• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 100 z 244
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 244

 #441695  autor: playonline
 17 lis 2010, 17:44
Marcin87 pisze:Bzdura.Dostaje E-awizo co miesiąc a nie posiadam e-faktury
No widzisz. To masz dobrze. :) Jednak zadzwon do BOK to sie dowiesz. Swoja droga ja mam nie tylko e-fakture ale tez zwykla na innym numerze i kiedys przychodzilo e-awizo a teraz nie na ten gdzie nie mam e-faktury.

Widocznie jestes przykladem, ze system moze cos przeoczyc.. ;)

Czyzby P4Y mieli wakacje skoro zadnych odniesien nie ma? ;)

 #441718  autor: Marcin87
 17 lis 2010, 18:44
Czytałem że usługa zostanie wyłączona ale u mnie działa normalnie.W play 24 mam zieloną kropkę przy usłudze e-awizo.Nie posiadam e-faktury.

 #441722  autor: TrustNoOne
 17 lis 2010, 19:07
Witam.

Na początku napiszę, że u mnie Play24 działa prawidłowo, chociaż rzadko ostatnio z tego korzystam więc może nie zauważyłem problemów z działaniem.

Mam pytanie do pracowników Play. Czym jest Bramka sms Pro? Pojawiła się taka zakładka w Play24 i dlaczego kosztuje to 200zł?

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #441749  autor: sahib
 17 lis 2010, 20:45
Samuraj pisze:Mam kolejne pytanie. Tak jak pisałem wcześniej posiadam taryfe lp59 i teraz pytanie jaki pakiet internetowy dobrac? Telefon HTC WF. Do czego internet? gmail synchronizazcja online, pogoda, facebook, m.livesports.pl, mobile.bet365.com. te strony codziennie często, i wiadomo dodatkowo jakieś info na wp czy onecie, konto bankowe
Zanim zaczniesz się bawić w internet w Play-u, to koniecznie zaopatrz się w odpowiedni program do całkowitego blokowania połączeń sieciowych w telefonie. Inaczej możesz się mocno zdziwić, jak wystawią ci fakturę 1300zł - nie wiadomo za co.

 #441761  autor: banderas
 17 lis 2010, 21:28
witam
chciałbym poznać oficjalne stanowisko play dotyczące ostatnich problemów działania play24 z dodaniem dlaczego nadal jest brak loga na stronie do logowania ?

banderassso

 #441765  autor: Samuraj
 17 lis 2010, 21:37
sahib pisze:
Samuraj pisze:Mam kolejne pytanie. Tak jak pisałem wcześniej posiadam taryfe lp59 i teraz pytanie jaki pakiet internetowy dobrac? Telefon HTC WF. Do czego internet? gmail synchronizazcja online, pogoda, facebook, m.livesports.pl, mobile.bet365.com. te strony codziennie często, i wiadomo dodatkowo jakieś info na wp czy onecie, konto bankowe
Zanim zaczniesz się bawić w internet w Play-u, to koniecznie zaopatrz się w odpowiedni program do całkowitego blokowania połączeń sieciowych w telefonie. Inaczej możesz się mocno zdziwić, jak wystawią ci fakturę 1300zł - nie wiadomo za co.
Masz na myśli korzystanie z internetu w roamingu Plusa ?
A czy nie wystarczy zablokować transfer danych poza strefą wpisując kod: *111*51*1# ? Nie rozwiąże to tego problemu?

Jam Samuraj, skumaj, honor i duma u nas
To Skor, Mati, Bukarini, K.D.W.A. - StyliSuma
Anno Domini ku anatomii miliardów
Sztuka artu synu, na linii startu tu

 #441779  autor: pawelpp
 17 lis 2010, 22:19
banderas pisze:witam
chciałbym poznać oficjalne stanowisko play dotyczące ostatnich problemów działania play24 z dodaniem dlaczego nadal jest brak loga na stronie do logowania ?
buahahaha stanowisko Play? "Obecnie występują problemy z serwisem Play24. Wkrótce zostaną rozwiązane. Prosimy o cierpliwość". Oczywiście nie śmiałem się z Ciebie, ale takie zapewne jest stanowisko Play. Pisałem już że to żenujące?
Co do e-awizo - dostałem maila ze usługa nie będzie dostępna i faktycznie od jakiegoś czasu nie dostaję e-awizo mimo, że "mam" e-fakturę.
I się pogniewam na P4Y bo znów mnie ignoruje :(

