• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #358419  autor: Nalesnik
 08 wrz 2009, 16:47
Próbował ktoś dzwonić na infolinię? Dzwoniłem 3 razy w ciągu dwóch ostatnich dni, 6 minut czekania i rozłącza rozmowę (tzn oczekiwanie na konsultanta). Kasę zjada za połączenie, a do konsultanta nie idzie się dodzwonić. Prędzej nic nie rozłączało, około dziesiątej minuty konsultant się zgłaszał.

 #358512  autor: theWitcher
 09 wrz 2009, 08:24
Ważna informacja - punkty profit mogą zostać wykorzystane do końca tego roku, jeżeli ktoś ich jeszcze nie wykorzystał, a ma widoki na przedłużenie umowy w tym roku [umowa kończy się maksymalnie w marcu], warto sobie trochę punktów zachować.

Niestety, Orange się 'trochę' spóźniło z podaniem tej informacji, w momencie kiedy większość ludzi swoje punkty już rozdysponowała, ale cóż począć.

 #358524  autor: wojtek83
 09 wrz 2009, 10:12
No fakt, można wykorzystać punkty do końca roku, ale tylko w przypadku, gdy przedłuża się umowę. Głos w tej sprawie zabrał nawet rzecznik Orange (komentarz nr 301).
http://blog.tp.pl/wojciechjabczynski/en ... i#comments

 #358565  autor: Btk_Tomas
 09 wrz 2009, 13:58
Wczoraj dostałem 1500 punktów za to że mam kartę Orange mBank, posiadacze karty niech sprawdzą stan swoich punktów!!!

 #358579  autor: ppp1ppp
 09 wrz 2009, 14:51
Na co można wykorzystać punkty w ofercie orange abonament? Poza doładowaniem pre-paid
Na stronie orange są usługi za punkty ale dotyczą tarych planów taryfowych.
Dzwoniłem na *300 ale nie doczekałem się połączenia z konsultantem

 #358585  autor: mk1987
 09 wrz 2009, 15:08
Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem o tym :/ Miałem 900 pkt. i doładowałem się za 25zł. Teraz zostało mi 275 :/ ehh..

Pozdrawiam! :wave:

 #358663  autor: pumba
 09 wrz 2009, 19:38
theWitcher pisze:Niestety, Orange się 'trochę' spóźniło z podaniem tej informacji, w momencie kiedy większość ludzi swoje punkty już rozdysponowała, ale cóż począć.
Czy ta informacja jest gdzieś oficjalnie podana, w regulaminie czy na stronie orange.pl?

 #359281  autor: nav
 12 wrz 2009, 19:31
mam pytanko wiem ze troche dziwnie zabrzmi
mam 3 karty orange pre paid jak na zlosc wczoraj doladowali mi 300 pkt za staz w sieci myslicie ze daloby rade zadzwonic do orange i poprosic o skomasowanie punktow z konta?
wszystkie nr sa zarejestrowane na mnie

 #359291  autor: mikage1
 12 wrz 2009, 21:02
zapomnij...

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #359321  autor: pumba
 13 wrz 2009, 07:55
zsumować raczej nie zsumują ale dla dobra sprawy mogą dodać ci do jednego konta tyle punktów ile brakuje ci do najtańszego doładowania, spróbuj może się uda ;)

 #359338  autor: marcinb
 13 wrz 2009, 10:54
A w jakich godzinach i dniach tyg. jest możliwość rozmowy z konsultantem pod *300?

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #359427  autor: pumba
 13 wrz 2009, 17:23
w godzinach 8.00-20.00 od poniedziałku do piątku, w sobotę od 9.00 do 17.00.

 #359439  autor: mikage1
 13 wrz 2009, 18:35
oczywiście pod warunkiem, ze się dodzwonisz do konsultanta... (po około 6 minutach oczekiwania na ogół połączenie się kończy)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #359447  autor: nav
 13 wrz 2009, 19:22
zadzwonie jutro jak sie nie dodzwonie to trudno przepadna zreszta same przyszly i same pojda ;)

 #359757  autor: elkanguro
 15 wrz 2009, 16:32
Czy dziś jeszcze można realizować doładowania? Półtorej godziny temu wysłałem sms i cisza:/

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #359763  autor: Nalesnik
 15 wrz 2009, 16:49
elkanguro pisze:Półtorej godziny temu wysłałem sms i cisza:/
Wczoraj czekałem 6h :mrgreen:

 #359764  autor: pumba
 15 wrz 2009, 16:56
Ponoć na *300 jest komunikat że mają opóźnienia i wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane do jutra.
elkanguro, a dostałeś potwierdzenie o przyjęciu zamówienia do realizacji i masz 10 minut na odwołanie?
Bo moja siostra ani takiego smsa nie dostała i wysłała już kilka smsów i przyszedł jej sms zwrotny że zamówieni nie może zostać zrealizowane i co w końcu zrealizują takie zamówienie czy nie?
Teraz to wogóle Orange nabija sobie kasę bo albo zmuszają człowieka do wysłania ponownie smsa albo na stronie mają nagrody których już się nie da zamówić a kasę za smsy pobierają.

 #359765  autor: elkanguro
 15 wrz 2009, 16:59
Wysłałem dwie wiadomości aby doładować dwa różne numery po 50zł. Jeden sms przed chwilą drugi ponad 2h temu i w obu przypadkach od razu dostałem informację o przyjęciu zlecenia. No to w takim razie chyba nie pozostaje nic innego jak tylko czekać:(

Virgin Mobile
--------------------------------------------
LTE Cyfrowy Polsat + HaloNet
--------------------------------------------
NaszaSiec.net 15 Mbps + HaloNet

 #359857  autor: nav
 16 wrz 2009, 01:33
ja czekalam wczoraj cala noc ale sie doladowalo ;)
maja opoznienia bo kazdy chce wykorzystac punkty

 #359873  autor: aizo
 16 wrz 2009, 11:04
Ja sie doładowałem dwa razy wczoraj
raz za 110 ,wys. sms ok 15 doszlo a doładowanie przed chwila
i o 22 doładowałem sie za 25zł i jeszcze nie ma
ale sa problemy maja na to 24h

punkty dopisywali . Miałem 5 numerów do dopisania średnio brakowalo ok 200pkt

Ja sie dodzwoniłem po godzinie prób (14 połączeń) za 1.22

Ale sie opłacało