• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #19528  autor: Wojt2004
 24 wrz 2005, 14:37
Shila pisze: Jak tak to bylo by dziwne, ze jestem blisko nadajnika (niecałe 100m) i tez nie moge nigdzie sie dodzwonic. Nawet do innej sieci.
Jesli zle mowie to niech mnie poprawia znawcy, mianowicie odleglosc w jakiej znajdujesz sie od BTS ma male znaczenie, kazdy BTS ma swoja pojemnosc (obsluguje okreslona liczbe polaczen), poprostu mogl byc przeciazony

 #19563  autor: D@rio
 24 wrz 2005, 17:52
Wojt2004 pisze:
Shila pisze: Jak tak to bylo by dziwne, ze jestem blisko nadajnika (niecałe 100m) i tez nie moge nigdzie sie dodzwonic. Nawet do innej sieci.
Jesli zle mowie to niech mnie poprawia znawcy, mianowicie odleglosc w jakiej znajdujesz sie od BTS ma male znaczenie, kazdy BTS ma swoja pojemnosc (obsluguje okreslona liczbe polaczen), poprostu mogl byc przeciazony
Poprawie Cie tylko w jednym wzgledzie ;) "ODLEGLOSC NIE MA ZADNEGO ZNACZENIA". Odleglosc to tylko moc docieranego sygnalu. A to ma sie ni jak do pojemnosci sieci. Moc sygnalu ma sie natomiast duzo do jakosci rozmowy czy transmisji GPRS...
A w tym przypadku zwyczajnie chodzi o przeciazenie (brak wolnych kanałów) BTSa.

A jak rozpoznac BTSa to postaram sie to jakos napisac i przekazac Wam swoje zdanie na ten temat :) ...wkrotce zrobie posta ;)

 #19582  autor: dejo
 24 wrz 2005, 19:39
Kołobrzeg zapchany totalnie. nie można dodzwonić się nigdzie i w żaden sposób. kretyństwo totalne.
dlaczego się tak dzieje?
to naprawdę zależy od ilości tych BTSów?

 #19585  autor: WitekT
 24 wrz 2005, 19:51
No na pewno zależy od ilości - może nie tyle BTSów, co TRXów (takich modułów w BTSach, każdy może obsłużyć 8 rozmów - nie licząc pierwszego w konfiguracji, który obsługuje 7). W dużych miastach nic nie da nawet przejście z EFR na HR (kodowanie, pozwalające przy pogorszeniu jakości rozmowy na obsługę 2x większej ilości rozmów) - zapychają się nie tylko stacje, ale i BSC (czyli jeden stopień wyżej od BTSa) i szkielet sieci...

 #19594  autor: blom
 24 wrz 2005, 20:14
WitekT pisze:No na pewno zależy od ilości - może nie tyle BTSów, co TRXów (takich modułów w BTSach, każdy może obsłużyć 8 rozmów - nie licząc pierwszego w konfiguracji, który obsługuje 7). W dużych miastach nic nie da nawet przejście z EFR na HR (kodowanie, pozwalające przy pogorszeniu jakości rozmowy na obsługę 2x większej ilości rozmów) - zapychają się nie tylko stacje, ale i BSC (czyli jeden stopień wyżej od BTSa) i szkielet sieci...
czyli kicha.... niech zrobia siec na ogsluge 150% abonentow i friko....

 #19596  autor: WitekT
 24 wrz 2005, 20:15
No właśnie - otóż wg moich informacji promocję wprowadził marketing BEZ JAKICHKOLWIEK konsultacji z działem technicznym. Oj, będzie "ciekawy" news wisiał na telepolis w poniedziałek... :)

 #19597  autor: blom
 24 wrz 2005, 20:16
WitekT pisze:No właśnie - otóż wg moich informacji promocję wprowadził marketing BEZ JAKICHKOLWIEK konsultacji z działem technicznym. Oj, będzie "ciekawy" news wisiał na telepolis w poniedziałek... :)
cos w stylu wy p*j*b* marketingowcy udlawcie sie tam tymi ulotkami a dyrekcja dawaj k* kase na BTS albi sie udlaw kasa??? - tak technicy powiedza? :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

