• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #420750  autor: osachorzow
 03 sie 2010, 19:57
aizo, jakbyś nie aktywował to gwarancji że zadziała nie masz ;) jak to w p4 :D ale oczywiście życzę szczęścia! Moje odwołanie od reklamacji od 19 dni wisi... to jeszcze zbyt krótki okres żeby sprawdzić czy numery spełniły te kilka warunków otrzymania bonusu... pewnie dopiero znaleźli zera i jedynki w systemie i składają je w liczby a potem zmienią na literki i się zobaczy ;)

 #421470  autor: musiolek
 06 sie 2010, 15:43
Witam. Mam problem.

Jestem użytkownikiem Play Fresh. W dniu 10 lipca 2010 roku dokonałem polecenia nowego abonenta Play Mixtura w ramach programu lojalnościowego „Poleć Play Znajomemu". Polecenia dokonałem z numeru wybierając na klawiaturze telefonu sekwencję *111*69*1*123456789# i podając swoje imię. W dniu 21 lipca otrzymałem sms od operatora Play o następującym brzmieniu: "Nie spełniłeś wymaganych warunków. Niestety nie możesz otrzymać bonusa. Więcej na www.playmobile.pl". Osoba polecona otrzymała sms o podobnej treści, który informował o tym, że to ja nie spełniłem warunków uprawniających do otrzymania bonusu. Nie wiem o co chodzi ponieważ moim zdaniem spełniłem wszystkie wymagane dla mnie warunki.

Zgodnie z punktem 15. regulaminu w/w programu lojalnościowego w przypadku osób będących użytkownikami ofert na kartę należy spełnić następujące warunki:
a) korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej 5 dni od aktywacji (korzystam z w/w numeru w Play już od kilku lat);
b) dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu ostatnich 30 dni (doładowania swojego konta abonenckiego kwotą 30zł dokonałem w dniu 9 lipca 2010 roku, a więc w przciągu ostatnich 30 dni gdyż miało to miejsce zaledwie jeden dzień przed poleceniem w/w numeru);
c) utrzymywać okres ważności połączeń wychodzących/okres ważności połączeń internetowych (okres ważności połączeń wychodzących utrzymuję bez przerwy i nigdy nie miałem zablokowanych takich połączeń).

W związku z zaistniałą sytuacją pod koniec lipca złożyłem reklamację, która jest obecnie rozpatrywana. Tymczasem na początku sierpnia otrzymałem kolejnego smsa od operatora sieci Play informującego o tym, że nie spełniłem warunków przy poleceniu kolejnej osoby. Tym razem poleciłem użytkownika Play Fresh (polecenia dokonałem 24 lipca, a smsa o niespełnieniu warunków otrzymałem 4 sierpnia). Za każdym razem operator informuje zainteresowanych, że to ja (polecający) nie spełniłem wymaganych warunków.

Ciekawe jest to, że polecając inną osobę z tego numeru w dniu 1 czerwca spełniłem wszystkie warunki bez zarzutu choć sytuacja wyglądała identycznie. Co więcej, równocześnie z poleceniem tych dwóch osób, które zostały zakwestionowane przez Play dokonałem polecenia innych osób z mojego drugiego numeru w Play Fresh. Według operatora tamten numer abonencki spełnił wszystkie wymagane warunki bez zarzutu choć doładowań obydwu numerów dokonywałem za każdym razem równocześnie.

Czy ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi? Jeśli tak to proszę o pomoc i rady...

ps.Osoby, które zostały przeze mnie polecone spełniły wymagane warunki w 100%.

 #421504  autor: osachorzow
 06 sie 2010, 18:02
musiolek, napisz odwołanie od decyzji reklamacyjnej. Na pierwszej linii odpisują prawdopodobnie ludzie, których zadaniem jest jedynie odrzucenie reklamacji. Dopiero przy odwołaniu masz szansę, że ktoś rozgarnięty to przeczyta. Jak już wyślesz odwołanie to podeślij numer zgłoszenia do play4you2 wtedy prawdopodobieństwo trafienia na rozgarniętą osobę czytającą odwołanie znacząco wzrasta.

