• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 96 z 244
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 244

 #440674  autor: playonline
 11 lis 2010, 16:12
banderas pisze:II sprawa , czy bedzie play24 dostosowany do nowego wygladu strony www?
Lepiej nie. Nowa strona jest kiepska..
evolucja pisze:Play24 leży i kwiczy.
Czasami minimalnie zwalnia ale ja nie narzekam.. Natomiast ostatnio Telepolis wolno sie laduje.
Malibu pisze:doradca biznesowy powiedział mi, że nie może mi pokazać tych regulaminów dopóki nie podpiszę umowy
Jesli tak bylo to wypowiedz tego przedstawiciela nie wymaga komentarza... Lepiej go zmien bo po podpisaniu umowy moze juz nie byc taki konkretny..

 #440678  autor: evolucja
 11 lis 2010, 16:43
playonline pisze:Czasami minimalnie zwalnia ale ja nie narzekam.. Natomiast ostatnio Telepolis wolno sie laduje.
No to dziwne, bo mi od wczoraj nie działa w ogóle. Albo sypie błędami, albo wyświetla się pusta strona, albo ładuje w nieskończoność.

 #440687  autor: Pajuch
 11 lis 2010, 17:17
playonline pisze:
banderas pisze:nowego wygladu strony www?

evolucja pisze:Play24 leży i kwiczy.
Czasami minimalnie zwalnia ale ja nie narzekam.. Natomiast ostatnio Telepolis wolno sie laduje.
hmm play self care zawsze ledwo co działalo, niekiedy byly tylko przeblyski :)

Co do jakości internetu to od jakiegoś tygodnia chyba im stacje zaczęły rdzewieć, strony ładuja się często wolno i moja ulubiona gra TMN nie działa tzn mimo dobrego pingu wyskakuja red time to gorsze niz lagi wskazuje to na jakis problem w Play... speedtest pokazuje full speed tak samo pliki sciaga sie max predkoscia.

 #440691  autor: banderas
 11 lis 2010, 17:20
nie chodzi mi tu o dostosowanie do nowej strony ale by mogli poprawić nagłówek i stopke, pod firefoxem dziwaczne się rzeczy dzieja, no i jeszcze brak obrazka w nagłowku przy stronie do logowania

banderassso

 #440695  autor: playonline
 11 lis 2010, 17:48
evolucja pisze:No to dziwne, bo mi od wczoraj nie działa w ogóle. Albo sypie błędami, albo wyświetla się pusta strona, albo ładuje w nieskończoność.
A u mnie dziala bardzo dobrze.

Sprawdzone przed chwila w tym samym czasie:
Pod Firefox 3.6 dziala bardzo dobrze (nie wyswietla sie tylko te logo).
Pod IE7 dziala dobrze choc troszke wolno.
Pod IE8 pusta strona.
Pod IE9 beta niestety nie mialem przyjemnosci przetestowac gdyz zawiera zbyt wiele bledow sam IE9 wiec trzeba bylo usunac.
Pajuch pisze:Co do jakości internetu to od jakiegoś tygodnia chyba im stacje zaczęły rdzewieć, strony ładuja się często wolno
Jesli chodzi o Play Online to wez pod uwage, ze to nie jest kablowe lacze.. Teraz jesien itp. Taka jakosc polaczenia zalezy tez od obciazenia stacji (sprobuj polaczyc sie na GSM np Plusa gdy ich nadajnik jest przeciazony - gwarantuje, ze jesli sie uda polaczyc to jakosc bedzie godna pozalowania typu metaliczny dzwiek, trzaski, jakbys pod woda rozmawial etc). Ja na internet w Play nie narzekam od momentu jak tylko mam (byly moze z 2-3 przypadki, ze cos tam nie dzialalo zbyt dobrze). Od kilku miesiecy wszystko dziala idealnie a nawet znacznie lepiej.
Pajuch pisze:speedtest pokazuje full speed
Speedtest przeklamuje (mam takie wrazenie i to moja osobista opinia) gdyz ilekroc sprawdzalem predkosc lacza od roznych operatorow to zawsze wychodzilo tyle DL ile jest w cennikach/regulaminach.. :D a zycie pokazywalo inaczej. W chwili obecnej mam zainstalowane darmowe programy do weryfikacji predkosci i wszystkie w tym samym czasie pokazuja zblizona predkosc czasami inna niz jest w cennikach.. ;) Wezcie tez pod uwage, ze to tylko 1 Mb/s (max).