 #441791  autor: ppp1ppp
 17 lis 2010, 23:16
Mam e-fakturę i e-awizo przychodzi regularnie

 #441795  autor: sahib
 17 lis 2010, 23:26
Samuraj pisze:
sahib pisze:
Samuraj pisze:Mam kolejne pytanie. Tak jak pisałem wcześniej posiadam taryfe lp59 i teraz pytanie jaki pakiet internetowy dobrac? Telefon HTC WF. Do czego internet? gmail synchronizazcja online, pogoda, facebook, m.livesports.pl, mobile.bet365.com. te strony codziennie często, i wiadomo dodatkowo jakieś info na wp czy onecie, konto bankowe
Zanim zaczniesz się bawić w internet w Play-u, to koniecznie zaopatrz się w odpowiedni program do całkowitego blokowania połączeń sieciowych w telefonie. Inaczej możesz się mocno zdziwić, jak wystawią ci fakturę 1300zł - nie wiadomo za co.
Masz na myśli korzystanie z internetu w roamingu Plusa ?
A czy nie wystarczy zablokować transfer danych poza strefą wpisując kod: *111*51*1# ? Nie rozwiąże to tego problemu?
Nie, roaming danych mam wyłączony, a problem wystąpił już u wielu różnych użytkowników podczas korzystania z internetu w sieci Play. A właściwie nie podczas "korzystania", ale raczej podczas "leżenia telefonu w nocy na biurku". Do dzisiaj nikt w Play nie wyjaśnił mi czemu mój (i nie tylko mój - takich historii jest kilka) telefon pobrał sam ponad 2GB danych, po których nie ma najmniejszego śladu w aparacie. Popatrz na mój post kilka stron wcześniej (chyba 123 lub 124) - tam jest wszystko dokładnie opisane.

Ja już w każdym razie przestałem z Play rozmawiać. Teraz rozmawia z nimi UKE, a następny w kolejności będzie mój prawnik.

 #441798  autor: Marens
 17 lis 2010, 23:47
Ustaliłem już jaki modem jest dołączony do Play Online Box
Netbook HP110 Mini + Huawei E173u

 #441811  autor: shadow
 18 lis 2010, 06:02
Witam co do Playa jezeli macie problemy z nimi co chwile zglaszajcie do UKE - trzeba ukrocic praktyki tej niby sieci komorkowej. Zaslyszane w ostatniej chwili - Podobno PLAY ma byc wykupiony przez "3"? Zreszta ich oferta wskazuje na to. Ja z PLAY sie pozegnalem na poczatku roku - nie warto sobie zaprzatac nim glowy dla kilku gorszy taniej. Ewentualnie jak wejdzie 3 lub Telia do Nas to bedzie napewno lepiej - PLAY to czesc spolki NETIA tak jak kiedys TELE2 bylo czesci NETII. Jezeli ktos pamieta TELE2 to napewno pamieta ich nastawienie do klienta(bardzo zle) - czyzby ci ludzie pracowali teraz w PLAY? Oczywiscie jedyna osoba ,ktora z PLAY pomaga tu na forum to PL4U.

Pozdrawiam wszystkich

 #441841  autor: KC-KARLOS
 18 lis 2010, 11:50
I jak tam sytuacja z darmowymi starterami PF z e-shop? Wiecie już? Aktywne czy nie?

 #441855  autor: qper
 18 lis 2010, 12:24
shadow pisze:Witam co do Playa jezeli macie problemy z nimi co chwile zglaszajcie do UKE - trzeba ukrocic praktyki tej niby sieci komorkowej. Zaslyszane w ostatniej chwili - Podobno PLAY ma byc wykupiony przez "3"? Zreszta ich oferta wskazuje na to. Ja z PLAY sie pozegnalem na poczatku roku - nie warto sobie zaprzatac nim glowy dla kilku gorszy taniej. Ewentualnie jak wejdzie 3 lub Telia do Nas to bedzie napewno lepiej - PLAY to czesc spolki NETIA tak jak kiedys TELE2 bylo czesci NETII. Jezeli ktos pamieta TELE2 to napewno pamieta ich nastawienie do klienta(bardzo zle) - czyzby ci ludzie pracowali teraz w PLAY? Oczywiscie jedyna osoba ,ktora z PLAY pomaga tu na forum to PL4U.

Pozdrawiam wszystkich
Ale ty głupot piszesz. Widać, że masz zero informacji o firmie P4 - Play oraz Netii.

