• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 97 z 244
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 244

 #440931  autor: wadix
 12 lis 2010, 22:34
Czy wiecie jak można darmowo zablokować dostarczanie sms-ów reklamowych w Play Fresh?
Nie mam już cierpliwości.
Czy poprzez Play24 da się to załatwić?Dodam, że nie mam zarejestrowanego numeru.
Proszę o pomoc!

 #440932  autor: Maniek99
 12 lis 2010, 22:40
@wadix
Przez zgłoszenie na play24 powinno się dać, ale podobno rozpatrywane są tylko te od zarejestrowanych użytkowników.

Przy samej rejestracji możesz zdecydować, czy chcesz reklamy czy nie.

 #440937  autor: playonline
 12 lis 2010, 23:33
sql pisze:możliwość wykonywania połączeń, wysyłania SMS-ów lub MMS-ów na numery specjalne podczas korzystania z usług w sieciach partnerów roamingowych może być ograniczona
W skrocie - Mix i Fresh to pre-paid, a Firmowa to postpaid. Dzialac to moze na troche innych zasadach (patrz np tabela roamingowa LINK ) no i np nie musza dzialac krotkie kody typu doladowanie itp. PS dlaczego pdfow o roamingu nie idzie uruchomic na stronie Play (na kazdej przegladarce)?
wadix pisze:Czy wiecie jak można darmowo zablokować dostarczanie sms-ów reklamowych w Play Fresh?
Tak, udac sie do salonu i zarejestrowac numer wypelniajac przy tym formularz zgod.
wadix pisze:Nie mam już cierpliwości.
Cierpliwosci moglbys nie miec jakbys sie zarejestrowal, nie wyrazil zgody na te smsy, Play powiedzialby, ze je masz wylaczone a ty bys je otrzymywal.
Maniek99 pisze:ale podobno rozpatrywane są tylko te od zarejestrowanych użytkowników
Tak mowi regulamin i Playowcy sie tego raczej trzymaja.

[ Dodano: 2010-11-12, 23:49 ]
Ok sprawdzilem pod linuchem i:

- Firefox - Play24 dziala bardzo szybko,
- Chromium 7.0 - Play24 dziala niezle,
- Opera 10.63 - Play24 dziala blyskawicznie,
- Internet Explorer - jeszcze nie zainstalowalem.

Wiec moze to wina Windowsow? Nawet tych oryginalnych.

 #440940  autor: eelbe
 13 lis 2010, 00:33
Cześć, zastanawiam się nad przeniesieniem 6 numerów do play, 5 na abonament w Firmie (lub Biznes jeżeli dałoby radę z rabatem na abonament). Jeden numer już przeniesiony do play fresh. Podałem 5 numerów do promocji z PS3 w longplay za złotówkę. Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej, mam problemy ze zrozumieniem regulaminu ;P
1) Firmowa 50 jest wliczane do "progu 250 zł" 50 zł czy 61 (z VATem)? Troche bardziej skomplikowane z Firmową 75, gdzie jest 20% upustu na cały okres umowy. Wlicza się 60 (z vat?) czy 75 (+ vat)? MIX tak samo- kwota zobowiązania jest dodawana do "progu"? Tak wnioskuję z informacji udzielonych w salonie.

2) poinformowano mnie również, że jeżeli osoba którą zaproponowałem poda te same osoby które ja podałem wcześniej to i ona i ja dostaniemy ps3. (oczywiście jeżeli suma abonamentów przekroczy 250 zł)Prawda to?


Dzięki za pomoc :)

 #440957  autor: jahu_2006
 13 lis 2010, 09:26
Wliczana jest rzeczywista wartość abonamentów bez rabatów. Wyjątkiem jest umowa bez telefonu w której wlicza się kwotę którą dana osoba będzie płacić po rabacie.

dla zainteresowanych regulamin
http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2 ... 0-2010.pdf
nurtuje mnie tylko ten zapis
5. Do kwoty 150 zł, a której mowa w pkt 2 powyŜej, nie są zaliczane Abonamenty w ramach ofert
dostępnych tylko i wyłącznie dla osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie
posiadających osobowości prawnej prowadzących działalność gospodarczą oraz podmiotów
posiadających numer REGON.

