m_franczak pisze:Co do PLUSA - to jak kończyły się nam umowy to przy przedłużaniu zaproponowali nam, że możemy sobie zmienić taryfy na nowsze i to wszystko - parodia
Dlatego mówię że niestety Plus ma najsłabszą ofertę utrzymaniową. Tam praktycznie możliwość przedłużenia umowy kończy się na tym że bierzesz nowy telefon i zastrzegasz ze przez 12 miesiecy nie zmienisz taryfy na taryfy z mniejszym abo. Jedynym plusem jest to że można negocjować cenę telefonu. Nie ma żadnych zniżek abonamencie, upustów, rabatów czy dodatkowych minut dla "zwykłych" klientów. Tutaj mówię o klientach biznesowych nie posiądającyh swoich opiekunów kont (<5SIM)
Natomiast w kwestii klientów indywidualnych można podjąc identyczne kroki jak w ofercie biznesowej jednak jest jedna dodatkowa możliwość

Możliwośc przedłuzenia umowy na bazie "aktualnej promocji". Tego nie ma dla biznesu. A szkoda, bo to jest moim zdaniem krok w dobrą stronę. Dodam że jak ktoś mądry jest to przedłuży umowe na bazie bierzącej promocji i jeszcze podejmie negocjacje o cene telefonu!

...i wtedy myślę że mozna być zadowolonym z oferty

Oczywiście dodam że wszelkie zmiany taryfy przy przedłużaniu umowy są wtedy bezpłatne.
Pozdrawiam
