• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 97 z 241
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 241

 #509494  autor: KC-KARLOS
 17 paź 2011, 12:19
pakierhakierxd pisze:Nie wiem czemu usuneli sprawdzanie ważności pakietów internetowych w play fresh na stronie to jest trochę wkurzające
Niestety, to prawda - odnośnie tej sprawy zrobiłem zgłoszenie.
pakierhakierxd pisze:już tylko ok. 600 mb transferu mi pozostało to pewnie do prawie końca listopada zużyję i kupię ofnk i nie będę musiał pilnować i do tego będzie taniej minus taki że wolniej
Lepiej się wstrzymaj z OFnK, dopóki nie zrobią porządku z 2-letnią ważnością kont głównych i środków promocyjnych MB, które w rzeczywistości nie są ważne 2 lata, tylko zgodnie ze standardowym doładowaniem przed wprowadzeniem przedłużenia.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #509497  autor: Sig
 17 paź 2011, 12:34
Karlos20, dlaczego znów mieszasz? Przecież wyraźnie na przykładach pokazano, że choć środki na razie przepadają, to po reklamacji powracają, z już właściwą ważnością... Bądź obiektywny.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #509498  autor: qper
 17 paź 2011, 12:42
Karlos20 pisze:Lepiej się wstrzymaj z OFnK, dopóki nie zrobią porządku z 2-letnią ważnością kont głównych i środków promocyjnych MB, które w rzeczywistości nie są ważne 2 lata, tylko zgodnie ze standardowym doładowaniem przed wprowadzeniem przedłużenia.
Jesteś w błędzie u mnie wyświetla się 2 lata i potwierdził to już nawet rzecznik Orange.
Kod: Zaznacz cały
...Przy okazji jeszcze raz potwierdzam, że ważność bonusów GB w taryfie Orange Free na kartę jest zgodna z ważnością konta i skorzystanie z promocji wydłuża ich ważność. Zatem cieszycie się gigabajtami do wykorzystania dużo dłużej.

 #509499  autor: dzordzo
 17 paź 2011, 12:46
Proszę mi powiedzieć czy w play fresh w taryfie darmowe sms-y do wszystkich sieci da się uruchomić pakiet 600sms-ów.
Wyprzedzając już odpowiedz to gdyby się w tej taryfie nie dało to w takim razie jak wyjść z tej taryfy by znów być bez żadnej i wówczas bez problemów załadować ten pakiet?

 #509504  autor: qper
 17 paź 2011, 12:56
dzordzo pisze:Proszę mi powiedzieć czy w play fresh w taryfie darmowe sms-y do wszystkich sieci da się uruchomić pakiet 600sms-ów.
Wyprzedzając już odpowiedz to gdyby się w tej taryfie nie dało to w takim razie jak wyjść z tej taryfy by znów być bez żadnej i wówczas bez problemów załadować ten pakiet?
W tej taryfie nie da się uruchomić tego pakietu.

Musisz wybrać profil podstawowy Fresh lub internetowy.

Żeby zmienić ofertę zaloguj się na play24 i w menu usługi szukaj taryfy Fresh 5.

Po zmianie taryfy stracisz wszystkie włączone usługi, bonusy itp z wyjątkiem promocyjnych złotówek. Pamiętaj, że po doładowaniu nie będziesz otrzymywać żadnych bonusów.

Update: możesz jeszcze to zrobić kodem *111*33*1#

 #509505  autor: dzordzo
 17 paź 2011, 13:03
Ok. Oto mi chodziło.
Idąc za ciosem to z ciekawości zapytam co jeśli np. będę wielokrotnie zmieniał taryfę, jest jakieś ograniczenie?
Szkoda by było tracić bonus-a za doładowanie.

 #509506  autor: Ruben
 17 paź 2011, 13:04
dzordzo, tutaj regulamin do pakietu 600SMS czyli jak widać nie funkcjonuje ten pakiet w wymienionym przez Ciebie profilu.
Trzeba zmienić profil na podstawowy *111*33*1# – lub profil internet *111*33*7#

Qper mnie ubiegł ;)

 #509510  autor: qper
 17 paź 2011, 13:17
dzordzo pisze:Ok. Oto mi chodziło.
Idąc za ciosem to z ciekawości zapytam co jeśli np. będę wielokrotnie zmieniał taryfę, jest jakieś ograniczenie?
Szkoda by było tracić bonus-a za doładowanie.
Ograniczenia nie ma, ale wszystko się zeruje.

Dla przykładu:

Masz taryfę darmowe sms, przechodzisz do podstawowego fresha - tracisz wszystkie pakiety, usługi itp..

W podstawowym freshu wykupujesz pakiet smsów za 6 zł na 30 dni. Po tych 30 dniach możesz zmienić profil na darmowe smsy i doładować konto za 30 zł. Dostaniesz 30 dni darmowych smsów.

