• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 98 z 241
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 241

 #509863  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2011, 23:00
DanielR pisze:Zauważyliście może, że w Play24 "zniknęła" opcja zmiany taryfy (przynajmniej u mnie na trzech numerach). Nie działa też u mnie krótki kod USSD *163#, umożliwiający wybór i zmianę taryfy. Być może, że to tylko chwilowe.
Pewnie, że to chwilowa niedogodność.
"Przepraszamy, zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później"

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #509864  autor: DanielR
 18 paź 2011, 23:03
Karlos20 pisze:Pewnie, że to chwilowa niedogodność.
"Przepraszamy, zarządzanie kontem jest chwilowo niemożliwe. Spróbuj później"
Tak, gdyby chodziło tylko o USSD, to nawet bym nie pisał. Zwracam uwagę bardziej na Play24. :wink:

 #509866  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2011, 23:08
DanielR pisze:Tak, gdyby chodziło tylko o USSD, to nawet bym nie pisał. Zwracam uwagę bardziej na Play24.
To fakt - tyle, że to jednak Play24 jest też związany z działaniem niektórych kodów USSD.
Potwierdzam, u mnie też zniknęła (tymczasowo) możliwość zmiany taryfy we Fresh'u na 24.play.pl

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #509867  autor: uwazny
 18 paź 2011, 23:20
p4y2 i koledzy na forum, co Wy na to:

36143420

Reklamacja wadliwego działania systemu PLAY24.
W play24 (www, szybki kod *111# oraz wap) zniknęła data ważności pakietów internetowych. W jaki sposób mam teraz sprawdzać ważność? Proszę o naprawienie prawidłowego działania usługi.

Odpowiedź:

Szanowny Panie,

w odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, że niestety nie ma możliwości uzyskania daty ważności Pakietu Internet na Play24. Dodam również, że opcja ta nie była wcześniej dostępna.

(...)
Z poważaniem
I. W.
konsultant back office ds. obsługi klienta


Ktoś ma screny z datami ważności pakietów? Ja niestety ich nie robiłem. A szkoda.

 #509869  autor: DanielR
 18 paź 2011, 23:23
Co do zmian...
Play Freshcie wstawił na swojej stronie, w dziale promocje dla pre-paid, pakiet 30 minut za 6 zł
Rychło w czas... :|

 #509870  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2011, 23:33
uwazny, ja też zrobiłem zgłoszenie odnośnie znikających dat ważności pakietów netowych. To już drugie, bo w pierwszym facetka mi tylko potwierdziła, że pakiet mam ważny do 23-10-2011. Trzeba czekać...
DanielR pisze:Play Freshcie wstawił na swojej stronie, w dziale promocje dla pre-paid, pakiet 30 minut za 6 zł
Rychło w czas...
No i bardzo dobrze! Niech ludzie wiedzą, że taki pakiet istnieje (p.s. na blogu Gruszki wiele osób kiedyś pytało o podobny pakiet we Freshu). No i jest :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #509874  autor: uwazny
 19 paź 2011, 05:59
Karlos20 pisze:uwazny, ja też zrobiłem zgłoszenie odnośnie znikających dat ważności pakietów netowych. To już drugie, bo w pierwszym facetka mi tylko potwierdziła, że pakiet mam ważny do 23-10-2011. Trzeba czekać...
czekanie czekaniem... moje, jak widać wyżej, zostało zamknięte, a pani odpisała, iż daty nigdy nie były widoczne, co jest oczywistą nieprawdą. :shock:

 #509886  autor: djkynek
 19 paź 2011, 09:22
play4you2 niestety podesłałas moje zgłoszenie nr 35954950 do realizacji do osoby, która ma problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
Pytałem w tym zgłoszeniu, kiedy zostana mi zwrócone wyłudzune przez nieuczciwego pracownika play opłaty za pakiety internetowe 1,8 GB.
Wg zapewnien pracownika play, który dzownił do mnie 20 wrzesnia oraz pisma z UKE play zobowiazał sie do zwrotu poprzez skorygowanie faktur kwoty 137,76. I pytałem w tym zgłoszeniu kiedy to nastąpi, bo nadal nie ma zadnej korekty.
A odpowiedz jest o upustach na abonamencie.
Dlatego zmuszony byłem napisac kolejne zgłoszenie nr 36227154.