Moje odwołanie zostało uznane za zasadne po 3 tygodniach. Numery spełniły warunki choć w pierwszej odpowiedzi nieumiejąca czytać konsultantka twierdziła że jest inaczej, ale na szczęście po odwołaniu ktoś rozgarnięty sprawdził wszystko i bonus został włączony.

Życzę powodzenia wszystkim użerających się z niedziałającą promocją 'poleć play' :)

 #421784  autor: aizo
 08 sie 2010, 13:25
Mam takie pytanie jeszcze

Jak np polecę dwie osoby to muszę dwa razy doładować się za 30zł?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #421785  autor: muchakk
 08 sie 2010, 13:27
Nie, wystarczy jedno doładowanie konta z ostatnich 30 dni :)

 #421792  autor: aizo
 08 sie 2010, 13:57
A przejdzie tak:

Kumpel przenosi numer 10, w tym dniu aktywuje kartę(robi pierwsze połączenie) i oboje doładowujemy się po 30zł


Drugi kumpel np przenosi numer 20-stego. On się doładuje a ja już nie

Polecą obydwóch. Dostane dwa razy 15 zł?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #422005  autor: Marens
 09 sie 2010, 17:09
Udało mi się uzyskać 15zł z "Poleć znajomemu Play" i dodatkowo 10zł w ramach rekompensaty.

 #422012  autor: osachorzow
 09 sie 2010, 17:48
Marens, i znów telekomunikacyjnie mamy wiele wspólnego :D te same problemy i ta sama rekompensata :D

 #422055  autor: muchakk
 09 sie 2010, 22:38
aizo jasne, że wszystko będzie ok. Przecież zarówno w pierwszym jak i w drugim przypadku spełniasz warunki regulaminu.

 #422069  autor: aizo
 09 sie 2010, 23:45
muchakk, dzięki ;] Będę pisał na bieżąco co i jak .

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #426470  autor: tuchas
 30 sie 2010, 22:57
Jesli ktos chce zebym go polecil zapraszam

 #428618  autor: snajper28
 09 wrz 2010, 15:59
Dołączam się do propozycji kolegi. Jeśli ktoś chce żebym go polecił lub chce być poleconym pisać :D

 #429102  autor: ztomasz
 12 wrz 2010, 15:08
Ja tez chetnie kogos polece. Jesli ktos zainteresowany to prosze na priv wyslac numer telefonu.

 #430503  autor: snajper28
 19 wrz 2010, 20:51
działa ładnie:)

 #430511  autor: aizo
 19 wrz 2010, 21:16
Wszystko działa!Potwiedziłem dwie osoby i nie było zonka.Trzeba cierpliwie czekać

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #432434  autor: musiolek
 29 wrz 2010, 11:29
Witam. Mam problem.

Jestem użytkownikiem Play Fresh. W dniu 10 lipca 2010 roku dokonałem polecenia nowego abonenta Play Mixtura w ramach programu lojalnościowego „Poleć Play Znajomemu". Polecenia dokonałem z numeru wybierając na klawiaturze telefonu sekwencję *111*69*1*123456789# i podając swoje imię. W dniu 21 lipca otrzymałem sms od operatora Play o następującym brzmieniu: "Nie spełniłeś wymaganych warunków. Niestety nie możesz otrzymać bonusa. Więcej na www.playmobile.pl". Osoba polecona otrzymała sms o podobnej treści, który informował o tym, że to ja nie spełniłem warunków uprawniających do otrzymania bonusu. Nie wiem o co chodzi ponieważ moim zdaniem spełniłem wszystkie wymagane dla mnie warunki.

Zgodnie z punktem 15. regulaminu w/w programu lojalnościowego w przypadku osób będących użytkownikami ofert na kartę należy spełnić następujące warunki:
a) korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej 5 dni od aktywacji (korzystam z w/w numeru w Play już od kilku lat);
b) dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu ostatnich 30 dni (doładowania swojego konta abonenckiego kwotą 30zł dokonałem w dniu 9 lipca 2010 roku, a więc w przciągu ostatnich 30 dni gdyż miało to miejsce zaledwie jeden dzień przed poleceniem w/w numeru);
c) utrzymywać okres ważności połączeń wychodzących/okres ważności połączeń internetowych (okres ważności połączeń wychodzących utrzymuję bez przerwy i nigdy nie miałem zablokowanych takich połączeń).