Reasumując można się tak bawić ale czy to wygodne ? decyzja należy do ciebie.

Przypomnę ci, że jest pakiet "30 zł za 10 zł" - czyli za 10 zł dostaniesz 333 smsy - może ci to wystarczy.
Ten pakiet jest dostępny we wszystkich ofertach Fresh więc nie musiałbyś tak kombinować.

[ Dodano: 2011-10-17, 13:17 ]
Ruben pisze:Qper mnie ubiegł
oj tam oj tam ;)

 #509568  autor: KC-KARLOS
 17 paź 2011, 19:04
qper pisze:Jesteś w błędzie u mnie wyświetla się 2 lata i potwierdził to już nawet rzecznik Orange.
Ale wiele osób zgłosiło problem przepadania pakietów, pomimo, że data była dwuletnia... Jak zmienią regulaminy w ,oranzadce, i ustawienia techniczne tych pakietow, wtedy OFnK bedzie groznym rywalem POnK.

Koniec OT, bo mnie zaraz "zjecie" :mrgreen:

Jeśli chodzi o aktywacje ponowną pakietów po żonglowaniu profilami czasem może się opłacić - chyba, że wystąpią problemy techniczne w czasie zmian taryf we Freshu.
Uważać trzeba na niewykorzystane środki z pakietów.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2011, 19:17 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #509570  autor: play4you2
 17 paź 2011, 19:16
qper pisze:play4you2 możesz rzucić okiem na zgłoszenie 36151318
Zapoznam się ze zgłoszeniem. Przekazałam do realizacji.
qper pisze: jak możesz to anuluj zgłoszenie 36151128
Zgłoszenie zamknięto :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #509573  autor: KC-KARLOS
 17 paź 2011, 19:38
A w Play24 nadal jest błąd - nadal nie pokazuje ważności pakietu netowego we Fresh'u. Ode mnie poleciało kolejne zgłoszonko :)

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #509579  autor: pakierhakierxd
 17 paź 2011, 19:49
O dobrze że to zgłosiłeś bo mi też to przeszkadza i wielu innym też ale nie chciało mi się już pisać zgłoszenia muszę w głowie pamiętać że mam do 26 ważny pakiet na karcie której używam w modemie od czasu do czasu :D

Pozdrawiam :)

 #509662  autor: sql
 18 paź 2011, 08:55
Proszę o ponaglenie zgłoszenia 35058373 dotyczącego handoveru. Jest już rozwiązywane ponad miesiąc czyli status to "Rozpatrywane"

 #509740  autor: play4you2
 18 paź 2011, 16:25
sql pisze:Proszę o ponaglenie zgłoszenia 35058373
Już się tym zajmuje :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #509771  autor: tomko111
 18 paź 2011, 17:30
PlayU, proszę o zajęcie się zgłoszeniem nr 35624003 sprawa za lada moment nie będzie już ważna...

 #509809  autor: Quetzal
 18 paź 2011, 19:53
Z smsami chyba nadal coś nie tego.
Dziś wysyłałem długiego smsa (3 sms), według bilingu poszło więcej niż trzy.
Rozmawiałem z odbiorcą i doszło jak trzeba, wiec nie będę robił zgłoszenia, ale chyba jest coś nie tak, skoro wysyłam trzy, a kasuje za 5.

 #509814  autor: play4you2
 18 paź 2011, 20:14
tomko111 pisze:PlayU, proszę o zajęcie się zgłoszeniem nr 35624003
Przekazałam do realizacji

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #509858  autor: Quetzal
 18 paź 2011, 22:35
Karlos20 pisze:
pakierhakierxd pisze:Nie wiem czemu usuneli sprawdzanie ważności pakietów internetowych w play fresh na stronie to jest trochę wkurzające
Niestety, to prawda - odnośnie tej sprawy zrobiłem zgłoszenie.
Napisz, jaka będzie odpowiedź, mnie tez to wyjątkowo wnerwia.

 #509859  autor: KC-KARLOS
 18 paź 2011, 22:46
Quetzal pisze:Napisz, jaka będzie odpowiedź, mnie tez to wyjątkowo wnerwia.
Nie tylko Ciebie... :) OK, jak dostanę odpowiedź, to dam znać, oby się wyrobili z nim do max 23-10-2011 - aha, numer zgłoszenia to 36172830 (info dla Play4You).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #509860  autor: DanielR
 18 paź 2011, 22:54
Zauważyliście może, że w Play24 "zniknęła" opcja zmiany profilu (przynajmniej u mnie na trzech numerach). Nie działa też u mnie krótki kod USSD *163#, umożliwiający wybór i zmianę profilu. Być może, że to tylko chwilowe.
Ostatnio zmieniony 18 paź 2011, 23:02 przez DanielR, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 97 z 241
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 241
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 241