play4you2 - prosze pomóż mi do jasnej ciasnej w koncu skutecznie - niech sie tym w koncu zajmie ktos na prawde kompetentny i załatwi sprawe szybko, sprawnie i zgodnie z obietnicami.
Przesledz moje zgłoszenia i odpowiedzi na nie, to zobaczysz z kim tam pracujesz

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #509985  autor: play4you2
 19 paź 2011, 17:33
djkynek pisze:Dlatego zmuszony byłem napisac kolejne zgłoszenie nr 36227154.
Przekazałam do realizacji

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #509987  autor: qper
 19 paź 2011, 17:37
uwazny pisze:Ktoś ma screny z datami ważności pakietów? Ja niestety ich nie robiłem. A szkoda.
służę pomocą i powodzenia ;)

Obrazek

 #510003  autor: uwazny
 19 paź 2011, 18:01
qper pisze:służę pomocą i powodzenia
Dzięki.

P.S.
Przed chwilą logowałem się na play24 i data "powróciła" :-D Cud, tym bardziej, że pani w odpowiedzi na reklamację stwierdziła, że takiej możliwości nie ma i nie było ;-) Kocham swój Play. Czuję, iż zapewni mi rozrywkę na długie zimowe wieczory :P

 #510005  autor: Robaas
 19 paź 2011, 18:03
wychodzi na to, że wszystko trzeba sobie uwieczniać na screnach bo inaczej będą wciskać przysłowiowe dziecko w brzuch. Trochę się to robi żenujące...
play4you2 pisałaś, że chcesz mi pomóc proszę bardzo: na jakiej podstawie Pani Ilona W. w odpowiedzi na zgłoszenie 35976516 poinformowała mnie o jednym zgłoszeniu będącym w trakcie rozpatrywania, skoro według mnie mam 3 zgłoszenia? chyba problem znikających zgłoszeń przerasta też waszych pracowników? a może znowu trafiłem na niekompetentną i powinienem napisać skargę, żeby od Ciebie usłyszeć, że generuje dużą ilość zgłoszeń?
pozdrawiam

 #510006  autor: MK_
 19 paź 2011, 18:04
Faktycznie, wczesniej dziś wchodziłem i nie było daty, teraz już jest. Gdzie kończy się logika tam wita Play.

Lubię to! 50zł na 5 miesięcy - 113min&200MB na miesiąc

 #510015  autor: KC-KARLOS
 19 paź 2011, 18:10
Witam ponownie :)
Pragnę potwierdzić, że u mnie również wróciła data ważności pakietu netowego.

A oto odpowiedź na moje zgłoszenie - cytuję:

"Witam ponownie,
dziękuję za zgłoszenie dotyczące serwisu Play 24, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 17 października 2011 roku.

Bardzo mi przykro, że jest Pan nie zadowolony z korzystania z serwisu Play 24. Ciągle trwają prace nad udoskonaleniem serwisu Play 24, co może momentami może wiązać się z trudnościami czy pewnymi nieprawidłowościami. W imieniu firmy przepraszam za niedogodności. Pragnę przy tym powiadomić, że odpowiedni dział ciągle pracuje nad tym, aby serwis funkcjonował prawidłowo.

Tym samym podtrzymuję opinię wydaną w poprzednim zgłoszeniu 36082539. Usługa „Pakiet 25 MB za 3 zł na 30 dni” została aktywowana dnia 23 września 2011 roku, więc jest ona ważna do 23 października 2011 roku. Status usług natomiast może Pan sprawdzić w zakładce „Usługi”. Wszelkie informacje zostaną również Panu udzielone podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Jeszcze raz przepraszam za niedogodności związane ze sprawą.

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem infolinii 790 500 500 bądź *500 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.play.pl.

Z poważaniem
Małgorzata Dxxxxxxxxxx
konsultant back office ds. obsługi klienta"

Spodziewałem się niesatysfakcjonującej odpowiedzi, no... ale już nie będę się czepiał, gdyż problem już zniknął.
Pozdrawiam!