W związku z zaistniałą sytuacją pod koniec lipca złożyłem reklamację, która jest obecnie rozpatrywana. Tymczasem na początku sierpnia otrzymałem kolejnego smsa od operatora sieci Play informującego o tym, że nie spełniłem warunków przy poleceniu kolejnej osoby. Tym razem poleciłem użytkownika Play Fresh (polecenia dokonałem 24 lipca, a smsa o niespełnieniu warunków otrzymałem 4 sierpnia). Za każdym razem operator informuje zainteresowanych, że to ja (polecający) nie spełniłem wymaganych warunków.

Ciekawe jest to, że polecając inną osobę z tego numeru w dniu 1 czerwca spełniłem wszystkie warunki bez zarzutu choć sytuacja wyglądała identycznie. Co więcej, równocześnie z poleceniem tych dwóch osób, które zostały zakwestionowane przez Play dokonałem polecenia innych osób z mojego drugiego numeru w Play Fresh. Według operatora tamten numer abonencki spełnił wszystkie wymagane warunki bez zarzutu choć doładowań obydwu numerów dokonywałem za każdym razem równocześnie.

Czy ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi? Jeśli tak to proszę o pomoc i rady...

ps.Osoby, które zostały przeze mnie polecone spełniły wymagane warunki w 100%.
Witam ponownie.

Obecnie sprawa wygląda tak, że moja reklamacja po 26 dniach została rozpatrzona negatywnie bez żadnego konkretnego uzasadnienia ze strony P4. W związku z powyższym powołując się na w/w decyzję złożyłem kolejne zgłoszenie reklamacyjne dotyczące tej sprawy (nowy numer zgłoszenia), a w odpowiedzi operator kazał mi czekać na rozpatrzenie kolejnej reklamacji. W tej chwili jednak minęło już 30 dni od dnia złożenia tej drugiej reklamacji, a wniosek jest nadal rozpatrywany.

Czy w związku z niedotrzymaniem przez operatora 30 dniowego terminu na rozpatrzenie wniosku mogę żądać uznania mojej reklamacji za zasadną? Co im nalepiej napisać w związku z powyższą sprawą? Proszę o rady...

 #432451  autor: Ms Bosman
 29 wrz 2010, 12:36
Nie. Z tego co sie orientuje to nie jest reklamacja a odwołanie a ustawowo nie ma terminu na rozpatrzenie odwołania. Przynajmniej kiedyś tak mi powiedziała pewna urocza blondi pracująca w jednym z banków.

Counting bodies like sheeps to the rhytm of the war drums.

 #432460  autor: musiolek
 29 wrz 2010, 13:16
Z tym, że instytucji bankowych nie obejmuje (ustawa) prawo telekomunikacyjne , a to ono reguluje 30 dniowy okres na rozpatrzenie reklamacji więc to dwa całkiem inne przypadki. Poza tym przecież mojej drugiej reklamacji nadano nowy numer zgłoszenia, a więc powinna być ona traktowana jak zupełnie nowe zgłoszenie i termin na jej rozpatrzenie powienien wynosić również 30 dni. Tak mi się wydaje...

 #433125  autor: Emilia
 02 paź 2010, 19:15
a mi z kolei sie wydaje, ze jesli dotyczyło tej samej sprawy to to jest odwołanie. zwłaszcza jesli nawiazales do tego co Ci odpisali ale w sumie nie jestem pewna na 100%

 #434089  autor: evolucja
 07 paź 2010, 15:35
Czy ten bonus wykorzystywany jest w pierwszej kolejności? To znaczy czy jeśli mam na koncie 50zł i dostanę bonus 15zł to najpierw będzie lecieć z tych 15?

Jeśli tak to niech ktoś się odezwie do mnie na gg: 7740484 i mnie poleci :)