• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 94 z 241
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 241

 #508480  autor: forum_tg
 12 paź 2011, 18:17
wojciech pisze:gdyby mozna było normalnie 'w wątku' prowadzić wymianę informacji dotyczacą jakiejś sprawy byłoby fajnie, a tak czasami trzeba tworzyć kilka zgłoszeń (żeby dopisać/odpowiedzieć), przeklejać numer starego zgłoszenia na które się powołuję, etc... zwariować można :/
święta prawda, ale ja bym nie liczył na to że informatycy Play sobie z tym poradzą ;)
wiele rzeczy które jest na forum napisane odnośnie ułatwienia współpracy, play4you2 przekazuje dalej, a dalej już tylko znika, oni poprawiają tylko błędy na stronie, a z ulepszaniem idzie już im znacznie gorzej.

Jak by wszystko było w jednym wątku to zdecydowanie łatwiej byłoby się z całą historią korespondencji zapoznać, a tak to trzeba klikać i klikać - masakra.

 #508484  autor: Sig
 12 paź 2011, 18:30
Do tego naprawdę nie trzeba ekwilibrystyki kodowej... Najlepszy byłby "wątkowy" widok, ale wystarczyłoby pole pod treścią zgłoszenia na wklejenie numerów wcześniejszych zgłoszeń do których chcemy się odwołać i takie kompletne wysłane zgłoszenie miałoby podgląd tych, do których chcemy nawiązać... Teraz to trzeba przeklejać numerki, co nie jest wygodna dla zadnej ze stron.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #508485  autor: qper
 12 paź 2011, 18:36
empret pisze:Dla wszystkich, którzy mają problem komunikatami lektora ujawniam wyniki badań działania komunikatów głosowych lektora w połączeniach zarówno GSM i UMTS.
Problemu już dawno zauważyliśmy i był zgłaszany. Jednak jak sam zauważyłem przez tyle czasu nikt nie potrafił z tym zrobić porządku.

Ps bardzo fajna tabelka :)
emarcin pisze:Mam numer w Play Fresh przeniesiony z innej sieci i nie działają mi usługi informacja o próbie połączenia oraz już w zasięgu oczywiście przy wyłączonej poczcie głosowej. Gdy telefon jest poza zasięgiem albo jest wyłączony dzwoniący z Play albo z numeru stacjonarnego nic nie słychać ani nie rozłącza próby połączenia natomiast przy próbie połączenia z T-mobile albo Plusa od razu odrzuca połączenie. Da się coś z tym zrobić?
Jest to błąd po wyłączeniu notki SMS. Musisz pisać zgłoszenie dokładnie opisujące problem z nadzieją, że rozpatrzy je osoba kompetentna (których jest tam mało)...

Ja miałem szczęście bo za którymś razem trafiłem na super konsultanta Piotra F. , który we wszystkich przypadkach naprawił problem.

Napisz zgłoszenie i podeślij do play4you z prośbą, żeby pokierowała to do Piotra F. - może się uda :)

Jak pozostawisz to normalnie dla BOKu to na 90% odpiszą pierdoły lub włączą ci notkę SMS.
Ruben pisze:Qper swojego czasu ostro walczył o to z BOKiem i udało mu się.
Dokładnie :)
Robaas pisze:Tworzysz masę zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy.
Robass zgadzam się z tym co napisałeś, wiele razy przez to przechodziłem i jest dokładnie tak jak to opisałeś.

[ Dodano: 2011-10-12, 18:39 ]
wojciech pisze:dyby mozna było normalnie 'w wątku' prowadzić wymianę informacji dotyczacą jakiejś sprawy byłoby fajnie, a tak czasami trzeba tworzyć kilka zgłoszeń (żeby dopisać/odpowiedzieć), przeklejać numer starego zgłoszenia na które się powołuję, etc... zwariować można :/
Zgłaszałem ten pomysł do play-a już kilka miesięcy temu. Nawet ostatnio jednemu z pracowników od play24 przypominałem, że można byłoby to wprowadzić.

Przez ten system zgłoszeń jest taki bałagan, że hej. Nawet głupie zaakceptowanie rekompensaty zamiast pod tym samym zgłoszenie, to system generuje zupełnie nowe. Widać jak ich numery się rozrastają w ciągu jednego miesiąca...