 #19600  autor: WitekT
 24 wrz 2005, 20:19
Nie - ale wkurzeni są mocno. ;)
Zresztą - kasa nie jest tu problemem. Zanim zamówi się odpowiednie elementy sieci pozwalające zwiekszyć jej przepustowość, to trochę poczekać trzeba na ich przyjście. A promocja się kończy 17. grudnia. ;)

 #19607  autor: blom
 24 wrz 2005, 20:25
WitekT pisze:Nie - ale wkurzeni są mocno. ;)
Zresztą - kasa nie jest tu problemem. Zanim zamówi się odpowiednie elementy sieci pozwalające zwiekszyć jej przepustowość, to trochę poczekać trzeba na ich przyjście. A promocja się kończy 17. grudnia. ;)
e tam to nie musza.... chyba ze maja "zjebki" ze siec sie korkuje....

 #19608  autor: WitekT
 24 wrz 2005, 20:28
Zjebki to ma teraz dział marketingu, a ten kto to wymyślił powinien wylecieć z hukiem z Polkomtela. Na szczęście to tylko godzina 3 dni w tygodniu...

 #19612  autor: blom
 24 wrz 2005, 20:29
WitekT pisze:Zjebki to ma teraz dział marketingu, a ten kto to wymyślił powinien wylecieć z hukiem z Polkomtela. Na szczęście to tylko godzina 3 dni w tygodniu...
a nie 2?? dlaczego przecie kierownictwo chyba wie co robia i musialo zaakceptowac???

 #19614  autor: WitekT
 24 wrz 2005, 20:30
Kto wiedział - nie wiem. Wiem, że nie wiedział dział techniczny. :)

Promocja mówi o darmowych rozmowach w godzinach 19-20 - czyli godzina. :)

 #19616  autor: blom
 24 wrz 2005, 20:33
WitekT pisze:Kto wiedział - nie wiem. Wiem, że nie wiedział dział techniczny. :)

Promocja mówi o darmowych rozmowach w godzinach 19-20 - czyli godzina. :)
:-D kwiatek

 #21924  autor: pvd
 02 paź 2005, 13:22
ja tam wylaczam tel na czas tych je$@#ych darmowych godzin bo i tak sie nigdzie nie dodzwonie a jak ktos do mnie dzwoni to zeby pogadac o dupie maryni to pierdole takie cos powinni cennik obnizyc a nie w takie cos sie bawic, i tak cud ze to wypalilo ,co w sylwka sie dzieje ,

 #22260  autor: koralowiec1
 03 paź 2005, 19:39
no w sylwestra do dopiero się dzieje hehe.... co roku sytuacja jest identyczna: era - częsty brak nawet zasięgu, idea - jakoś sobie radzi, chyba najszybciej można się dodzwonić, plus - mają problemy z połączeniami, ale chociaż zasięgu nie gubią telefony...

mi akurat w związku z HH w plusie, pada czasem łączność modemu gprs. albo wyraźnie wolniej reaguje na klikanie po stronach www, albo po prostu sesję rozłącza. ale potem logowanie ponowne jest możliwe.

 #22353  autor: xlord
 04 paź 2005, 11:39
Te HH to jakas kpina z abonentow. Siec Plus, ktory pozuje na lidera w obsludze klientow biznesowych funduje blokade sieci, a klient biznesowy akurat ma wazne telefony do wykonania i wielka k..a. To nie jest wlasciwa polityka wzgledem klientow. Jak juz wspomniano, lepiej obnizyc ceny, nawet o 5 procent i juz wszyscy beda zadowoleni.

