• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #408223  autor: cycek12
 02 cze 2010, 15:16
chodzi mi czy moge przeniesc numer z innej sieci na oferte gdzie daja podwojnie wiecej minut tzn stan darmowy -firmowa 100 gdzie mam 380 plus extra 380
i jeszcze jedno jest jakas roznica w ofercie ( dodatkowe minuty , czy cokolwiek ) jesli zakupuje sie u doradcy czy tez w salonie ?

to jest jakas masakra , tak ten regulamin jest stworzony ze nikt jasno i ze 100% pewnoscia nie moze powiedziec jak jest, wszytsko to jest jak widac robione celowo by tylko zyskac klijenta, nie narzekam na play tylko na wsztskich operatorow

rozmawialem z pania z firmy play z salonu i dopytywalem jak to wyglada i przekonywala mnie ze jest w 100% pewna ze moge od razu pzejsc na firmowa 100 gdzie bede mial 760 min , i powiedziala mi w bardzo prosty sposob ze jesli na poczatku okresu rozliczeniowego wykonam rozmowe na 50 min do sieci play lub na stacjonarne to dalej bede posiadal te 760 min , kilka osob i kazdy mowi co innego , NIE DO WIARY

 #408227  autor: chesnokov
 02 cze 2010, 15:51
cycek12 pisze:
Play pisze:
a czy ta promocja z tym pakietem obowiazuje rozniwez jak sie przenosi numer z innej sieci???
Tak.

no to dziwne bo doradca z ktorym mialem przyjemnosc spotkania powiedzil ze ta oferta jest dla nowych kiljentow a nie dla tych ktorzy przenosza numer z innej sieci
Nie ma w tym nic dziwnego. Nie masz obowiązku przenosić na ofertę MNP. Możesz na wszystkie dostępne w ofercie Play. Poza tym będąc klientem, który przenosi numer jesteś przecież de facto nowym klientem? :D

[ Dodano: 2010-06-02, 15:54 ]
bleckwarrior pisze:
chesnokov pisze: To, co ja napisałem zgadza się z tym, co podałeś tutaj jeśli zakładamy, że 2 i 3 schodzą symultanicznie a 1 to właśnie "extra pakiet" w promocji "podwójne korzyści". W takim razie to ja mam rację :D


tak jak wspominałem, potwierdzałem te informacje ,dlatego Ci je przekazuję. Jeśli jestes pewny,że najpierw są te z "podwójnego" niech tak zostanie. W tej sprawie mamy inne zdanie.
Twoje zdanie, żebyśmy mieli jasność, jest takie, że najpierw schodzi 47 000 minut wynikające z promocji Nieograniczone Minuty do Play i na stacjonarne a potem "pakiet" wynikający z promocji "Podwójne korzyści", tak? :D

 #408232  autor: cycek12
 02 cze 2010, 16:06
tez mu zadalem to samo pytanie ze chyba jestem waszym nowym klijentem skoro przenosze sie z innej sieci do was a doradca powiedzial ze w definicji firmy to NIE jestem nowym klijentem
Nowym klijentem jest klijent ktory podpisuje umowe z nowym numerem

tu chyba nie dojdziemy do sedna , najlepiej jak sie by wypowiedzial ktos kto wlasnie dokonal niedawno czyli przeniosl sie do sieci play

 #408234  autor: chesnokov
 02 cze 2010, 16:16
cycek12 pisze:tez mu zadalem to samo pytanie ze chyba jestem waszym nowym klijentem skoro przenosze sie z innej sieci do was a doradca powiedzial ze w definicji firmy to NIE jestem nowym klijentem
Nowym klijentem jest klijent ktory podpisuje umowe z nowym numerem

tu chyba nie dojdziemy do sedna , najlepiej jak sie by wypowiedzial ktos kto wlasnie dokonal niedawno czyli przeniosl sie do sieci play
To już kwestia tego, czy negocjujesz z doradcą warunki czy nie. Czy zgadzasz się na pierwszą ofertę, którą proponuje czy szukacie optymalnego rozwiązania :) Oczywiście nie ma co czarować nieograniczonymi możliwościami negocjacji - jakimiś super hiper extra wodotryskami ale na pewno masz możliwość wybrać inną ofertę niż ta standardowa MNP. Choćby 'Podwójne korzyści" :)

 #408239  autor: cycek12
 02 cze 2010, 16:33
zastanawia mnie to czemu doradca powiedzial ze nie moge przejsc z innej sieci na abonament podwojny pakiet minut , a pani z salonu ze oczywiscie mozna.......

