• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 99 z 241
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 241

 #510137  autor: avt31
 20 paź 2011, 01:13
play4you2 pisze:
Robaas pisze:play4you2 pisałaś, że chcesz mi pomóc proszę bardzo
Dla twojego numeru jest aktualnie otwarte jedno zgłoszenie.
Ciekawe czy cokolwiek tu zmienią. Przecież to jest beszczelne śmianie się w twarz klientom składającym zgłoszenia. Logika i dobry obyczaj wymaga odpowiedzi na każde zgłoszenie. Nawet jeżeli np. z trzech robi się jedno (moje założenie). Samowolna likwidacja zgłoszeń nadaje się do zgłoszenia do odpowiednich instytucji, bo o profesjonalnym podejściu raczej nie ma tu mowy. Robienie screenów ekranu jako dowodu wykonania zgłoszenia/reklamacji jest dziwne. W każdy razie informacja już poszła po ludziach.
Play to inna telefonia komórkowa.

 #510143  autor: Quetzal
 20 paź 2011, 02:26
Faktycznie daty przy pakietach internetowych powróciły.

Teraz bardzo by się przydało aby Play wprowadził - bo tego niestety nie ma i nie było - datę ważności promocyjnych minut do Play w taryfie "Darmowe rozmowy w Play".
Jest to tym bardziej uzasadnione, ze w taryfie smsowej w Play 24 widać liczbę i datę ważności smsów.

 #510164  autor: sumix
 20 paź 2011, 09:19
Play4U

36072141 - mam problemy z nawiązywaniem połączeń oraz ich jakością. Zadzwoniła do mnie sympatyczna Pani która to potwierdziła złą jakość połączenia mimo, ze w trakcie rozmowy miałem 4-5 kresek zasięgu. Problem dotyczy kilku numerów w tej samej lokalizacji.
Niestety dostałem szablonik, że wszystko jest ok i zgłoszenie zamknięte.

Nie chce manny z nieba tylko, żeby można się było do mnie dodzwonić oraz żebym mógł wykonywać połączenia bez ponawiania wybierania numeru kilka razy.

Pomóż proszę.

 #510167  autor: kerim36
 20 paź 2011, 09:24
sumix,
rozwiazania:
1. przelaczenie na plusa
2. telefon z 3g i rozmowy w tym zasiegu
3. zmiana opa

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #510177  autor: Blank
 20 paź 2011, 10:53
play4you2, Mam pytanie.
Czy jeżeli dostałem taką odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękujemy za odwołanie od wyniku rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego XXXXXXXX, które wpłynęło do nas 16 sierpnia 2011 za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące usługi Play Online. Milo nam zawiadomić, że uznaliśmy Pana odwołanie za zasadne.
Po przeprowadzeniu ponownej analizy, przepraszamy za niewłaściwe informacje udzielone przez konsultantkę.
Informujemy, że próbowaliśmy się z Panem skontaktować 13 października 2011 roku w celu poinformowania o rozwiązaniu zgłoszenia, natomiast Pana numer kontaktowy był nieosiągalny.
W związku z powyższym informujemy, że w ramach rekompensaty podłączyliśmy 50% upust na opłatę abonamentowa na sześć kolejnych Okresów Rozliczeniowych. Rabat zostanie aktywowany pierwszego dnia kolejnego Cyklu Rozliczeniowego tj. 1 listopada 2011 roku.
Mamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.
(...)
Z poważaniem,

Sylwia P
Lider zespołu ds. obsługi klienta
1. Ten upust zostanie włączony automatycznie, czy raczej będę musiał do kogoś/gdzieś napisać, że się na niego godzę (bo kiedyś czytałem, że ktoś tak właśnie miał)?

2. Obecnie posiadam plan taryfowy Play Online 69 (płacę 59,00 zł / mc). Po uwzględnieniu rabatu, opłata wyniesie 29,50 zł?

Numer zgłoszenia i odpowiedzi: 33940365

Piszę tutaj dlatego, że na odpowiedź czekałem prawie 3 miesiące, a cały plan wydatków na przyszły miesiąc szykuję do 25-go października i nie chciałbym się rozczarować.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #510182  autor: play4you2
 20 paź 2011, 11:08
DanielR pisze:I żeby nie było nudno, mam takie pytanko do play4you2.
Dziękuję za Twoje uwagi, przekazałam sprawę do odpowiedniego działu.

