo gdy kongfigurował platformę Obrazek

Ten Pan co konfigurował platformę dla usług abonamentowych najwidoczniej niczego nie zażył.
Abonament w godzinach POPOŁUDNIOWYCH w nocy idzie 13-15Mbps...Obrazek


Jak dla mnie to bardzo negatywne wrażenie gdy BOK daje pieniadze na konto w ramach reklamacji, lecz nie robi nic by ten internet działał jak należy ;)

 #711663  autor: ciekawy
 20 kwie 2014, 17:49
Pajuch,
nieźle,poprawiłeś mi humor zrzutami ekranu które mówią same za siebie i za sieć :),
a co do tego co zażył albo nie to chyba zażył dopalacze :)
ciekawe czy jeszcze pracuje w Orange :)

 #711818  autor: orson_dzi
 21 kwie 2014, 14:49
Podpiąłbym to pod punkt z Regulaminu Świadczenia Usług:
§ 13 - Warunki zawarcia:
(...)
19. W przypadku świadczenia usług dostępu do Internetu, Operator stosuje procedury pomiaru ruchu w sieci telekomunikacyjnej i przeprowadza rekonfiguracje sieci telekomunikacyjnej w celu zapobieżenia przekroczeniu pojemności sieci. Ponadto w celu poprawy jakości usług transmisji danych i oszczędzania zasobów sieci telekomunikacyjnej Operator realizuje optymalizację protokołu http polegającą na redukcji ilości przesłanych danych dla stron www i video. W przypadku tymczasowych problemów technicznych w sieci telekomunikacyjnej, Operator ogranicza prędkość transmisji dla aplikacji, dla których wydłużenie czasu pobierania danych nie ma wpływu na jakość np. aplikacje peer-to-peer lub inne serwisy służą ce do wymiany plików, aktualizacje systemów operacyjnych takich jak Microsoft Windows, aktualizacje oprogramowania antywirusowego.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #711836  autor: Pajuch
 21 kwie 2014, 16:16
Ciekawe jak... Prosze bardzo, jest tam wzmianka o jakości więc jak chcesz to podpiąc do np oglądania live który potrzebuje w dobrej jakości 600kB/s ?Cóż będziesz miał większość czasu buforowanie. Lub do połączeń prywatnych typu socks5, vpn itd? Operator dekoduje moje klucze i widzi co przesyłam...? To jest nie możliwe, więc nie może stwierdzić do czego używam portu xyz przy przesyłaniu danych więc nie może mi tego punktu przypiąc gdyż pakiety są zakodowane kluczem, nie idzie to protokołem http tylko PPTP a zamrażanie transmisji podpada raczej pod inny punk który mówi o nie należytym wykonaniu usług. Jak tak bardzo ktoś chce dopasować ten punkt, , orange ogranicza gdyż ma taką marną pojemność sieci.

Reasumując ograniczanie doprowadza do nie możności normalnego używania internetu na kartę :) a pojemność sieci jest tak mikra, że nie można grać komfortowo w LOL'a który pobiera i wysyła w ciągu jednej godziny około 50mega z transferu zazwyczaj 3kB/s w obie strony, to fakt pojemność sieci z 96r i postacie slizgają sie jak po lodzie na syberi i co ciekawe UWAGA przy pingu 60-100ms! To ewidentnie widać majstrowanie w sieci poprzez serwery posredniczące orange które za przeproszeniem pip pip internet użytkownikowi. Polecam zrobić traceroute użytkownikom na kartę to będziecie widzieć co sie dzieje.


Przepraszam bardzo, orange sprzedaje usługe dostępu do internetu czy to nie jest usługa dostępu do internetu? I ma za zadanie widnieć na stronie www.orange.pl, że mają coś takiego w ofercie. Wycofać to trzeba w takim razie, przecież to trwa już dobry rok...

Wiecie, że poprzez aero2 lepiej działa lol? :D i za darmo :) jeden meczyk i restart po co płacic orange.

Posiadam również karty t-mobile abonament biznes i prepaid, prepaid ma problem tylko z rozłączaniem, prędkości nie ucinają jakoś drastycznie, wystarczyło napisać do t-mobile i dać ss gdy ping falował naprawili, pozostało losowe rozłaczanie. Biznes działa jak rakieta sesje trzyma bez rozłaczania, nawet przez 3 dni gdy monitorowałem ping nie było time out czy skoków.

