Użytkownik
Ranga
Zapalony dyskutant
Posty
323
Rejestracja
04 gru 2010, 19:07
Lokalizacja
z Szuflandii
Ciekawe czy cokolwiek tu zmienią. Przecież to jest beszczelne śmianie się w twarz klientom składającym zgłoszenia. Logika i dobry obyczaj wymaga odpowiedzi na każde zgłoszenie. Nawet jeżeli np. z trzech robi się jedno (moje założenie). Samowolna likwidacja zgłoszeń nadaje się do zgłoszenia do odpowiednich instytucji, bo o profesjonalnym podejściu raczej nie ma tu mowy. Robienie screenów ekranu jako dowodu wykonania zgłoszenia/reklamacji jest dziwne. W każdy razie informacja już poszła po ludziach.play4you2 pisze:Dla twojego numeru jest aktualnie otwarte jedno zgłoszenie.Robaas pisze:play4you2 pisałaś, że chcesz mi pomóc proszę bardzo
1. Ten upust zostanie włączony automatycznie, czy raczej będę musiał do kogoś/gdzieś napisać, że się na niego godzę (bo kiedyś czytałem, że ktoś tak właśnie miał)?Szanowny Panie,
dziękujemy za odwołanie od wyniku rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego XXXXXXXX, które wpłynęło do nas 16 sierpnia 2011 za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące usługi Play Online. Milo nam zawiadomić, że uznaliśmy Pana odwołanie za zasadne.
Po przeprowadzeniu ponownej analizy, przepraszamy za niewłaściwe informacje udzielone przez konsultantkę.
Informujemy, że próbowaliśmy się z Panem skontaktować 13 października 2011 roku w celu poinformowania o rozwiązaniu zgłoszenia, natomiast Pana numer kontaktowy był nieosiągalny.
W związku z powyższym informujemy, że w ramach rekompensaty podłączyliśmy 50% upust na opłatę abonamentowa na sześć kolejnych Okresów Rozliczeniowych. Rabat zostanie aktywowany pierwszego dnia kolejnego Cyklu Rozliczeniowego tj. 1 listopada 2011 roku.
Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.
(...)
Z poważaniem,
Sylwia P
Lider zespołu ds. obsługi klienta
Dziękuję za Twoje uwagi, przekazałam sprawę do odpowiedniego działu.DanielR pisze:I żeby nie było nudno, mam takie pytanko do play4you2.
Zweryfikowałam zgłoszenie. Dział techniczny potwierdził, że znajdujesz sie blisko nadajnika i nie powinieneś mieć problemów z połączeniami. Niemniej jednak jeśli chcesz to prześlij konkretne połączenia wraz z data i godziną. Zgłoszenie zostanie przekazane do ponownej weryfikacji.sumix pisze:36072141
Upust jest już ustawiony rozpocznie sie od 1 listopada. Abonament masz 59 zł, więc będzie połowa.divhashmorex pisze:play4you2, Mam pytanie
To zgłoszenie zostało zamknięte z informacją, że sprawa została rozpatrzona w zgłoszeniu numer 36091482.muchakk pisze:36120520 Może wreszcie ktoś się tym porządnie zajmie?
Odpowiadam na twoje wątpliwościDanielR pisze:A ja tak sobie "chodzę" po oficjalnej stronie Play..., i "chodzę", przed chwilką też byłem.
I żeby nie było nudno, mam takie pytanko do play4you2.
Poddaje w watpliwość, że logowanie problemów i przekazywanie ich do was zmieni cokolwiek poza tym, że zajmie moją uwageplay4you2 pisze:Zweryfikowałam zgłoszenie. Dział techniczny potwierdził, że znajdujesz sie blisko nadajnika i nie powinieneś mieć problemów z połączeniami. Niemniej jednak jeśli chcesz to prześlij konkretne połączenia wraz z data i godziną. Zgłoszenie zostanie przekazane do ponownej weryfikacji.sumix pisze:36072141
Nie wiem, w jakim celu tak na mnie naskakujesz, spokojnie.remi pisze:Czy nadal jest cos nie tak w/g Ciebie? Chcialbym bardzo sie dowiedziec, co w zasadzie chciales powiedziec tym postem.. Ze jest cos nie tak?
remi pisze:Pomysl, jakby mialo sie zamieszczac wszystkie szczegolowe dane, to nie mialoby to wiekszego sensu.
Biorąc to pod uwagę, gdyż wiem dokładnie co miałem na myśli przytaczając te zapisy twierdzę, tak jak wcześniej Quetzal, że już lepiej w ogóle nie zamieszczać takich porównań, chyba, że ich jedynym celem jest wykazanie "lepszości" oferty "P", nad ofertami pozostałych sieci.remi pisze:Wez tylko pod uwage, zanim ewentualnie zamiescisz wypowiedz, zapis, ktory sam przytoczyles..
Dzięki, za zauważenie i tak szybką odpowiedź. Takiej właśnie treści odpowiedzi się spodziewałem. Nie będę się upierał, bo i nie miejsce na to. Jeszcze raz dzięki!play4you2 pisze:Odpowiadam na twoje wątpliwości
szczegoly znajdziesz w cenniku oferty z ktorej korzystasztyger pisze:Witam jakie są konsekwencje po blokadzie połączeń wychodzących z uwagi na nieopłacony rachunek. Czy są jakieś koszty z tym związane żeby odblokować połączenia i jakieś kary.
Nie, ale:Robaas pisze:czy ktoś jeszcze został dzisiaj zaszczycony smsem z marketingowym bełkotem po 1:30 w nocy?
Pierwsze - zgadza sięwojciech pisze: Nie, ale:
- mam wyłączone bzdety marketingowe
- nawet gdybym nie miał to polecam automagiczne profile na noc wyłączające dźwięki...