Użytkownik
Ranga
Stary wyjadacz
Posty
1257
Rejestracja
08 kwie 2009, 14:20
Lokalizacja
chorzow
Witam ponownie.Witam. Mam problem.
Jestem użytkownikiem Play Fresh. W dniu 10 lipca 2010 roku dokonałem polecenia nowego abonenta Play Mixtura w ramach programu lojalnościowego „Poleć Play Znajomemu". Polecenia dokonałem z numeru wybierając na klawiaturze telefonu sekwencję *111*69*1*123456789# i podając swoje imię. W dniu 21 lipca otrzymałem sms od operatora Play o następującym brzmieniu: "Nie spełniłeś wymaganych warunków. Niestety nie możesz otrzymać bonusa. Więcej na www.playmobile.pl". Osoba polecona otrzymała sms o podobnej treści, który informował o tym, że to ja nie spełniłem warunków uprawniających do otrzymania bonusu. Nie wiem o co chodzi ponieważ moim zdaniem spełniłem wszystkie wymagane dla mnie warunki.
Zgodnie z punktem 15. regulaminu w/w programu lojalnościowego w przypadku osób będących użytkownikami ofert na kartę należy spełnić następujące warunki:
a) korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej 5 dni od aktywacji (korzystam z w/w numeru w Play już od kilku lat);
b) dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu ostatnich 30 dni (doładowania swojego konta abonenckiego kwotą 30zł dokonałem w dniu 9 lipca 2010 roku, a więc w przciągu ostatnich 30 dni gdyż miało to miejsce zaledwie jeden dzień przed poleceniem w/w numeru);
c) utrzymywać okres ważności połączeń wychodzących/okres ważności połączeń internetowych (okres ważności połączeń wychodzących utrzymuję bez przerwy i nigdy nie miałem zablokowanych takich połączeń).
W związku z zaistniałą sytuacją pod koniec lipca złożyłem reklamację, która jest obecnie rozpatrywana. Tymczasem na początku sierpnia otrzymałem kolejnego smsa od operatora sieci Play informującego o tym, że nie spełniłem warunków przy poleceniu kolejnej osoby. Tym razem poleciłem użytkownika Play Fresh (polecenia dokonałem 24 lipca, a smsa o niespełnieniu warunków otrzymałem 4 sierpnia). Za każdym razem operator informuje zainteresowanych, że to ja (polecający) nie spełniłem wymaganych warunków.
Ciekawe jest to, że polecając inną osobę z tego numeru w dniu 1 czerwca spełniłem wszystkie warunki bez zarzutu choć sytuacja wyglądała identycznie. Co więcej, równocześnie z poleceniem tych dwóch osób, które zostały zakwestionowane przez Play dokonałem polecenia innych osób z mojego drugiego numeru w Play Fresh. Według operatora tamten numer abonencki spełnił wszystkie wymagane warunki bez zarzutu choć doładowań obydwu numerów dokonywałem za każdym razem równocześnie.
Czy ktoś wie o co w tym wszystkim chodzi? Jeśli tak to proszę o pomoc i rady...
ps.Osoby, które zostały przeze mnie polecone spełniły wymagane warunki w 100%.