[ Dodano: 2011-10-12, 18:42 ]
tomektg pisze:nie liczył na to że informatycy Play sobie z tym poradzą ;)
wiele rzeczy które jest na forum napisane odnośnie ułatwienia współpracy, play4you2 przekazuje dalej, a dalej już tylko znika, oni poprawiają tylko błędy na stronie, a z ulepszaniem idzie już im znacznie gorzej.
Też na to nie liczę ;).
Z poprawianiem błędów też im wcale szybko nie idzie. Kilka miesięcy temu zgłaszałem problem z błędnymi linkami do regulaminów na play24 - efekt - jak było tak jest. Niby banalna sprawa, a nikomu się nie chce tego poprawić.

Jeżeli chodzi o ulepszenia to w ostatnim czasie przebudowali w play24 zakładkę usługi - jakoś to lepiej wygląda ;)

 #508542  autor: Kris6891
 12 paź 2011, 22:21
Słyszałem ze mozna prosic tutaj o interwencje moja sprawa wyglada tak: oto email wyslany do playa

Nr klienta: 11075104


Otrzymałem fakturę za okres 10/08/2011 - 09/09/2011 na sumę 430,72zł , rachunek ten jest jak dla mnie nie do przyjęcia gdyż zostałem przez panstwa oszukany a to dlatego, ze nie właczono pakietu minut w abonamencie , pakietu darmowych rozmów w play oraz pakietu Play ONLINE w telefonie 2GB. W ogole mnie o tym nie powiadomiono, ze pakiety sa nie wlaczone stad taki wysoki rachunek gdy bym wiedzial o tym nie korzystal bym w ogole z telefonu. Przeszedłem do Panstwa z sieci Era a tutaj taki prezent dostałem przeciez to jest nabijane ludzi w butelkę. To jest antyreklama sieci Play. Prosze rozpatrzyc ten temat jezeli nie zostanie ta sprawa załatwiona bede musial sie zglosic do Urzędu Ochrony Konkurencji i Kosumentów.

 #508565  autor: play4you2
 13 paź 2011, 07:47
xif pisze:prośba do play4you2 albo kogoś z obsługi
Twoja faktura została wstrzymana w związku z bledem podczas jej generowania. Zostanie wysłana do Klienta w późniejszym terminie ze zmieniona data płatności.

[ Dodano: 2011-10-13, 07:52 ]
Robaas pisze:z całym szacunkiem ale:
Nie zawracasz mi głowy wysyłając na pw wiadomość, od tego jestem, żeby pomóc. Jeśli chodzi o informacje, że zgłoszenie XX jest rozwiązywane w XX juz wyjaśniam. Gdy wpływaj kilka zgłoszeń dotyczących tej samej sprawy sprawa rozpatrywana jest w jednym, a pozostałe są zamykane. Tak jak napisałam chętnie pomogę zweryfikować twoja sprawę tak, żeby byś był zadowolony :D Więc napisz mi na pw wszystko i przyjrzę sie sprawie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508582  autor: forum_tg
 13 paź 2011, 10:26
play4you2, istnieje szansa żeby informatycy zajmujący się layout'em oraz osoby odpowiedzialność za poprawne działanie serwisu WWW (w tym play24) dostali polecenie służbowe zapoznania się z forum, w celu wyłapania wszystkich usterek zgłaszanych przez użytkowników? (może też przeanalizować forum jedna/dwie osoby i rozesłać wszystkie uwagi reszcie).

Przecież poprawienie błędu, ulepszenie serwisu działa na korzyść Play, a to jak w całej sieci (branży IT) daną rzecz najlepiej testują userzy i to za free. A ich uwagi są bardzo cenne dla wielu firm (poza Play bo za bardzo z nich nie korzysta - co widać o opiniach na forach bo często mówi się o tych samych błędach).

my w pracy czasami z kolegami siadamy nad danym problemem w 2-3 osoby i analizujemy dokumentacje, sprawdzamy czy nie ma gdzieś błędów, a tutaj informatycy dostają podane "na tacy" błędy, ale z nich nie korzystają (albo korzystają w bardzo znikomy sposób, że nikt tego nie widzi ;) )


P.S.
Play4you2 wczoraj o 18 poprosiłem ci pomoc w zgłoszeniu (na poprzedniej stronie), jak będziesz miała chwile to się z nim proszę zapoznaj.