 #408242  autor: PLAY
 02 cze 2010, 16:41
cycek12 pisze:a pani z salonu ze oczywiscie mozna.......
Bo pani z salonu jest niekompetentna.

[center]» Darmowy Starter Play Fresh «[/center]

 #408246  autor: cycek12
 02 cze 2010, 16:51
ale ja ja poprosilem by sie dowiedziala jak to jest bo dochodza do mnie glosy ze to niemozliwe , ona stwierdzila ze nic sie nei bedsie dowiadywac bo wie jakie umowy podpisuje z przeniesienia

 #408311  autor: pawelf
 02 cze 2010, 21:09
bleckwarrior pisze:
Ruben pisze:bleckwarrior, ja także nie mogłem doszukać się tam jednoznacznego sformułowania, które stwierdzałoby ponad wszelką wątpliwość taką kolejność rozliczania minut. Dlatego ponawiam prośbę, do Ciebie: sprawdź to u siebie, żebyśmy mieli 100% pewność. :-)
no więc tak weryfikowałem to w dziasle biznesowym, sprawdzałem sam i otrzymałem wiadomość taką, jak już wcześniej napisałem - jest ona sprawdzona i pewna.
Pakiet play i stacojonarne jest wykorzystywany pierwszy w opisanej przez Ciebie sytuacji.

Inaczej jest tylko przy MNP.

Juz wam napisałem, że nie będę dawał nie potwierdzonych informacji, tylkop w miare możliwości, będę je weryfikował tu i ówdzie, ja też nie wiem wszystkiego - to raczej nie realne.
Kolego....w tej promocji dodatkowy pakiet z promocji podwójne korzyści schodzi jako pierwszy bez względu gdzie dzwonisz-natomiast minuty które masz w abonamencie schodzą już niezależnie czyli w 50 masz 170 minut na inne sieci i full do Play i stacjonarne.i tyle w tym temacie ,a to że ktoś Ciebie w prowadził w błąd to już inna sprawa.Jest to jedyna promocja gdzie tak to się odbywa.

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #408326  autor: bleckwarrior
 02 cze 2010, 22:16
chesnokov pisze: Twoje zdanie, żebyśmy mieli jasność, jest takie, że najpierw schodzi 47 000 minut wynikające z promocji Nieograniczone Minuty do Play i na stacjonarne a potem "pakiet" wynikający z promocji "Podwójne korzyści", tak? :D
W sytuacji kiedy wykonujemy połączenia na play i stacjonarne to w tej taryfie schodzi z nieograniczonych. A do reszty z pakietu podwójnego

[ Dodano: 2010-06-02, 22:19 ]
pawelf pisze:
Kolego....w tej promocji dodatkowy pakiet z promocji podwójne korzyści schodzi jako pierwszy bez względu gdzie dzwonisz-natomiast minuty które masz w abonamencie schodzą już niezależnie czyli w 50 masz 170 minut na inne sieci i full do Play i stacjonarne.i tyle w tym temacie ,a to że ktoś Ciebie w prowadził w błąd to już inna sprawa.Jest to jedyna promocja gdzie tak to się odbywa.
a skąd masz takie jedyne i pewne informacje? Widocznie wiesz lepiej od całego biznesu pracującego w BOK play, dlatego pytam:)

 #408339  autor: TrustNoOne
 02 cze 2010, 23:31
@ czarny wojownik - zawsze zaglądaj do cennika i regulaminów. W tym przypadku nie ma w regulaminie promocji bezpośredniej odpowiedzi ale jest informacja, że w sprawach nieuregulowanych patrz cennik/regulamin dla abonentów... W cenniku jest odpowiedź. I choćby twoje wsparcie mówiło inaczej to klient ZAWSZE może powołać się na cennik/regulamin... Niedopatrzenie operatora to mówi się trudno. Swoja drogą dodatkowy pakiet schodzi pierwszy - w końcu jest do WSZYSTKICH a nie do POZOSTAŁYCH. :)

Quot capita, tot sententiae...