Czy to oznacza że przedsiębiorca nie może z tego skorzystać tego nie wiem .

 #440965  autor: eelbe
 13 lis 2010, 11:35
Tego zapisu też nie rozumiem. Dla mnie wychodzi że nikt nie może z tego skorzystać :D


Odnośnie mojego to wartość abonamentu ok. Ale co z VATem? Wlicza sie kwota netto, podana na stronie (i w nazwie taryfy) czy jednak cena brutto?

Co z punktem drugim- podawaniem tych samych numerów telefonu przez kilka osób? Wszystkie dostaną po playstation? :D

 #440993  autor: Th0mas
 13 lis 2010, 14:42
KIEDY DO SALONÓW TRAFI MOTOROLA FLIPOUT?

 #441028  autor: jahu_2006
 13 lis 2010, 18:06
eelbe pisze:Odnośnie mojego to wartość abonamentu ok. Ale co z VATem? Wlicza sie kwota netto, podana na stronie (i w nazwie taryfy) czy jednak cena brutto?
Cena brutto się wlicza jest to w regulaminie.
eelbe pisze:Co z punktem drugim- podawaniem tych samych numerów telefonu przez kilka osób? Wszystkie dostaną po playstation? :D
Na pewno nie bo nie byłoby to opłacalne dla play jakby wszyscy podali te same nr telefonów :)

A ten zapis jest ogólnie bez sensu i może P4Y2 nam wyjaśni bo wygląda na to że nikt nie mógłby skorzystać z tej promocji :(

 #441032  autor: eelbe
 13 lis 2010, 18:14
jahu_2006 pisze: Na pewno nie bo nie byłoby to opłacalne dla play jakby wszyscy podali te same nr telefonów :)
(
Tak zostałem poinformowany w punkcie gdzie przenosiłem jeden numer do play fresh.

Swoją drogą wątpię czy cokolwiek co oferuje teraz Play jest dla niego "opłacalne", stara się łapać jak najwiecej aktywacji by iść w górę w rankingach i trzepać kase na MTR póki może.

 #441053  autor: wezysko
 13 lis 2010, 21:33
Witam
mam pytanie - co prawda będzie ignoranckie ale nigdzie nie mogę się doszukać jeśli mam umowę od 1.03.2009 do 02.03.2011 od kiedy jestem uprawniony do jej przedłużenia??

 #441063  autor: jahu_2006
 13 lis 2010, 22:20
mam pytanie - co prawda będzie ignoranckie ale nigdzie nie mogę się doszukać jeśli mam umowę od 1.03.2009 do 02.03.2011 od kiedy jestem uprawniony do jej przedłużenia??
Teoretycznie rzecz biorąc 4 miesiące bez telefonu a 2 miesiące z telefonem ale nigdy nie zaszkodzi iść do salonu i spytać :)

 #441066  autor: metpablo
 13 lis 2010, 22:37
Komentarz zamknięcia zgłoszenia nr 23598239 - żal d*** ściska :!: "Proszę pamiętam (sic!), że po każdej aktywacji Stan Darmowy ważny jest przez 30 dni."

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #441075  autor: evolucja
 13 lis 2010, 23:06
Przepraszamy
Nie można pobrać danych dla Twojego numeru

Informacja o wystąpieniu błędu została zarejestrowana.

Kod błędu: 2070838
Play24.


Mam rozumieć, że w Play24 mogą wystąpić(przynajmniej) 2 070 838 przypadki różnych błędów?
:mrgreen:
 #441093  autor: sebagit
 14 lis 2010, 08:01
Napisałem na stronie playa 28.10.2010 r. reklamację. o następującej treści:

Witam serdecznie. Po zmianie taryfy na darmowe smsy do wszystkich sieci, uruchomiłem na moim telefonie usługe nieograniczonych połączeń w sieci za 10 zł. Niestety połączenia są błędnie naliczane, dzwoniąc na numery w play jest pomniejszany stan środków na połączenia. Proszę o interwencję, w sprawie nie działającej usługi jak również korektę moich połączeń. Proszę o informację w formie smsa po rozpatrzenie tego zgłoszenia.