 #441859  autor: pawelpp
 18 lis 2010, 12:30
qper pisze: Ale ty głupot piszesz. Widać, że masz zero informacji o firmie P4 - Play oraz Netii.
A jaka jest prawda o Play i Netii? Akurat OK mają taką samą.

 #441860  autor: KC-KARLOS
 18 lis 2010, 12:31
qper pisze:
shadow pisze:Witam co do Playa jezeli macie problemy z nimi co chwile zglaszajcie do UKE - trzeba ukrocic praktyki tej niby sieci komorkowej. Zaslyszane w ostatniej chwili - Podobno PLAY ma byc wykupiony przez "3"? Zreszta ich oferta wskazuje na to. Ja z PLAY sie pozegnalem na poczatku roku - nie warto sobie zaprzatac nim glowy dla kilku gorszy taniej. Ewentualnie jak wejdzie 3 lub Telia do Nas to bedzie napewno lepiej - PLAY to czesc spolki NETIA tak jak kiedys TELE2 bylo czesci NETII. Jezeli ktos pamieta TELE2 to napewno pamieta ich nastawienie do klienta(bardzo zle) - czyzby ci ludzie pracowali teraz w PLAY? Oczywiscie jedyna osoba ,ktora z PLAY pomaga tu na forum to PL4U.

Pozdrawiam wszystkich
Ale ty głupot piszesz. Widać, że masz zero informacji o firmie P4 - Play oraz Netii.
Dokładnie! Do shadow: Proszę, pocztaj sobie o firmie P4, operatorze PLAY - http://p4.playmobile.pl/pl/ofirmie/

 #441864  autor: qper
 18 lis 2010, 12:37
pawelpp pisze:
qper pisze: Ale ty głupot piszesz. Widać, że masz zero informacji o firmie P4 - Play oraz Netii.
A jaka jest prawda o Play i Netii? Akurat OK mają taką samą.
Obecnie jest moda na outsourcing i wiele firm zleca różne rzeczy podwykonawcom.
Tak już jest.

Nie wiem jaka obsługa jest w Netii ale OK Play obsługuje firma Arvato. Z tego co wiem, to Orange też korzysta z ich usług. Ale to o niczym nie świadczy.
Ostatnio zmieniony 18 lis 2010, 15:35 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #441866  autor: pawelpp
 18 lis 2010, 12:47
qper pisze: Nie wiem jaka obsługa jest w Netii ale OK Play obsługuje firma Arvato. Z tego co wiem, to Orange też korzysta z ich usług. Ale to o niczym nie świadczy.
Tak, ale główni odpowiedzialni za "procedury" prawdopodobnie są zatrudnieni bezpośrednio przez Play. To ich zadaniem jest generowanie zysków na wszystkie możliwe sposoby.

 #441888  autor: evolucja
 18 lis 2010, 15:56
Play4You, masz niezłe opóźnienie w odczytywaniu PW. Przed chwilą dzwonił do mnie twój kolega i mówił, że sprawa została właśnie do niego zgłoszona i będzie się on nią zajmował. A PW wysyłałem do ciebie hmm.. 24 dni temu? :)

Ale i tak dobrze, że się tym zająłeś. W międzyczasie jednak zdążyłem kilka zgłoszeń na Play24 popisać. Teraz kilka osób równolegle będzie się tym zajmować.


Przy okazji, takich 'pierdół' jakie usłyszałem podczas tej rozmowy to chyba nic nie pobije. Na moje pytanie 'Ile około będzie trwać rozwiązywanie tego problemu?' odpowiadał chyba 30 zdaniami, sformułowanymi w tak bardzo elokwentny? sposób, że się tego słuchać nie dało. W pewnych momentach po prostu zacząłem czytać newsa którego miałem przed sobą otwartego.

