• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 95 z 244
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 244

 #440462  autor: dawid_wml
 10 lis 2010, 10:42
play4you2, jakbyś mógł to spojrzyj na moje zgłoszenie nr 23663151, chciałbym doładować swoje konto, ale też skorzystać z bonusów, a jak widać w zgłoszeniu, nie da rady :P. Wiem, że trochę za wcześnie, ale może Twoja ingerencja coś zdziała ;).

 #440463  autor: play4you2
 10 lis 2010, 10:50
dawid_wml pisze:Wiem, że trochę za wcześnie, ale może Twoja ingerencja coś zdziała .
Zarejestruj proszę usługę, wówczas będę mógł Ci pomóc. Na chwilę obecną, masz niezarejestrowany numer, więc nie jestem w stanie nic zrobić. Udaj się do dowolnego Salonu i rejestracji dokonasz w ciągu kilku minut.
W związku z tym, sprawa nie może być niestety rozpatrzona.

Pzdr.

[ Dodano: 2010-11-10, 11:14 ]
metpablo pisze:Dzięki. Ale wiesz, pierwsze zgłoszenie w tej sprawie, nr 22613945, jest z 11 października br.
Z tego co widzę, to ta sprawa jest już zamknięta i nie przekroczono ustawowego okresu na udzielenie odpowiedzi. Aktualnie najstarsze zgłoszenia masz z 9 11 2010r.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440469  autor: pawelpp
 10 lis 2010, 11:29
play4you2 pisze:nie przekroczono ustawowego okresu na udzielenie odpowiedzi.
A czy w tych zgłoszeniach 22366693, 22588080 i 22587094 został dochowany ustawowy termin? Dlaczego nie? Co w nich takiego skomplikowanego? Serwis nie działa? Lenistwo i brak wiedzy OK?

 #440490  autor: dawid_wml
 10 lis 2010, 14:18
Ok, postaram się zarejestrować numer w wolnej. Jakieś dokumenty będą potrzebne ?

 #440491  autor: KC-KARLOS
 10 lis 2010, 14:22
Dawid_wml - do rejestracji SIM-a w PLAY (prepaid) potrzebny jest tylko dowód osobisty, jeśli osoba ukończyła 18 lat, albo legitymacja szkolna lub inny honorowany dokument potwierdzający toższamość. Weź ze sobą również nr PUK karty.

[ Dodano: 2010-11-10, 14:24 ]
Mam do PLAY4YOU pytanie: co klient otrzyma po zmigrowaniu z oferty LongPlay (czas nieokreślony) na ofertę PLAY FRESH?

 #440504  autor: metpablo
 10 lis 2010, 15:40
play4you2 pisze:Na dzień dzisiejszy jest tak, że jeżeli masz 2 usługi na wspólnym koncie i nie uregulujesz 1 z nich lub wpłata będzie za mała, wówczas następuje blokada konta zgodnie z Regulaminem
Jak dla mnie zapis z regulaminu Play:
5. Operator ma prawo ograniczyć lub zawiesić świadczenie usług, jeśli Abonent opóźnia się z zapłatą Rachunku Telekomunikacyjnego przez okres dłuższy niż 14 dni, oraz ograniczyć lub zawiesić świadczenie usług, jeżeli Abonent narusza warunki Regulaminu.
6. W sytuacji wskazanej w ust. 5 powyżej Operator ma prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług na rzecz Abonenta oraz wypowiedzieć Umowę w trybie określonym w § 16 ust. 11 Regulaminu.
znaczeniowo odpowiada zapisowi z rejestru klauzul niedozwolonych UOKiK (numer wpisu 2050):
Jeżeli Abonent nie zapłacił należności za usługi telekomunikacyjne w terminie 30 dni kalendarzowych od daty płatności wskazanej w rachunku telefonicznym, Operator ma prawo zawiesić świadczenie wszelkich usług telekomunikacyjnych na rzecz Abonenta oraz wypowiedzieć umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do odszkodowania ze strony Operatora z tytułu jednostronnego wypowiedzenia umowy i bez konieczności wcześniejszego uprzedzenia Abonenta (§ 20 ust. 12 Regulaminu).
Tak po ludzku (nie w języku prawa) to robicie rzecz, co do której wiecie, że już niedługo zostanie Wam wprost zakazana. Wizerunkowo wielki błąd - choć to oczywiście nie pretensja do Ciebie Play4you2.