No i w dniu 05.11.2010 r. dostałem kompetentną odpowiedz.....



Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 28 października 2010 roku dotyczące wyjaśnienia opłaty za wykonywanie połączeń do sieci Play.

Na wstępie przepraszam za długi termin oczekiwania na odpowiedź. Gwarantuję, że nasza sieć dołoży wszelkich starań by podobne zdarzenie nie powtórzyło się w przyszłości.
W odpowiedzi informuję,że analiza konta wykazała, że po zmianie Taryfy na „Darmowe SMSy do wszystkich sieci” nie dokonywał Pan aktywacji usługi „Nieograniczonych połączeń do sieci Play”.
W związku z powyższym opłaty za wykonywanie rozmów z użytkownikami sieci Play są rozliczone prawidłowo.

W związku z tym, że naszej sieci zależy na jak najlepszych relacjach z Klientami w ramach rekompensaty proponuję Panu jednorazowy pakiet 10 minut na krajowe połączenia głosowe, który ważny będzie przez 30 dni od daty aktywacji. Jeżeli wyraża Pan zgodę na taką formę zadośćuczynienia, proszę o ponowny kontakt z Obsługą Klienta (za pośrednictwem serwisu Play24, poczty elektronicznej [email protected] lub pod numerami *500, 790 500 500), powołując się na numer powyższego zgłoszenia.


W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.


W celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge2.pg Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.

Z poważaniem

młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta



Tego samego dnia zadzwoniłem do BOKU gdzie uzyskałem informację, ze faktycznie usługa jest włączona, i jest błąd w naliczaniu połączeń. Sam pracowałem w BOKU Orange, zajmowałem się korespondencją ale po takiej wpadce miałbym obniżone MBO i brak premii. Po prostu bym się wstydził pod takim czymś podpisać własnym nazwiskiem. No i po takich przeżyciach tego samego dnia tj. 05.11.2010 r. napisałem odwołanie. Oto jego treść:



Witam serdecznie. Mam nadzieję, ze pracują u was jakieś kompetentne osoby. Nie zgadzam się z odpowiedzią na reklamację o numerze 23248741. Własnie rozmawiałem z waszym konsultantem, który potwierdził, ze usługa nieograniczone połączenia w play została włączona prawidłowo blisko dwa tygodnie temu. W związku z tym domagam się korekty połączeń. jeżeli jeszcze raz otrzymam taką durna odpowiedz zgłoszę sprawę do UKE. Domagam się odpowiedzi na tą reklamację w formie pisemnej. Oczekuję na korespondencję w powyższej sprawie.



Ciekawe jaka teraz będzie odpowiedz... nie oczekuje cudów. Zrobiłem print screnny ze strony playa, gdyby coś nagle zniknęło i jakby coś to skompletuje dokumentację do UKE. Po takich cyrkach odechciewa się tych tanich połączeń.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2010, 08:59 przez sebagit, łącznie zmieniany 1 raz.

 #441095  autor: playonline
 14 lis 2010, 08:21
evolucja pisze:Mam rozumieć, że w Play24 mogą wystąpić(przynajmniej) 2 070 838 przypadki różnych błędów?
Raczej watpie. To moze byc cos na zasadzie, zez play ma nr od powiedzmy 790 000 000 do 796 999 999 co wcale nie oznacza, ze ma tylu klientow (796999999 - 790000000). Poza tym to nie musza byc wcale bledy "Playowe" tylko systemu z ktorego korzystaja (patrz np blad 619 w Play Online a wcale to nie jest informacja od Playa a Windowsowa - wiec wg twojej teorii Play Online musialby miec tyle bledow a ten blad nie dotyczy tylko Play...).
sebagit pisze:młodszy specjalista back office ds. obsługi klienta
Po pierwsze skasuj dane pracownika Play.
Po drugie a skad masz pewnosc, ze pracownik infolinii dobrze cie zrozumial lub przeczytal date "aktywacji"? Moze faktycznie w systemie nie zarejestrowalo sie uzycie kodu? Na Play24 masz informacje, ze pakiet jest aktywny i ze masz te minuty przyznane (pierwsza zakladka)? To, ze usluga jest aktywna (w Play24) nie oznacza, ze juz sa przyznane srodki w ramach tej uslugi (patrz regulamin i info kiedy zostaja przyznawane srodki).