 #508584  autor: play4you2
 13 paź 2011, 10:49
tomektg pisze:play4you2, istnieje szansa
Wszystkie wasze uwagi przekazuje do osoby, która zajmuje się Play24. TO co można zmienić zmieniają, pozostałe uwagi zapisują i analizują. CO do zgłoszenia przekazałam je do realizacji. Zawsze możesz przekazać sprawę do Uke, nie musisz wyczerpywać dróg postępowania.

[ Dodano: 2011-10-13, 12:26 ]
tomektg pisze:play4you2 mogłabyś przeanalizować moje zgłoszenie
Słyszałam, że twoja sprawa została wyjaśniona i ktoś sie z Tobą kontaktował :D

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #508612  autor: piotros.org
 13 paź 2011, 13:17
Pierwszy raz spotykam się z sytuacją, że nie mogę aktywować usługi Nieograniczonych rozmów w Play.
Zgodnie z informacją pod *107# darmowe rozmowy były do 12.10.2011 do 23:59 i dzisiaj kod ten wskazuje, że nie mam darmowych do Play, co potwierdza billing, bo ściąga ze środków.
Ale dziwne jest to, że usługa jest nadal aktywna i nie można jej włączyć. Sprawdzałem zarówno kodami USSD jak i na Play24...

A jeszcze dziwniejsze jest to, że sytuacja ta dotyczy dwóch numerów. :)

Wcześniej nie miałem z tym problemów i następnego dnia po wygaśnięciu minut do Play, usługa widniała jako wyłączona i można było wykupić usługę.

Założyłem na to zgłoszenie (36031656), ale zanim BOK odpowie, to już się pewnie problem sam rozwiąże, ale mimo wszystko ciekawa przypadłość...

piotros

 #508613  autor: play4you2
 13 paź 2011, 13:28
piotros.org pisze:Pierwszy raz spotykam się z sytuacją
Przekazałam zgłoszenie do realizacji

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #508614  autor: qper
 13 paź 2011, 13:41
piotros.org pisze:Ale dziwne jest to, że usługa jest nadal aktywna i nie można jej włączyć. Sprawdzałem zarówno kodami USSD jak i na Play24...
Potwierdzam, jest jakaś awaria. U mnie identycznie jest z pakietami internetowymi. Powinny wygasnąć po 30 dniach a w dalszym ciągu figurują jako aktywne.

Dodatkowo sprawdźcie sobie jaka ważność pakietu internetowego wyświetla się wam w play24

U mnie nie ma daty tylko " - ", a pakiet jest aktywny do 25.10.2011

Obrazek
Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 13:48 przez qper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #508615  autor: Sig
 13 paź 2011, 13:45
To ja może jako uzupełnienie dodam, że właśnie dziś włączałem Nieograniczone Rozmowy na PF bez wybranego profilu i poszło sprawnie. Nie były jednak włączone wcześniej.
Wniosek? Błąd systemu polega na niepoprawnym rozpoznaniu NR jako włączone, choć nie w części billingowej, któa rozlicza rozmowy normalnie.
Edit: Jeżeli oczywiście były włączone wczesniej.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #508672  autor: piotros.org
 13 paź 2011, 18:26
play4you2 pisze:piotros.org napisał/a:
Pierwszy raz spotykam się z sytuacją

Przekazałam zgłoszenie do realizacji
Bardzo dziękuję za przekazanie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, bo przed 16tą miałem telefon z BOKu, że jest problem i ręcznie wyłączono pakiet na obu numerach i jeżeli sobie tego życzę, to go aktywują na obu. Teraz czekam na włączenie.
Ogólnie SZOK! Tak powinno być za każdym razem w BOKu Play'a! :smt038 Mam nadzieję, że już tak zostanie... :)

piotros

 #508674  autor: xif
 13 paź 2011, 18:52
play4you2 pisze:
xif pisze:prośba do play4you2 albo kogoś z obsługi
Twoja faktura została wstrzymana w związku z bledem podczas jej generowania. Zostanie wysłana do Klienta w późniejszym terminie ze zmieniona data płatności.
dzięki za odpowiedź.
A jakiś przybliżony termin można by uzyskać?

kończy mi się umowa za niedługo i brak faktury wiąże mi poniekąd ręce ;-)

 #508687  autor: Pajuch
 13 paź 2011, 19:54
play4you2 pisze: Pajuch napisał/a:
WIDAĆ MOŚCI Panowie technicy Play maja pełne ręce


Twoje uwagi pozostawie bez komentarza.
He? a powinnienes skomentować zwłaszcza ze technicy jak i serwery jakich używacie sa do bani, albo jak wolisz optymalizacja i wykonanie przerasta możliwości serwerowni

Prossze bardzo jak dziala caly serwis play.pl wkleił bym prędkości z https ale niestety testu nie przeszło....