Pozdrawiam

 #22424  autor: D@rio
 04 paź 2005, 16:28
xlord pisze:Te HH to jakas kpina z abonentow. Siec Plus, ktory pozuje na lidera w obsludze klientow biznesowych funduje blokade sieci, a klient biznesowy akurat ma wazne telefony do wykonania i wielka k..a. To nie jest wlasciwa polityka wzgledem klientow. Jak juz wspomniano, lepiej obnizyc ceny, nawet o 5 procent i juz wszyscy beda zadowoleni.
Wiesz. PlusGSM moim zdaniem w ogole nie dba o klientow biznesowych :-) Jedyne czym sie moga poszczycic to taryfy MaxProfit. I chyba na tym sie konczy. Pozniej juz chodzi tylko o to aby placic, placic, placic i jeszcze raz placic. A co do tej promocji, no coz...poprostu zonk ;)
Natomiast PlusGSM jest tylko dlatego liderem w telekomunikacji w biznesie ze wszystkie firmy panstwowe maja u nich telefonu, zreszta co sie przeklada na to ze skarb panstwa glownie jest udzialowcem Polkomtela. Nawet zobaczccie...wszyscy politycy maja telefony w Plusie :-)

 #22432  autor: xlord
 04 paź 2005, 16:42
No nie tylko firmy panstwowe sa klientami PLUSA, bo jest tez kilka duzych, ogolnie i powszechnie znanych duzych firm calkiem niepanstwowych bedacych chyba jednymi z lepszych klientow Polkomtela.

Pozdrawiam

 #22442  autor: D@rio
 04 paź 2005, 17:42
xlord pisze:No nie tylko firmy panstwowe sa klientami PLUSA, bo jest tez kilka duzych, ogolnie i powszechnie znanych duzych firm calkiem niepanstwowych bedacych chyba jednymi z lepszych klientow Polkomtela.
Zgadza sie, owszem. Zawsze sa wyjatki. Ale wszystkie urzedy panstwowe, najwieksze banki, firmy panstwowe sa. Z nazwy nie bede tych firm wymienial bo moglbym komus podpasc ;) ale powiem ze sa takie firmy ktore miesiecznie odprowadzaja do Polkomtela ponad 50.000zł. z tytulu platnosci za uslugi telekomunikacyjne :-) oczywiscie rzecz jasna sa to klienci kluczowi tej firmy czesto posiadajacy nawet 100 aktywacji i wiecej...

 #24039  autor: pvd
 10 paź 2005, 11:00
KONIEC HAPPY HOURS

1. Z dniem 11 października 2005 r. promocja "Happy Hours" zostanie zakończona;
2. W miejsce dotychczasowej promocji uruchomiona zostanie promocja "Pakiet Szczę-śliwe Godziny" na następujących warunkach:
a. Użytkownik uzyska pakiet 120 minut darmowych krajowych połączeń do sieci Plus GSM w cenie 5 zł brutto, który będzie mógł być wykorzystany w ciągu 30 dni od dnia uruchomienia;
b. Pakiet może zostać wykorzystany od godz. 21:00 w piątek do 6:00 (rano) w poniedziałek - znacznie rozszerzono pory obowiązywania promocji (dotych-czas tylko 19:00-20:00 w piątki i soboty),
c. W przypadku gdy Użytkownik taryfy Easy posiada aktywny również pakiet Easy Gadka, w pierwszej kolejności wykorzystywany będzie "Pakiet Szczęśli-we Godziny" - z korzyścią dla Użytkownika.
3. Użytkownicy, którzy już skorzystali z dotychczasowej promocji "Happy Hours" otrzymają:
- nieodpłatnie jeden "Pakiet Szczęśliwe Godziny",
- wiadomość tekstową SMS o treści "Od 11/10 jest nowa oferta Pakiet Szczęśliwe Godziny a w nim 120 min, który aktywowaliśmy Ci bezpłatnie. szczegóły pod numerem 5252 i na www.simplus.pl".
4. Uruchomienie "Pakietu Szczęśliwe Godziny" następuje po wysłaniu krótkiego kodu *121*11*05# z numeru, dla którego ma być uruchomiony Pakiet.