Nowe Włochy w Warszawie - nie pogadasz na 2G Playa.

 #440515  autor: helmutthegreat
 10 lis 2010, 17:07
Jako, że nie jestem w stanie ogarnąć nowej strony internetowej playa, to moze tu znajdę pomoc ;) Jak wchodzę na ofertę biznesową, to wyświetla mi się
"Abonament dla małych Firm
Wybierz jeden z atrakcyjnych abonamentów
z 20% zniżką na abonament na zawsze"

Oglądam ofertę, gdzie jest napisane:
"Wybierz jeden z atrakcyjnych abonamentów z 20% zniżką na abonament na zawsze i rozmawiaj za darmo bez ograniczeń z Play i numerami stacjonarnymi." i do wyboru są wszystkie abonamenty.

Pochodziłem gdzieś dalej po stronie i tam z kolei zauważyłem, że zniżka 20 procentowa nie dotyczyła abonamentu 50 zl netto.
No to jak jest, będzie ta zniżnka po zrobieniu zamówienia, czy nie? Ona jest tylko przez internet, czy w salonie też ją dostanę? (nie wiem dlaczego do oferty moge dobrać tylko kilka telefonów - żaden z dostpnych tam mnie nie interesuje)

Jest: BlackBerry 9700 + Nokia E51

Było: Samsung I550w, Motorola E8, Nokia E52, i200, SE K530i, Nokia E50, E590, Motorola Z6w, Motorola V3, Siemens CXV 70, Nokia 3100, Nokia 8210,



http://www.lastfm.pl/user/dzoners

 #440517  autor: play4you2
 10 lis 2010, 17:13
Karlos20 pisze:Mam do PLAY4YOU pytanie: co klient otrzyma po zmigrowaniu z oferty LongPlay (czas nieokreślony) na ofertę PLAY FRESH?
No w tym przypadku to niestety nic, oprócz taryfy Play Fresh. Jakbyś przedłużył Umowę, to zależy wtedy od tego, jaką Ofertę byś wybrał, to to byś otrzymał.
metpablo pisze:Tak po ludzku (nie w języku prawa)
Ja rozumiem, że Możesz mieć takie zdanie, ale póki co, jak się dobrze orientuję, w tej sprawie nie zapadł prawomocny wyrok, więc trudno określić, że jest to niedozwolone. W odczuciu społecznym, każdy ma prawo sądzić co uważa, w perpektywie regulaminu i obowiązującego (aktualnie) prawa, wszystko jest ok. Wstrzymałbym się z jakimikolwiek stwierdzeniami (definitywnymi), dopóki nie zostanie zmienione (o ile zostanie) obowiązujące prawo lub ustawa.
Spokojnie, nie biorę tego do siebie ;-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #440519  autor: Publius
 10 lis 2010, 17:23
Szybkie pytanie - na forum nie znalazłem. W regulaminie Play Online w telefonie widnieje zapis:
19. Abonent Mix II oraz Użytkownik Oferty Play Fresh może zablokować transfer danych poza strefą
taniego Internetu. Blokada powoduje brak możliwości korzystania z WAP-u oraz wysyłania i
odbierania MMS.
Brak możliwości wysyłania MMS jest wtedy wszędzie, czy jedynie poza strefą taniego internetu?