 #440721  autor: rossi9
 11 lis 2010, 19:33
Szczegóły zgłoszenia Numer zgłoszenia:23503154
Status:ZakończoneKanał:WWWData:05.11.2010Kategoria:Faktury, płatności, doładowania
Dotyczy numeru:xxxxxxxxxx Opis problemu Status zamknięcia:10.11.2010Data zamknięcia:10.11.2010 Opis:
Numer abonenta xxxxxxx nr telefonu xxxxxxx
Proszę o wyjaśnienie danych zawartych na moim koncie w Play24
1.Zakładka finanse Saldo niezapłaconych faktur i kwoty wydanej poza abonamentem (z VAT) 110,00 PLN
Skąd ta kwota? Ostatnia faktura jaką otrzymałem opiewa na kwotę 45zł.
2.Zakładka usługi Pakiet NON-STOP 2GB 20.00 PLN Stan "włączony".
Nie włączałem tego pakietu w tym miesiącu, wiec kto mi to włączył?
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie,
dziękuje za zgłoszenie dotyczące naliczenia opłat i Pakietu NON STOP, które otrzymałam za pośrednictwem strony internetowej 5 listopada 2010 roku.
Uprzejmie informuję, iż kwota poza abonamentem wynosi na dzień dzisiejszy 65,00 zł natomiast Pakiet Non Stop był aktywowany pierwszy raz 12 października a teraz został aktywowany ponownie 5 listopada za pośrednictwem strony internetowej Play24.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.
W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas.
Z poważaniem
Karolina Niepotrafięczytaćzezrozumieniem
konsultant back office ds. obsługi klienta
No to Pani Karolina mnie oświeciła gdy po zapłaceniu faktury 45zl widnieje 65zl nie zapłacone.Dalej nie wiem za co jest ta kwota bo żadnych dodatkowych pakietów w bieżącym miesiącu ani w bieżącym roku nie włączałem i nie wiem skąd daty 12 października 5 listopada i którego roku dotyczą.Pozostaje podziekowac za zaproszenie do dalszego kontaktu ale raczej nie skorzystam bo szkoda mi czasu na pisanie do ściany.

 #440730  autor: playonline
 11 lis 2010, 20:10
evolucja pisze:No to dziwne, bo mi od wczoraj nie działa w ogóle. Albo sypie błędami, albo wyświetla się pusta strona, albo ładuje w nieskończoność.
Tak z ciekawosci sprawdzilem szybkosc ladowania sie Play24 na Firefox:

Wczytywanie www.playmobile.pl: 1,2s
Wczytywanie zakladki Play24: 1,5s
Wczytywanie strony startowej po zalogowaniu sie do Play24: 3,1s
Wczytywanie zakladki Finanse (do momentu oczekiwania za haslem jednorazowym): 5,3s
Wczytywanie zakladki Finanse (po wpisaniu hasla jednorazowego): 1,3s
Wczytywanie zakladki Historia Polaczen: 3,1s
Wylogowanie sie z Play24: 1,5s

Sadze, ze czas jest calkiem niezly. Przynajmniej dla mnie dobry. Pierwszy raz mierzylem to ale nie widze roznicy w ladowaniu sie Play24 teraz jak i wczesniej (na FF).
Co mnie jednak niemile zaskoczylo to brak linku, ktory kiedys byl przy polu do wpisania hasla jednorazowego a mianowicie - wyslij ponownie haslo jednorazowe.

Teraz tego nie widze.

[ Dodano: 2010-11-11, 20:31 ]
Zapomnialem jednego.

Przelogowanie z jednego numeru do drugiego (podczas jednej sesji - jedno konto Play24): 38,9s

Podczas tego logowania sie do Play24 faktycznie wyswietlila mi sie calkowicie pusta strona (pierwszy raz) ale odswiezenie srony pomoglo.