I to wszystko ten sam nadajnik networks :) i nawet abonament orange działa komfortowo, oferta na kartę powinna zminic nazwe coś typu "Diabeł jest w szczegółach/Podaruj diabełka". Tylko u nas najnowsza sieć networks na kartę w standardzie daje tak wiele za tak nie wiele, idealnie nadaje się do psucia nerwów, nie wiesz co zrobić z taką karta? Podaruj wrogowi.

 #711975  autor: pakierhakierxd
 22 kwie 2014, 12:09
Nie wiem czy pisałem ale ja miałem kiedyś coś takiego że dzwoni do mnie pani z ofertą przejścia z mixa na abonament,zgodziłem się bo to tylko 5zł więcej i miałem dostać dodatkowy prezent(jakaś usługa tam minuty czy coś na cały okres umowy),jak przeszło na abo to zaskoczyłem się bo wręcz obcięli mi o 1 więc zadzwoniłem tam i na szczęście udało się powrócić do mixa,po co mam mieć gorzej i drożej.

Pozdrawiam :)

 #712365  autor: Pajuch
 23 kwie 2014, 17:04
orson_dzi pisze:Podpiąłbym to pod punkt z Regulaminu Świadczenia Usług:
§ 13 - Warunki zawarcia:
(...)
19. W przypadku świadczenia usług dostępu do Internetu, Operator stosuje procedury pomiaru ruchu w sieci telekomunikacyjnej i przeprowadza rekonfiguracje sieci telekomunikacyjnej w celu zapobieżenia przekroczeniu pojemności sieci. Ponadto w celu poprawy jakości usług transmisji danych i oszczędzania zasobów sieci telekomunikacyjnej Operator realizuje optymalizację protokołu http polegającą na redukcji ilości przesłanych danych dla stron www i video. W przypadku tymczasowych problemów technicznych w sieci telekomunikacyjnej, Operator ogranicza prędkość transmisji dla aplikacji, dla których wydłużenie czasu pobierania danych nie ma wpływu na jakość np. aplikacje peer-to-peer lub inne serwisy służą ce do wymiany plików, aktualizacje systemów operacyjnych takich jak Microsoft Windows, aktualizacje oprogramowania antywirusowego.

Przeczytałem cały regulamin :) ja bym to podpiął tutaj
Kod: Zaznacz cały
 23. Operator zapewnia minimalną skuteczność zestawiania połączeń 
głosowych (CSSR) na poziomie 95% w skali miesiąca. Dodatkowo 
Operator zapewnia, iż maksymalna stopa przerwanych połączeń 
głosowych (DCR) wynosi 2% w skali miesiąca. Operator zapewnia 
minimalną skuteczność zestawienia pakietowych połączeń transmisji 
danych (CSSR PS) na poziomie 93% w skali miesiąca. Dodatkowo 
Operator zapewnia, iż maksymalna stopa przerwanych pakietowych 
połączeń transmisji danych (DCR PS) wynosi 2% w skali miesiąca. 
Wskazane powyżej wskaźniki CSSR PS i DCR PS dotyczą pakietowych 
połączeń transmisji danych przy ustawieniach APN: internet. 
Przekroczyli to z 50x :) W nocy ostatnio jak żona używała to rozłączało i zamrażało internet co 1-3min w dzien wystarczy zrobić speedtesta i mamy zwieche na amen. Oczywiście strona orange działą :)

gdzie jest problem?

Kod: Zaznacz cały
  1     2 ms    <1 ms    192.168.0.1
  2     1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.3.1
  3    49 ms    59 ms    40 ms  172.16.47.17
  4    66 ms    59 ms    61 ms  172.18.18.5
  5    37 ms    39 ms    39 ms  172.18.18.49
  6    55 ms    60 ms    38 ms  google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]
  7    45 ms    39 ms    39 ms  google-public-dns-a.google.com [8.8.8.8]
  8     *        *        *     Request timed out.
  9     *        *        *     Request timed out.
 10     *        *        *     Request timed out.
 11     *        *        *     Request timed out.
 12     *        *        *     Request timed out.
 13     *        *        *     Request timed out.
 14     *     192.168.3.1  reports: Destination net unreachable.
W platformie orange.