 #440526  autor: TrustNoOne
 10 lis 2010, 18:19
helmutthegreat pisze:nie jestem w stanie ogarnąć nowej strony internetowej playa
Nie tylko Ty. Mnie i moim znajomym również jest ciężko się przestawić na nową (gorszą i mniej czytelną) stronę Play.

Jest jednak mała (mikroskopijna) poprawa jeśli chodzi o przedstawienie oferty na stronie.

Stara wersja strony wprowadzała w błąd podając w jednym miejscu charakterystyczne cechy dla kilku ofert (dopiero po rozwinięciu paska dokumentów dało się pojąć co się z czym je).

W nowej wersji strony jest o tyle lepiej, że można wybrać sobie ofertę i wyświetlają się skrócone informacje na jej temat ale... klikając w LINK po wybraniu np Firmowa 50 + "Tnij koszty do minimum" mamy informację, że jest to umowa bez telefonu. Do tego można wybrać sobie (punkt 3) np Nokie C5 za 1,22zł. Jak to jest, że wybieramy umowę bez telefonu ale telefon można wybrać? Idźmy dalej.
Mając tak skonstruowaną promocję (Firmowa 50 + Tnij koszty do minimum czyli Umowa bez telefonu na 12 miesięcy + z musu np Nokia C5) musimy kliknąć "Kup ofertę z tym telefonem" (gdyż innego przycisku nie ma) i pojawia nam się informacja, że będziemy szczęśliwymi posiadaczami oferty "Firmowa 50 + Wakacyjne rabaty w Firmie e-Shop". Czyli zgodnie z regulaminami zupełnie inna oferta.

O tyle ile z usług Play jesteśmy zadowoleni to strona Play przypomina powoli stronę Plusa.

LINK 2 Tutaj strona także oszczędnie została potraktowana.

LINK 3 Wcześniej na Telepolis była o tym mowa ale błąd nadal występuje. Dla porównania adres z kontaktu LINK 4 .

Pozdrawiam.

[ Dodano: 2010-11-10, 18:23 ]
Publius pisze:Brak możliwości wysyłania MMS jest wtedy wszędzie, czy jedynie poza strefą taniego internetu?
Jak dasz dyspozycję zablokowania internetu w zasięgu sieci Plus to MMSów w zasięgu Plusa nie będziesz mógł i wysyłać i odbierać.

Jeśli dasz dyspozycję całkowitej blokady to i w zasięgu Play i w zasięgu Plus nie będziesz mógł i odbierać i wysyłać MMSów.

Mam tak na jednym telefonie ustawione.

Pozdrawiam.

Quot capita, tot sententiae...

 #440529  autor: Publius
 10 lis 2010, 18:24
O to właśnie chodziło, dzięki ;]

 #440533  autor: TrustNoOne
 10 lis 2010, 18:41
LINK
Tutaj to playonline poruszył.

Quot capita, tot sententiae...

 #440581  autor: qper
 10 lis 2010, 22:56
play4you2

Mam pytanie kiedy Play naprawi następujące rzeczy

Po zmianie Fresha na nowe profile.

1) jest problem z programem doładowań, wbijając kod *111*50*4# nie pokazuję prawdziwa suma doładowań w danym miesiącu. Zawsze wynosi ona "0".

2) W play24 również po zmianie profilu brakuje informacji o sumie doładowań w danym miesiącu.

3) po zmianie na profile w Finansach -> Historia doładowań nie ukazują się doładowania dokonywane po zmianie profilu.

Problemy dotyczą wielu numerów więc nie jest to konkretnie związane z moim telefonem.
Kiedy Play to naprawi?

Jest to naprawdę bardzo uciążliwe

Pozdrawiam

 #440597  autor: banderas
 10 lis 2010, 23:37
mam kilka spraw
I sprawa
posiadam abonamnet 1 zł i czy jest możliwość przejścia na abonament longplay bez telefonu, i czy wtedy unikne opłaty za pakiet danych wymuszany przy nowych umowach
2 pytanie
w jakim celu jest wprowadzona to wymuszenie na kliencie do zakupu pakietu danych?
pytanie 3) czy ten pakiet danych jest wyłaczany po mc czy trzeba wyłaczyc go samemu?

