play4you2 jest szansa, zeby w koncu wystawiono fakturę korygująca do zgłoszenia nr 35954950 ???. W dniu 22. wrzesnia konsultant play po interwencji UKE zapowiedział zniznki na abonament zgodne z mailami od przedstawiciela play oraz skorygowanie /do zera/ opłat za pakiety 1,8 Mb.
Nie moge sie doczekac - płatnośc za bieżacą FV zmnieszyłem o 137,76, czyli o tyle ile ma wynosic faktura korygująca !!!
A uzytkownicy tego forum niech poczytaja jacy zdolni matematycy sa w playu:
cytuję :
Szczegółowy opis sprawy: Cytuję odpowiedz:
Szanowna Pani,
dziękuję za zgłoszenie, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 6 października 2011 roku.
W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zgłoszenie numer 34550980 zostało rozwiązane 6 października, a pismo zostało wysłane na Pani adres korespondencyjny. Poniżej zamieszczam treść odpowiedzi:
„dziękujemy za zgłoszenie, które otrzymaliśmy 2 września 2011 roku poprzez Play24, będące odwołaniem od odpowiedzi na reklamację numer 34190503. Sprawa dotyczy warunków Umowy.
Miło nam poinformować, iż uznaliśmy Pani odwołanie za zasadne.
W odpowiedzi na reklamację poinformowaliśmy Panią, iż wystawione faktury dla Pani numerów są prawidłowe. Niemniej jednak prawdą jest, iż przedstawione przez doradcę biznesowego warunki w korespondencji elektronicznej odbiegają od Regulaminów wybranych przez Panią Ofert Promocyjnych, za co serdecznie przepraszamy.
W związku z powyższym postanowiliśmy aktywować na Pani koncie dodatkowe rabaty wyrównujące rzeczywiste wartości abonamentu z tymi zaproponowanymi przez naszego pracownika. Jednocześnie zgodnie z rozmową telefoniczną z naszą konsultantką od 20 października 2011 roku otrzyma Pani na numerach: 697xxxxxx, 601xxxxxx, 605xxxxxx oraz 603xxxxxx dodatkowy upust 10%, zatem wartość abonamentu będzie wynosić
52,05 zł brutto (40,08 zł netto). Dla usługi numer 695xxxxxx również 20 października 2011 roku zostanie podłączony powyższy rabat i opłata będzie wynosiła
22,71 zł brutto (17,49 zł netto).
Jednocześnie tak jak informowała konsultantka ze względu na fakt, iż zaproponowane i zaakceptowane rabaty mają większą wartość niż te przedstawione przez doradcę, faktury numer F/30028633/08/11 oraz F/30024731/07/11 nie zostaną skorygowane.
Przykro nam, jeżeli jakość Obsługi Klienta i świadczonych przez nas usług nie spełniła Pani oczekiwań. Mamy jednak nadzieję, iż nasza odpowiedź będzie dla Pani satysfakcjonująca i pozwoli na naszą dalszą, pozytywną współpracę.”
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem
infolinii 790 600 600 bądź *600 (z numeru Play), poczty elektronicznej pod adresem:
[email protected] lub poprzez stronę internetową.
Z poważaniem
Małgorzata Bxxxxxx
konsultant back office ds. obsługi klienta