• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 95 z 241
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 241

 #508844  autor: arturn1980
 14 paź 2011, 12:53
witam , jestem nowy, proszę o ponaglenie nr. zgłoszenia 35656803
Dziękuję i pozdrawiam:)

arturn

 #508917  autor: muchakk
 14 paź 2011, 16:35
Ta sieć to totalna padaka! Od znajomych co chwile słyszę, że jak próbują się do mnie dodzwonić to słyszą komunikat " Przepraszamy, ale wybrany numer nie istnieje"!!! JEDNYM słowem DNO

 #508920  autor: Quetzal
 14 paź 2011, 16:40
playonline pisze: Najgorzej dziala (jezeli dziala ;) ) w momencie przechodzenia z numeru na numer... Potrafi sie zawiesic... Wtedy pozostaje patrzec tylko w krecace sie koleczko... ;) Refresh strony nie pomaga... :) (rozne systemy, rozne kompy).
Ale zamiast zarządzać numerem na Play24 możesz sobie obejrzeć reklamę z papryczką...
Jeśli nie zamienicie budżetów działu marketingu z działem technicznym to coraz ciemniej widzę przyszłość Play.

 #508927  autor: Claudec
 14 paź 2011, 17:02
muchakk pisze:Ta sieć to totalna padaka! Od znajomych co chwile słyszę, że jak próbują się do mnie dodzwonić to słyszą komunikat " Przepraszamy, ale wybrany numer nie istnieje"!!! JEDNYM słowem DNO
Dlatego nigdy nie podpisze z Play żadnej umowy! W sumie z żadnym operatorem bo Orange też dało popis jak zepsuć zasięg.

 #508966  autor: Robaas
 14 paź 2011, 20:09
od jakiś 2h mam problemy z smsami, telefon pokazuje, że wysyła w nieskończoność, albo błąd wysłania, po kilku minutach raport i sms dochodzi do adresata. Lokalizacja Poznań, zasięg play i plus nie ma znaczenia. Ktoś ma podobnie?

 #508967  autor: McCm
 14 paź 2011, 20:15
Też mam ten problem z smsami - albo nie wychodzą wogóle - błąd, albo pomimo błędu są wysyłane i przychodzą po kilka razy. Także Poznań.

 #508968  autor: Robaas
 14 paź 2011, 20:17
McCm zauważyłeś może ostatnio jakieś problemy z jakością rozmów na nadajnikach play? musiałem 2 telefony przełączyć ostatnio na plusa bo przez playa nie dało się zrozumieć - zasięg pełny, albo prawie pełny.
SMSy właśnie jakby zaczynały wracać do normy.
edit: jednak dalej nie działa.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 20:19 przez Robaas, łącznie zmieniany 1 raz.

 #508970  autor: emarcin
 14 paź 2011, 20:19
Ruben pisze: to jest częsty przypadek i jest szansa żeby to wyprostować ale trzeba mieć szczęście trafić na normalnego konsultanta. Qper swojego czasu ostro walczył o to z BOKiem i udało mu się. Mnie zrzucali na wiosło argumentem, że korzystam z zasięgu Plusa a oni za problemy Plusa już nie odpowiadają :D U mnie zaczęło to działać po jakimś czasie ale nerwów trochę kosztuje jak trzeba przebijac się z taką drobnostką przez durne odpowiedzi z BOK. Walcz i życzę powodzenia a jak nie wytrzymasz, to zawsze jest wyjście, może radykalne ale jest :D
Walczę choć nie wiem po co bo uciekam w najbliższym możliwym czasie czyli po wykorzystaniu kasy do OFnK (dwa lata ważności MB+tanie przelewy sms zrobiło swoje) ;) mimo wszystko dostałem odpowiedź z Play :
Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej występują problemy z działaniem wymienionych usług. Problem jest nam już znany i została zgłoszony do odpowiedniego działu. Sprawa jest w trakcie naprawy.

W ramach przeprosin za zaistniała sytuację aktywowałam na Pana koncie Pakiet 20 minut do wszystkich sieci, który będzie aktywny od 1 listopada 2011 roku przez 30 dni.
Fajnie nie? :D

 #508971  autor: McCm
 14 paź 2011, 20:20
Robaas, Na UMTS Play jakość rozmów bardzo dobra, natomiast nie używam 2G Play, bo to katorga. Tylko GSM Plusa.

Kilknaście dni temu też mieli awarie smsów - dochodziły do odbiorcy po około 20 minutach.