 #441895  autor: play4you2
 18 lis 2010, 16:32
Witam moi drodzy. Trochę mnie nie było ;-). Wybaczcie, ale zatrzymały mnie moje "pozostałe" obowiązki zawodowe. Widzę, że nie zapomnieliście o mnie i jak zwykle dyskusja trwa na całego a tym samym, macie również wiele pytań. Ok, już udzielam odpoiwedzi :).
evolucja pisze:Długo będą 23582030 rozpatrywać? Już 5 dzień na tym statusie leci.
Sprawę przekazałem do szybszej realizacji. Jeszcze dzisiaj ktoś się z Tobą skontaktuje w tej kwestii.
playonline pisze:Przypominam sie ponownie z ta reklamacja 22309852.
Sprawa zamknięta ;-).
Karlos20 pisze:Wiadomośc na priv już wysłałem
Potwierdzam, odpowiedź już otrzymałeś
sql pisze:Niemiec/Holandi? :"możliwość wykonywania połączeń, wysyłania SMS-ów lub MMS-ów na numery specjalne podczas korzystania z usług w sieciach partnerów roamingowych może być ograniczona"
Chodzi o to, że jak będziesz zalogowany do sieci obcego (zagranicznego) Operaotra, może być taka sytłacja, że nie będziesz mógł wysłać np. SMS na tzw. numer specjalny (takie jak u nas 79xxx).
sql pisze:Czy ten podpunkt dotyczy też zwykłych połączeń/SMSów w roamingu ?
Nie, to dotyczy tylko usług specjalnych (Premium).

