• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #354573  autor: jastrzomb_nocny
 23 sie 2009, 22:02
maniek, hmm to ciekawe z tym "echem" w słuchawce.
Rozumiem, że
maniek pisze: Aparat dobry bo na erze wszystko jest ok.
oznacza, że używasz go z kartą ery, jeśli używałeś to sprawdź proforma czy problem nie pojawił się teraz, po drugie wymień kartę SIM
Jeśli zrobisz zgłoszenie w salonie to odpowiedz dostanie listownie, a ja nie cierpię szybkości Poczty Polskiej :-/, ale to Twoja decyzja ;-)

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #355650  autor: www.fazafm.com
 27 sie 2009, 20:32
Przykro mi to powiedziec ale konsultanci play bardzo mocno sie staraja by przebic poczynania tych ktorych pamietamy z Tele2. Wiadomo jak sie to zakonczylo dla tej firmy. Duzo przykladow mozna by przytoczyc. Bylem przez 10 lat w orange zawsze jesli wkradl sie jakis blad zle cos naliczono to w kulturalny sposob wyjasniono co sie stalo zwrocono srodki i ewentualnie jeszcze dorzucili kilka zlotcyh jako rekompensate. W play na pytania o wyjasnienie kolejnosci wykorzystania srodkow z pakietow w przypadku kiedy nie mam aktywnej uslugi zbieraj minuty musialem wymienic z 10 meili na ktore za kazdym razem odpisywal ktos inny i mieszal sprawy powielal bledy nie zapoznal sie z wczesniejsza korespondencja. Po tym wszystkim dostalem pismo ze zostaly wyczerpane mozliwosci reklamacji i ewentualnie moge wejsc na droge sadowa :) Dobre za 10 zl bede sie z nimi sadzil. W regulaminach pakietow do play i na stacjonarne oraz minut do wszystkich sieci ktos zgubil opcje kolejnosci pobierania minut w przypadku nieaktywnej uslugi zbieraj minuty. Jest tylko opisane kiedy ta usluga jest aktywna. Kto chce moze sprawdzic w pdfach na ich stronie.
Ostatnio zmieniony 27 sie 2009, 22:04 przez www.fazafm.com, łącznie zmieniany 1 raz.

 #355654  autor: jastrzomb_nocny
 27 sie 2009, 20:50
www.fazafm.com, podaj mi link do regulaminu o który mówisz.

Pozdrawiam i łącze wyrazy szacunku
Jastrzomb Nocny

Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę :-)

 #355678  autor: www.fazafm.com
 27 sie 2009, 21:59
http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 4_2009.pdf

Tu jest regulamin dla pakietu do play i na stacjonarne punkty regulaminu od 6 do 11 najwazniejsze. 11 punkty mowi o sytuacji przy aktywnej usludze zbieraj minuty ktorej ja nie mialem aktywnej a mimo wszystko przy aktywnym pakiecie do play i na stacjonarne oraz pakiecie minut do wszystkich te z pierwszego wymienionego pakietu byly pobierane dopiero po calkowitym wykorzystaniu minut do wszystkich sieci.

http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 4_2009.pdf

Tutaj regulamin minut do wszystkich sieci istotne punkty od 6 do 9. Tu takze nie jest wyjasnione w jakiej kolejnosci powinny byc rozliczane minuty z pakietu jesli mam aktywne jednczesnie dwa pakiety wymienione wyzej.


Jak sie okazalo w praktyce jesli aktywowalem pakiet przykladowo w polowie maja to system samoczynnie wylaczyl go w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego i pierwszego dnia nowego okresu znow musialem go aktywowac. Mialem w ten sposob 3 pakiety potraktowane ze nie przeszly na kolejny okres jako aktywne musialem znow je wlaczyc.

 #355718  autor: ciuchcia
 28 sie 2009, 08:22
w ktoryms z regulaminow byla ladna tabelka w jakiej kolejnosci sa wykorzystywane minuty. Wg mnie tu wszystko jest wyjasnione:
Kod: Zaznacz cały
7. Minuty z „Pakietu minut do wszystkich sieci” są wykorzystywane w pierwszej kolejności przed minutami z Pakietu
Złotówek, przyznego w ramach Abonamentu.
jakich informacji jeszcze Ci potrzeba ?