 #508973  autor: Robaas
 14 paź 2011, 20:29
McCm ja tylko idę na 2G, mam dualsima i tam nie ma takich nowości;) dzięki za info.

Na dobry weekend, moje zgłoszenie:
Witam,
proszę o przesłanie mi w odpowiedzi na to zgłoszenie w formie elektronicznej wykazu aktualnie rozpatrywanych moich spraw i reklamacji, chodzi mi o nr i datę złożenia.
odpowiedź:
W związku z nieudaną próbą kontaktu chciałabym przekazać, że w przypadku gdy zgłoszenie trafia do działów: Reklamacje, Odwołanie od odpowiedzi na reklamację lub Grupa Utrzymaniowa, Abonenci i Użytkownicy nie mają możliwości podglądu wiadomości w serwisie Play24. Zawiadamiam przy tym, że w momencie rozwiązania sprawy, zgłoszenie ponownie widoczne będzie na naszej stronie internetowej. Dodam również, że zgłoszenia niemerytoryczne, tym samym zgłoszenia z zapytaniem o status zgłoszenia, nie będą widoczne na portalu Play24. Jednkaże żadne z nich z nie pozostaje bez odpowiedzi, gdyż jest ona udzielana za pośrednictwem SMS-a.

Obecnie na Pana numerze widnieje jedno zgłoszenie, które jest rozpatrywane przez dział reklamacji. Zostało ono do nas przesłane 4 października 2011 roku.
i teraz zagadka:
mam 1 widoczne zgłoszenie, 2 "zniknięte" o których w odpowiedzi nie ma ani słowa (użytkownik nie widzi, ale pracownik play odpowiadający na zgłoszenie chyba powinien widzieć?), pytałem celowo żeby potwierdzić lub zaprzeczyć zapewnieniom, że te zlecenia istnieją. Istne archiwum playx...

 #508982  autor: McCm
 14 paź 2011, 21:14
SMSy chyba już działają, właśnie przyszło mi 25 pod rząd.

 #508984  autor: Marens
 14 paź 2011, 21:21
Telefon z PLAY dziś zaczął mi się normalnie logować do 2G Plusa w centrum Wrocławia.

Niestety w chwili obecnej jest jakiś problem z SMSami.
Wysłałem do znajomego długiego SMSa składającego się z 4 wiadomości.
Niestety podczas wysyłania pojawił się błąd, myślałem że wiadomość nie wyszła. Ponowiłem wysyłanie i znowu błąd. Przy trzeciej próbie normalnie przeszło, patrze się w kopii SMS na mail a tu wszystkie normalnie wyszły.

Inny znajomy wysłał mi SMSa ok. 20 i przez ostatnie 1,5godziny co chwilę dostaję taką samą wiadomość...

 #508986  autor: damian8821
 14 paź 2011, 21:25
U mnie to samo :D

Widać problemy natury technicznej u Play'owców ;)
Dobrze że już działa :)

Plus LTE 2600 Żyrardów


Obrazek

 #508992  autor: avt31
 14 paź 2011, 21:52
Robaas pisze:
Zawiadamiam przy tym, że w momencie rozwiązania sprawy, zgłoszenie ponownie widoczne będzie na naszej stronie internetowej. Dodam również, że zgłoszenia niemerytoryczne, tym samym zgłoszenia z zapytaniem o status zgłoszenia, nie będą widoczne na portalu Play24. Jednkaże żadne z nich z nie pozostaje bez odpowiedzi, gdyż jest ona udzielana za pośrednictwem SMS-a.
i teraz zagadka:
mam 1 widoczne zgłoszenie, 2 "zniknięte" o których w odpowiedzi nie ma ani słowa (użytkownik nie widzi, ale pracownik play odpowiadający na zgłoszenie chyba powinien widzieć?), pytałem celowo żeby potwierdzić lub zaprzeczyć zapewnieniom, że te zlecenia istnieją. Istne archiwum playx...
Ten kto to wymyślił i wdrożył powinien dostać Nobla za głupotę.
W procesie produkcyjnym znikające receptury z których się przygotowuje produkty, mieszanki to byłoby coś. :mrgreen: Nikt przy zdrowych zmysłach nie opracowałby takiego bubla informatycznego, ani tym bardziej by nie odebrał.
Kto w tym Play pracuje?