Test wykonany z polskiej serwerowni z serwera dedykowanego o przepływności 1Gbps

[s]
Kod: Zaznacz cały
Request Details
#	Resource	Content Type	Start Offset	DNS Lookup	Initial Connection	Time to First Byte	Content Download	Bytes Downloaded	Error/Status Code	IP	Location*
1	http://play.pl/	text/html	0.001 s	620 ms	393 ms	407 ms	0 ms	0.5 KB	301	89.108.195.33	Poland
2	http://www.play.pl/	text/html	1.423 s	352 ms	399 ms	413 ms	0 ms	0.4 KB	302	89.108.195.33	Poland
3	http://www.play.pl/pl/	text/html	2.588 s	-	-	405 ms	1217 ms	23.5 KB	200	89.108.195.33	Poland
4	http://www.play.pl/s...res/_css/_global.css	text/css	3.022 s	-	389 ms	412 ms	1391 ms	37.9 KB	200	89.108.195.33	Poland

Pełny wynik w załaczniku niestety forum sie rozjechało :)
[/s]


co z tego ze siorbałem w porywach 40Mbps jak to dziala tragicznie...



O prosze wasz ... w niemczech niestety...
Kod: Zaznacz cały
URL: http://chat.play.pl/licence/1001/control.cgi?1318527959028&S1318527984.a285c7596d&$&http%3A%2F%2Fwww.play.pl%2Fpl%2F&$&1318527984&1001&%24&1&1&0&0&0&$&$&$&Play.%20Najszybciej%20rozwijaj%C4%85ca%20si%C4%99%20sie%C4%87%20w%20Polsce&0
Host: chat.play.pl
IP: 46.4.70.4
Location: Germany*
Error/Status Code: 200
Start Offset: 30.233 s
Time to First Byte: 673 ms
Content Download: 0 ms
Bytes In (downloaded): 0.1 KB
Bytes Out (uploaded): 1.0 KB

tu się nie ma co dziwić, ze play24 nie działa jak powinien, jak wszystko rozwalone po świecie/brak optymalizacji/ludzi... będzie działać jak działa i nie ma co cudów się spodziewać

idąc tokiem tego myślenia playowego roaming krajowy puszczacie przez afganistan i stad ludzie maja problemy.


http://loadimpact.com/result/play.pl-f6 ... 6a53812a8d

nawet niezły wynik szkoda ze nie spożytkowany jak należy

załacznik
Ostatnio zmieniony 13 paź 2011, 20:25 przez Pajuch, łącznie zmieniany 10 razy.

 #508688  autor: forum_tg
 13 paź 2011, 19:54
play4you2 pisze:CO do zgłoszenia przekazałam je do realizacji.

Słyszałam, że twoja sprawa została wyjaśniona i ktoś sie z Tobą kontaktował :D
Tak oczywiście, wszystko załatwione pozytywnie, dziękuje za pomoc.
play4you2 pisze:Wszystkie wasze uwagi przekazuje do osoby, która zajmuje się Play24. TO co można zmienić zmieniają, pozostałe uwagi zapisują i analizują.
ja wiem że przekazujesz, tylko mi chodziło że wiele uwag innych userów są na prawdę słuszne, może warto jak nie są pewni robić jakieś ankiety np przez FB czy też w dużych serwisach (np. jak telepolis) co ludzie myślą o wprowadzeniu "tego i tego".

 #508771  autor: playonline
 14 paź 2011, 08:41
Pajuch pisze:tu się nie ma co dziwić, ze play24 nie działa jak powinien
Najgorzej dziala (jezeli dziala ;) ) w momencie przechodzenia z numeru na numer... Potrafi sie zawiesic... Wtedy pozostaje patrzec tylko w krecace sie koleczko... ;) Refresh strony nie pomaga... :) (rozne systemy, rozne kompy).

