• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #489069  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 10:26
kaczuszka793 pisze:ale list już wysłałam. teraz mam paczke wysłać osobno czy babka z poczty mi to dołoży do mojego listu?

[ Dodano: 2011-07-14, 10:24 ]
ale tam są umowy, oświadczenia , reyzgnacja z umowy ...
Nic na poczcie nie dołożą. Wysłałaś tamten list, to trudno, wysyłaj teraz to co zostało.

Jeszcze raz piszę - spakuj razem wszystko co Ci zostało i do tego dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie 10-dniowego terminu na rezygnację. Podaj w nim wszystkie swoje dane (albo mamy, bo to na nią jest umowa), żeby można było zidentyfikować czego dotyczy przesyłka.

 #489071  autor: playonline
 14 lip 2011, 10:30
kaczuszka793 pisze:Dlaczegooo głupi ?????????? Rozmawiam chyba z normalną osobą tak? Więc przedstawia mi przedłużenie umowy to co co ja mam się pytać??
Chyba tak jest ze w ciagu 10 dni można zrezygnować... odesłałam umowy itp i zobaczę co mi odpowiedzą. A Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać...
Bo TRZEBA czytac co sie podpisuje, bo TRZEBA pytac o dokladne nazwy ofert...

Nie powinno tak byc ale twoja wina, ze dalas sie nabrac.

 #489073  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 10:31
To była taka sytuacja , że telefon jest na mame a ja jestem użytkownikiem. i nie było mnie wtedy w domu i mama podpisała umowe, przeczytała mniej więcej ... Gdybym była na pewno bym nic nie kazała podpisywać... Tak tu mój błąd

[ Dodano: 2011-07-14, 10:35 ]
Marens dzięki bardzo. A powiedz mi jutro rano jak wyśle telefon z kartą sim to napisać oświadczenie że to uzupełnienie sprawy ale też mam wysłać te pismo o rozwiązanie umowy ? i czy wysłać oryginał umowy?

 #489081  autor: Marens
 14 lip 2011, 10:43
kaczuszka793 pisze:A powiedz mi jutro rano jak wyśle telefon z kartą sim to napisać oświadczenie że to uzupełnienie sprawy ale też mam wysłać te pismo o rozwiązanie umowy ? i czy wysłać oryginał umowy?
Wysłałbym kopie umowy (tak aby było prościej zidentyfikować wcześniejszą przesyłkę), informację o uzupełnienie sprawy (napisz też numer przesyłki) oraz pismo o rozwiązanie umowy w trybie 10dniowym i opisz dokładnie sprawę, że wcześniej wysłałaś umowy, oświadczenia , reyzgnacja z umowy ... etc. Tylko opisz jeszcze raz, że Pani dzwoniła w sprawie przedłużenia umowy a wysłała nowy numer potem ,że udałaś się do salonu i dostałaś błędną informację że telefon zostaje u Ciebie a ty dowiedziałaś się że wprowadziła Ciebie w błąd i uzupełniasz dosyłając telefon i jeszcze raz wszystkie niezbędne oświadczenia.

Jeszcze jedno pytanie, telefon jest na firmę czy osobę prywatną?
Jeśli na firmę to 10dniowy okres nie obowiązuje i trzeba to w inny sposób załatwić.
Jak na osobę prywatną do obowiązuje i można wysyłać.

 #489083  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 10:46
na osobę prywatną....
a jest jakiś wzór umowy ? bo ja znalazłam taką o rozwiązanie umowy o świadczeniu usług telekomunikacyjnych. i nie wiem czy taka może być?
Nie dostałam do umowy żadnego druku czy pisma o rozwiązaniu jej...

[ Dodano: 2011-07-14, 11:06 ]
teraz tak patrze że kurier przyjechał do mnie 13 lipca a na umowie jest że zawarta 9 lipca?

 #489089  autor: Marens
 14 lip 2011, 11:08
Jan Kowalski miasto data
adres
kod miasto P4 Sp. z o.o.
numer telefonu ul.Taśmowa 7,
02-677 Warszawa



Odstępuje od umowy numer blablabla zawartej w dniu blablabla zgodnie z przysługującym mi trybem 10 dniowym przy zawarciu umowy poza lokalem przedsiębiorstwa.

W dniu blabla o godzinie blabla zadzwoniła do mnie konsultantka Imię Nazwisko oferując przedłużenie umowy. Mając zaufanie do firmy PLAY zgodziłam się, w dniu blabla przyszedł kurier z umową. Podpisałam ją, po kilku dniach okazało się, że jest to nowa umowa z nowym numerem zamiast ustalanego przedłużenia umowy.

Udałam się w dniu blabla do salonu PLAY mieszczącego się w blabla, tam obsługiwała mnie Pani Imie Nazwisko, zrobiła/powiedziała etc bla bla bla bla skserowała dokumenty bla bla bla wysłała pismo numer blablabla (na kopi jest numer zgłoszenia) i „Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać... „

W dniu blablabla wysłałam list polecony/paczkę numer blabla gdzie znajdują się „umowy, oświadczenia , rezygnacja z umowy ...”. Dzisiejsza korespondencja jest uzupełnieniem tej z dnia blabla gdyż Pani w salonie PLAY wprowadziła mnie w błąd. Przesyłam jeszcze raz oświadczenia, kopie umowy oraz nieużywany telefon wraz z kartą SIM.