 #355722  autor: www.fazafm.com
 28 sie 2009, 08:42
Z pakietu zlotowek. A tu jest pakiet do play i na stacjonarne ktory jest korzystaniejszy. Wiec najpierw musze wydzwonic minuty ktore moge wykorzystac do wszystkich operatorow zeby mi zaczelo pobierac minuty z pakietu do play jesli tylko na takie numery powiedzmy bede dzwonil. Swietne posuniecie.

 #355724  autor: marcinb
 28 sie 2009, 09:03
www.fazafm.com pisze:http://web.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 4_2009.pdf

Jak sie okazalo w praktyce jesli aktywowalem pakiet przykladowo w polowie maja to system samoczynnie wylaczyl go w ostatnim dniu okresu rozliczeniowego i pierwszego dnia nowego okresu znow musialem go aktywowac. Mialem w ten sposob 3 pakiety potraktowane ze nie przeszly na kolejny okres jako aktywne musialem znow je wlaczyc.
Niewykorzystane w danym Okresie Rozliczeniowym minuty z pakietu nie przechodzą na kolejne Okresy Rozliczeniowe.


[ Dodano: 2009-08-28, 09:06 ]
www.fazafm.com pisze:A tu jest pakiet do play i na stacjonarne ktory jest korzystaniejszy. Wiec najpierw musze wydzwonic minuty ktore moge wykorzystac do wszystkich operatorow zeby mi zaczelo pobierac minuty z pakietu do play jesli tylko na takie numery powiedzmy bede dzwonil. Swietne posuniecie.
Minuty z „Pakietu minut do Play i na stacjonarne” są wykorzystywane w pierwszej kolejności przed Pakietem Złotówek, przyznawanego w ramach Abonamentu.

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #466663  autor: dkf
 22 mar 2011, 22:57
to niesamowite..... mijają dwa lata i play znowu oszukał mnie przy zawieraniu umowy... Zaproponowane w trakcie rozmowy warunki zdecydowanie różnią się od tego co otrzymałem... różnica 140 minut miesięcznie... Czy to jest podstawa do zerwania umowy? Dodam że w umowie którą przywiózł kurier nie ma słowa o szczegółach umowy, czyli o dodatkowych minutach itd.. Nie ma słowa także o tych które są..

 #466676  autor: lukaszw
 23 mar 2011, 00:19
Jeśli podpisałeś umowę to niestety już chyba nie da się tego odkręcić.... ja bym nie podpisał czegoś co jest niezgodne z umową, jak kurier przyłazi i ponagla żeby szybko to podpisać to albo wziąść samą umowe do przeczytania i poprosić żeby przyjechał za godzinke albo pogonić w trzy diabły...

 #466687  autor: kerim36
 23 mar 2011, 06:57
dkf pisze:to niesamowite..... mijają dwa lata i play znowu oszukał mnie przy zawieraniu umowy... Zaproponowane w trakcie rozmowy warunki zdecydowanie różnią się od tego co otrzymałem... różnica 140 minut miesięcznie... Czy to jest podstawa do zerwania umowy? Dodam że w umowie którą przywiózł kurier nie ma słowa o szczegółach umowy, czyli o dodatkowych minutach itd.. Nie ma słowa także o tych które są.
masz 10 dni na rezygnacje bez podania przyczyny

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #466688  autor: Sikor28
 23 mar 2011, 07:14
Taki to Play, BOK to parodia obslugi klienta. Inni operatorzy maja certyfikaty ISO z tej dziedziny. A wiadomo, ze to oznacza kontrole i audyty.
Ja mam w jednym z telefonow zainstalowany program do nagrywania rozmow i jak mam cos do zalatwienia z Play to z niego dzwonie, wole ja to miec u siebie, bo u nich na 100% zginie jak bedzie potrzeba odnalezienia.
Radze w ogole juz nimi nie rozmawiac, tylko uderzac do UKE, tutaj masz link . Nie ma co sie patyczkowac.
Widze, ze Kolega Maniek czegos nie rozumie. Moze odwrocic pytanie ? Jak nazwac kogos, kto w celu pozyskania klienta na kolejny okres zapisany w umowie obiecuje gruszki na wierzbie, chociazby w postaci jednogroszowych jakichs tam promocji ? To klient jest upierdliwy domagajac sie obiecanki czy typ obiecujacy jest oszustem ? Jak chodzi o ich kase do odzyskania to nie beda sie zastanawiali czy sa, jak to napisales, upierdliwi.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #466690  autor: Adachu
 23 mar 2011, 08:07
dkf pisze:to niesamowite..... mijają dwa lata i play znowu oszukał mnie przy zawieraniu umowy... Zaproponowane w trakcie rozmowy warunki zdecydowanie różnią się od tego co otrzymałem... różnica 140 minut miesięcznie... Czy to jest podstawa do zerwania umowy? Dodam że w umowie którą przywiózł kurier nie ma słowa o szczegółach umowy, czyli o dodatkowych minutach itd.. Nie ma słowa także o tych które są..
Sprawdz, czy z pewnoscia nie masz dodatkowych minut w formie pakietu minut (a nie pakietu zlotowkowego). Napisz jaki wybrales abonament i kiedy Ci sie konczyla umowa - odpowiem Ci z duzym prawdopodobienstwem.