[ Dodano: 2011-10-20, 11:19 ]
sumix pisze:36072141
Zweryfikowałam zgłoszenie. Dział techniczny potwierdził, że znajdujesz sie blisko nadajnika i nie powinieneś mieć problemów z połączeniami. Niemniej jednak jeśli chcesz to prześlij konkretne połączenia wraz z data i godziną. Zgłoszenie zostanie przekazane do ponownej weryfikacji.

[ Dodano: 2011-10-20, 11:29 ]
divhashmorex pisze:play4you2, Mam pytanie
Upust jest już ustawiony rozpocznie sie od 1 listopada. Abonament masz 59 zł, więc będzie połowa.

[ Dodano: 2011-10-20, 11:31 ]
muchakk pisze:36120520 Może wreszcie ktoś się tym porządnie zajmie?
To zgłoszenie zostało zamknięte z informacją, że sprawa została rozpatrzona w zgłoszeniu numer 36091482.

[ Dodano: 2011-10-20, 11:41 ]
DanielR pisze:A ja tak sobie "chodzę" po oficjalnej stronie Play..., i "chodzę", przed chwilką też byłem.
I żeby nie było nudno, mam takie pytanko do play4you2.
Odpowiadam na twoje wątpliwości

Ważności konta wprowadzone przez Tmobile i Orange to oferty promocyjne obowiązujące do odwołania. Nie wpływają na cennikowo określone ważności konta – tu T mobile i Orange nie wprowadzili żadnych zmian.
W Play Fresh od marca 2009 mamy cennikowo zagwarantowaną ważność konta 365 dni po każdym doładowaniu, nawet za 5 zł.
W porównaniu konkurencji bierze się po uwagę najważniejsze elementy cennikowe oferty. Nie porównujemy promocji.
Dodatkowo w Play Fresh gwarantujemy cennikiem roczną ważność konta po każdym doładowaniu już od 2009 roku. U nas to standard, a nie oferta promocyjna!

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #510191  autor: sumix
 20 paź 2011, 12:10
play4you2 pisze:
sumix pisze:36072141
Zweryfikowałam zgłoszenie. Dział techniczny potwierdził, że znajdujesz sie blisko nadajnika i nie powinieneś mieć problemów z połączeniami. Niemniej jednak jeśli chcesz to prześlij konkretne połączenia wraz z data i godziną. Zgłoszenie zostanie przekazane do ponownej weryfikacji.
Poddaje w watpliwość, że logowanie problemów i przekazywanie ich do was zmieni cokolwiek poza tym, że zajmie moją uwage ;) Przecież podałem w zgłoszeniu czas i miejsce problemu.
Jeżeli bede miał czas i możliwości to będę to w jakiś sposób logować. Nie mniej jednak nie mogę sobie pozwolić na to abym martwił się czy napewno jestem dostępny, czy tym razem sie dodzwonie i czy rozmowa będzie jakości pozwalającej na prowadzenie swobodnej rozmowy.
Rozmowa z konsultantką powinna być zarejestrowana i nagrana z waszej strony. Możecie odsłuchać i zweryfikować jeżeli wam na tym zalezy.


Nie mniej jednak dziekuje za ponowną weryfikację i pozdrawiam.

 #510196  autor: DanielR
 20 paź 2011, 12:23
remi pisze:Czy nadal jest cos nie tak w/g Ciebie? Chcialbym bardzo sie dowiedziec, co w zasadzie chciales powiedziec tym postem.. Ze jest cos nie tak?
Nie wiem, w jakim celu tak na mnie naskakujesz, spokojnie. :wink:
remi pisze:Pomysl, jakby mialo sie zamieszczac wszystkie szczegolowe dane, to nie mialoby to wiekszego sensu.
remi pisze:Wez tylko pod uwage, zanim ewentualnie zamiescisz wypowiedz, zapis, ktory sam przytoczyles..
Biorąc to pod uwagę, gdyż wiem dokładnie co miałem na myśli przytaczając te zapisy twierdzę, tak jak wcześniej Quetzal, że już lepiej w ogóle nie zamieszczać takich porównań, chyba, że ich jedynym celem jest wykazanie "lepszości" oferty "P", nad ofertami pozostałych sieci.
Nie twierdzę natomiast, że należy porównywać wszystkie elementy danej oferty. Jednak skoro np. porównujemy ważność konta, to warto by było uwzględnić zmiany, które kilka dni temu zaszły w tej kwestii u konkurencji pomimo, że to "tylko" promocja. Ponieważ (przynajmniej w przypadku T-Mobile i Heyah), działa ona za automatu i praktycznie przedkłada się na korzyści dla klienta. I właśnie na aktualizację w tej kwestii zawróciłem uwagę. Tyle.
Byłoby zwyczajnie miło, gdyby Play zaktualizował dane, skoro chce robić jakiekolwiek porównanie na swojej stronie. :wink:
play4you2 pisze:Odpowiadam na twoje wątpliwości
Dzięki, za zauważenie i tak szybką odpowiedź. Takiej właśnie treści odpowiedzi się spodziewałem. Nie będę się upierał, bo i nie miejsce na to. Jeszcze raz dzięki! :wink:

 #510267  autor: raftel23
 20 paź 2011, 17:13
p4y2
proszę o sprawdzenie jeszcze raz reklamacji: 34972090


podobno zostało to rozwiązane 22 września. Niestety do dziś nie otrzymałem listu poleconego z odpowiedzią. Proszę napisz kiedy list został wysłany -przecież zaraz minie miesiąc od rozwiązania więc list powinien dotrzeć.

jj

 #510302  autor: potargany
 20 paź 2011, 19:41
hey

kiedyś zrywało mi neta co 56 mb ( wina sieci ) teraz po testach , parokrotnych zauważyłem że owego neta zrywa co 126000 kB ( 126 mb )

możecie sprawdzić u siebie ( play all inclusive 1gb w telefonie )

Pieniądze to nie wszystko ...

 #510369  autor: ppp1ppp
 20 paź 2011, 23:54
czy po wysłaniu wypowiedzenia abo z przeniesieniem do play fresh pojawi się zgłoszenie w play24?

 #510374  autor: Quetzal
 21 paź 2011, 00:09
Po zgłoszeniu przejścia do Fresha, owszem pojawi się.
W Play 24 będzie widoczny list od Play, w którym jeszcze raz usiłują przekonać do wyboru abonamentu. Będzie tez data, kiedy numer przejdzie do Fresha.

Jak jest w przypadku wypowiedzenia umowy - nie wiem, ale chyba podobnie.

 #510395  autor: tyger
 21 paź 2011, 09:37
Witam jakie są konsekwencje po blokadzie połączeń wychodzących z uwagi na nieopłacony rachunek. Czy są jakieś koszty z tym związane żeby odblokować połączenia i jakieś kary.

 #510410  autor: kerim36
 21 paź 2011, 11:51
tyger pisze:Witam jakie są konsekwencje po blokadzie połączeń wychodzących z uwagi na nieopłacony rachunek. Czy są jakieś koszty z tym związane żeby odblokować połączenia i jakieś kary.
szczegoly znajdziesz w cenniku oferty z ktorej korzystasz

jak bedziesz zwlekal to czeka cie zerwanie umowy i duze pieniadze do wydania

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #510486  autor: Robaas
 21 paź 2011, 17:15
czy ktoś jeszcze został dzisiaj zaszczycony smsem z marketingowym bełkotem po 1:30 w nocy? ciekawy też jestem ile jeszcze razy dostanę info o "Nowe zbieraj minuty" mając aktywne stare?

 #510491  autor: user_delete19
 21 paź 2011, 17:29
Robaas pisze:czy ktoś jeszcze został dzisiaj zaszczycony smsem z marketingowym bełkotem po 1:30 w nocy?
Nie, ale:
- mam wyłączone bzdety marketingowe
- nawet gdybym nie miał to polecam automagiczne profile na noc wyłączające dźwięki...

(tak, mam aktywne stare ZM)

 #510498  autor: Quetzal
 21 paź 2011, 17:50
wojciech pisze: Nie, ale:
- mam wyłączone bzdety marketingowe
- nawet gdybym nie miał to polecam automagiczne profile na noc wyłączające dźwięki...
Pierwsze - zgadza się
Drugie - niekoniecznie. Niektórzy maja telefon włączony i ustawiony w nocy dźwięk, właśnie po to, zęby z ważnymi sprawami można się było dodzwonić.

 #510500  autor: Robaas
 21 paź 2011, 18:16
ja akurat w nocy mam wyłączone dewizki, więc całe szczęście mnie nie obudzili bo bym nie był dzisiaj taki wyrozumiały i spokojny:) pewnie ich problemy techniczne z smsami dopadły, wysłali wcześniej a doręczyło po kilku h:))

 #510513  autor: pakierhakierxd
 21 paź 2011, 19:17
Czy macie też problem z nadajnikami playa teraz bo ja musiałem wszystkie telefony przestawić na ręczny wybór bo nie widzą zasięgu .... a play online raz działa raz nie chyba jest jakaś awaria .... chyba ustawie na stałe plusa i tak zostawię bo na plusie rzadko są takie rzeczy ...

Pozdrawiam :)
  • Strona 99 z 241
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 241
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 241