 #509058  autor: play4you2
 15 paź 2011, 10:02
xif pisze:dzięki za odpowiedź.
A jakiś przybliżony termin można by uzyskać?
Niestety nie jestem w stanie wskazać Ci tej daty.

[ Dodano: 2011-10-15, 10:05 ]
djkynek pisze:play4you2 jest szansa, zeby w koncu wystawiono fakturę korygująca do zgłoszenia nr 35954950
Zapoznałam sie z twoim zgłoszeniem, przekazałam je do realizacji.

[ Dodano: 2011-10-15, 10:47 ]
raftel23 pisze:Po miesiącu chciałem poprosić o ponowne ponaglenie: 34972090
Twoje zgłoszenie zostało rozwiązane 22 września.

[ Dodano: 2011-10-15, 10:50 ]
Prezesek pisze:Proszę o ponaglenie: 34914916
Przekazałam sprawę do realizacji.

[ Dodano: 2011-10-15, 10:52 ]
arturn1980 pisze:proszę o ponaglenie nr. zgłoszenia 35656803
Ponagliłam :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #509064  autor: qper
 15 paź 2011, 10:57
emarcin pisze:Cytat:
Uprzejmie informuję, że w chwili obecnej występują problemy z działaniem wymienionych usług. Problem jest nam już znany i została zgłoszony do odpowiedniego działu. Sprawa jest w trakcie naprawy.

W ramach przeprosin za zaistniała sytuację aktywowałam na Pana koncie Pakiet 20 minut do wszystkich sieci, który będzie aktywny od 1 listopada 2011 roku przez 30 dni.

Fajnie nie? :D
To już jakiś postęp, u mnie wypierali się, że wszystko działa sprawnie tylko ja sobie coś wymyśliłem... :). Swoją drogą to już trwa bardzo długo i jeszcze się z tym nie uporali...
McCm pisze:Robaas, Na UMTS Play jakość rozmów bardzo dobra
Też raczej nie narzekam, ale na 2G Play w zwykłej nokii nie da się rozmawiać - albo ja słyszę siebie albo mnie źle słyszą.
Robaas pisze:mam 1 widoczne zgłoszenie, 2 "zniknięte" o których w odpowiedzi nie ma ani słowa
Przerabiałem znikające zgłoszenia. Musze cię zasmucić ale już ich nie zobaczysz. Odpowiedzi również.
Chyba, że zgłaszałeś je mailem, to wtedy dostaniesz mail. Jedynym rozsądnym sposobem jest spisywanie numerów zgłoszeń i w momencie kiedy znikną wtedy pisać o podanie odpowiedzi ale już do konkretnego numeru.

[ Dodano: 2011-10-15, 10:59 ]
Marens pisze:Inny znajomy wysłał mi SMSa ok. 20 i przez ostatnie 1,5godziny co chwilę dostaję taką samą wiadomość...
to pewnie wina banku ING ;) - ja ostatnio dostawałem tak samo SMS ale z banku i Play stwierdził, że to wina ING :)

 #509078  autor: raftel23
 15 paź 2011, 11:39
play4you2 pisze:[ Dodano: 2011-10-15, 10:47 ]
raftel23 napisał/a:
Po miesiącu chciałem poprosić o ponowne ponaglenie: 34972090


Twoje zgłoszenie zostało rozwiązane 22 września.
Play4you2 to dlaczego wczoraj na infolinii konsultant powiedział, że nie widzi rozwiązania tej reklamacji i nie jest jeszcze zamknięta? I do tego podał mi numer rzecznika żebym zadzwonił - nie wiem po co?

I skoro 22 września to dlaczego nie dostałem jeszcze listu z odpowiedzią? Robicie ze mnie debila? :x jest 15 października list polecony nawet do Chin by już dotarł !!!

jj

 #509094  autor: play4you2
 15 paź 2011, 12:59
raftel23 pisze:Play4you2 to dlaczego wczoraj na infolinii konsultant powiedział, że nie widzi rozwiązani
Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Ja napisałam Ci jak sprawa wygląda. List został wysłany na adres korespondencyjny.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #509211  autor: muchakk
 15 paź 2011, 22:52
36101894
Podałem przykład zgłoszenia więc o co do cholery chodzi? Czy wy czytacie zgłoszenia? Już mnie trafia..

 #509230  autor: forum_tg
 15 paź 2011, 23:50
i znów problemu z Play, dziś popołudniu ja nie mogłem dodzwonić się do innych, oraz inni osoby do mnie. masakra.
  • Strona 95 z 241
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 241
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 241