"Playonline" - dziękuję za wyjaśnienia :-).
wadix pisze:Czy wiecie jak można darmowo zablokować dostarczanie sms-ów reklamowych w Play Fresh?
Nie mam już cierpliwości.
Czy poprzez Play24 da się to załatwić?Dodam, że nie mam zarejestrowanego numeru.
Proszę o pomoc!
Należy udać się do Salonu, zarejestrować Kartę i wyrazić sprzeciw na otrzymywanie informacji o treściach marketingowych. To jedyny sposób.
eelbe pisze:Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej, mam problemy ze zrozumieniem regulaminu ;P
Do progu ustalonego w Regulaminie liczy się kwota abonamentu wynikająca z zawartej Umowy. Wszelkie upusty lub rabaty, są indywidualną kwestią ustaloną pomiędzy Klientem a P4, tak więc, to jaką masz opłatę za Abonament dodajesz do tego polecenia. Jeżeli łączną suma przekracza 250,00 PLN, możesz ubiegać się o PS3, zgodnie z warunkami Promocji.
eelbe pisze:2) poinformowano mnie również, że jeżeli osoba którą zaproponowałem poda te same osoby które ja podałem wcześniej to i ona i ja dostaniemy ps3. (oczywiście jeżeli suma abonamentów przekroczy 250 zł)Prawda to?
Nie, to nie jest prawda. Raz polecone numery, nie mogą być polecone za drugim razem, przez inną osobę.
jahu_2006 pisze:Wliczana jest rzeczywista wartość abonamentów bez rabatów. Wyjątkiem jest umowa bez telefonu w której wlicza się kwotę którą dana osoba będzie płacić po rabacie.
Potwierdzam.
jahu_2006 pisze:nurtuje mnie tylko ten zapis
Powiem szczerze, że mam na to pewną interpretację, ale przekazałem to pytanie do prawników, w celu prawidłowej interpretacji. Jak otrzymam odpowiedź, dam wam znać.
Th0mas pisze:KIEDY DO SALONÓW TRAFI MOTOROLA FLIPOUT
Przykro mi, ale nie mogę udzielać odpowiedzi na takie pytania. Powiem Ci jednak, że nasz Rzecznik na swoim blogu na bieżąco inforuje o nowych modelach, które pojawiają się w naszej sieci. Obserwuj wpisy na jego blogu.
wezysko pisze:mam pytanie - co prawda będzie ignoranckie ale nigdzie nie mogę się doszukać jeśli mam umowę od 1.03.2009 do 02.03.2011 od kiedy jestem uprawniony do jej przedłużenia??
4 miesiące wcześniej już możesz ubiegać się o przedłużenie, pod warunkiem, że wszystkie opłaty są zawsze robione na czas. Normalnie to już 2 miesiące wcześniej (ale warunkiem jest brak zaległości).
metpablo pisze:Komentarz zamknięcia zgłoszenia nr 23598239
Sprawą zajmują się już odpowiednie osoby.
sebagit pisze:No i w dniu 05.11.2010 r. dostałem kompetentną odpowiedz.....
Trochę trudno mi to ocenić, gdyż nie znam dokładnie sprawy, jednak jeżeli nie zgadzasz się z odpowiedzią, zawsze możesz złożyć odwołanie. I mam małą prośbę do Ciebie tak na przyszłość. Absolutnie masz prawo zamieścić tu otrzymaną odpowiedź, ale proszę Cię o nieumieszczanie danych osobowych konsultantów. Jest to niezgodne z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (zaopewne znasz ją jako były pracownik Operatora). Jeżeli złożysz odwołanie, daj mi info z numerem zgłoszenia.
irom pisze:reasumując:
żałuję że nie można anulować podpisanych już aneksów, teraz praktycznie jestem skazany na Play i skorzystanie z oferty tylko takiej jak mi zaproponują na 3 numer...
Czy wyjaśniłeś już sprawę z tym anulowaniem? Jeżeli nie, stwórz zgłoszenie i podeślij mi na priv jego numer. Zobaczę, co da się z tym ewentualnie zrobić. Myślę, że wszystko da się w jakis sposób naprawić, jeżeli zajdzie wola wzajemnej współpracy.
irom pisze:usuńcie w końcu z katalogu 6303
Niestety, tzw. Portfolio nie jest już w moich kometencjach. Napisz do MArcina Gruszki w tej sprawie. Jednak to, że nie ma tego telefonu od jakiegoś czasu, nie oznacza, że nie będzie go wcale.
terragady pisze:Chodzi mi o to że szukam jakiegoś kruczka jak mógłbym zrezygnować i rozwiązać tą umowę bez płacenia kary, da się jakoś? Czy tylko jak np zmienią regulamin lub jak to miało miejsce niedawno zmienią adres firmy?
Szczerze powiedziawszy, nie za bardzo rozumiem, czemu chcesz zerwać Umowę, ale powody które podajesz, nie są wyznacznikiem do zerwania jej bez ponoszenia odpowiedzialności. Zresztą, jeżeli chodzi o zmianę Regulaminu, też nie zawsze można zerwać Umowę bez konsekwencji. Jeżeli zmiana ta, wpływa korzystanie dla Klienta, wówczas zerwanie Umowy wiąże się również z konsekwencjami.
gregor82 pisze:w takim razie mam pytanie kto ponosi odpowiedzialność za usługi realizowane poprzez roaming krajowy w sieci Play
Fakt, nie jest to do końca prawidłowa informacja. Zrób proszę jeszcze jedno zgłoszenie w tej kwestii (jeżeli nadal występują jakieś utrudnienia) i podeślij mi ten numer. Zamieść tylko proszę aktualne połączenia. Najlepiej, aby nie były starsze niż 3 dni wstecz od twojego zgłoszenia. Chodzi o to, że w tak krótkim czasie można dokonać bardziej precyzyjnych testów.
Jeszcze raz przepraszam cię za taką odpowiedź.
Samuraj pisze:mam problem z play24 mianowicie jak chce dodać swój numer do konta (przeniesiony z orange) wyskakuje mi błąd, że to błędny numer... co zrobić?
Nadal masz takie problemy? Jeżeli tak, zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer.
jahu_2006 pisze:P4Y2 napisałem do ciebie na PW zgłoszenie techniczne zerknij w wolniej chwili .
Już odpowiedziałem 8)
metpablo pisze:I przy okazji - na maila [email protected] posłałem długi opis problemów z działaniem kodu *111*82*3#. Liczę, że wreszcie doczekam się sensownej odpowiedzi
Z pewnością sprawa zostanie przekazana do rozpatrzenia.
diobel007 pisze:Problem w tym że z chwilą odrzucenia połączenia włącza się licznik połączenia za które się płaci.
Uruchomiona jest zapewne Notka SMS. Jeżeli wydasz nam stosowną dyspozycję w zgłoszeniu, zosatanie to wówczs wyłączone.
phoenix505 pisze:Czy ktoś pracujący w Play może mi pomóc ?
Niestety, ale na chwilę obecną rzeczywiście nie ma PS3. Jeżeli chodzi o jakiekolwiek informacje związane z tym, kiedy będą, to już do naszego Rzecznika.
playonline pisze:Pytanie do P4Y..
Wszystko jest ok. Wypowiedzenie otrzymaliśmy 10 11 2010r. Resztę dowiesz się w piśmie :wink:.