II sprawa to jest taka w play24 przy logowaniu nie ma loga jest znacznik pola z brakiem zrodla obrazka,a a po zalogowaniu szwankuje dolne menu, tzn wszystkie linki sa ustawione w jednej kolumnie

II sprawa , czy bedzie play24 dostosowany do nowego wygladu strony www?

banderassso

 #440598  autor: evolucja
 10 lis 2010, 23:42
Play24 leży i kwiczy.

 #440613  autor: qper
 11 lis 2010, 09:38
evolucja pisze:Play24 leży i kwiczy.
Do pewnych rzeczy idzie się już przyzwyczaić ;)

 #440632  autor: Malibu
 11 lis 2010, 12:53
P4u

-kiedy nowa strona internetowa będzie miała w końcu pełną funkcjonalność? (obecnie np. po kliknięciu w link z regulaminem do usługi promocyjnej otwiera się cennik)
-w p24 nie ma możliwości zamówienia e-faktury- kiedy będzie można to zrobić
-czy jeżeli na jednym koncie abonenckim są 3 numery to jest możliwość ich rozdzielenia- jeżeli tak to jak to zrobić
-czy w mixturze jest jakaś możliwość sprawdzenia krótkim kodem pozostałych minut z usług promocyjnych (45 minut, 150 etc.)- nie mogę o tym odnaleźć nigdzie informacji w regulaminie ani na stronie
-gdzie mogę odnaleźć aktualne regulaminy ofert promocyjnych w taryfach firmowa (tych u ph)- bo doradca biznesowy powiedział mi, że nie może mi pokazać tych regulaminów dopóki nie podpiszę umowy- a chciałbym sprawdzić ceny telefonów a nie chcę się z nim szarpać bo dość niesympatyczny jest a pozostali z którymi miałem kontakt są niekonkretni, więc wolę to załatwić z lekko chamowatym ale konkretnym


z góry dziękuję za pomoc

 #440640  autor: evolucja
 11 lis 2010, 13:48
qper pisze:
evolucja pisze:Play24 leży i kwiczy.
Do pewnych rzeczy idzie się już przyzwyczaić ;)
Długo już leży. Myślałem, że niepracowanie w dniu 11 listopada dotyczy tylko ludzi...

 #440652  autor: Pajuch
 11 lis 2010, 14:50
Malibu pisze:P4u


-gdzie mogę odnaleźć aktualne regulaminy ofert promocyjnych w taryfach firmowa (tych u ph)- bo doradca biznesowy powiedział mi, że nie może mi pokazać tych regulaminów dopóki nie podpiszę umowy- a chciałbym sprawdzić ceny telefonów a nie chcę się z nim szarpać bo dość niesympatyczny jest a pozostali z którymi miałem kontakt są niekonkretni, więc wolę to załatwić z lekko chamowatym ale konkretnym


z góry dziękuję za pomoc
Nie żartuj sobie :shock: od kiedy to najpierw podpisuje się umowę a następnie czyta regulamin? :smt005 Trzeba to zgłosić w odpowiednie miejsce :mrgreen:

 #440661  autor: Malibu
 11 lis 2010, 15:25
Wiesz ja o tym wiem....ale ciul w to,

chcę sprawdzić ceny telefonów aktualne w maxie, a wolę załatwiać to z tym ph, bo z dwoma pozostałymi jak się umawiałem, to jeden stwierdził, że mu nie po drodze a drugi że nie wie kiedy będzie mieć te telefony które mnie interesują, więc wolę załatwiać z tym a dopóki z nim nie załatwię to nie będę go podpierdzielać....
  • Strona 95 z 244
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 244
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 244