• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #302622  autor: lulame
 09 gru 2008, 06:57
Ja bym się przeszła:
1. do radcy prawnego-sprawa odzyskania przynajmniej części kasy jako rekompensaty.
Nie znam się na tym-ale jako użytkownik straciłeś i to znaczną sumę.
2. Ja przeszłam z Heya do Play i nigdy nie miałam tego typu problemu (więc może to nie jest wina Play- tylko Plusa)- musisz zlokalizować KTO jest za to odpowiedzialny.
(telefon też nie jest z Play-ale zdjęty Simlock)
3. Nigdy nie wybierałam sieci ręcznie (chyba że byłam nad granicą- i wypadałam z sieci -wtedy musiałam "ustawić"sieć ręcznie, bo sieć nadgraniczna była "silniejsza" i mi przeskakiwało.
ale poza tym NIGDY nie miałam takiego problemu.
Mieszkasz na jakimś nadgranicznym terenie?

dziwne- ale ja bym się przeszła do prawnika bo moim zdaniem - jeśli żyjesz z telefonów to jest zbyt ważne ...

Tylko KTO za to odpowiada?

Dodano: 2008-12-09, 07:13
Wydaje mi się, ze to kwestia raz na jakiś czas przerwy (jak remont w bloku i wymiana okien;-))
a nie codziennie czy też częściej.

trudno powiedzieć, ale sprawdzaj dalej jak długo nie ma połączenia do Ciebie.

(tylko jak to udowodnić?)

I przeszłabym się do Plusa
i zapytała kogoś czy Ci przypadkiem czegoś nie zblokowali
(raczej mało prawdopodobne by sie przyznali, ale jeśli odwołasz się do jakiejś Innej Instytucji- sam niekoniecznie masz szanse-ale aby je ocenić -radca prawny)
Przedstawiłabym sytuację i pogadała z kimś z Plusa z zaznaczeniem jakie zaplecze zamierzam przywołać jeśli nic się nie zmieni.


Tak by było najszybciej i najmniej nerwów.


Ale jeśli nic nie wskórasz to :
albo sprawa prawna
albo zmiana telefonu.

Czy byłeś i informowałeś o tym PLUSA?

Dodano: 2008-12-09, 07:16
w sprawach beznadziejnych


gdy czujesz że już wszystko nawaliło


uważam że jedynym wyjściem są MEDIA.

Lokalne lub szersze.

Raz się udało rozwiązać beznadziejną sprawę tym sposobem;-)

POWODZENIA

 #302627  autor: microcom
 09 gru 2008, 09:01
on niema problemu z Plusem więc jak tam pujdzie to mu powiedzą że to nie ich sprawa, a co do miejsca w którym jest napisane że operator niema przymusu informować o przerwach technicznych to są to wewnętrzne ustalenia operatora.

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302630  autor: marcinb
 09 gru 2008, 09:22
Czyli założycielowi wątku zostaje: płać i płacz?

[ Dodano: 2008-12-09, 09:23 ]
damian_torun, szkoda, że chociaż po takim każdorazowym nieudanym połaczeniu nie dostajesz smsa z informacją że ktoś dzwonił - tak jak to jest w Orange gdy jest się poza zasięgiem itp.

[ Dodano: 2008-12-09, 09:25 ]
farfi pisze:moja szefowa ma Play i komunikat, że numer nie istnieje słyszę parę razy dziennie :-D
mniej więcej raz na 3-4 próby 8)
To masz chociaż wytłumaczenie, że nie kontaktowałaś się z przełożoną - zawsze możesz powiedzieć że próbowałaś ale...

:arrow: Na forum Telepolis od 29.01.2006.

 #302631  autor: damian_torun
 09 gru 2008, 09:35
microcom pisze:operator niema przymusu informować o przerwach technicznych to są to wewnętrzne ustalenia operatora.
czyli nie odpowiedziałeś na moje pytanie, w którym z regulaminów podczas podpisywania umowy jest taka informacja... równie dobrze operator mógłby podnieść stawkę na połączenia, ponieważ w umowie nie ma żadnych zapisów o jej niezmienności, a w wewnętrznych uregulowaniach, o których nie wie klient już może być? absurd!

 #302635  autor: microcom
 09 gru 2008, 09:48
tak ale zmienność stawki w trakcie trwania umowy reguluje to UKE a jeżeli chodzi o informowanie klientów o przerwach technicznych nie reguluje, i tak jak napisałem niema tego nigdzie napisanego nie ma.

www.it-securite.pl --> Pierwsza Strona o Bezpieczeństwie
Let's Play

 #302675  autor: Marens
 09 gru 2008, 14:50
Regulamin Playa mówi, że nie biorą odpowiedzialności za usługi wykonywane w roamingu.
Czyli roaming Plusa też to dotyczy.

 #303757  autor: Suchar
 14 gru 2008, 19:38
Moim zdaniem nie ma to większego znaczenia, czy to roaming czy nie. Mam wielu znajomych, którzy poprzenosili swoje numery do Playa i to z każdej z sieci, ale u nich nigdy nie doświadczyłem tego problemu. Częściej zdarzało się, że byli poza zasięgiem, pomimo że na ich wyświetlaczu kreski od zasięgu były na full :? Raz miałem problem z kartą sim Playa - nie łapała w ogóle zasięgu, wyglądało to identycznie, jakbym miał zablokowany numer :x Po wymianie wszystko wróciło do normy. W przypadku Twojego problemu stawiałbym właśnie na wadliwego BTS'a w Twoim miejscu zamieszkania :|

Klient Play od samego początku, czyli od samego Nadchodzi 4 :)

 #303767  autor: alex1155
 14 gru 2008, 19:56
Damianie wiem w jakiej jesteś sytuacji. Mój znajomy miał kiedyś podobny problem przy czym u niego psuł się telefon w orange. Firma dużo straciła przez to ..wracając do play co to ma znaczyć że sieć ta nie odpowiada za działanie w nadajnikach plusa?przecież większość naszego to właśnie zasięg polkomtel. Czyli co?damian może sobie tracić klientów a play powie że to nie ich wina?
 #908425  autor: goldenmen
 31 sty 2017, 00:57
speclab pisze:co za żałosny sposób na pozycjonowanie.

ja bym nie skorzystał z takiej kancelarii bo wykazali sie inteligencją nawet nie zauwazyli że wątek jest przed 9 lat gratuluje jeszcze raz odkopania wątku.