grzegi pisze:Dodam tylko, że poczyniłem zgłoszenie techniczne w tej kwestii, ale z powodu awarii play24, nie mogę sprawdzić jego statusu.
Czy już ci odpowiedzieli na to zgłoszenie? Sprawa jest już rozwiązana?
pawelpp pisze:ciekawe... nie wiedziałem, że można nie wystawiać faktur i żądać pieniędzy...
Ech.. Kwestię tą już kiedyś wyjaśniałem, ale powiem teraz tak na krótko, że tak, jest to zgodne z obowiązującym prawem... Zresztą przedstawienie tego zapisu w ten sposób jak to określiłeś, jest nadinterpretacją prawa. Kolega "Karlos20" nawet dość precyzyjnie wyjaśnił Ci tą kwestię. Możesz soprawdzić zasadność tego zapisu w UKE lub UOKiK.
pawelpp pisze:E-awizo już nie istnieje
Potwierdzam.. Z małymi zastrzeżeniami, które wyjaśnia "playonline".
pawelpp pisze:Nie zamierzam ulegać - nie ma faktury - nie ma płatności,
Ale masz Umowę, na której określone są warunki płatności, chociażby w postaci wysokości abonamentu.. Ok, ale nie zamierzam dyskutować na ten temat. Jeżeli masz taki pogląd na tą sprawę, to ok, przecież każdy ma prawo mieć własne zdanie na każdy temat.
TrustNoOne pisze:Mam pytanie do pracowników Play. Czym jest Bramka sms Pro? Pojawiła się taka zakładka w Play24 i dlaczego kosztuje to 200zł?
Jest to rozbudowane narzędzie do wysyłania SMS do krajowych Operaotrów komórkowych. Szczegóły usługi zamieszcza poniżej:

• proste wysyłanie SMSów do wielu odbiorców jednocześnie,
• kalendarz wysyłek pozwalający na wcześniejsze planowanie wysyłek, które zostaną wykonane automatycznie w terminie, który zdefiniujesz w kalendarzu,
• import listy numerów odbiorców z własnych plików
• zarządzanie kontaktami,
• możliwość edytowania i ponawiania zaplanowany oraz zakończonych wysyłek.

Dodatkowo, każdy Abonent, który wykupi tą usługę, otrzyma co miesiąc 1000 SMS do wysyłania zarówno z telefonu jak i z bramki SMS PRO. Co do ceny, no cóż.. Z tym nie ma co polemizować.. Cena jest ceną i nie ma co na ten temat za mocno dyskutować. Jeżeli ktoś ma życzenie, wykupuje taką usługę. Jest w zasadzie bardziej skierowana "dla firm", ale jeżeli ktoś chce to uruchomić, też może. Aktywacji można dokonać np. poprzez Play24.
playonline pisze:Czyzby P4Y mieli wakacje skoro zadnych odniesien nie ma?
Nie wakacje, ale dużo pracy :lol:.
agaak pisze:play4you - czy to co opisałam w tym wątku jest legalne? http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=47198
Powiem tak. Jeżeli działanie to nie narusza postanowień Regulaminu, można z niego korzystać. Niemniej jednak, każde przekroczenie postanowień zawartych w Regulaminie, może skutkować blokadą usług, bez prawa do odszkodowania. Zapoznaj się z Regulaminem i zweryfikuj działanie. Jeżeli będziesz miał nadal wątpliwości, zawsze możesz poprosić o interpretację prawną w postaci zgłoszenia.
pawelpp pisze:I się pogniewam na P4Y bo znów mnie ignoruje
Ignoruje?? W żadnym wypadku!! Po prostu mnie nie było jakiś czas :wink:. A wczym mogę Ci w takim razie pomóc?
shadow pisze:Ewentualnie jak wejdzie 3 lub Telia do Nas to bedzie napewno lepiej - PLAY to czesc spolki NETIA
Obawiam się jednak, że masz bardzo małe informacje na temat zarówno P4 jak i kwestii działania firmy. Ale oczywiście jeżeli masz takie zdanie na ten temat... Jak wielokrotnie mówię, każdy ma prawo do własnego poglądu i opinii... Mimo wszystko, pozdrawiam Cię serdecznie.
evolucja pisze:Play4You, masz niezłe opóźnienie w odczytywaniu PW.
Oj :P.. No mówiłem przecież, że naprawdę miałem duuużo pracy :wink:.
evolucja pisze:Ale i tak dobrze, że się tym zająłeś. W międzyczasie jednak zdążyłem kilka zgłoszeń na Play24 popisać. Teraz kilka osób równolegle będzie się tym zajmować.
Spokojnie, nie będzie :-)...
evolucja pisze:Przy okazji, takich 'pierdół' jakie usłyszałem podczas tej rozmowy to chyba nic nie pobije. Na moje pytanie 'Ile około będzie trwać rozwiązywanie tego problemu?'
Ale chodziło Ci o tą dzisiejszą rozmowę? Oj, nie miej mu tego za złe :wink:. Chciał Ci pomóc :-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
  • Strona 100 z 244
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 244
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 244