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #510048  autor: play4you2
 19 paź 2011, 19:47
Robaas pisze:play4you2 pisałaś, że chcesz mi pomóc proszę bardzo
Dla twojego numeru jest aktualnie otwarte jedno zgłoszenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #510056  autor: Robaas
 19 paź 2011, 20:09
play4you2 dzięki, w takim razie dalej nie wiem, gdzie są pozostałe 2 które zniknęły a podobno są rozpatrywane przez odpowiednie działy. Ciekawe czy do ustawowego terminu 30 dni uda się Wam je odszukać i mi odpowiedzieć.

 #510059  autor: muchakk
 19 paź 2011, 20:16
36120520 Może wreszcie ktoś się tym porządnie zajmie?

 #510070  autor: DanielR
 19 paź 2011, 20:56
A ja tak sobie "chodzę" po oficjalnej stronie Play..., i "chodzę", przed chwilką też byłem. :)
I żeby nie było nudno, mam takie pytanko do play4you2.
Czy mogłabyś poprosić ludzi odpowiedzialnych za waszą stronę, by zaktualizowali dane z tego porównania: >>KLIKNIJ<< ?
Jak się zapewne domyślasz, chodzi mi przede wszystkim o ważności konta na połączenia wychodzące, w kontekście promocji wprowadzonych przez sieci T-Mobile, Heyah oraz Orange.
Uczciwość wymaga rzetelnego porównywania, chyba, że zasłaniacie się tekstem
Porównanie dotyczy podstawowych cen usług zawartych w wybranych cennikach niektórych operatorów oraz okresu, o których doładowanie o określonej wartości przedłuża ważność konta na połączenia wychodzące. (...) Operatorzy posiadają lub mogą posiadać inne oferty, taryfy, profile, oferty specjalne i usługi obniżające koszty połączeń, promocje doładowań i zmieniające okres ważności konta, których porównanie nie obejmuje.
I tym zapisem "regulujecie uczciwość" porównania zawartego na tej stronie... :wink:

 #510088  autor: Quetzal
 19 paź 2011, 21:39
DanielR pisze: Jak się zapewne domyślasz, chodzi mi przede wszystkim o ważności konta na połączenia wychodzące, w kontekście promocji wprowadzonych przez sieci T-Mobile, Heyah oraz Orange.
Uczciwość wymaga rzetelnego porównywania, chyba, że zasłaniacie się tekstem
Ja bym proponował to porównanie w ogóle usunąć.
Weź pod uwagę, że nie tam - jak zauważyłeś - aktualnej ważności konta w T.
Ale nie ma też uwzględnionych pakietów internetowych Fresha (no chyba, że jacyś masochiści naprawdę płaca Playowi 12 gr. za 100 kb)

Cała ta tabelka jest równie niekorzystna dla konkurencji jak i dla samego Playa i ponadto tylko wprowadza w błąd.

 #510122  autor: remi
 19 paź 2011, 23:13
DanielR pisze:I tym zapisem "regulujecie uczciwość" porównania zawartego na tej stronie...
Hmm.. A czego w tym zapisie nie rozumiesz, lub w zasadzie jaki jest główny problem? Przeciez porownywanie dziala w ten sposob, ze przedsatwiasz podstawowe kwestie danej oferty, bez zadnych promocji itp.. Generalnie nie obraz sie, ale jak dla mnie to jest "czepianie" sie bez sensu. W koncu jak ktos chce miec pelne informacje, to szuka szczegolowo, natomiast jezeli chce tylko sie z czyms "zapoznac" patrzy na cos takiego wlasnie. W ktorym to punkcie zarzucisz nieuczciwosc?? Wez tylko pod uwage, zanim ewentualnie zamiescisz wypowiedz, zapis, ktory sam przytoczyles.. Czy nadal jest cos nie tak w/g Ciebie? Chcialbym bardzo sie dowiedziec, co w zasadzie chciales powiedziec tym postem.. Ze jest cos nie tak? Pomysl, jakby mialo sie zamieszczac wszystkie szczegolowe dane, to nie mialoby to wiekszego sensu.

A moglo byc tak pieknie....
  • Strona 98 z 241
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 241
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 241