 #440736  autor: ukefake
 11 lis 2010, 20:38
play4you2, miesiąc temu (10 października) wysłałem Ci pw (odebraną ok 12 października) z prośbą o informacje dotyczące jednej z playowych promocji. Właśnie mija miesiąc i chciałbym się dowiedzieć czy i kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi.

 #440747  autor: nemo2009
 11 lis 2010, 21:32
playonline pisze:No to dziwne, bo mi od wczoraj nie działa w ogóle. Albo sypie błędami, albo wyświetla się pusta strona, albo ładuje w nieskończoność.
Potwierdzam,nie można się zalogować,wyświetla się pusta strona,odświeżanie nie pomaga.

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #440762  autor: playonline
 11 lis 2010, 21:49
Zdziwilo mnie przed chwila, ze na roznych komputerach standardowo skonfigurowany IE8 i Opera 10.63 wczytaly tylko strone Play ale po kliknieciu Play24 pojawila sie pusta strona.

Natomiast dla Chrome 7.0.xxx.xx

Wczytywanie www.playmobile.pl: 3,5s
Wczytywanie zakladki Play24: 2,4s
Wczytywanie strony startowej po zalogowaniu sie do Play24: 4,8s
Wczytywanie zakladki Finanse (do momentu oczekiwania za haslem jednorazowym): 4,3s
Wczytywanie zakladki Finanse (po wpisaniu hasla jednorazowego): 2,9s
Wczytywanie zakladki Historia Polaczen: 2,9s
Przelogowanie z jednego numeru do drugiego (podczas jednej sesji - jedno konto Play24): 4,1s
Wylogowanie sie z Play24: 0,9s

Tak wiec moze ci co narzekaja niech zmienia przegladarke lub sprawdza jej konfiguracje? Poki co nie mam czasu na sprawdzenie tego ale w wolnej chwili zobacze co i jak aby odpalalo sie wszystko pod IE8.

Zaskoczyla mnie (spora) roznica czasowa pomiedzy FF a Chrome jesli chodzi o przelogowanie do innego numeru w Play24.

Dla porownania.
Wczytywanie Telepolis (moment znikniecia paska postepu / widoczna strona):

Firefox 3.6: 31,4s / 11s
IE8: 23,6s / 22s
Chrome 7.0.xxx.xx: 32,3s / 23s
Opera 10.63: 42,8s / 23s

[ Dodano: 2010-11-11, 21:51 ]
nemo2009 pisze:Potwierdzam,nie można się zalogować
Nie ja ten koment napisalem.. ;) U mnie sie nie wyswietla tylko w IE8 i w Operze.

 #440781  autor: yogurcik
 11 lis 2010, 22:42
Play 4 pytanie z kim u was można pogadać na temat dzierżawy ziemi pod bts-y oddam wam za pól darmo byle tylko był wasz zasięg :)
A play 24 to jakas katastrofa. Jestem klientem kolejny rok i nie widzę poprawy .

