• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #477208  autor: SACZI
 21 maja 2011, 22:59
orange-info pisze:
bp121 pisze:A ja powiem tyle:
ludzię nie słuchają.

Albo slysza to, co chca uslyszec jedynie.
Inaczej, ludzie nie potrafią sluchac...
Agresywna sprzedaz polega wlasnie na najsprawniejszym przedstawieniu oferty w samych superlatywach i dopiero podczas podsumowania klient zostaje zagadany roznymi informacjami smieciami podczas ktorych przysypia ... a wlasnie w te informacje zostaja wplecione rzeczy najwazniejsze tj. dlugosc umowy, dodatkowe oplaty itp.
Ja na podsumowanie zadaję jedno z dwóch pytań:
1. czy mogę dostać przedstawiona oferte na email
2. pod jaka nazwa na stonie www moge znaleźć szczegóły przedstawionej oferty.

Działa.
Albo supersprzedawca się zmywa, bo oferty wysłac nie może 1), albo pada nazwa usługi i okazuje się, że to żadna "superindywidualnaoferta", tylko zwykła ofeta ze strony 2).

 #477209  autor: ubuntulnx
 21 maja 2011, 23:03
A ja wszelkiej maści malkontentom proponuję tydzień na słuchawce/w salonie.

Obrazek

 #477227  autor: Raskus
 22 maja 2011, 00:18
saczi, pełna inteligencja, bez kitu.
i też nie którzy cos ostro opisuje jak to jest na słuchawve i chyba nigdy na niej nie siedzieli?

Doradca klienta inwydualnego Orange

 #477990  autor: Realista
 26 maja 2011, 11:24
Ja siedzę od 3 lat ale zgaszam się z przedmówcą wypowiadają się osoby niezbyt w temacie.
ubuntulnx A ja wszelkiej maści malkontentom proponuję tydzień na słuchawce/w salonie.
Piękne słowa, każdy myśli że zarabiamy krocie i siedzimy na 4 literkach nic nie robiąc a robota wredna jest niestety

 #481596  autor: Motke
 12 cze 2011, 20:22
Praca telemarketera jest wradna a ludzi z którymi rozmawiamy są czasami bardzo nie mili (mówiąc ładnie), ale to nie zmienia faktu że konsultanci są odpowiednio przeszkoleni żeby wciskać nawet i 5 numer danemu klientowi, specjalnie kwota za aktywację jest podawana na samym końcu po tym jak klient jest już zdecydowany. Bardzo możliwe że konsultant przekazał poprawnie informację, ale często jest ich zbyt dużo i klient dokładnie nie pamięta całej oferty niestety, jeżeli są jakieś wątpliwości co do oferty przedstawionej przez konsultanta w salonie firmowym orange można się domagać odsłuchania rozmowy (ponieważ każda jest nagrywana) i wtedy może być szansa jakiejś renegocjacji umowy, zwrot kosztów czy coś, a jak się im pogrozi sądem to są bardziej przychylnie nastawieni do rekompensaty tylko trzeba rozmawiać o tym z człowiekiem który ma możliwości zrobienia czegoś takiego. Powodzenia życzę, bo trochę trzeba się za tym nabiegac i podenerwować

To co można zrobić z pendivea usb!

 #482233  autor: Rami
 15 cze 2011, 19:11
Wg mnie konsultant (jeżeli rozmowa była nagrywana) przekazał dokładnie wszystko co powinno paść w rozmowie, ale Konsultant mówiąc "dodatkowa aktywacja", "nowy numer" itd. nie musi uświadamiać Klienta, bo nie jest Słownikiem Języka Polskiego. Poza tym mówi też o opłacie aktywacyjnej i wielu innych rzeczach, a jeżeli klient tak powiem jest "ociemniały umysłowo" to i tak dostaję umowę do domu i od razu powinien się zastanowić dlaczego nazywa się to Umową a nie Aneksem.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obrazek
Obrazek