Miałem w play mixa i play online. problemy z jakością rozmów - straszne, częste przelogowania, to było do przeżycia. Problem to BOK a właściwie Biuro Olewania Klienta. Każda reklamacja kończyła się tak samo - jakby ich nie czytali tylko wklejali i wysyłali jedną odpowiedz. Nawet interwencje play4you2 nic nie dały - niby mam pozytywnie rozwiązaną reklamacje(od 22 września) a listu z decyzją nie mam do dziś. W erze takich problemów nie było -reklamacje były rozwiązywane w miarę szybko i zawsze odpowiedzi dotyczyły mojej sprawy a nie były kopiami formułek z innych listów. Czyli do chwili kontaktu z BOK jest OK a po kontakcie zaczynasz chodzić wściekły
. I wtedy zauważasz że czasami oszczędność kilkunastu zł miesięcznie to jest pryszcz w porównaniu z czasem jaki musisz poświęcić na walkę z BOK. To jest moje subiektywne zdanie oparte na moich własnych doświadczeniach
Na plus playa można dać że mają proste procedury przenoszenia. BTW nie zgadzaj się na faktury w wersji elektronicznej play24 często nie działa i lepiej mieć faktury na papierze.


jj