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej

 #440827  autor: play4you2
 12 lis 2010, 10:53
Ganfrod pisze:a Play milczy.
Już nie, zapraszam na blog naszego Rzecznika :mrgreen:.
TrustNoOne pisze:Nie tylko Ty. Mnie i moim znajomym również jest ciężko się przestawić na nową (gorszą i mniej czytelną) stronę Play.
Twoje sugestie przekazałem do Administratora. Generalnie mogę powiedzieć (tak ogólnie), że nasza strona działa pod wszystkimi przeglądarkami. Było to bardzo dokładnie testowane. Czytając wasze wypowiedzi, sam to sprawdziłem na niezależnym sprzęcie, czyli w domu :). Otwierałem z IE8, Firefoxa, Opery i Chrome i wszystko działało. Nawet IE9 BETA było ok. Prywatnie mam system operacyjny Windows 9 Home Edition (oryginalny) i absolutnie nie mam żadnych kłopotów zarówno ze stroną Play jak i Play24. Piszę to jako zupełnie prywatny użytkownik, którym również jestem. Nie wiem więc, skąd biorą się te wasze utrudnienia, ale oczywiście przekazałem do Administratora. Tak na koniec dodam tylko jeszcze, że kiedyś widziałem, jak pewna osoba używała do obsługi Windows XP, ale niestety, był wątpliwego pochodzenia, i osoba ta, miała niektóre utrudnienia, o których wspominacie. Tak więc być może w niektórych sytuacjach właśnie o to chodzi.. Zdecydowanie polecam TYLKO oryginalne produkty (nieistotne już jakie i jakiej firmy - to wasz wybór), to daje gwarancję jakości i pewności, ale ostaeczny wybór pozostawiam oczywiście wam.
Malibu pisze:gdzie mogę odnaleźć aktualne regulaminy ofert promocyjnych w taryfach firmowa (tych u ph)-
Daj mi info na pw o co dokładnie chodzi i co to za Doradca. Być może uda mi się Ci jakoś pomóc. Nie obawiaj się, że Doradca się nie skontaktuje, to jego obowiązek. Jeżeli by robił Ci jakieś utrudnienia, daj mi znać i zrób koniecznie do tego zgłoszenie. PRzekażę wtedy sprawę komu trzeba.
Malibu pisze:czy w mixturze jest jakaś możliwość sprawdzenia krótkim kodem pozostałych minut z usług promocyjnych (45 minut, 150 etc.)- nie mogę o tym odnaleźć nigdzie informacji w regulaminie ani na stronie
*111# i dalej dokonać wyboru zgodnie z preferencjami
Malibu pisze:czy jeżeli na jednym koncie abonenckim są 3 numery to jest możliwość ich rozdzielenia- jeżeli tak to jak to zrobić
Jest. Złóż odpowiednią dyspozycję w Play24 lub telefonicznie.
qper pisze:Mam pytanie kiedy Play naprawi następujące rzeczy
Przypomnij mi się z tym w poniedziałek
banderas pisze:I sprawa
posiadam abonamnet 1 zł i czy jest możliwość przejścia na abonament longplay bez telefonu, i czy wtedy unikne opłaty za pakiet danych wymuszany przy nowych umowach
Generalnie to zawsze masz prawo odmówić takiego Pakietu, wystarczy tylko złożyć odpowiednią dyspozycję. Jeżeli jednak już zostanie on Ci uruchomiony, zawsze możesz od razu złożyć dyspozycję jego wyłączenia. Nie wiem o której dokładnie ofercie myślisz, ale w zasadzie wszędzie jest on bezpłatny przez 1 miesiąc.
yogurcik pisze:Play 4 pytanie z kim u was można pogadać na temat dzierżawy ziemi pod bts-y
Złóż standardowo ofertę.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440829  autor: evolucja
 12 lis 2010, 10:56
Ale jestem szczęśliwy :mrgreen: Wreszcie udało mi się otworzyć Play24, zalogować i sprawdzić to co chciałem. Od południa środy nie miałem dostępu: albo sypało błędami albo pusta strona albo ładowała się w nieskończoność.

Kocham Play.


W Play24 możesz zarządzać swoimi usługami 24/dobę, 365 dni w roku.
ŚMIECHŁEM! :-D :-D :-D :-D :-D

 #440839  autor: sql
 12 lis 2010, 11:51
Prywatnie mam system operacyjny Windows 9 Home Edition (oryginalny)
Chyba prototyp systemu :)

 #440842  autor: play4you2
 12 lis 2010, 12:11
sql pisze:Chyba prototyp systemu
+

No fakt, moja wpadka :lol:. Myśłałem o IE9 i stąd moja wpadka :mrgreen:. Oczywiście chodziło mi o Windows 7 :lol:

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440873  autor: play4you2
 12 lis 2010, 15:42
banan777666 pisze:Do play4u lub jakiegoś konsultanta PLAY. Prosił bym o kontakt pod numerem 726 467 507. Chciałbym Parę informacji nt. abonamentu zawsze na infolini korzystniej
abo ok 100 - 120 zł + internet + telefon. Także niech ktoś się odezwie. Pozdrawiam Jakub
Utwórz zgłoszenie z prośbą o kontakt. Nie zrozum mnie źle, ale takie sprawy mogą wyjaśnić nasi pracownicy. Jeżeli masz jakieś wątpliwości co do konkretnej Oferty, napisz po prostu na ogólnym, to Ci wyjaśnię. Taka moja mała rada, nie podawaj numeru telefonu na głównym forum, no chyba że jest Ci to obojętne.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440874  autor: evolucja
 12 lis 2010, 15:53
play4you2 pisze:Oczywiście chodziło mi o Windows 7 :lol:
Windows 7 Home Edition? Ni ma takiego.


