- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Maresns - może i powinien byc jakiś "ustawowy" termin na naprawę, ale jest tak a nie inaczej jak na razie, a to czy powinien być czy też nie to zupełnie inna sprawa do dyskusji
Jeżeli potrzebujesz pomocy w zakresie telefonii komórkowej lub smart/palmfonów to pisz zawsze chętnie pomogę 

Nie ma to jak gwarancja, rękojmia i odpowiedzialność sprzedawcy. Sam już wiele razy miałem kontakt z tymi terminami w salonie.
Faktycznie – nie należy mylić tych pojęć. Najczęściej jest zabawa z firmami, ogólnie nie mówi się im o tym że istnieje takie coś jak rękojmia i telefon wysyła się na gwarancję, no chyba że dana osoba też zna się na tych przepisach więc trzeba w ciągu 14 dni kalendarzowych dostarczyć mu ekspertyzę.
Faktycznie – nie należy mylić tych pojęć. Najczęściej jest zabawa z firmami, ogólnie nie mówi się im o tym że istnieje takie coś jak rękojmia i telefon wysyła się na gwarancję, no chyba że dana osoba też zna się na tych przepisach więc trzeba w ciągu 14 dni kalendarzowych dostarczyć mu ekspertyzę.