Proszę o wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do pracowników, którzy wprowadzili mnie w błąd.


z poważaniem
Imie Nazwisko

[ Dodano: 2011-07-14, 11:13 ]
kaczuszka793 pisze:teraz tak patrze że kurier przyjechał do mnie 13 lipca a na umowie jest że zawarta 9 lipca?
No to masz czas do 22.07.11 z odesłanie wszystkiego.
Do bieżącej sytuacji ma zastosowanie powiedzenie co nagle to po diable.
Pospieszyłaś się z wysyłką oświadczeń, odstąpień od umowy itp.
Nie byłoby najmniejszego problemu z rozwiązaniem umowy gdyby spakować wszystko w jedną dużą paczkę a teraz będzie trzeba kombinować.

 #489093  autor: kuwejt
 14 lip 2011, 11:16
rain86 pisze:
A Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać...
Jeśli dobrze zrozumiałem sens wypowiedzi to Pani z Play powinna poszukać innej pracy bo pitoli bzdury...
Dokładnie. Ja nie wiem kto tych ludzi w play szkoli? :roll:
Najgorsze jest to że takie kwiatki są nagminne, jak nie w BOK to w salonie. Straszna żenada

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #489096  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 11:29
No wiem że za szybko to zrobiłam ale zaufałam Pani z Playa która mi powiedziała co mam zrobić.... ;/

[ Dodano: 2011-07-14, 11:30 ]
Marens pisze:Jan Kowalski miasto data
adres
kod miasto P4 Sp. z o.o.
numer telefonu ul.Taśmowa 7,
02-677 Warszawa



Odstępuje od umowy numer blablabla zawartej w dniu blablabla zgodnie z przysługującym mi trybem 10 dniowym przy zawarciu umowy poza lokalem przedsiębiorstwa.

W dniu blabla o godzinie blabla zadzwoniła do mnie konsultantka Imię Nazwisko oferując przedłużenie umowy. Mając zaufanie do firmy PLAY zgodziłam się, w dniu blabla przyszedł kurier z umową. Podpisałam ją, po kilku dniach okazało się, że jest to nowa umowa z nowym numerem zamiast ustalanego przedłużenia umowy.

Udałam się w dniu blabla do salonu PLAY mieszczącego się w blabla, tam obsługiwała mnie Pani Imie Nazwisko, zrobiła/powiedziała etc bla bla bla bla skserowała dokumenty bla bla bla wysłała pismo numer blablabla (na kopi jest numer zgłoszenia) i „Pani z Playa powiedziała że jak przyjmą to telefon zostaje u mnie bo nie mają mi go prawa zabrać... „

W dniu blablabla wysłałam list polecony/paczkę numer blabla gdzie znajdują się „umowy, oświadczenia , rezygnacja z umowy ...”. Dzisiejsza korespondencja jest uzupełnieniem tej z dnia blabla gdyż Pani w salonie PLAY wprowadziła mnie w błąd. Przesyłam jeszcze raz oświadczenia, kopie umowy oraz nieużywany telefon wraz z kartą SIM.

Proszę o wyciągnięcie konsekwencji w stosunku do pracowników, którzy wprowadzili mnie w błąd.


z poważaniem
Imie Nazwisko

[ Dodano: 2011-07-14, 11:13 ]
kaczuszka793 pisze:teraz tak patrze że kurier przyjechał do mnie 13 lipca a na umowie jest że zawarta 9 lipca?
No to masz czas do 22.07.11 z odesłanie wszystkiego.
Do bieżącej sytuacji ma zastosowanie powiedzenie co nagle to po diable.
Pospieszyłaś się z wysyłką oświadczeń, odstąpień od umowy itp.
Nie byłoby najmniejszego problemu z rozwiązaniem umowy gdyby spakować wszystko w jedną dużą paczkę a teraz będzie trzeba kombinować.

Dziękujeee Ci BARDZO za pomoc!

[ Dodano: 2011-07-14, 11:36 ]
Jeszcze dziś w ciągu godziny postaram się wysłać tą paczke z telefonem.
MARENS jesteś WIELKI. Dziękuje za pomoc!

 #489105  autor: tytanowy_janusz
 14 lip 2011, 11:58
Marens pisze:Jan Kowalski miasto data
adres
kod miasto P4 Sp. z o.o.
numer telefonu ul.Taśmowa 7,
02-677 Warszawa
To jest adres zarejestrowania firmy, niech koleżanka przypadkiem nie wysyła tam żadnych dokumentów ani nic takiego... korespondencyjny adres do P4 to:

P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41,
02-671 Warszawa

chociaż nie jestem przekonany, czy do zwrotów nie jest wyznaczony oddzielny adres.