Edycja.

1. Sprawa z zamrażaniem zgłoszona do UKE
2. Sprawa z Kłamstwem na stronie www o predkości jaką można uzyskać zgłoszona do UOIK :) (nie można uzyskać gdyż orange limituje download do 7mbps po kilku sekundach do 2mbps i upload 1mbps ) sprawdzone i nagrane.
 #715110  autor: torvus
 04 maja 2014, 22:18
Cześć!

Moja przygoda z Orange zaczęła się od czterech rozmów zachęcających do przeniesienia numeru, za każdym razem chciałem to zrobić ale nie wychodziło.
Za ostatnim okazało się, że wyszło jednak nie do końca tak jak trzeba, mianowicie 26 grudnia 2012 roku odcięli mi numer z PLUSa a nie przysłali karty Orange.
Efekt?
Przez dwa tygodnie nie miałem dostępu do kont bankowych, do ludzi z pracy etc...
W salonach nie wiedzieli co się stało a infolinia była na święta zawieszona :)

Ostatecznie dostałem miesiąc gratis (plus dostał gratisowo trzy abonamenty dzięki tej calej akcji)

Generalnie moim sposobem jest pisane reklamacji do rzecznika prasowego, strasząc blogiem w którym opisuję relacje z tą firmą, działa najszybciej a dla chętnych bloga polecam http://obiektywnie-orange.blogspot.com/

Pozdro!

 #754371  autor: babeo
 07 paź 2014, 09:30
Nie wiem czy już ktoś o tym pisał.
Byłem parę dni temu wymienić kartę sim (opcja na kartę) na nową z LTE. Wiedziałem, że ta wymiana kosztuje 25zł, no ok.

Poszedłem, weryfikacja danych, nowa karta... i pytanie Pani z Orange, jaki gratis sobie wybieram: folie na ekran czy adapter do micro sim. Potem kasa i szok. Zapłaciłem, jak się spodziewałem 25zł, ale co miałem na paragonie? Nie "wymiana karty sim", "karta LTE" czy coś podobnego. Oficjalnie zapłaciłem za... adapter (ten niby gratis).

Powiedziałem Pani, że takich cwanych zagrywek po takiej firmie się nie spodziewałem. Pani tylko się zaczerwieniła, ale nic nie powiedziała.

 #754424  autor: orson_dzi
 07 paź 2014, 13:14
Czyli przekręt wchodzi na wyższy poziom, o tym jeszcze nie słyszałem ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #754620  autor: forum_tg
 08 paź 2014, 10:19
Ale to nie jest problem, wystarczy powiedzieć, że chcesz miec na fakturze/rachunku nazwę towaru za który zapłaciłeś faktycznie i to jest ich obowiązek, a nie możliwość.
Jeśli Pani Ci odmówi, złóż przy niej reklamację pisemną, a kopię do US - będzie wesoło.

Miałem podobne problemy z pewną firmą sprzedającą paliwo, skończyło się tak, że pracownik późnym wieczorem dzwonił do właściciela stacji, a potem na biegu wypisywał fakturę ręcznie, bo w systemie nie było prawdziwych informacji.

 #754627  autor: kamil1221
 08 paź 2014, 10:42
babeo pisze:Nie wiem czy już ktoś o tym pisał.
Byłem parę dni temu wymienić kartę sim (opcja na kartę) na nową z LTE. Wiedziałem, że ta wymiana kosztuje 25zł, no ok.

Poszedłem, weryfikacja danych, nowa karta... i pytanie Pani z Orange, jaki gratis sobie wybieram: folie na ekran czy adapter do micro sim. Potem kasa i szok. Zapłaciłem, jak się spodziewałem 25zł, ale co miałem na paragonie? Nie "wymiana karty sim", "karta LTE" czy coś podobnego. Oficjalnie zapłaciłem za... adapter (ten niby gratis).

Powiedziałem Pani, że takich cwanych zagrywek po takiej firmie się nie spodziewałem. Pani tylko się zaczerwieniła, ale nic nie powiedziała.
Czyli chcesz powiedzieć że wolisz samą goła kartę SIM za 25zł, czy lepiej kartę SIM + coś co może się Tobie przydać w tej samej cenie ?
  • Strona 11 z 21
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 21