Pozdrawiam

 #466695  autor: dkf
 23 mar 2011, 08:26
czyli łapiemy oszusta na gorącym i puszczamy wolno? Problem w tym że o to czy aby napewno dostałem to co zostało uzgodnione zapytałem później. Jakoś nie przyszło mi do głowy że oszukają mnie drugi raz..

 #466700  autor: Adachu
 23 mar 2011, 09:19
dkf pisze:czyli łapiemy oszusta na gorącym i puszczamy wolno? Problem w tym że o to czy aby napewno dostałem to co zostało uzgodnione zapytałem później. Jakoś nie przyszło mi do głowy że oszukają mnie drugi raz..
Dlaczego wychodzisz z założenia, że Cie oszukują? Czy Twoje informacje są potwierdzone czymkolwiek innym, niż Twoje mniemanie? Napisz na jaka oferte podpisales aneks (jaka widnieje na aneksie) to Ci powiem jak jest z tymi minutami ;).[/list]

 #466706  autor: dkf
 23 mar 2011, 10:42
oszukują bo... Umówiliśmy się w trakcie rozmowy na 490 minut miesięcznie przez całą umowę, i na takich warunkach zgodziłem się podpissać umowę- aneks. W umowie przywieźionej przez kuriera nie ma słowa o dodatkowych minutach, jest tylko taryfa, która nazywa się 69, i jest to taryfa 85, przy czym płatne jest 75.. 2 umowie jest jednak tylko plan taryfowy zwany coś tam 69. W rzeczywistości mam taryfę 85, z rabatem 10 zł, (zgodnie z ustaleniami) w tym 350 minut + 100 przez 6 miesięcy. Czyli o 40 minut mniej przez 6 miesięcy i 140 minut mniej przez pozostałe 18 miesięcy. Play przyznał po odsłuchaniu rozmowy iż był to błąd pracownika, ale nie zamierza dać mi tego na co się umówiliśmy, dając w zamian 3 razy po 50 minut w ramach rekompensaty. (pierwotnie było to 40 minut jednorazowo)

Niby dlaczego niedotrzymanie warunków i konsekwencje miały by dotczyć tylko jednej strony? Play warunki nieobowiązują?...

 #466711  autor: lukaszw
 23 mar 2011, 11:29
Powiem Ci tak nie ma znaczenia większego na co się umawiałeś, czy na kawę czy na oglądanie meczu wspólnie czy dodatkowe minuty, liczy się to co podpisałeś, teraz ich wola czy Ci coś dadzą bo wcale nie muszą tego robić :)

 #466718  autor: Sig
 23 mar 2011, 12:00
Nie rozumiem tylko jednego. Skoro już raz czułeś się oszukany przez Play, dlaczego zdecydowałeś się z nimi ponownie wiązać? Ich "jakość" obsługi była Ci już dobrze znana. Zostając zaakceptowałeś ją, może odejście przyczyniłoby się do jej poprawy.

 #466719  autor: dkf
 23 mar 2011, 12:00
to ja powiem Ci tak.. Jakkolwiek by na to nie patrzeć, to play nie wywiązuja się z umowy, bo mam taryfę wg umowy longplay II 69, a świadczą mi usługi wg taryfy all inclusive 85.. Tak czy inaczej niezgodnie z umową...

 #466720  autor: lukaszw
 23 mar 2011, 12:34
Czyli wg umowy powinieneś dostawać gorsze warunki a dostajesz lepsze? dobrze rozumiem? czy na umowie jest inna taryfa i fakturowana jest też inna?

 #466730  autor: dkf
 23 mar 2011, 13:37
umówiłem się na jedno, a dostaje mniej. W poprzedniej odpowiedzi napisałem o tym że w play wszystko jest umowne, że to co nazywa się jakoś w 'praktyce jest czymś innym. Dostaje w każdym razie mniej niż to co było uzgodnione.