Nokia 6310i-Nokia 3310-SE T230i-Nokia 3510i-Siemens C65-Siemens S65-SE K510i-SE C702-Nokia N81-Nokia N82-Nokia 5530XM-SE XPeria X10-Samsung GT-S8500-HTC Desire-LG Black-SGS 2-Lumia 800-Motorola Atrix

 #489107  autor: vh
 14 lip 2011, 12:00
To, że „nie można” używać telefonu czy aktywować karty, to oczywiście bzdura. Koleżanka nie używała, a ja bym specjalnie się pobawił telefonem, zdjął folię ochronną itp.

Najważniejsze jest odstąpienie od umowy. Jest na to 10 dni.
Więcej na ten temat: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/wzory/19kom.htm
Wzór odstąpienia: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/wzory/19.doc

Pisma o odstąpieniu od umowy wcale nie trzeba wysyłać razem z zamówionym produktem, no ale tak jest wygodniej. Pismo można wysłać w 10. dniu, a telefon z papierami później.

 #489108  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 12:03
ooooo ... Pani z Playa podała mi adres Taśmowa 7.... i na ten miałam wyslać. Teraz rozmawialam z kimś z playa przez telefon i powiedział mi ze tu mam wyslac....

[ Dodano: 2011-07-14, 12:06 ]
i moje ranne papiery wysłałam na Taśmowa..:/ ja..... zaraz naprawde wybuchne!! KTO ICH SZKOLI TYCH LUDZI!! KAŻĄ MI WYSYLAC NA BLEDNY ADRES??????!!!!!! To co teraz mam zrobić?

 #489109  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 12:09
vh pisze:To, że „nie można” używać telefonu czy aktywować karty, to oczywiście bzdura. Koleżanka nie używała, a ja bym specjalnie się pobawił telefonem, zdjął folię ochronną itp.
Oczywiście, że prawda. Jeśli z otrzymanej karty będziesz wykonywał np. połączenia, z mocy prawa oznacza to, iż zgodziłeś się z warunkami umowy - tym samym nie możesz od niej odstąpić.

Cytat z przepisów:
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
Akurat opisanej sprawy to nie dotyczy, ale jeśli zaczynasz korzystać z usług telekomunikacyjnych, to niestety nie podlega to już pod niezmieniony stan.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 12:15 przez mkowalski, łącznie zmieniany 1 raz.

 #489110  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 12:10
jaki adres jest prawidłowy???

 #489112  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 12:11
kaczuszka793 pisze:jaki adres jest prawidłowy???
P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41,
02-671 Warszawa

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489113  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 12:13
a ja wysłałam na Taśmową;/ wrr

 #489114  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 12:15
kaczuszka793 pisze:a ja wysłałam na Taśmową;/ wrr
To błąd - centrala Play'a na Taśmowej nie jest od przyjmowania korespodencji od klientów. Jakbym wysłał pół roku temu rezygnację od umowy na abonament na czas nieokreślony na Taśmową zamiast na ich adres specjalnie do tego przygotowany, to dalej płaciłbym 1 zł abo + rozmowy, itp. i nie byłbym we Freshu.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2011, 12:18 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #489115  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 12:16
i co teraz mam zrobić?

 #489116  autor: mkowalski
 14 lip 2011, 12:17
Karlos20 pisze:
kaczuszka793 pisze:a ja wysłałam na Taśmową;/ wrr
To błąd - centrala Play'a na Taśmowej nie jest od przyjmowania korespodencji od klientów.
Ale jeśli telefon z kartą SIM i odstąpieniem od umowy wyśle na poprawny adres, wszystko będzie w porządku.

Od siebie radzę po prostu zapomnieć o pierwszym wysłanym liście i wysłać wszystko tak jak już wcześniej pisałem - telefon, karta SIM i odstąpienie.

 #489118  autor: kaczuszka793
 14 lip 2011, 12:19
no dobra:( boże juz mam tego dosyć! ciągle coś...
A powiedzcie mi wysłać umowe oryginalną czy kserokopie?

 #489119  autor: KC-KARLOS
 14 lip 2011, 12:20
mkowalski pisze:
Karlos20 pisze:
kaczuszka793 pisze:a ja wysłałam na Taśmową;/ wrr
To błąd - centrala Play'a na Taśmowej nie jest od przyjmowania korespodencji od klientów.
Ale jeśli telefon z kartą SIM i odstąpieniem od umowy wyśle na poprawny adres, wszystko będzie w porządku.

Od siebie radzę po prostu zapomnieć o pierwszym wysłanym liście i wysłać wszystko tak jak już wcześniej pisałem - telefon, karta SIM i odstąpienie.
Tyle, że to potrwa znacznie dłużej, niż załatwienie to zwykłym adresie do korespodencji.

[ Dodano: 2011-07-14, 12:21 ]
kaczuszka793 pisze:no dobra:( boże juz mam tego dosyć! ciągle coś...
A powiedzcie mi wysłać umowe oryginalną czy kserokopie?
Oczywiście, że lepiej oryginał.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
  • Strona 2 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7