Długo będą 23582030 rozpatrywać? Już 5 dzień na tym statusie leci.

 #440897  autor: playonline
 12 lis 2010, 17:55
W wolnej chwili sprawdzilem Play24 pod IE7:

Wczytywanie www.playmobile.pl: 1,4s
Wczytywanie zakladki Play24: 1,6s
Wczytywanie strony startowej po zalogowaniu sie do Play24: 10,8s
Wczytywanie zakladki Finanse (do momentu oczekiwania za haslem jednorazowym): 4,1s
Wczytywanie zakladki Finanse (po wpisaniu hasla jednorazowego): 4,9s
Wczytywanie zakladki Historia Polaczen: 6s
Przelogowanie z jednego numeru do drugiego (podczas jednej sesji - jedno konto Play24): 9,1s
Wylogowanie sie z Play24: 2s
play4you2 pisze:kiedyś widziałem, jak pewna osoba używała do obsługi Windows XP, ale niestety, był wątpliwego pochodzenia, i osoba ta, miała niektóre utrudnienia, o których wspominacie
Napisze tak, moj pierwszy Windows to 95, pozniej XP, nastepnie Vista no i Windows 7. Wszystkie oryginalne. Roznica miedzy oryginalnymi a piratami jest taka, ze oryginalne ma wsparcie techniczne (za doplata ale ma) a pirat nie.
Spory wplyw na dzialanie sieci i stron ma tez oprogramowanie antywirusowe, firewall, itp a takze same ustawienia systemowe.

IE8 jeszcze do jakiegos miesiaca wstecz wyswietlalo mi prawidlowo Play24 a dzis w ogole (widok zgodnosci sprawdzony).

Powyzsze sprawdzalem na roznych komputerach, roznych systemach (oryginalnych), i roznych laczach (radio i kabel). Wczesniej sie uruchamialo a teraz nie. Wiec albo cos jest po waszej stronie albo jakas aktualizacja z MS sie zainstalowala co psuje caly "efekt".
play4you2 pisze:Windows 9 Home Edition (oryginalny)
Chyba Windows 7 Home Premium ;)

[ Dodano: 2010-11-12, 18:11 ]
Przypominam sie ponownie z ta reklamacja 22309852.

Czy moglbys mi tez na prv napisac czy dokumenty o rozwiazanie umowy dotarly?

 #440910  autor: KC-KARLOS
 12 lis 2010, 18:59
Witam serdecznie! Prosiłbym o zajęcie się sprawą aktywacji zamówionych przeze mnie dwóch starterów PF w E-SHOPie PLAY. Więcej info przekazuję na priv. Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-11-12, 19:10 ]
Wiadomośc na priv już wysłałem!

 #440924  autor: sql
 12 lis 2010, 21:39
Rozważam przejście na jednym z numerów po skończonej umowie z taryfy Firmowej na Mixturę. Znaczną część rachunku na tym numerze stanowi roaming czyli połączenia odebrane/wykonane oraz SMS-y w roamingu.
Co oznacza zapis w regulaminie jeżeli chciałbym korzystać z roamingu na terenie Niemiec/Holandi? :"możliwość wykonywania połączeń, wysyłania SMS-ów lub MMS-ów na numery specjalne podczas korzystania z usług w sieciach partnerów roamingowych może być ograniczona" źródło http://www.playmobile.pl/resources/pdf/ ... 7.2009.pdf
Dotychczas w taryfie Firmowa mogłem korzystać bez ograniczeń w roamingu. Czy ten podpunkt dotyczy też zwykłych połączeń/SMSów w roamingu ?
Oczywiście w takim wypadku obowiązuje mnie oferta dla stałych klientów czyli RePlay Mixtura? Rozumiem że korzystając z roamingu muszę mieć odpowiednią ilość środków na koncie
  • Strona 96 z 244
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 244
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 244