 #508773  autor: djkynek
 14 paź 2011, 08:46
play4you2 jest szansa, zeby w koncu wystawiono fakturę korygująca do zgłoszenia nr 35954950 ???. W dniu 22. wrzesnia konsultant play po interwencji UKE zapowiedział zniznki na abonament zgodne z mailami od przedstawiciela play oraz skorygowanie /do zera/ opłat za pakiety 1,8 Mb.
Nie moge sie doczekac - płatnośc za bieżacą FV zmnieszyłem o 137,76, czyli o tyle ile ma wynosic faktura korygująca !!!


A uzytkownicy tego forum niech poczytaja jacy zdolni matematycy sa w playu:

cytuję :



Szczegółowy opis sprawy: Cytuję odpowiedz:

Szanowna Pani,

dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 6 października 2011 roku.

W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgłoszenie numer 34550980 zostało rozwiązane 6 października, a pismo zostało wysłane na Pani adres korespondencyjny. Poniżej zamieszczam treść odpowiedzi:

„dziękujemy za zgłoszenie, które otrzymaliśmy 2 września 2011 roku poprzez Play24, będące odwołaniem od odpowiedzi na reklamację numer 34190503. Sprawa dotyczy warunków Umowy.
Miło nam poinformować, iż uznaliśmy Pani odwołanie za zasadne.
W odpowiedzi na reklamację poinformowaliśmy Panią, iż wystawione faktury dla Pani numerów są prawidłowe. Niemniej jednak prawdą jest, iż przedstawione przez doradcę biznesowego warunki w korespondencji elektronicznej odbiegają od Regulaminów wybranych przez Panią Ofert Promocyjnych, za co serdecznie przepraszamy.
W związku z powyższym postanowiliśmy aktywować na Pani koncie dodatkowe rabaty wyrównujące rzeczywiste wartości abonamentu z tymi zaproponowanymi przez naszego pracownika. Jednocześnie zgodnie z rozmową telefoniczną z naszą konsultantką od 20 października 2011 roku otrzyma Pani na numerach: 697xxxxxx, 601xxxxxx, 605xxxxxx oraz 603xxxxxx dodatkowy upust 10%, zatem wartość abonamentu będzie wynosić 52,05 zł brutto (40,08 zł netto). Dla usługi numer 695xxxxxx również 20 października 2011 roku zostanie podłączony powyższy rabat i opłata będzie wynosiła 22,71 zł brutto (17,49 zł netto).
Jednocześnie tak jak informowała konsultantka ze względu na fakt, iż zaproponowane i zaakceptowane rabaty mają większą wartość niż te przedstawione przez doradcę, faktury numer F/30028633/08/11 oraz F/30024731/07/11 nie zostaną skorygowane.
Przykro nam, jeżeli jakość Obsługi Klienta i świadczonych przez nas usług nie spełniła Pani oczekiwań. Mamy jednak nadzieję, iż nasza odpowiedź będzie dla Pani satysfakcjonująca i pozwoli na naszą dalszą, pozytywną współpracę.”

W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem
infolinii 790 600 600 bądź *600 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową.

Z poważaniem
Małgorzata Bxxxxxx
konsultant back office ds. obsługi klienta

Play - sieć 4G ? - nie !!! - sieć 1WG -czyli jedno, wielkie G

 #508802  autor: forum_tg
 14 paź 2011, 11:06
od ok. 1h w play 24 nie da się wejść na dział usługi, co chwile wyskakuje informacja ze jest problem, ponadto poprzez kodu też nie można uruchomić niektórych usług (u mnie nie działa uruchomienie usługi nieograniczone rozmowy w Play - mam informację, że usługa chwilowo niedostępna)

 #508814  autor: raftel23
 14 paź 2011, 11:37
Po miesiącu chciałem poprosić o ponowne ponaglenie: 34972090 - reklamacja złożona miesiąc temu i cisza.



A sprawa jest problemem już od ponad dwóch miesięcy. :(

jj

 #508822  autor: Prezesek
 14 paź 2011, 11:55
Same problemy.. :x Proszę o ponaglenie: 34914916.

Dziękuję i pozdrawiam :wink:
  • Strona 94 z 241
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 241
  • 1
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 241