 #441096  autor: irom
 14 lis 2010, 08:30
Play jest siecią NIEPOWAŻNĄ,

ok. tydzień temu [powyżej 7 dni roboczych] przedłużyłem umowę przez telefon z konsultantem dla 3 numerów, wszystko niby sprawnie, dostarczenie dokumentów w ciągu 7 dni roboczych itp.,
po 4 dniach przyszły umowy dla 2 numerów, dla trzeciego brak, ok czekamy...
w 8 dniu dzwonie do BOK i okazuje się że 3 przedłużenie zostało anulowane, nie wiadomo dlaczego i z czyjego polecenia... ale nie to jest najgorsze, najgorszy był brak powiadomienia klienta o tym fakcie. Ot tak ktoś sobie anulował i stwierdził że nie warto informować klienta, bo po co, przecież i tak już 2 dokumenty podpisał. W moim przypadku do rozwiązania umowy został jeszcze tydzień, ale jakby ktoś się nie zorientował to mógłby stracić numer!!!! co ciekawe po tym jak zostałem skierowany do działu utrzymania [bo przecież mogę sobie jeszcze raz przedłużyć...może jeszcze 5 razy? bo kto wie czy znowu mi nie anulują..] dostałem standardową ofertę bo pani nie mogła mi zaproponować oferty którą wcześniej dostałem i z niej skorzystałem... może Play próbuje w ten sposób ''ciąć koszty''

reasumując:
żałuję że nie można anulować podpisanych już aneksów, teraz praktycznie jestem skazany na Play i skorzystanie z oferty tylko takiej jak mi zaproponują na 3 numer...

ps. do P4y2:
drobna sugestia:
usuńcie w końcu z katalogu 6303 z katalogu bo od sierpnia dzwonię i żaden z konsultantów do dzisiaj go nie widział na stanie... ale w katalogu ładnie wygląda

 #441098  autor: sebagit
 14 lis 2010, 09:09
playonline pisze:Po pierwsze skasuj dane pracownika Play.
Po drugie a skad masz pewnosc, ze pracownik infolinii dobrze cie zrozumial lub przeczytal date "aktywacji"? Moze faktycznie w systemie nie zarejestrowalo sie uzycie kodu? Na Play24 masz informacje, ze pakiet jest aktywny i ze masz te minuty przyznane (pierwsza zakladka)? To, ze usluga jest aktywna (w Play24) nie oznacza, ze juz sa przyznane srodki w ramach tej uslugi (patrz regulamin i info kiedy zostaja przyznawane srodki).
Masz rację skasowałem dane pracownika, chociaż to nie ja szargam jego nazwiskiem, tylko on podpisując się pod głupotami. Usługa była włączona blisko 3 tygodnie temu i do chwili obecnej połączenia są błędnie naliczane tego chyba regulamin nie przewiduje. Z konta zostało pobrane 10 zł, usługa w play menu i na stronie jest aktywna. Konsultant telefoniczny potwierdził, że usługa faktycznie została włączona. Nie chcąc nikogo obrażać, ale ta osoba odpisująca na reklamację nie była zbyt rozgarnięta.

 #441107  autor: playonline
 14 lis 2010, 10:58
sebagit pisze:osoba odpisująca na reklamację nie była zbyt rozgarnięta.
Daj wiec znac jak dostaniesz odpowiedz.

 #441134  autor: evolucja
 14 lis 2010, 15:25
sebagit oraz cała reszta, wysyłałem do Play już kilka zgłoszeń. Teraz wiem, jak należy do nich pisać.