 #408395  autor: pawelf
 03 cze 2010, 12:32
bleckwarrior pisze:a skąd masz takie jedyne i pewne informacje? Widocznie wiesz lepiej od całego biznesu pracującego w BOK play, dlatego pytam:)
Nie no...przechodzisz sam siebie.Proponuje przeczytac regulamin i się dowiesz. Jest to wyrażnie napisane .A w BOK to nie biznes pracuje tylko osoba która jak pokazuje praktyka niewiele wie,a poza tym *500 to infolinia dla klientów indywidualnych a do biznesu jest *600 i tam juz takich głupot nie usłyszysz

Z system się nie walczy,system trzeba omijać.

Ale z czasem ręce opadają......

 #408396  autor: bleckwarrior
 03 cze 2010, 12:33
TrustNoOne pisze:@ czarny wojownik - zawsze zaglądaj do cennika i regulaminów. W tym przypadku nie ma w regulaminie promocji bezpośredniej odpowiedzi ale jest informacja, że w sprawach nieuregulowanych patrz cennik/regulamin dla abonentów... W cenniku jest odpowiedź. I choćby twoje wsparcie mówiło inaczej to klient ZAWSZE może powołać się na cennik/regulamin... Niedopatrzenie operatora to mówi się trudno. Swoja drogą dodatkowy pakiet schodzi pierwszy - w końcu jest do WSZYSTKICH a nie do POZOSTAŁYCH. :)
jakbyś nie widział kolego, to właśnie o to się rozchodzi,że ja mówię iż klienci mają lepiej, a nie gorzej. Więc w takim wypadku chyba by nie reklamowali tego:). A Co do cennika masz taką odpowiedź, jak ja użyłem w pierwszej odpowiedzi,w tym poście. Zadałem to pytanie jeszcze pleyersom, zobaczymy co odpowiedzą... widzisz w tym cały ambaras,że nigdzie nie jest napisane jasno - a ja bezpośrednio na koncie tego nigdy nie sprawdzałem, ale jak będzie okazja to to nadrobię:)

 #408403  autor: Pijo
 03 cze 2010, 12:46
Jedno zadnie które mówi wszystko:
Dodatkowy pakiet minut powiększa Pakiet Minut przyznawany w ramach Abonamentu.
z. regulaminu promocji "podwójne korzyści"

 #408408  autor: cycek12
 03 cze 2010, 12:59
Wiec zadam proste pytanie prosze o prosta odpowiedz
w pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego mam 760 min ( firmowa 100 )
wykonalem rozmowy do play i na stacjonarne w ilosci 20 min
po tych rozmowach ile mi zostalo minut do wykorzystania do konca miesiaca ( mowimy o pakiecie podwojny pakiet minut ) ??????

 #408409  autor: Pijo
 03 cze 2010, 13:11
Powinno zostać 760 minut . (jeżeli mówimy o promocji " Podwójne korzyści")

 #408410  autor: cycek12
 03 cze 2010, 13:16
powinny czy zostaja bo to zasadnicza roznica??
mowimy o ofercie " podwojny pakiet minut"

 #408418  autor: Pijo
 03 cze 2010, 13:36
Tak,to jest to samo.


Gwoli ścisłosci, w tej promcji masz , tak jak to tutaj określiliście, dwa pakiety:

1) Minuty do Play i stacjo

2) Minuty do wszystkich (760 minut) - dlaczego tak , tu znajduje sie wyjaśnienie:
Dodatkowy pakiet minut powiększa Pakiet Minut przyznawany w ramach Abonamentu.
Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 21:11 przez Pijo, łącznie zmieniany 4 razy.

 #408419  autor: Ruben
 03 cze 2010, 13:41
Pijo, cycek12, poczekajmy na odpowiedź P4Y2. Niestety jak widać opinie są dwie i to osób związanych bezpośrednio z Play tj. bleckwarrior i pawelf. :)
Ja teraz kolejny raz czytając regulamin nie znajduje wyraźnego potwierdzenia dla żadnej wersji. To też świadczy źle, bo regulamin powinien stanowić jednoznacznie i zawierać kolejność schodzenia minut i nie powinien stwarzać możliwości dowolnej interpretacji.
Jeżeli my tutaj i pracownicy Play mamy wątpliwości, to co dopiero klient?