[center]MAŁY SAVOIR-VIVRE DOTYCZĄCY ZGŁOSZEŃ W PLAY[/center]
1. Darować sobie wszystkie grzeczności i miłe prośby
2. Jasno i konkretnie przedstawić swój problem; od razu wkleić tą ich durną formułkę:
Numer Abonenta:
Typ kontentu, nazwa (tytuł:
Czy zakup był dokonywany przez stronę internetową, czy przez zakładkę WAP?:
Jaka jest konfiguracja WAP w telefonie (brak/ręczna/automatyczna - SMS)?
Częstotliwość problemu (rzadko/często/zawsze):
Miasto, w którym wystąpił problem:
Dzielnica, w której wystąpił problem:
Ulica, przy której wystąpił problem:
W jakiej sieci znajdował się abonent (Play czy roaming Plus)?
Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
Model telefonu:
Komunikat na wyświetlaczu:
Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak/nie/brak próby)?
Kiedy wystąpił problem (dzień, godzina, minuta)?
Krótki opis problemu:
wypełniając wszystkie pozycje, nawet jeśli dotyczą jakiejś usługi/problemu na stronie, bo:
W przypadku stwierdzenia dalszych nieprawidłowości, proszę o wypełnienie poniższego szablonu. Pragnę przy tym zaznaczyć, że każdy punkt jest istotny dla wyjaśnienia poruszonej przez Pana sprawy, w związku z czym, proszę o uzupełnienie wszystkich pytań.
Więc lepiej wypełnić wszystko, nawet głupotami i tym samym zabrać im choć jeden powód do 'zbycia' klienta.
3. W każdym zgłoszeniu wpisywać numer klienta, kod abonencki i numer telefonu. Najlepiej przygotować sobie taką formułkę:
Numer konta: 6543289
Numer telefonu: 777777777
Kod abonencki: 123456
i doklejać ją do każdej wiadomości.
4. Pod koniec napisać jasno i konkretnie czego żądacie w ramach wysłanego zgłoszenia, np:
W związku z powyższym wnioskuję o:
- zwrot wszystkich kosztów abonamentowych które poniosłem aktywując usługę Muzyka na czekanie
- natychmiastowe naprawienie usługi Muzyka na czekanie tak, abym po zwróceniu wszystkich opłat które poniosłem mógł ją aktywować ponownie
- przyznanie 2 złotych na konto w ramach rekompensaty za stracony czas na zajmowanie się tą sprawą
- aktywację pakietu '30 minut do wszystkich sieci' przyznanego w ramach zgłoszenia 23215761
- przyznanie pakietu '30 minut do wszystkich sieci' w ramach rekompensaty za stracony czas na pisanie kolejnego zgłoszenia.

Na powyższe zgłoszenie żądam odpowiedzi pisemnej na adres podany w danych mojego konta oraz standardowo w postaci elektronicznej. Jednocześnie oczekuję powiadomienia SMS o zakończeniu rozpatrywania zgłoszenia.
5. I jedyna uprzejmość z mojej strony jaką dołączam pisząc zgłoszenie :-D to sformułowanie:
Uprzejmie informuję, że nierozwiązanie tego problemu po tym zgłoszeniu będzie skutkowało przekazaniem pełnomocnictwa w w/w sprawie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
Ostatnio zmieniony 14 lis 2010, 15:25 przez evolucja, łącznie zmieniany 1 raz.

 #441135  autor: agaak
 14 lis 2010, 15:25
Witajcie :)
Mały problem, budżetowa, firmowa Nokia 1616 + karta PLAY. Trasa Krotoszyn>Ostrów Wlkp.>Kalisz. Telefon na wybór automatyczny ustawiony. Między Krotoszynem a Ostrowem, po utracie zasięgu nie mogłam zadzwonić :( Po off/on tel, wyszukało PLUS - i ciekawostka trzymało tego PLUS'a. W Ostrowie i Kaliszu non stop PLUS, więc jestem żywym dowodem na "trzymanie", ale kart PLAY przez PLUS. :)

Co do jakości GSM, nie ma różnic. No i mam już manualnie na PLUS - statystykę wam popsuje, ale nie chce mi się pamiętać o tym i przełączać w miastach, ani być niedostępna bo telefon się zdecydować nie może.
Płynny handover - nie zdarzyło mi się jeszcze, nie skomentuje jak działa.
  • Strona 97 z 244
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 244
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 244